Gość GregZPL Opublikowano 16 listopada 2012 Opublikowano 16 listopada 2012 Po co zaopatrywać się w PSXa, PS2 i N64 skoro wszystkie najlepsze platformówki z tych konsol można ograć na konsolach obecnej generacji? Cytuj
ciwa22 858 Opublikowano 16 listopada 2012 Opublikowano 16 listopada 2012 Wszystkie bardzo dobre platformówki można ograć na aktualnej generacji konsol? Jeśli tak, to faktycznie nie trzeba łoić na starych sprzętach. Inna sprawa, że nie znam pełnej listy klasyków dostępnej na tej generacji, więc nie wiem czy jakieś perełki nie zostały pominięte. Cytuj
Gość GregZPL Opublikowano 16 listopada 2012 Opublikowano 16 listopada 2012 Chyba tylko Donkey Kong 64 brakuje. PSXowe Crashe Bandicooty i Spyro są, nawet chyba Gexy jak ktoś chce, z N64 Mario64 i obydwie części Banjo są. Z Satka Nights też. Z PS2 wiadomo, kolekcje HD. Z Xboxa Conker jest. Z GCN też wiadomo. Tak jak pisałem, brakuje tylko DK64. I kilku średniaków typu Croc Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 17 listopada 2012 Opublikowano 17 listopada 2012 Dlaczego nic na tym forum nie ma o skylanders? Ja rozumiem ze aby pograc 99PLN i wycieczka na allegro nie wystarczy... ale? Traktujecie to jako RPG czy w ogole pomijacie temat? Widzialem ostatnio u kumpla i powiem, zrobilo wrazenie. Tylko moja Kobieta stwierdzila ze jestem duze dziecko:/ Cytuj
Gość GregZPL Opublikowano 17 listopada 2012 Opublikowano 17 listopada 2012 Dema nie ma, promocji nie ma, to nikt nie gra. No i z tego co widziałem, to typowa gra dla dzieciaków, albo familijna. Nie chce mi się wydawać na to kasy. Epic Mickey 2 został wyceniony przez gamespot na 5/10. Chyba prawidłowo oceniłem tą grę Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 17 listopada 2012 Opublikowano 17 listopada 2012 Epic Mickey 2 poszło w złym kierunku i skazane jest na porażkę. W rynek platformerów na ps3 i xboxa powinno wbić się nowe IP studia, które tak je wypieści, że dostaniemy coś rodem ze stajni od wielkiego N. Cytuj
Gość GregZPL Opublikowano 17 listopada 2012 Opublikowano 17 listopada 2012 I niby kto miałbym to zrobić? Z topowych studiów nikt. Naughty Dog robi coś innego, Insomniac ma Ratcheta. RARE nie żyje. Ubi trzaska swoje Assassiny i ma Raymana. EA? Pfff. Nintendo? Te lenie? Nie ma kto robić naprawdę wysokobudżetowych platformówek Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 17 listopada 2012 Opublikowano 17 listopada 2012 Kirbi i SMG na xboxie <3 Najgorszy jest fakt, że platformery są dosyć łatwe do tworzenia, tylko dużo korporacji boi się takich zagrywek, bo gdzieś tam mają przeświadczenie, że lepiej sprzeda się kolejny FPS ;/ Cytuj
Gość GregZPL Opublikowano 17 listopada 2012 Opublikowano 17 listopada 2012 Łatwe? Nie bardzo. Właśnie bardzo trudne. Bo ciężko stworzyć coś rajcownego i, jednocześnie, oryginalnego. Ciężko stworzyć ciekawe universium, fajnych bohaterów. Zauważ, że od czasów Super Mario 64 platformówki 3D nie ewoluowały prawie wcale. Bez problemu pograsz sobie w Crasha Bandicoota, Banjo-Kazooie. Że o Sly, czy Jak&Daxter nawet nie wspomnę. A spróbuj pograć sobie w wyścigi z PSXa. Albo FPSy. TPSy. No jakiekolwiek gry akcji. Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 17 listopada 2012 Opublikowano 17 listopada 2012 Bardziej mi chodziło o finanse i aspekty techniczne, kreowanie postaci naprawdę nie jest aż tak kosztowne, a wyczesane uniwersa spotkamy w co 2 "naprawdę niezależnej" grzę. Nie zmienia to faktu, że platformery zawsze są na propsie. Cytuj
Gość GregZPL Opublikowano 18 listopada 2012 Opublikowano 18 listopada 2012 Chyba jednak nie jest to tanie. Platformerów 3D troszkę w tej generacji było i okazały się średnie. Albo słabe. A nie robiły ich małe firemki. Chociażby deBlob od THQ Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 18 listopada 2012 Opublikowano 18 listopada 2012 Z De Bloba taki platformer, jak z B.Katamari RPG. Cytuj
