Opublikowano 26 września 201410 l Tak, chodzi mi o Titan Canyon. Spróbowałem raz jeszcze i dosłownie przed sekundą, już na samym końcu kanionu, znów po walce monk się zawiesił. RAGEQUIT!!! Bansai, co masz na myśli mówiąc, że poszedłeś do kanionu na końcu? Gram gdzieś około 15 godzin, i jedyna inna lokacja, do jakiej mogłem iść, to jakiś Rail obóz na północy i wioska Darwina, ale zdawało mi się, że im bliżej siedziby rangerów, tym łatwiej.
Opublikowano 26 września 201410 l Ja po Ag Center i Highpool poszedlem wlasnie do Rail nomad, potem kopalnia, potem wiezienie, potem wioska Darwina i na koncu Titan Canyon i to co znajduje sie za nim A wlasnie, na tyle godzin grania, ani jednej zwiechy tudziez crasha. Edytowane 26 września 201410 l przez Bansai
Opublikowano 26 września 201410 l 1,5 GB patch 8)http://steamcommunity.com/games/240760/announcements/detail/242390337551533866 Highlights - Removed unused DX11 support to improve stability and allow Steam overlay to work properly - Many UI fixes/polish for better ease of use and readability - Slight reduction to jam rates for large offenders - Added mini-maps to all shrine locations - Improved localizations based on context and fixes for missing translated text - Preserved time stamps on save games when using Steam Cloud - Optimization pass to some of the more expensive levels.
Opublikowano 26 września 201410 l Eee, na GoGu ten patch ma 105 mb ;p Powiem tak: kiedy gra działa, jest super, np. teraz bez problemów przeszedłem resztę kanionu i lokację z Temple. Szkoda, że wcześniej się nakląłem jak nigdy przy gierkach ;[
Opublikowano 26 września 201410 l właśnie ściągam patcha zajmuje jednak 1.5gb, przewidywany czas ponad 2 godziny, dobrze ze i tak dziś zamierzam pić a nie grać bo bym sie wkurzył ponawiam pytanie - jak odpalić mini mapkę?
Opublikowano 26 września 201410 l ja właśnie też nie chociaż na kilku screenach w necie widziałem pytam o nią bo w patchu jest napisane że dodali minipaki do kapliczek, ale być moze chodzi poprostu o mape lokacji pod klawiszem M
Opublikowano 27 września 201410 l Mam o 10 lat mniej. W2 jest niebezpieczny dla moich obowiązków. Konsola się kurzy. Na jakim poziomie trudności przemierzacie pustkowia?
Opublikowano 14 października 201410 l Kolejny bardzo duży patch: Patch 2 is here! This update brings over 4300 words' worth of changes and improvements, but we expect most of you will want the most important bits, so here they are! Highlights - Large amount of memory optimizations, particularly with audio, to improve performance and stability on lower-spec systems and 32-bit operating systems. - Fixed enemy “unlimited AP” movement bug that allowed them to sometimes move much farther than intended. - Extensive improvements and fixes to California questlines, particularly in Hollywood and Griffith Park. May require you to load an older save file before Hollywood to fully benefit. - Added a travel speed toggle to the world map, allowing you to zip and zoom around if you so please (doesn't affect encounters, only travel speed). - Added a new UI when CNPCs are recruited. This lets you more easily compare their stats and choose to dismiss one when a new one offers to join. - Custom portraits will now work correctly when Windows account username contains non-English characters. - Added support for "Very Large" text. - Added 50 messages to load screens containing gameplay hints and tips. - Loading now continues when the game is tabbed out, and pauses after finishing. - Further UI fixes and improvements, such as new and correctly used icons. - Many localization updates and bug fixes across all languages. For full release notes, please see: http://wastelandrpg.tumblr.com/post/99930440396/wasteland-2-patch-2-58154-release-notes 2.4 GB się ściąga. Skoro poprawili pefromance na słabych kompach więc Yano się ucieszy Edytowane 14 października 201410 l przez pawelgr5
Opublikowano 14 października 201410 l Matko... jak ta gra wciaga. Dawno nie siedzialem z takim zaangazowaniem na taborecie. Mam za soba 25h i mam nadzieje spedze z gra jeszcze cztery razy tyle. Gra nie nalezy do latwych i na pewno nie da sie grac na jana - za co wielki plus. Podoba mi sie ogromna ilosc dialogow (ktore sa napisane rewelacyjnie) oraz mnogosc opcji do wyboru. Jestem teraz w Canyon of Titan. Czas grac dalej.
