Shen 9 689 Opublikowano 23 października 2013 Opublikowano 23 października 2013 (edytowane) To nie jest mmo. Grales kiedys w diablo albo torchlight? Jesli tak to wiesz czego sie spodziewac. Mozesz sobie przejsc fabule i ciachac potworki, a mozesz tez przysiasc i farmic sprzet. Edytowane 23 października 2013 przez Guernica 3 Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 24 października 2013 Opublikowano 24 października 2013 (edytowane) Guernica mówi prawdę, a Suavek blefuje! PoE to wyśmienity hack & slash z bardzo ciekawym systemem. Niemal nieskończona liczba buildów (i to grywalnych) i dobrze wyważony poziom trudności to znaki rozpoznawcze tej gry. Ponura atmosfera, ładna grafika i grywalność. Ja gram od czasu open bety i jeśli utrzymają takie tempo wprowadzania nowych rzeczy i dopieszczania szczegółów to będzie godny następca nieśmiertelnego Diablo 2 LoD. Aha. W ŻADNYM WYPADKU NIE JEST TO PAY 2 WIN! Za prawdziwą kasę można kupić jedynie efekty wizualne (na broń, inna animacja czarów, ślady stóp od Razera ), ozdobnego zwierzaka co biega za tobą lub większą skrzynkę. Edytowane 24 października 2013 przez Shankor Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 24 października 2013 Opublikowano 24 października 2013 Ja również wracam do tej gry. Grałem od closed bety i z tego co widzę to zmieniło się duuuzo. Kiedyś miałem dobrze dopakowana postać na cos kolo 50lvl,ciekawe czy build dalej będzie działał. Cytuj
Shen 9 689 Opublikowano 24 października 2013 Opublikowano 24 października 2013 Mozna skille resetowac? Bo nigdy sie tym nie interesowalem. Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 24 października 2013 Opublikowano 24 października 2013 Wraz z patchem 1.0.0 każda postać ma zresetowane skille. Trzeba je na nowo rozdysponować. Poza tym nagrodą za niektóre zadania jest możliwość cofnięcia punktu. Cytuj
Kymel 787 Opublikowano 24 października 2013 Opublikowano 24 października 2013 Coś ściemniasz Shankor z tymi nieskończonymi buildami. Jak grałem w PoE swego czasu regularnie (gdzieś tak pół roku temu) to każda klasa miała maksymalnie 2 dobre buildy i masę niepotrzebnych. A z tym systemem walki to popłynąłeś. Przecież on jest maksymalnie toporny i to przez niego większość moich znajomych zrezygnowała z gry. Dodatkowo aby osiągnąć maksymalny level trzeba non-stop grindować te same dungeony. Dzięki, ale miałem to już w Diablo i mam dość tego prostackiego rozwiązania problemu endgame'u. Cytuj
UberAdi 2 306 Opublikowano 24 października 2013 Opublikowano 24 października 2013 (edytowane) Do tego nie można zapomnieć o ligach które urozmaicają rozgrywkę. W tej chwili gramy na lidze Nemesis, założyliśmy gildie i levelujemy. W tej lidze możemy spotkać innych "Rozbitków" sterowanych przez AI a rzadkie moby mają jakąś unikatową umiejętność (po śmierci wybuchają, rozmnażają się na wiele itd). Ogólnie polecam swojego streama bo sporo teraz będę grał i siedze na TSie z ogarniętymi ludźmi więc jak ktoś będzie potrzebował jakichś porad czy będzie miał pytania (bo gra jednak do prostych nie należy jeśli chcemy coś z tej naszej postaci ulepić) to zapraszam - http://pl.twitch.tv/uberadi @Kymel Pod względem balansu buildów gra się mocno zmieniła. Grywalnych buildów jest cała masa. Z tym gameplayem jest tak że trzeba się przedżeć przez pierwsze godziny gry. Później wraz ze wzrostem szybkości ataku i poruszania się gra się już przyjemniej. A co do grindu. Hmm grałeś na hardcorze i robiłeś mapy? Bo HC to chyba jedyna szłuszna opcja jeśli chodzi o granie w PoE. No widze że jeśli nazywasz ten endgame "prostackim" to pewnie łykałeś mapy z lvlu 77 solo Edytowane 24 października 2013 przez Adi_TEAM LBN Cytuj
