Skocz do zawartości

Race Driver GRID 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla mnie brak widoku z kokpitu = brak zainteresowania tą gra, a wielka szkoda :confused:

Aż żeby stracić zainteresowanie to nie , ale ma już sporego minusa co najmniej -1 do oceny jeszcze przed premierą.
Opublikowano (edytowane)

Ja w GRIDa grałem tylko i wyłącznie na widoku z kokpitu, niósł nieziemskie emocje. No cóż, moja podjarka tym tytułem upada coraz bardziej, najpierw po screenach, które kojarzą się z NFS, a później po informacji o braku widoku z kokpitu. Ogram, ale jak bardzo mocno stanieje - biorąc pod uwagę informacje, które teraz mamy, oraz ewolucję Dirta, za 50zł mogę pograć.

Edytowane przez Linek
  • Plusik 1
Opublikowano

Jak już napisałem, jeśli czas, który zamiast w budowę kokpitu włożyliby w inną część gry to jestem za ale jesli rezygnują z braku czasu, lub lenistwa to nie, jak najbardziej taka opcja powinna być w grze aby każdy miał coś.

Ja mam do tego uraz z przygody z GT5 gdzie fani zmusili firmę do zrobieniawidoku z kokpitu co wydłużyło produkcję i za bardzo skupili się na tym a nie na innych rzeczach - tak mi się wydaję... tak czy siak ja nie uzywam tego widoku oraz tego z za samochodu bo to juz kompletny nie wypał jesli chodzi o gry wyścigowe.

 

Miałem swoją "chwilę" z symulacjami na PC jak seria GTR czy LFS i tam jak najbardziej widok z kokpitu był czymś co powinno być i na wielu serwerach był obowiązek tego widoku ale tych gier nie można porównywać do arcadowych gier jak GRID :)

Opublikowano

Bardzo się ciesze że nie ma widoku ze środka. Pierwsza odważna firma, która zrobiła coś racjonalnie i nie marnuje czasu jak PD (GT5) na rzecz, której prawie nikt nie używa.

Podobno zrobili (codemaster) badania, z których wyszło że nie opłaca się robić tego widoku dla "kilku graczy". Jestem za.

Oczywiście prawdziwy powód dlaczego tego nie zrobili może być inny... lenistwo ;) ale tak czy siak dobrze zrobili i niech to się rozprzestrzenia tn tylko wtedy jeśli zamiast pracy nad kokpitem będą pracować nad inna częścią gry.

Ostatnie lata ludzie zmuszali firmy do widoku z kokpitu a później i tak nie było to używane... tak jest to efektowne ale z tego co wiem, każdy kto gra "na poważnie" w gry wyścigowe , nie używa tego widoku bo on raczej przeszkadza.

:rofl2:

no pewnie tak samo można pisać po co robią kierownice, wyższy poziom trudności w grach, itd. to marnowanie czasu skoro kilka % graczy z tego korzysta.

Nie ma widoku z kokpitu w G2 moje zainteresowanie grą spada o połowę...taki NFS HP byłby mega ale jest kaleczony przez beznadziejny model jazdy i właśnie brak widoku z kokpitu.

 

Codemasters leci w dół po równi pochyłej.

Opublikowano (edytowane)

Nie zdziwię się jak za jakiś czas Codies ogłoszą że rezygnują z manualnej skrzyni bo także 5% z niej korzystało :rofl2: . Zyskany czas władują w oczo(pipi)ną oprawę i tyle inne elementy nie zostaną ruszone bo po co. A się będę śmiał z naiwnych jak się okaże że model jazdy będzie niemal identyczny jak Dirt 3. Obecne Codies to już nie to samo Codies co w dniu premiery pierwszego Grid'a. Widać w dupach im się poprzewracało i mam podobne zdanie do Daddy'ego z każdą kolejną grą jest coraz gorzej czego dowodem jest nieszczęsny Dirt.

Edytowane przez Karas
Opublikowano

ostatni Dirt okazał się sprzedażowym mega failem więc miałem/mam nadzieje że się ogarną a ja tu słucham jak kolesie z CM mówią po co komu widok z kokpitu jak mało kto go używa xD.

Dobrze że są jeszcze serie jak FM/GT czy nadchodzący CARS, czekam na rozwój wydarzeń z G2, w razie czego FH będzie moim ostaniem racerem tej generacji.

Opublikowano (edytowane)

Nie oszukujmy się to już nie będzie ten sam Grid , pierwszy trailer pokazuje że ma być szybko i efektownie ciekawe z czego jeszcze zrezygnują na rzecz "dopracowania" pozostałych elementów. Szanse na zakup premierowy ma małe od Grid'a oczekiwałem Grid'a czyli więcej i lepiej a nie NFS'a. No chyba że rzeczywiście pozostałe elementy zostaną maksymalnie dopieszczone ale uwierzę jak zobaczę nie mam zamiaru brać za pewnik marketingową papkę.

Edytowane przez Karas
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Wygląda ślicznie ale po za tym nie ma tam nic ciekawego dla mnie. Czułem się jak by patrzył na gameplay z jakiegoś NFS'a czy innego arcade racera a nie z (pipi) Grida. Jak na razie jestem mocno rozczarowany.

Edytowane przez Karas
Opublikowano

Ja jestem bardzo sceptycznie nastawiony. W obu filmikach wszyscy non stop lecą bokiem. Nie można oceniać gry po filmiku, ale nie wygląda to dobrze, do tego brak kokpitów, dyskwalifikuje u mnie tę pozycję. No chyba, że model jazdy faktycznie zmiażdży to wtedy się zastanowię.

