kazuyoshi 231 Opublikowano 16 listopada 2014 Opublikowano 16 listopada 2014 O ile dobrze pamiętam, to po skończeniu głównego wątku można masterować do woli. Rozdziały mamy ponumerowane i możemy wskoczyć do tego, w którym nie mamy jeszcze 100%. Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 16 listopada 2014 Opublikowano 16 listopada 2014 no tak, ale nie ma plynnego podrozowania po swiecie, a o takie cos mu chyba chodzilo Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 16 listopada 2014 Opublikowano 16 listopada 2014 (edytowane) niema niema takiego huba jak był w Super Mario 64 czy pierwszym Jak i Daxter, a przydałoby się przydało. I jeszcze więcej sekretów, misji i zbieractawa byłoby mile widziane. Może Tearaway 2 dostarczy takich atrakcji Edytowane 16 listopada 2014 przez kazuyoshi Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 16 listopada 2014 Opublikowano 16 listopada 2014 Tak ale pewnie już na PS4 Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 24 listopada 2014 Opublikowano 24 listopada 2014 (edytowane) Skończyłem i oczywiście potwierdzę - czysta konsolowa magia. STEROWANIE i wykorzystanie wszystkiego, co ma na wyposażeniu PS Vita - nie tyle wzór w tym temacie, co chyba wyciskanie wszystkich soków. Grafika i design na pełną dychę - najpiękniejsza gra na Vitę i przenośniaki w ogóle, zaraz przed Killzone i Uncharted. Rozgrywka absolutnie bardzo dobra - oklejenie platformera 3D nowymi patentami lepiej wyjść na tej konsolce nie mogło. In minus to jedynie bardzo niski poziom trudności (szkoda, że nie ma do odblokowania wyższego) i - jak dla mnie - troszkę zbyt odjechane ostatnie dwa etapy, by nie powiedzieć, że nużące. A tak, to rasowy platformer 3D, z całkiem sporą ilością rzeczy do zebrania. Teraz czekam na remix dla PS4 - Media Molecule to geniusze i ciekaw jestem, jak wymęczą Dual Shocka 4. Skakanie i setting biją na głowę serię LittleBigPlanet, więc liczę na dobrą sprzedaż na PS4 i kontynuowanie cyklu. Tearaway i Gravity Rush - po sequele przyjdę do wydawcy na klęczkach, nieważne już nawet na jaką konsolę. Edytowane 24 listopada 2014 przez Kasias 2 Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 25 listopada 2014 Opublikowano 25 listopada 2014 Tearaway i Gravity Rush - po sequele przyjdę do wydawcy na klęczkach, nieważne już nawet na jaką konsolę. Ta druga już się robi (podobno)... Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 29 listopada 2014 Opublikowano 29 listopada 2014 (edytowane) Tearaway to raczej swoiste przygodowe przeżycie/podróż, niż rasowy platformer. Ale ok, każdy na gry patrzy przez pryzmat tego, co ograł. Do tego nie wyobrażam sobie jak mogli by podnieść poziom trudności. Gra miała być z założenia łatwa i łatwo dostępna dla wszystkich i taka jest. Platformer albo jest łatwy, albo trudny, wszystko zależy od developera jakie zbuduje lokacje i gdzie wywoła trudniejsze etapy. A niestety, żeby taką trudność w Tearaway wprowadzić, trzeba by przebudować lokacje itp. i żadne new game harkor + tego nie załatwi, a jeśli już, to byłoby to bardziej w(pipi)iające niż bawiące. Tearaway to magiczna cudowna gra, jednak niedająca żadnej frajdy pod względem wyzwania. Wszelkiej maści znajdki/sekrety/skarby, są jakieś takie nijaki i do niczego nie potrzebne, są bo są i (pipi) z tego mamy. Mam nadzieje, że Tearaway 2 (jeśli w ogóle powstanie) zaprezentuje poziom Banjo-Tooie jeśli chodzi o mechanikę rozgrywki i ogólne rozbudowanie-rozmach, ale raczej wątpię. Edytowane 29 listopada 2014 przez kazuyoshi Cytuj