Opublikowano 16 października 201410 l Matko... jak ta gra wciaga. Dawno nie siedzialem z takim zaangazowaniem na taborecie. Mam za soba 25h i mam nadzieje spedze z gra jeszcze cztery razy tyle. Gra nie nalezy do latwych i na pewno nie da sie grac na jana - za co wielki plus. Podoba mi sie ogromna ilosc dialogow (ktore sa napisane rewelacyjnie) oraz mnogosc opcji do wyboru. Jestem teraz w Canyon of Titan. Czas grac dalej. Nie martw sie, gra starcza spokojnie na 70-100 godzin jesli niczego nie pomijasz bezczelnie . W tym poscie zahaczylem o mnogosc wyborow i czas gry: http://www.psxextreme.info/topic/96750-własnie-ukonczyłem/?p=3223187 A teraz apel do reszty, blagam, kimkolwiek jestes, jesli czytasz tego posta i zastanawiasz sie nad kupnem, TAK, KUPUJ. Edytowane 16 października 201410 l przez Bansai
Opublikowano 16 października 201410 l Uśmiecham się na myśl, że na horyzoncie jeszcze Pillars of Eternity i nowy Torment a ja jeszcze nawet Wastelanda na dobre nie zacząłem.
Opublikowano 17 października 201410 l Ja na razie świetne divinity, a wasteland mimo, że jestem mocno podjarany musi poczekać. Nie pamiętam kiedy ostatnio tak dobrze się bawiłem na konsoli, jak teraz grając w pecetowe GOTY rpgi.
Opublikowano 27 października 201410 l Po tym jak zrobiłem sobie średniacką drużynę przymierzam się do restartu, tym razem z nastawieniem na power leveling i lepszą dystrybucję skilli.Co mnie nabardziej zabolało w samej grze? Kilka rzeczy:- Mocno ograniczony craft - tylko zakładanie ulepszeń do broni lub psucie jej na części? Serio?- Brak miotaczy lub innych broni opartych na ogniu. Niby strzelby działają na podobnej zasadzie, ale jednak.... nie, to nie to.- Broń ciężka - mieszanka żalu, wstydu i totalnej patologii. Do kosza. Piszę tu o CKMach / minigunach. Rakietnice są ok.- Gra jest bardziej strategią niż RPGiem. Spodziewałem się odwrotnych proporcji. - Przerzucanie sprzętu w inwentarzu ździebko drażni. Można to było dopracować. Parę innych pierdół by się jeszcze znalazło, ale olać to. Pomimo w.w. gra się nieźle. Mocne 8/10. Jeśli podchodziły komuś klasyczne Fallouty - W2 jest pozycją obowiązkową.