Red Savalin 0 Opublikowano 14 lipca 2013 Opublikowano 14 lipca 2013 Topic stary, wiem... ;P Chciałbym tutaj podrzucić swoją opinię... Moja opinia jest pośrodku... Tak, PSX i N64 miały sporo fajnych platformówek... Co do PS2, Xbox'a i GC nie uważam by tamte gry były słabe. Jak to naprawdę wspaniała gra, fakt... Ale było wtedy sporo fajnych gier. Weźmy coś z wysokiej półki, np. Psychonauts, gdyby dorzucić DC który za wiele platformerów nie miał wrzucę jeszcze obydwie części Sonic Adventure... Poza tym uważam, że koneser sporo by tam znalazł dla siebie. Macie rację mówiąc, że HD geny mają sporo ciekawych pozycji. Nie mam HD genów, ale czytając recenzje i patrząc na materiały video w sieci widzę sporo ciekawych gier. Weźmy np. Dust an Elysian Tail, wielu mówi, że to RPG, być może... Ale jest sporo tutaj elementów platformowych, a co powiecie na Jett Rocket? Albo Ancient of Ooga? Jednak autor topica ma w jednym trochę racji. Na obecną chwilę brakuje mi platformówek 3d. Platformery 2d i 2.5d są fajne, ale brakuje mi platformerów 3d... Brakuje ich i to bardzo. Spyro się wciąż ukazuje, ale jako Skylanders, wygląda fajnie, ale z powodu NFC nie będę w to inwestować, tak samo będzie z Disney Infinity mimo iż wygląda ciekawie... Gdy to piszę z zupełnie nowych serii platformówek 3d czekam jedynie na Armillo, Oliver and Spike, Invizimals the Lost Kingdom oraz na Kaio King of Pirates i liczę, że Keiji Inafune dokończy projekt, a nie jak to miało miejsce w ostatnich latach zapędzi się w inny projekt.... Gdy myślę o past genach brakuje mi tego nawału platformówek 3d... Sami przyznacie, że takie gry są bardzo fajne. Gry które oferują HD geny są fajne, ale poza sequelami większość nowości jakoś do mnie nie bardzo przemawia. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 25 listopada 2013 Opublikowano 25 listopada 2013 No i w nowego Crasha od Naughty Dog mamy chyba pograne http://www.eurogamer.pl/articles/2013-11-25-crash-bandicoot-nadal-nalezy-do-activision Cytuj
Gość GregZPL Opublikowano 25 listopada 2013 Opublikowano 25 listopada 2013 Chyba nikt w to nie wierzył? Pierwsza next genowa platformówka nadchodzi. Jeszxze 4 dni... Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 25 listopada 2013 Opublikowano 25 listopada 2013 Super Maro 3d World ? Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 25 listopada 2013 Opublikowano 25 listopada 2013 Brałbym ale jeszcze poczekam z kupnem WiiU aż cena spadnie teraz Marian i Zelda znowu spowodowały, że ceny poszły w górę. Ten Marian będzie pierwszą grą jaką przejdę na nowym sprzęcie Niny. Cytuj
Shen 9 685 Opublikowano 7 marca 2014 Opublikowano 7 marca 2014 Zbyt piekne. No i sam nie wiem jak ten Crash dzisiaj ma wygladac? Tak jak pierwsze trzy czesci? Nostalgia, wiadomo, ale czy to sie sprzeda? Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 7 marca 2014 Opublikowano 7 marca 2014 Jakby zrobili remake i zostawili strukturę poziomów (w sensie, że mega korytarz) to grafika powinna wypalać gałki oczne. To + nostalgia powinno sprzedać grę. No i na pewno coś jest na rzeczy, nie wierzę, że ten znak to "smaczek" albo trolling. 1 Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 7 marca 2014 Opublikowano 7 marca 2014 No albo to, że kiedyś to było Sony a teraz to jest kibel, jeżeli chodzi o rudzielca. Mogli by zostawić strukturę jak w częściach 1-3 ale z masą rozdroży, płynnego przechodzenia w 2,5 d oraz wchodzenie w kolejne plany, warstw leveli. Już sobie wyobrażam te rude pulsujące futerko 1 Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 8 marca 2014 Opublikowano 8 marca 2014 (edytowane) Było by pięknie, gdyby Sony przejęło prawa do Crasha - najlepszej maskotki, jaką kiedykolwiek mieli. Ja widzę to tak -- (oczywiście gdyby wreszcie poszli po rozum do głowy i wykupili prawa do marki, którą powinni wykupić już na samym wstępie jeszcze za czasów PSXa) Super duper platformer 3D z Crashem ala Banjo Kazooie na PS4 i Crash Bandicot IV 2.5D dla Vitki. Do tego Crash Team Racing: New Adventure na PS4 i Vite w Cross pleju i było by pozamiatane. Edytowane 8 marca 2014 przez kazuyoshi Cytuj
Gość GregZPL Opublikowano 9 marca 2014 Opublikowano 9 marca 2014 Co by było pozamiatane? Crash to, w tej chwili, martwa licencja. Ostatnia część sprzedała się żałośnie, bo i żałosna była. Jedynie Naughty Dog mógłby ją ożywić, ale nie ma żadnego powodu żeby to robić Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.