Kymel 787 Opublikowano 24 października 2013 Opublikowano 24 października 2013 Czytanie ze zrozumieniem kłania się. Nazywam te rozwiązania zaproponowane w PoE jako prostackie i pójście na łatwiznę. Nie bawi mnie robienie tego samego dungeona po raz tysięczny aby dobić do maksymalnego levela. Gdzie są jakieś alternatywy? Cytuj
UberAdi 2 306 Opublikowano 24 października 2013 Opublikowano 24 października 2013 (edytowane) Czytanie ze zrozumieniem kłania się. Nazywam te rozwiązania zaproponowane w PoE jako prostackie i pójście na łatwiznę. Nie bawi mnie robienie tego samego dungeona po raz tysięczny aby dobić do maksymalnego levela. Gdzie są jakieś alternatywy? Hm jeżeli endgame zaproponowany przez PoE to pójście na łatwizne to daj mi przykład takiej gry z bardziej rozbudowany engame'em, craftingiem i systemem rozwoju postaci Jeżeli masz taką opinie o PoE to oznacza, że po prostu to nie jest twój typ gier. Bo właściwie jakich ty alternatyw byś chciał w diablopodobnym RPGu? Raidów na bossów którzy się nie mieszczą na ekranie? To nie WoW. Edytowane 24 października 2013 przez Adi_TEAM LBN Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 24 października 2013 Opublikowano 24 października 2013 Dla mnie PoE to godny następca DiabloII. W betę dużo nie grałem bo i tak po jej zakończeniu pewnie postacie były kasowane więc wstrzymywałem się do premiery. A skoro już miała miejsce to teraz mogę się zanurzyć w nieskończony grind I fakt, takie F2P to ja rozumiem, podobnie jak Havken, który również jest godny polecenia. Ale on jeszcze niestety nie wyszedł z faz beta testów. Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 24 października 2013 Opublikowano 24 października 2013 (edytowane) Pograłem wczoraj parę godzin i faktycznie muszę przyznać, że przyjemnie się sieka. Na grind nie mam ani czasu, ani ochoty, ale myślę pograć do końca wątku "fabularnego" sobie od czasu do czasu pogram. Diablo 3 mnie znudziło po godzinie, Torchlight po dwóch, a tutaj jakoś mam ochotę sobie dalej młócić. Coś w tym jest. Także duży plus, że jak na razie nie natknąłem się na żadne bariery jeśli chodzi o model płatniczy. Faktycznie wszystko sprowadza się do kosmetyki itp. a na moje potrzeby nawet większego kufra nie widzę sensu brać. Może nawet rzucę groszem twórcom i kupię jakiś ozdobnik, jak naprawią steam wallet (podobno są problemy z płaceniem w Euro). Jedyne zastrzeżenie jakie mam _póki co_, to poziom trudności. Co prawda nie grałem jeszcze w drużynie, ale przez te kilka godzin nie miałem absolutnie najmniejszych problemów. Wrogowie padają od 1-2 strzał, a miksturki to tylko na paru bossów zdarzyło mi się użyć. No ale zakładam, że później jest ciężej. Edytowane 24 października 2013 przez Suavek Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 24 października 2013 Opublikowano 24 października 2013 Jedyne zastrzeżenie jakie mam _póki co_, to poziom trudności. Co prawda nie grałem jeszcze w drużynie, ale przez te kilka godzin nie miałem absolutnie najmniejszych problemów. Wrogowie padają od 1-2 strzał, a miksturki to tylko na paru bossów zdarzyło mi się użyć. No ale zakładam, że później jest ciężej. Połowa 2-go aktu obecnie. Granie w co-opie, we dwóch. I tak jak mówisz. Nie licząc end bossa po pierwszym akcie używanie potków jest prawie bez sensu. Cytuj
