Skocz do zawartości

Until Dawn


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to bylo wiadome od dawna. Takze do pieca z gierka. A odnosnie Man of Medan to podobno odstawalo od Until Dawn w kazdym aspekcie, ale w sumie nie wiem bo nie gralem. W takich chodzonych cinematik experiensach to grafa powinna byc bardzo dobra bo jednak tych scenek jest duzo i gamplay wiadomo jak wyglada. Detroit grubo dalo rade w tym temacie. Nic dziwnego, ze wracaja do klimatow a la Until Dawn w tej nowej produkcji.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Właśnie chcę pograć i jak to jest z tym padem i nie ruszaniem go?
Najbardziej się obawiam tego aspektu w tej grze^^ Nigdzie nie widzęna youtubie ludzi pokazujących jak to jest z boku gdy grają.

W ogóle pad od 4 jakie jeszcze ma smaczki?

1 nie ruszanie padem - Until Dawn
2 potrząśniecie - latarka działa -  Last of Us

Są jeszcze inne? Podobno ktoś kto ma kamerkę i grał w Obcego to to co siedziało w domu wpływało na reakcje z Obcym i nas znajdował:blink:

Opublikowano

Jest parę momentów gdzie po prostu trzeba nieruchomo trzymać pada, u mnie to dobrze działało. A z gierek które wykorzystywały funkcje pada to w Infamous: Second Son chyba wszystkie bajery zostały użyte, np. trzeba było potrząsać padem jak puszką z farbą. Detroit: Become Human też dobrze korzystał z DS4.

Opublikowano

Z momentów gdzie nie można ruszyć padem to z tego co pamiętam jedyny na prawdę istotny jest w samej końcówce gry, wtedy najlepiej położyć go na stole bo jest bardzo czuły.

Opublikowano
10 godzin temu, Soyokaze napisał:

1 nie ruszanie padem - Until Dawn
2 potrząśniecie - latarka działa -  Last of Us

na PS VR:

3 używanie pada jako latarki/procy - Astrobot

10 godzin temu, Soyokaze napisał:

Podobno ktoś kto ma kamerkę i grał w Obcego to to co siedziało w domu wpływało na reakcje z Obcym i nas znajdował:blink:

Until Down też wspiera kamerkę - przy tzw. jump scare kamerka robi nam po cichu fotę i pokazuje potem naszą wystraszoną mordę :)

Opublikowano

Until Dawn - doskonały slasher i wspaniała gra, jedyna z tych filmowych, która spodobała mi się. Pamiętam, że cieszyłem się jak dzieciak grając i co chwilę było jakieś wow!

Opublikowano
1 godzinę temu, grzybiarz napisał:

Until Down też wspiera kamerkę - przy tzw. jump scare kamerka robi nam po cichu fotę i pokazuje potem naszą wystraszoną mordę :)

W Burnout Paradise robiło fotkę przy takedownie w multi i było wysyłane do drugiego gracza. Nie wiem czy w Remasterze też to działa, ale trofika już za to nie ma na szczęscie.

  • Plusik 1
Opublikowano

Pamiętam, że nie miałem wtedy kamerki, więc umówiłem się z ziomkiem (z którym często grałem różne multiki, ale znać osobiście to go nie znałem), że do tej trofki zamienimy się kontami i ja (jako on) yebnę jemu (występującemu w mojej roli) dla tej fotki.

Nie powiem, były emocje, czy mnie na konto nie wych#ja :obama:

Ale w sumie on też ryzykował, więc obawy były trochę mniejsze.

  • Plusik 1
Opublikowano

No ja też nie miałem kamerki, sprawdzałem kilka różnych internetowych, ale żadna nie działała w grze. Ostatecznie wbił mi to śp. Kyo (tak jak i kilku innym osobom z forumka).

Opublikowano (edytowane)

Ale te bajery to maja jakieś sensory bluetooth?
Ja po x latach mam okazję z tego dopiero korzystać, więc dla mnie potrząśnięcie padem, czy nawet inny styl pada, że sterowanie poprzez ruch pada niż gałkami jest fajny :D
Oglądanie w menu jak twarz postaci się obraca tak jak my padem, fajny bajer xD
Tego na PC nie uświadczę niestety.

