Skocz do zawartości

Killzone: Mercenary


.:marioo:.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pewnie będzie to jakiś slepek mini misji wykonywanych w różnych częsciach świata Helghan, na jakąś sensowną grę z rozbudowanym singlem pod względem fabuły raczej nie liczę. Lepiej jakby zrobili coś w stylu Liberation z PSP.

Edytowane przez Paliodor
  • Minusik 1
Opublikowano

Pewnie będzie to jakiś slepek mini misji wykonywanych w różnych częsciach świata Helghan, na jakąś sensowną grę z rozbudowanym singlem pod względem fabuły raczej nie liczę. Lepiej jakby zrobili coś w stylu Liberation z PSP.

 

Nie po to Vita ma dwie gały by robilć Killzona w rzucie izometrycznym;) Na pewno będzie normalna kampania. Guerrilla ma zbyt duże doświadczenie które myślę wykorzystają stosownie by gra na Vicie mogła być nazywana pełnoprawnym Killzonem, a nie jakimś spin-offem.

Opublikowano

O Killzone (w przeciwieństwie do CoD) akurat się nie martwię. Liberation na PSP bardzo mi się podobało, aczkolwiek wolę FPSy. Jestem zadowolony z takiego obrotu sytuacji. Pożyjemy i zobaczymy co z tego będzie, ale GG na pewno nie zawiedzie.

Opublikowano

Ja to łykam jak tylko nie bedzie średniaka na poziomie Resistance (mówie o tym na Vite). Formuła Unit 13 mi bardzo pasi (misje do wyboru bez scenariusza) bo taka specyfika bardzi mi podchodzi na konsoli przenosnej więc nie będę płakał jak fabuła będzie lipna (wolałbym wręcz aby były to po prostu misje do wyboru jak we wspomnianym Unit 13). Osobiście uwielbiam spinn-offy i licze że na Vicie bedzie tego więcej. Byle tylko trzymały poziom jak robi to Uncharted. Troche szkoda, że nie jest kontynuacja Liberation bo z ekranem dotykowym mozna by zrobić naprawde dużo fajnych patentów.

Opublikowano

Ciekawe co z tego bedzie, oby tylko gra nie okazala sie sredniakiem jadacym na opinii pozostalych gier z serii. Przykladem totalnie okrojonej i dziadowskiej wersji na handhelda moze byc marne pseudo Gran Turismo z PSP - niby gra pewniak bo jak mozna zepsuc wyscigi, a jednak wyszlo zupelne dno.

Opublikowano

Pewnie będzie to jakiś slepek mini misji wykonywanych w różnych częsciach świata Helghan, na jakąś sensowną grę z rozbudowanym singlem pod względem fabuły raczej nie liczę. Lepiej jakby zrobili coś w stylu Liberation z PSP.

 

Nie po to Vita ma dwie gały by robilć Killzona w rzucie izometrycznym ;) Na pewno będzie normalna kampania. Guerrilla ma zbyt duże doświadczenie które myślę wykorzystają stosownie by gra na Vicie mogła być nazywana pełnoprawnym Killzonem, a nie jakimś spin-offem.

 

W tym rzucie mozna zrobić bardzo dobrą grę, jak wspomniany Liberation, czy też tytuły z PS3 jak np genialne Dead Nation. Druga gałka była by dobrym rozwinięciem gameplau z PSP.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

info z środowego psx extreme (neogaf już się do niego dorwał)

 

- Engine is nearly 1:1 from PS3 version

- They added a few new gimmicks to the engine, so they can utilize more PS Vita

- Game is gorgeous, clear and crispy textures, big draw distances

- Character models are awesome, the same with animation

- Stable FPS even with gigantic action inside levels

- Literally - game is like portable Killzone 3, looking better than Uncharted

 

Widać co to znaczy jak za grę na Vitę wezmą się odpowiedni ludzi, a nie jakieś imitacje developerów jak dotychczas

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano

Nie chce mi sie wierzyc. Kupno Vity coraz bardziej chodzi mi po glowie, przy budowanej kolekcji z PS+, teraz taki Killzone. Kazdy wie, ze jestem fanem serii, wiec trudno mi sie bedzie dlugo opierac. Hmmm.