Kruhol 31 Opublikowano 24 października 2013 Autor Opublikowano 24 października 2013 Jedyne zastrzeżenie jakie mam _póki co_, to poziom trudności. Co prawda nie grałem jeszcze w drużynie, ale przez te kilka godzin nie miałem absolutnie najmniejszych problemów. Wrogowie padają od 1-2 strzał, a miksturki to tylko na paru bossów zdarzyło mi się użyć. No ale zakładam, że później jest ciężej. Połowa 2-go aktu obecnie. Granie w co-opie, we dwóch. I tak jak mówisz. Nie licząc end bossa po pierwszym akcie używanie potków jest prawie bez sensu. Jeszcze będziesz płakał. Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 24 października 2013 Opublikowano 24 października 2013 Jeszcze będziesz płakał. Mam tylko nadzieje, że nie będzie trzeba w tym celu przechodzić gry trzy razy. Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 24 października 2013 Opublikowano 24 października 2013 Jeszcze będziesz płakał. Mam tylko nadzieje, że nie będzie trzeba w tym celu przechodzić gry trzy razy. Nie chcę Cię martwić, ale prawdziwa gra zarówno w Diablo, jak i w PoE zaczyna się na najwyższym poziomie trudności. Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 24 października 2013 Opublikowano 24 października 2013 Nie chcę Cię martwić, ale prawdziwa gra zarówno w Diablo, jak i w PoE zaczyna się na najwyższym poziomie trudności.To była właśnie aluzja do diabolo i konieczności babrania się w przechodzenie gry kilkukrotnie celem dobicia do "prawdziwej gry". A co jak co, w moich oczach nie świadczy coś takiego najlepiej o produkcji. Cytuj
UberAdi 2 306 Opublikowano 25 października 2013 Opublikowano 25 października 2013 (edytowane) właściwie najwięcej graczy traci postacie już na normalu w 3 akcie a później na Cruel (2 poziom) w drugim akcie (szczególnie w chamber of sins). Ale to prawda, prawdziwa gra w PoE zaczyna się wraz z wejściem na mapy. Wcześniej też jest spoko ale endgame to jest esencja Szczególnie gdy robimy niezidentyfikowane mapy, nie wiadomo co spotkamy, myślimy że mamy silną postać a nagle składamy się na jednego hita W PoE nie ma mocnych, zawsze coś cię może zabić (w przeciwieństwie do Diablo gdzie już grając z głową nie mogłem zginąć). Gdyby nie dość toporny gameplay to PoE było by idealne Edytowane 25 października 2013 przez Adi_TEAM LBN Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 25 października 2013 Opublikowano 25 października 2013 (edytowane) odpaliłem na chwilę wczoraj i jak zobaczyłem drzewko skillów to :OOOO fajny feeling ta gra ma, zaczalem jako ranger Edytowane 25 października 2013 przez bartiz Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 25 października 2013 Opublikowano 25 października 2013 Ja gram Maruderem. Aktualnie 22lvl. 1H + Tarcza + Lightning Strike razem z Life Stealem. Gra się spoczko, tylko ciągle mi many brakuje. To drzewko jest tak wielkie że nie wiadomo w którą stronę iść Ja na początku wbiłem kilka pkt w 1H Damage a teraz lecę w życie i resisty. A co potem? Cholera wie. Cytuj
UberAdi 2 306 Opublikowano 25 października 2013 Opublikowano 25 października 2013 30 lvl , zaraz bede pierwszy raz zabijał dominusa, podobno epic walka hehe Cytuj
gekon 1 787 Opublikowano 25 października 2013 Opublikowano 25 października 2013 wooo, ktoś w to je gra. mikropłatności zabiły tę gre, po 40 levelu bez tego ani rusz, tak było przynajmniej rok temu Cytuj
UberAdi 2 306 Opublikowano 25 października 2013 Opublikowano 25 października 2013 wooo, ktoś w to je gra. mikropłatności zabiły tę gre, po 40 levelu bez tego ani rusz, tak było przynajmniej rok temu wut, a co było tak potrzebne? ogniste ślady za postacią, świecąca broń czy żaba w koronie skacząca za tobą? Cytuj
teddy 6 898 Opublikowano 25 października 2013 Opublikowano 25 października 2013 Chyba Ci się gry gekon pomyliły. Tu tylko poszerzenie skrytki może się przydać jak ktoś bardzo dużo gra. Cytuj
Shen 9 689 Opublikowano 25 października 2013 Opublikowano 25 października 2013 Tez nie wiem o czym on mowi. Zrobilem duelista i ide pod tanka, life, armor itd. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Wczesniej troche gralem ale czekalem na premiere. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.