 

W dniu 30.05.2022 o 08:33, smoo napisał:

Z momentów gdzie nie można ruszyć padem to z tego co pamiętam jedyny na prawdę istotny jest w samej końcówce gry, wtedy najlepiej położyć go na stole bo jest bardzo czuły.


Wiele było momentu z tego co widziałem, najbardziej Emily w kopalni. No i istotny to końcówka z Sam, gdy reszta ucieka. Mnie ciekawi, jak to naprawdę wygląda. Wibracje też działają i przeszkadzają, bo reszta to same wciskanie klawiszy na pewno będzie jako QTE.

Siedziałem sobie w "leniuchu" fotelu skórzany, w nocy, wyłączone światła, słuchawki do uszne wsadzone w pada i jazda... Już sam Epilog to było WOW, za sam klimat i nastrój w pokoju.
Tego mi też PC i monitor nie dadzą. Ja już nie wrócę do grania na kompie po tym:wub:
A Obcy to pewnie też lepsze wrażenia przed TV, niż monitorem na PC będą:ohboy:
Nie mogę sie doczekać by też to nabyć na Soniaka

Edytowane przez Soyokaze
Opublikowano
27 minut temu, Soyokaze napisał:

Wiele było momentu z tego co widziałem, najbardziej Emily w kopalni. No i istotny to końcówka z Sam, gdy reszta ucieka. Mnie ciekawi, jak to naprawdę wygląda.
 

 

Spoiler

Zginąc można bodajże tylko na końcu jako Sam, reszta tych eventów z bezruchem nie ma większego znaczenia.

 

  • Dzięki 1
Opublikowano
W dniu 31.05.2022 o 15:51, smoo napisał:

 

  Ukryj zawartość

Zginąc można bodajże tylko na końcu jako Sam, reszta tych eventów z bezruchem nie ma większego znaczenia.

 

Po co mi spojlerowałeś:rofl::laugh:

  • Smutny 1
Opublikowano
6 godzin temu, smoo napisał:

Żartowałem :shieeet:

Ja też żartowałem:nosacz3:

Dawno temu oglądałem tą grę i widziałem, że to "nie ruszanie się" może być trochę elementem, które zaważy, czy dana postać przeżyje czy też nie. Za to samo ruszanie nie zawsze spowoduje śmierć. W ostatniej scenie owszem tak. Sam może spowodować, że przez brak cierpliwości i brak ukrywania się mogą wszyscy zginąć część lub ona sama.

Dość, że ze wszystkich osób lubię Sam, to jeszcze jej taką rolę bohaterską dali:blink::facepalm:
Emily upierdliwa zołza
Ashley no taka sobie do polubienia
Jessica... nie cierpię lolitek, blondynek:wallbash:
Josh to też taki dziwny typ...
Mike to taki dupek, jakby typowy kapitan amerykańskiego footbolu... szpanerski, napompowany dupek...
Matt to taka bez charakteru... mozna dobrze trochę mu dac powera, że się postaci ale i tak... Mimo wszystko na wszystko by się zgadzał, ulegly itd...
Chris z męskich najlepiej lubię:unknown:

  • Plusik 1
  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)

To było fajne, ale z jakiegoś powodu nigdy nie chciało mi się przechodzić jeszcze raz poprawiać wyniku. To samo z Dark Pictures.

 

A biorąc uwagę jak The Quarry chodzi na SD to spodziewam się słabej wydajności na pc.

Edytowane przez dominalien
Opublikowano
3 minuty temu, dominalien napisał:

To było fajne, ale z jakiegoś powodu nigdy nie chciało mi się przechodzić jeszcze raz poprawiać wyniku. To samo z Dark Pictures.

 

A biorąc uwagę jak The Quarry chodzi na SD to spodziewam się słabej wydajności na pc.

Na konsolach też tak sobie to chodziło, w sensie to jedna z niewielu gier bez trybu 60 fps. Ale akurat w takiej grze, to jakoś dużo nie robi. 

  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...