QstomPL 83 Opublikowano 29 lipca 2012 Opublikowano 29 lipca 2012 Witam. Pytałem się już o to, ale nikt mi nie odpowiedział. Mam nadzieję, że tylko dlatego, że może nikt nie zauważył mojego posta, ale żeby się upewnić postanowiłem założyć nowy temat na ten problem. Mam TV Samsung bodajże UE46D6000 (co do tego po 46 nie jestem pewien) i podłączone ps2 przez rgb. Mam taki problem, że ucina mi dół ekranu i to dosyć mocno. Nie jestem pewien, ale dzieje się to chyba tylko z grami na psx. Ps2 wydaje mi się, że widać dobrze, ale pewności naprawdę nie mam, tym bardziej, że wydaje mi się, że nie ma różnicy czy to gra na psx czy ps2, bo i tak odtwarzana jest przez ps2. Wie ktoś czy da się coś z tym zrobić? Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Autor Opublikowano 16 sierpnia 2012 Żeby nie zakładać nowego tematu napisze tutaj: Może ktoś podać jakąś grę która ma w opcjach kalibracje tv z takimi jak to zawsze bywa napisami cleary visible, baearly visible, itd. Potrzebuje jakiejś takiej jednej gry, żeby już poprawnie ustawić jasność itd. Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Sprawdzę po powrocie do domu kilka tytułów, choć pewnie ktoś mnie uprzedzi Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Opublikowano 20 sierpnia 2012 ech, przepraszam, nie sprawdziłem... właśnie ustawiam przypomnienie w telefonie Cytuj
Yuhas 8 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Opublikowano 20 sierpnia 2012 A to ucinanie ekranu... mówiąc o RGB masz na myśli kabel EURO? Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że masz ustawione proporcje "zoom" i musisz to zmienić na pilocie. Ale wątpie, że o to byś pytał Cytuj
typfon 145 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Opublikowano 20 sierpnia 2012 nie masz componenta od kogoś pozyczyć? albo podpiąć się pod euro próbowałeś? Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Autor Opublikowano 20 sierpnia 2012 Tamten problem już niekataulny, crash 3 jest taką jakąs dziwną grą. Reszta gier chodzi poprawnie Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Black ma możliwość kalibracji kolorów, Tomb Rider Legend też. Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Autor Opublikowano 20 sierpnia 2012 Wielkie dzięki. Wlasnie jakos tak mi ten black sie kojarzyl : ) Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 20 sierpnia 2012 Autor Opublikowano 20 sierpnia 2012 Hęe. Black nie ma to o co pytałem : / owszem można zmniejszyć jasnośc w grze, ale nie o to mi chodzi. Chcę, żeby przy tym były w grze jakieś napisy np. napis "ledwo widoczny" i ustawiamy tak tv zeby sie zgadzały z tym co piszą. Tutaj mogę tylko zmniejszyć jasnośc w grze, ale i tak nie znam optimum bo gra mi tego nie podaje : / nie tego szukałem Cytuj
Square 8 567 Opublikowano 21 sierpnia 2012 Opublikowano 21 sierpnia 2012 Killzone ? Dwójka to miała więć może i tutaj będzie Cytuj
dydel 16 Opublikowano 21 sierpnia 2012 Opublikowano 21 sierpnia 2012 Killzone nie ma, może God of War ? Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 21 sierpnia 2012 Opublikowano 21 sierpnia 2012 Sprawdź Tomb Rider Legend, jest tam zdaje się obrazek (czy ramka) która staje się widoczna po ustawieniu odpowiedniego progu jasności w grze. Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 21 sierpnia 2012 Autor Opublikowano 21 sierpnia 2012 ok dzięki za pomoc, mam jeszcze tylko jedno pytanko. Czasem w grach na ps2 pytają się mnie czy odpalić grę w 60hz czy 50hz. O co tutaj generalnie chodzi, czym tu się róźni. W blacku mogłem zrobić test 60hz i wg niego wszystko śmigało bo wszystko było normalnie widać. Lepiej brać te 60hz? I czym to się różni. Dodam, że zauważyłem że w ico jak zmieniałem pomiędzy 50hz a 60, to obraz się tak jakby przybliżał i oddalał w zależności od podświetlanego trybu Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Opublikowano 22 sierpnia 2012 (edytowane) Teoretycznie 50 Hz - 25 klatek na sekundę, 60 HZ - 30. Częstotliwość ta jest też uzależniona od systemu nadawania obrazu, dla PAL (region europejski) jest to 50 Hz, dla NTSC - 60 Hz (przede wszystkim USA, po resztę krajów odsyłam np. do wiki). Dodam, że zauważyłem że w ico jak zmieniałem pomiędzy 50hz a 60, to obraz się tak jakby przybliżał i oddalał w zależności od podświetlanego trybu Ta zmiana obrazu jest związana z tym, że w PAL jest transmitowane 500 linii na ramkę, w NTSC: 525. Edytowane 22 sierpnia 2012 przez Andreal Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 22 sierpnia 2012 Autor Opublikowano 22 sierpnia 2012 A to będę grał chyba na 50hz, typowo po palowsku Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.