Michał102 870 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Opublikowano 2 kwietnia 2016 W Asseto grałem na PC jak była jeszcze w bardzo wczesnej fazie produkcji (nie było nawet otoczenia toru... zastępowały go "kartonowe" atrapy ). Ograwałem to wówczas na mojej stareńkiej DFP i mogę powiedzieć tyle, że pod względem fizyki nie grałem w nic lepszego. Nawet Project CARS, to przy tym prosta arcade'ówka. Jeśli na konsoli fizyka będzie taka sama, to niestety ludzie odbiją się od tej gry jak od betonowej ściany. W CARSy mało kto jeszcze gra, bo "za trudne", a co dopiero tutaj. Ja sam się zastanawiam czy lecieć i brać na premierę, bo kierownica, którą obecnie posiadam (t100) z racji zbyt małego kąta obrotu w takiej grze nie podoła. O grze na padzie nawet nie ma co myśleć. Cytuj
snejkiPL 8 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Opublikowano 2 kwietnia 2016 (edytowane) Piszesz o wersji z Lotusem na Magione? Sprawdz teraz fizykę, bo od tamtego czasu sporo się zmieniło (na gorszę w mojej ocenie). Nie mam zlodzeń, że na konsole to będzie w ogóle inna gra Edytowane 2 kwietnia 2016 przez snejkiPL Cytuj
UberAdi 2 288 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Moim zdaniem CARSy były trochę na siłę utrudnione i czasem auto wpadało w lekki poślizg wtedy kiedy nie powinno. W AC jeździ mi się bardzo naturalnie, nie mam odczucia, że auto jest nieobliczalne, znacznie większe panowanie nad samochodem mam. Nie potrafię wytłumaczyć czemu tak jest, po prostu inaczej się te samochody prowadzą, dla mnie łatwiej niż w PCars. Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Panowie co grali... piszcie więcej. Jak dla mnie ciekawie się zapowiada. Gatunek na wymarciu, ludziska wolą NFS i płyty demo, gdzie zawartość większa do pobrania niż na tym, co kupiłem z nośnikiem typu płyta. Dziś, bez karty kredytowej, za długo nie pograsz. Mam gdzieś trybuny czy pobocza... liczy się asfalt, prawdziwe tory, dźwięk sprężarek, wydechu, Force Feedback i grzebanie w ustawieniach. To tak od siebie Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Autor Opublikowano 2 kwietnia 2016 Nie ma drugiej tak hardcorowej symulacji jak Assetto Corsa. Jak szukasz symulatora to kupuj. W tym momencie jest już dużo samochodów i torów, więc jest co robić. Największe wady to brak zmiennych warunkow pogodowych i dnia/nocy. 1 Cytuj
UberAdi 2 288 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Panowie co grali... piszcie więcej. Jak dla mnie ciekawie się zapowiada. Gatunek na wymarciu, ludziska wolą NFS i płyty demo, gdzie zawartość większa do pobrania niż na tym, co kupiłem z nośnikiem typu płyta. Dziś, bez karty kredytowej, za długo nie pograsz. Mam gdzieś trybuny czy pobocza... liczy się asfalt, prawdziwe tory, dźwięk sprężarek, wydechu, Force Feedback i grzebanie w ustawieniach. To tak od siebie Hmm co więcej jeszcze. Ustawienia FF ładnie można sobie dostosować, sporo suwaczków. Grzebanie w aucie również obecne, chwila kombinowania, zmiana opon i po nabraniu wprawy możemy supercarem ładnie bokiem w zakręty wchodzić. Tory są laserowo skanowane, robienie czasów na Nurbie dawało mi mase satysfakcji. W AC chyba ze wszystkich simów najlepiej "czuć" auto i to na ile możemy je docisnąć żeby nie wypaść na zakręcie. Graficznie jest w porządku, bez cudów i upiększaczy ale akurat to nie przeszkadza się dobrze bawić. Jest kilka miłych dla oka filtrów graficznych do wyboru. Ale wady też muszę wymienić. Wyżej Szejdj pisał, że jest już sporo tras i aut. Moim zdaniem podstawowy zestaw jest dość skromny. Nie czytałem nic na temat DLC ale jeśli są te same co na PC to ratować można się dream packami które są fajne i pierwszy z nich to był dla mnie must buy (Nurburgring i Nissan GTR ). Silnik gry jest też idealny do modowania, istnieje duża scena moderska ale nie mam pojęcia czy na konsolach też będą mody (wiem że ponoć Kunos miało coś w tej sprawie robić ale nie wiem co z tego wyszło). Kolejny minus to dość kiepski netcode. Może coś się zmieniło bo ostatni raz online jeździłem kilka miesięcy temu ale wtedy to działało w ten sposób, że jeśli ktoś miał ping koło 80-90 to jego auto z mojej perspektywy lagowało jakby miał tego pingu z 500. Nie zmienia to faktu, że online daje masę satysfakcji i emocji. No i na minus dam karierę, dla mnie nuda, zdecydowanie lepiej się bawiłem online. 