zip_czdz 8 Opublikowano 1 grudnia 2014 Opublikowano 1 grudnia 2014 Tearaway 2 pewnie powstanie, ale na stacjonarnego brata... Tak samo jak Gravity Rush 2. We mnie jest malutka cząstka nadziei, że jednak pogram w te gry na Vicie, ale rzeczywistość podpowiada, że się mylę :< Tearaway już przenoszą na PS4 w dodatku dopakowując go, pewnie budują podstawę do wypuszczenia 2 części na stacjonarkę. Cytuj
Moldar 2 267 Opublikowano 5 grudnia 2014 Opublikowano 5 grudnia 2014 Wstyd przyznać, ale dopiero wczoraj zakupiłem Tearaway, spory błąd, bo gra faktycznie jest genialna, Media Molecule to magicy, każdy element został świetnie opracowany, samo dorobienie korony wiewiórce mnie rozłożyło na łopatki Te dźwięki, ta grafika na kochanej Vicie, sam miód z ekranu. Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 5 grudnia 2014 Opublikowano 5 grudnia 2014 szkoda ze peka w 5h po drodze nie oferujac nawet grama wyzwania dla gracza majacego 2 rece po 5 palcow Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 5 grudnia 2014 Opublikowano 5 grudnia 2014 Caly czas czekalem zeby ograc Tearaway i teraz na swieta szykuje sie swietna okazja. Promocja sie trafila, wiec trudno nie skorzystac. Platynka jest latwa? Cytuj
Moldar 2 267 Opublikowano 5 grudnia 2014 Opublikowano 5 grudnia 2014 No widać, że poziom trudności zbyt wysoki to nie jest, ale nie przeszkadza mi to, bo gra i tak jest naprawdę fachowo wykonana. Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 6 grudnia 2014 Opublikowano 6 grudnia 2014 Platynka wpada przyjemnie. Nie ma wielkiego wyzwania. Ale w tej grze platynka to czysta przyjemność. Cytuj
MEVEK 3 614 Opublikowano 6 grudnia 2014 Opublikowano 6 grudnia 2014 Zastanawia mnie kogo z ekipy MM jest ten palec, kiedy dotykamy tylnego touchpada, ktokolwiek? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 15 grudnia 2014 Opublikowano 15 grudnia 2014 Ta gra jest magiczna. Na razie tylko odpalilem pierwszy level, bo gre chce przejsc i splatynowac dopiero na swieta, ale urzekla mnie ta gra. Co prawda ogrywalem juz demo, ale teraz mam przed soba calosc - miod! Czy zebranie wszystkiego przy pierwszym podejsciu jest tak latwe jak na pierwszym poziomie? Znajdzki tutaj to przyjemnosc Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 15 grudnia 2014 Opublikowano 15 grudnia 2014 Do jednego poziomu trzeba będzie wrócić po skończeniu gry "latarnia" bo wymagany jest przedmiot który dostajemy pod koniec gry. Poza tym poziomem to zbieractwo jest raczej łatwe, przy niektórych może będziesz powtarzał bo czasami można coś pominąć. Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 15 grudnia 2014 Opublikowano 15 grudnia 2014 (edytowane) jazdę na świni , trzeba powtarzać Edytowane 15 grudnia 2014 przez kazuyoshi Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 20 grudnia 2014 Opublikowano 20 grudnia 2014 To jest genialne :O https://www.youtube.com/watch?v=cmRgjIIaomU 2 Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 20 grudnia 2014 Opublikowano 20 grudnia 2014 Macie motyw z Tearaway ustawiony na Vicie? Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 20 grudnia 2014 Opublikowano 20 grudnia 2014 oby dwojke zrobili i koniecznie z wiekszym swiatem - marzy mi sie taki troche open world w tym swiecie i klimacie, takie sonowski mario64 Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 21 grudnia 2014 Opublikowano 21 grudnia 2014 prosze nie obrazac mario 64, obojetne co by zrobili to ta gra nigdy nie stala i nie bedzie stac kolo gier z mario czy w ogole kolo dobrych gier platformowych 1 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.