Skocz do zawartości

Tearaway


Square

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

niby 6-7h, ale ja przy 50% gry myslalem, ze historyjka zbliza się do końca, bo wydawało mi się, ze sporo rzeczy widziałem i tylko znajdzki mi zostały - a tu niespodzianka i gramy dalej :)

 

te kilka godzin zabawy to serio takie uczciwe 7h, bo gra stara sie oferowac stale cos nowego, bez sztucznego przedłużania zabawy. 

 

edit///

 

aha i po tych 6-7h + jakas dodatkowa godzina (albo i dwie) na masterowanie... przychodzi czas na sklejania papercraftów :DD:D no ale... no.

 

vRaw1VI.jpg

  • Plusik 1
Opublikowano

Pierwszy raz żałuję, że sprzedałem Vitę. Pierwsza gra od czasu Gravity Rush, w którą bardzo chętnie bym pograł.

Opublikowano

sam dobrałeś kolory i wzory papieru czy ten wydruk arkuszowy już jest tak ozdobiony i wystarczy tylko kolorowa drukarka?

 

przy pobieraniu pdf-a jest wybór 

a) tylko kontury

b.) pełny kolor

c) czasem jest jeszcze jakis opcjonalny kolorek :)

 

http://tearaway.me/u/CoatiXan :)

 

edit, tak wystarczy kolorowa drukarka i najlepiej jakiś sztywny papier (ja drukowałem na papierze do rysunku technicznego o dużej gramaturze)

Opublikowano

jestem po 2-3h z tearaway....baśniowy magiczny świat. Immersja na niespotykaną skalę...wszystkie funkcje vity wykorzystywane co chwilę..i to nie na siłę tylko fajnie wplecione w grę....nagrywamy dźwięki, wykorzystujemy oba panele dotykowe, kamerki, żyroskop...no ogien.

 

Trochę jestem zaskoczony co do fabuły...praktycznie jej braku. Gracz jest istotą, tak jakby bogiem w tym papierowym świecie. Stworzyliśmy portal w realnym świecie dzięki, któremu oddziałujemy na ten kartonowy...spójrzcie gdziekolwiek w grze nie jesteście w stronę słońca...słonce jest nami (kamerka frontowa cały czas rejestruje obraz przed nią czyli naszą facjatę). Mega dziwne uczucie gdy co chwilę w świecie gry stworki czczą Istotę czyli nas i co chwilę widzimy nasze foty :P. Iota musi nam dostarczyć jakąś wiadomość i tyle...naszym zadaniem jest mu pomóc by dotrzeć do nas czyli do Słońca.

 

Minusy...tu zależy kto co lubi...gra kontynuuje infantylność serii LBP czyli wszystkie dialogi, postacie, świat wykreowany jest jak gdyby dla 5 latka...niektórych to może odrzucić...mi tam to nie przeszkadza.

 

Cieszę się też, że całość chodzi na nowym silniku przez co wreszcie skacze się bohaterem normalnie. W poprzednich grach MM narzekałem tu na forum na tą dziwną mechanikę skoku(podobne ma trine), tu już jest wszystko normalne. No i ten papierowy świat wygląda kosmicznie na vicie. Wszystko się rusza i jest cudowne...zresztą spójrzcie sami:

 

FcKqZ9y.jpg

RIZVLIo.jpg

a80.jpg

  • Plusik 1
Opublikowano

Wow, jestem pod absolutnym wrazeniem. Trudno napisac cos zlego o tej grze. Jest po prostu urocza i w swietny sposob wykorzystuje patenty Vity. Wyglada przepieknie i smiga w natywnej rozdzielczosci. Bezapelacyjny must-have na Vite i wskakuje na liste gier do ogrania przed Killzonem.

Opublikowano

ja już na oko mam z 4h za sobą (niestety nie ma licznika w grze) co daje mi 38% ukończenia gry (tu akurat jest licznik zlicza wszystko łącznie z znajdźkami do ogólnego procentu) przy czym staram się zbierać wszystko co się da.