1 Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Nie ma drugiej tak hardcorowej symulacji jak Assetto Corsa. Jak szukasz symulatora to kupuj. W tym momencie jest już dużo samochodów i torów, więc jest co robić. Największe wady to brak zmiennych warunkow pogodowych i dnia/nocy. No to będzie sprawdzian dla nowego kółka. Do czerwca trochę czasu. Cena widzę będzie przystępna. Mam tylko nadzieję, że na konsole gra nie zostanie uproszczona. Dajcie mi promyk nadziei, że konsolowa wersja dorówna PC w kwestii tego hadcoru Panowie co grali... piszcie więcej. Jak dla mnie ciekawie się zapowiada. Gatunek na wymarciu, ludziska wolą NFS i płyty demo, gdzie zawartość większa do pobrania niż na tym, co kupiłem z nośnikiem typu płyta. Dziś, bez karty kredytowej, za długo nie pograsz. Mam gdzieś trybuny czy pobocza... liczy się asfalt, prawdziwe tory, dźwięk sprężarek, wydechu, Force Feedback i grzebanie w ustawieniach. To tak od siebie Hmm co więcej jeszcze. Ustawienia FF ładnie można sobie dostosować, sporo suwaczków. Grzebanie w aucie również obecne, chwila kombinowania, zmiana opon i po nabraniu wprawy możemy supercarem ładnie bokiem w zakręty wchodzić. Tory są laserowo skanowane, robienie czasów na Nurbie dawało mi mase satysfakcji. W AC chyba ze wszystkich simów najlepiej "czuć" auto i to na ile możemy je docisnąć żeby nie wypaść na zakręcie. Graficznie jest w porządku, bez cudów i upiększaczy ale akurat to nie przeszkadza się dobrze bawić. Jest kilka miłych dla oka filtrów graficznych do wyboru. Ale wady też muszę wymienić. Wyżej Szejdj pisał, że jest już sporo tras i aut. Moim zdaniem podstawowy zestaw jest dość skromny. Nie czytałem nic na temat DLC ale jeśli są te same co na PC to ratować można się dream packami które są fajne i pierwszy z nich to był dla mnie must buy (Nurburgring i Nissan GTR ). Silnik gry jest też idealny do modowania, istnieje duża scena moderska ale nie mam pojęcia czy na konsolach też będą mody (wiem że ponoć Kunos miało coś w tej sprawie robić ale nie wiem co z tego wyszło). Kolejny minus to dość kiepski netcode. Może coś się zmieniło bo ostatni raz online jeździłem kilka miesięcy temu ale wtedy to działało w ten sposób, że jeśli ktoś miał ping koło 80-90 to jego auto z mojej perspektywy lagowało jakby miał tego pingu z 500. Nie zmienia to faktu, że online daje masę satysfakcji i emocji. No i na minus dam karierę, dla mnie nuda, zdecydowanie lepiej się bawiłem online. Dzięki za mini reckę. Gram głównie w singlu, co w nim takiego nie tak? Można rozegrać pełne mistrzostwa, dowolnym autem dla jednego gracza??? Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Autor Opublikowano 3 kwietnia 2016 Z tego co czytałem to wersja konsolowa ma zawierać wszystkie wydane dotąd DLC. ten gość wrzuca fajne filmiki ze wszystkich wyścigówek, można sobie porównać zabawę w pCars i AC. Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Project CARS i nadchodzacy DIRT Rally w zupelnosci by mi wystarczyly do tego aby spelniac sie jako wirtualny kierowca... ale mimo wszystko chyba wezme AC na premiere z dwoch powodow. Pomijajac sam fakt, ze gra zapowiada sie mega miodnie to lubie wspierac finansowo projekty, ktorych kontynuacje chcialbym ujrzec w przyszlosci. Drugi powod to Zandvoort(!) tor, ktory jest w moim top 3 ulubionych torow ever. Liczylem, ze pojawi sie w ktoryms DLC do P. CARS no ale coz, pojawia sie w AC i tym samym chce je miec Cytuj