Opublikowano

Moim zdaniem histeryzujecie. Ja gram na padzie 4fun i widok z kokpitu wlaczam tylko by napawac sie pieknem, nie ktorych samochodow i to wszystko, a gram ze zderzaka

 

Zgadzam się, we wszystkie tytuły jakie grałem korzystałem z kamery na masce :), kolejny materiał z eurogamer expo, dużo tego przeszło 40 min. ale warto mowa o dynamicznej zmianie torów !!!, zniszczeniach, i jeszcze parę rzeczy.

 

 

 

Opublikowano

Moim zdaniem histeryzujecie. Ja gram na padzie 4fun i widok z kokpitu wlaczam tylko by napawac sie pieknem, nie ktorych samochodow i to wszystko, a gram ze zderzaka

Każdy lubi co innego , i brak widoku z kokpitu (zawsze go używam jak jest dostępny np. w pierwszym gridzie zawsze po za driftem)jest dla mnie sporym minusem tak widok z maski mnie nie satysfakcjonuje.
Opublikowano

Codies brakiem widoku z kokpitu strzeliło sobie w stopę, nie ważne czy recenzent nie używa widoku z kokpitu gra będzie zgarniać za to minusy bo mimo wszystko jest to downgrade i lenistwo ze strony codemasters.

Gra jest dla mnie popierdółką i może sobie konkurować z nowym NFS'em ja natomiast czekam na istny wybuch termojądrowy w postaci Forzy Horizon :whistling:

  • 1 miesiąc temu...
Gość Szprota
Opublikowano
GRID 2 - brak bety, osiągnięcia tworzone przez "ekspertów" i garść screenów

 

Codemasters ujawniło, że za osiągnięcia w GRID 2 odpowiedzą doświadczone ekipy z Xbox 360 Achievements i PS3 Trophies. Gracze na bieżąco będą mogli podziwiać owoce tej współpracy.

 

Jeżeli ktoś naprawdę zna się na achievementach i trofeach, to na pewno my – powiedział Dan Webb, redaktor naczelny Xbox360Achievements.org i PS3Trophies.org. To właśnie ekipy zrzeszone pod szyldami tych serwisów przygotują, oczywiście pod czujnym okiem Mistrzów Kodów, listę osiągnięć, „które idealnie uzupełnią produkcję”. Co najważniejsze, wszystkie etapy procesu tworzenia achievementów i trofeów mają być szeroko opisywane na rzeczonych witrynach, tak aby gracze mogli w przystępny sposób zapoznać się z kulisami współpracy.

 

– To nowe podejście do tematu, ale jesteśmy zdania, że będzie to świetna zabawa, dzięki której fani przy okazji zobaczą, jak przebiegają prace nad tymi coraz ważniejszymi elementami gier – powiedział Clive Moody, producent wykonawczy ze studia Codemasters Racing.

 

Z innych wieści: twórcy potwierdzili na Twitterze, że nie mają żadnych planów odnośnie do udostępnienia graczom wersji beta produkcji. Dodatkowo z poziomu tego wpisu możecie się przyjrzeć garści screenów, które na przestrzeni ostatnich kilkunastu dni zostały opublikowane przez Codemasters na popularnych serwisach społecznościowych.

 

Przypominamy, że premiera GRID 2 jest zaplanowana na lato przyszłego roku. Gra zmierza komputery osobiste oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360, ale niewykluczone, że w późniejszym terminie trafi również na Wii U

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Nijaki ten trailer, niczym nie powala i nie zaskakuje. Szczerze mówiąc myślałem,że będzie jakaś innowacja,a zapowiada się na odgrzanie kotleta.

 

Ogólnie marudze,bo jestem przesycony ścigałkami, chciałbym czegoś świeżego. Kocham symulacje i lubie arcade, ale słabo mi się robi jak znowu mam śmigać nowymi samochodami po laguna seca itd. Podobne uczucie mialem w poprzedniej generacji, gdzie kazdy CoD i MoH był osadzony w realiach IIWŚ, teraz gdy ciągle hasamy po Afganie/Iraku. Sam nie wiem, chyba chciałbym symulację z garażem z Gran turismo 2 (zlote lata motoryzacji, klasyki obecne na naszych drogach) z fikcyjnymi trasami (ewentualnie Nurb, bo nigdy mi sie nie znudzi). 

 

Nie sądziłem,że wspólczesne supercars i standardowy pakiet muscle może mi się znudzić.

  • Plusik 2
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jest nowy godzinny materiał o modyfikacjach samochodów wszystko było by fajne ale ten model jazdy :( znów ręczny i wchodzenie w zakręt a przeciwnik nawet nie traci na szybkości :( przecież to jakaś parodia. Najgorsze jest to że tam chyba musi wyglądać wyścig 

Opublikowano

HAHAHA kolejny gniot. Wyścigi, które wygrywa się z wciśniętym gazem do dechy przez cały wyścig... Brak kamery ze środa, bo 'gracze i tak jej nie używają'.

 

Boże co za kompromitacja gier wyścigowych na tej generacji konsol... [*]

 

Forza 3, Forza 4 i GT5 oraz seria F1 od Codemasters - jedyne warte uwagi wyścigówki w ciągu ostatnich 8 lat na PS3 i X360... Za jakie grzechy...

 

 

NFS zszedł na psy, GRID zszedł na psy, DIRT zszedł na psy, WRC zeszło na psy...

Opublikowano

Masakra, a ja glupi liczylem na kontynuacje richard burns rally,enthussie, jakies nowe symulacje, a tutaj arcade dla grubych burgerow. Nawet forza horizon olalem, bo nie trawilem tego elo klimatu.

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...