 

wykreowany papierowy świat jest GENIALNY - wszystko dosłownie wszystko stworzone z papieru, każdą drobnostkę, przeciwnika czy detal tego świata dałoby się poskładać w realu z kartek przy użyciu nożyczek i kleju. To jak zobaczycie jak wygląda woda, trawa, fale, czy wodospady z cyfrowego origami...masterpiece. Zresztą do znalezienia mamy 65 modeli, które później dzięki stronce internetowej można wydrukować i poskładać(co pokazał Coati)

 

Wielka perełka dla Vity, niszowa, bajkowa, pseudo dla dzieci ale czuć z tego tytułu tą magię, że to coś wyjątkowego skrojonego na ten handheld, które w takiej formule nie jest możliwe do przeniesienia na żaden inny system growy dostępny obecnie na świecie

Opublikowano

Ficuś, wodospadów nie widziałem, ale deszcz jest zaje.bisty :D

 

Marki MM sa scisla czolowka jezeli chodzi o gry na Vite. Co prawda LBP Vita robilo inne studio, ale marka MM i trzymali piecze nad projektem. Nikt w branzy nie ma takiej bogatej wyobrazni jak anglicy. Ale wystarczy zobaczyc materialy i jaka maja atmosfere w pracy.

Opublikowano

Super gra. Kazdy kto posiada vute musi ograc.a za cene 99 zl bo za tyle kupilem w MM az grzech nie ograc.

Ps. Graficzna uczta dla oczu i szacunek dla mozliwosci vity.

Opublikowano

A ja jestem zawiedziony tym, że pomimo przełożenia premiery i dość długiego czasu developingu tyle rzeczy wypadło z finalnej wersji gry. Zobaczcie sobie jeszcze raz pierwszy trailer z gamescomu z 2012 roku...nie znajdziemy w fullu broni na krzyk (trzeba było krzyczeć do vity by razić przeciwników) ani etapów platformowych gdzie musimy zmieniać perspektywę konsoli (z wertykalnej na horyzontalną , na skos itp), ani nie zrzucamy przeciwników poprzez potrząsanie sprzętem....wydaje mi się, że kilka miejscówek również usunięto/ostro przemodelowano.

 

ostateczny werdykt wydam jak skończę grę ale kilka drobnych irytujących rzeczy w grze znalazłem. Mimo wszystko to jednak mega dobry tytuł.

Opublikowano

skonczylem :) magiczny piekny swiat wykorzystujacy wszystkie bajery vity, calosc ocenilbym jednak na 8+, plusy mogliscie przeczytac, ocena poleciala z dół bo przy pierwszym kontakcie seryjnie ta gra tak zachwyca, ze mozna bylo dac i 10 za:

- brak wyzwania, łatwa i przyjemna jest ta pogoda, zbyt łatwa

- wylecialo kilka super rozwiazan o jakich pisalem i jakie byly zawarte w pierwszym trailerze

- za krotka, chcialoby sie z 2-3h wiecej, za to platynowanie jest przyjemne i moze sie skusze

- gdzies tak od polowy za duzo klimatow since fiction w lokacjach

 

Krytykowana kamera mi nie przeszkadzała, plus również za dobrze działające funcje dotykowe i wreszcie dobrze zaprojektowany skok w grze od MM

Opublikowano

warto napisac jeszcze o świetnie dobranym OST. 

 

chyba najbardziej w pamięciu utkwił mi utwór "The Traveller" - pierwsza minuta ,niesamowicie w(pipi)iająca, kolejna nieco intrygujaca, a dalej... dalej juz się tylko bujałem podczas grania :) 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

wczoraj zamowilem vite wlasnie dla tej gry, po zobaczeniu pierwszego trailera kilka miesiecy temu zostalem zauroczony.

po waszych komentarzach jestem pozytywnie nastawiony na tearaway, a jak ostatecznie bedzie, zobaczymy :)

Opublikowano

ja przy pierwszym trailerze liczyłem, że to będzie taka sonowska wariacja zeldy w papierowym świecie, ostatecznie wyszła z tego po prostu super platformówka 3d choć trochę zbyt łatwa wg mnie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ło matko jaka ta gra jest cudowna! Jestem zachwycony jak to wygląda, jak fajnie się mizia paluchem i w ogóle jaki miód płynie z ekranu. Dopiero zacząłem przygodę, ale już chcę drugą część! LBP mi nie podeszło, tutaj jest wszystko co kocham w gierkach. No i po polsku gadajo, a dla mnie to dodatkowy plus. Warto było wydać stówkę i poszukać Vity w szafie. Rewelacja!

Opublikowano

Mam problem na początku rozdziału The Tear. Podczas skoku mniej wiecej w połowie, ginę i wracam do checkpointa. Tak bez przerwy. Za pierwszym razem robiłem dokładnie to samo co teraz i gra mi etap zaliczyła, niestety musiałem Vitę na chwile wyłączyć i wróciłem do początku rozdziału i cały czas jest to samo. Skok, ginę i checkpoint.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...