UberAdi 2 288 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 (edytowane) Z tego co czytałem to wersja konsolowa ma zawierać wszystkie wydane dotąd DLC. Nieźle, to fani wyścigów powinni brać i się nie zastanawiać. Dzięki za mini reckę. Gram głównie w singlu, co w nim takiego nie tak? Można rozegrać pełne mistrzostwa, dowolnym autem dla jednego gracza??? Nie tak jest to, że kariera jest po prostu nudna, brak w niej urozmaicenia. To po prostu seria eventów które są podzielone na kategorie. Poza karierą możesz się normalnie ścigać, hotlapować, jest drag race, practice i przede wszystkim challenge które motywują żeby trenować skilla i grzebać w ustawieniach auta. No i jest 345 achievementów. Co prawda nie skupiałem się na nich i zaniedbywałem challenge przez to że sobie online większość czasu driftowałem ale po 135h gry mam tylko 22 z nich. Planuje ktoś calaka? Edytowane 3 kwietnia 2016 przez UberAdi Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Opublikowano 3 kwietnia 2016 Z tego co czytałem to wersja konsolowa ma zawierać wszystkie wydane dotąd DLC. Nieźle, to fani wyścigów powinni brać i się nie zastanawiać. Dzięki za mini reckę. Gram głównie w singlu, co w nim takiego nie tak? Można rozegrać pełne mistrzostwa, dowolnym autem dla jednego gracza??? Planuje ktoś calaka? Oczywiście, grę znalazłem za 190 zł no i wychodzi w czerwcu, dokładnie w momencie gdy kończę kontrakt i będę miał długi urlop. Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 13 kwietnia 2016 Opublikowano 13 kwietnia 2016 Ciekawe czy wersja cyfrowa też utrzyma taki pułap cenowy. Jeśli nie to AC będzie miała zaszczyt bycia jedna z niewielu fizycznych gier jakie mam. Na CDPpl preorder za 188. Cytuj
oddball66 18 Opublikowano 13 kwietnia 2016 Opublikowano 13 kwietnia 2016 No i jest 345 achievementów. Co prawda nie skupiałem się na nich i zaniedbywałem challenge przez to że sobie online większość czasu driftowałem ale po 135h gry mam tylko 22 z nich. Planuje ktoś calaka? W wersji na PS4 napewno ich tyle nie będzie. Cytuj
snejkiPL 8 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Opublikowano 14 kwietnia 2016 No i jest 345 achievementów. Co prawda nie skupiałem się na nich i zaniedbywałem challenge przez to że sobie online większość czasu driftowałem ale po 135h gry mam tylko 22 z nich. Planuje ktoś calaka? Nic dziwnego że masz tylko 22 bo wszystkie są wyjątkowo głupie, nudne i wrzucone na siłę ponieważ "ładniej" wyglądają na Steam'ie Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Z całej tej Dirtowej ekscytacji zapomniałbym złożyć pre-order. Cena 190 zł za nową Ścigałę na PS4 to raczej świetny Deal. Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 19 kwietnia 2016 Opublikowano 19 kwietnia 2016 Taniej chyba już nie będzie. Pudełko za 169 PS4/X1 http://www.x-kom.pl/szukaj?q=Assetto Cytuj
pistaczek 44 Opublikowano 19 kwietnia 2016 Opublikowano 19 kwietnia 2016 Lepiej dorzucić dyszkę/dwie i zakupić limitkę. Nawet dla samego 488 GTB ;D Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 20 kwietnia 2016 Opublikowano 20 kwietnia 2016 A bo to jest bez dodatkowych aut Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 20 kwietnia 2016 Opublikowano 20 kwietnia 2016 Lepiej dorzucić dyszkę/dwie i zakupić limitkę. Nawet dla samego 488 GTB ;D Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji o wersji Limitowanej na konsole. Chyba jest tylko jedna wersja. Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Słabo szukałeś http://www.grymel.pl/techland-assetto-corsa-edycja-limitowana-pl-o_l_6033.html 1 Cytuj
pistaczek 44 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Jest w cdp, eurortv, grymel, agito. 1 Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Coś pięknego! Będzie w wersji konsolowej??? Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 A czy wersja na konsole nie miała pokazać się jakoś w Czerwcu, chyba nawet 6 Czerwca? Bo teraz patrze że data premiery to dopiero 26 Sierpnia 2016 !?! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.