Opublikowano 3 listopada 201410 l Ktoś gra i przeszedł po Daonte do nowej mapy ? mam problem, AG oraz Highpool zostało zniszczone, a wiec radio tower w nich rowniez. Uruchomilem radio tower w Rail nomads camp - zainstalowalem wtyczke, potem antene i na koncu Repeater. Potem uruchomilem radio tower w lokacji z robotami, tam gdzie jeden robot operuje kogos na fotelu. Zostal mi jeden repeater i nie wiem gdzie go podlaczyc. Wszystkich we wszystkich lokacjach wyrznalem, od radio tower az po Damonte i gemneral nie chce mi dac kolejnej misji. Tego typa z Prison co chcial aby mu uleczyc psa tez wyrznalem - w quescie odhaczone, ze go zabilem wiec mozna wracac do bazy i gadac z generalem ale on ciagle stoi przy wejsciu z trzema npc i nic wiecej nie gada tylko aby dalej sie sprawdzac w grze aby cos tam osiagnac. Nie wiem czy to bug czy przegapilem jakis radio tower ? AG i highpool zniszczone i tam juz wieze nie dzialaja.
Opublikowano 3 listopada 201410 l Drugi repeater trzeba w Damoncie zamontowac, wieza radiowa znajduje sie zaraz obok studia tego Werewolf Willy'ego czy jakos tak
Opublikowano 3 listopada 201410 l No napisalem, ze w tej lokacji tez uruchomil, to lokacja gdzie w hangarze robot operuje npc na fotelu. Mam 3 repeatery: rail nomads camp - zainstalowany damonte - zainstalowany ag - zniszczone highpoll - zniszczone Zostal mi jeden repeater i nie wiem gdzie go wcisnac.
Opublikowano 7 maja 20159 l Bedzie darmowy upgrade do wersji GOTY: http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-07-wasteland-2-game-of-the-year-edition-a-free-upgrade-for-pc-mac-and-linux-owners Bardzo ladnie to wyglada
Opublikowano 7 maja 20159 l No oby była ładniejsza i mniej sprzętożerna, bo obecnie W2 pod względem technicznym to kpina. PS - Rozwalił mnie jeden pomnik w grze na którym pisze coś w stylu "A mogli zrobic na unreal engine 3..."
Opublikowano 13 października 20159 l Jest juz wersja Director's Cut na PC. Co ciekawe pojawia się jako osobna gra w bibliotece steam. Do ściągnięcia trochę ponad 15GB.
Opublikowano 13 października 20159 l A bezkitu 15 waży gra w sumie, chociaż potem widziałem że pobierała coś ponad 7 giga mój błąd. Na PPE piszą że na konsolach trzeba przyzwyczaić się do nawigowania w menusach, a tak to solidny szpil. Recenzje Wasteland 2: Director's Cut (wersja PS4): ZTGD 90/100Vandal Online 86/100God is a Geek 85/100Eurogamer Italy 80/100Playstation Universe 80/100PlayStation LifeStyle 75/100 Recenzje wersji na XONE: Multiplayer.it 86/100 Attackofthefanboy 4/5
Opublikowano 13 października 20159 l Tak FYI: jak ktoś ma 32bitowy system to nie zagra bo wersja DC go nie wspiera. Do tego jest w koncu mozliwość gry kontrolerem. Zastanawiałem się czy jest sens teraz ogrywac starszą wersję ale z tego co czytam to zmiany sa tak duże, ze spokojnie moge ogrywać obie (chociaż pewnie zrobię sobię sporą przerwę po pierwszym ukonczeniu klasycznej wersji). Początek przyszłego roku będe spędzał na pustkowiach
Opublikowano 13 października 20159 l Nie ma sensu żebyś w ogóle ruszał zwykłego W2 raczej. Z drugiej strony ta wersja dopiero co sie ukazała i na pewno jeszcze sporo patchy wyjdzie. Już twórcy zabrali głos że poprawią obrot kamerą (dosyć szybka reakcja z ich strony swoją drogą). Offtopowo jeden z azjatyckich użytkownikow steama mnie zniszczył. Edytowane 13 października 20159 l przez Dr.Czekolada
Opublikowano 21 października 20159 l panowie mozecie syonac garscia rad odnosnie tworzenia druzyny. ogrom opcji cieszy i przeraza po 10h bede jednak robil druzyne od nowa bo cos srednio mi idzie no i wczuwki brak.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.