 

Ale kupowac nie ma co, do pol roku bedzie w Plusie :D

Opublikowano

pechem Vity jest to, że dotychczas nawet jak wychodził głośny tytuł (Resistance, Call of Duty czy Assasins Creed) to tworzył go upośledzony developer. Przykład Uncharted czy teraz Tearaway od MM czy Killzone od Cambridge pokazuje drogę jaką od początku powinni przyjąć devy. Mam nadzieję, że jeszcze jakieś inne porządne studia developerskie Sony robią gry na Vitę, a nie tylko klepią już tytuły na PS4.

 

Dobre gry na Vitę choćby od samego Sony = lepsza sprzedaż = zainteresowanie firm zewnętrzych = przełamanie strachu i wypuszczania budżetowych eksluzywów na tą kieszonsolkę

Opublikowano (edytowane)

Te info to tak na serio żadne info, nowości jest znacznie więcej, ale nie mogę o nich na razie mówić. Rzeczy o grafice, silnik i reszta spraw to potwierdzenie tego o czym plotki krążyły od Gamescom i co było zasłyszane od deweloperów. Embargo z tego co wiem schodzi w środę.

 

A i studio zostanie, oni są właśnie po restrukturyzacji już, czytaj - Guerrilla się nimi zaopiekowało.

Edytowane przez Musiol
Opublikowano (edytowane)

Tearaway robi 15 osób?! Trochę mnie przeraziłeś bo ja liczyłem, że ten tytuł to będzie taka Vitowa Zelda :P :P

 

A design Killzone mnie jara od pierwszej części. Po prostu uwielbiam te uniwersum. Jeśli jeszcze dostaniemy grafę na poziomie Killzone3 na takim ekraniku to po prostu mega must have

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano

Trochę to śmieszne, że MM w którym pracuje 50 osób potrafią oddelegować 15 z nich żeby robili nową grę na PSV, a takie SMS czy ND gdzie jest po 200 osób mają to gdzieś :D

MM jest znacznie większe. Mają dwie równorzędne ekipy+Double Eleven zajmuje się LBP Vita+Tarsier, które ogarnia DLC+ekipa odpowiedzialna za pilnowanie serwerów LBP.
Opublikowano

Hm, no to chyba ostatnio zwiększyli zatrudnienie albo Evans kłamał w wywiadzie :P

 

Evans teased at the possibility of the side project at Gamescom, telling Polygon that only 15 of the studio's 47 employees were working on Tearaway

http://www.polygon.com/gaming/2012/9/27/3418434/media-molecule-confirms-its-working-on-another-scary-but-exhilarating

Opublikowano

No mieli kilka/kilkanaście ogłoszeń, ale ludzi przyjmowali głównie pod R&D, które robi się w głównej ekipie. No i pracownicy Sony London współpracują z nimi dosyć często, więc podejrzewam, że w R&D także biorą współudział.

Opublikowano

Kupiłem miesiąc temu 3DS, bo obawiałem się że Vita "zdechnie", jednak Killzone ( jestem fanem uniwersum ) i Tearaway mogą być tytułami dla których kupię Vitę.

 

Jakby tak inni dev'i potrafili tak wykorzystywać możliwości Vity...

Opublikowano

Ale ponoć Vita tak skomplikowana w programowaniu nie jest. Problemem nie jest to, że inni devi nie potrafią tej mocy wykorzystywać tylko jacy devi się za to biorą. Palcami jednej ręki policzysz porządne studia które do tej pory wzięły się za Vitę. Ci to tworzą to jakieś studia znane z produkcji popierdółek na smartfony lub jakieś nieznane anonimowe i chu.jowe firmy.

Opublikowano (edytowane)

Właśnie o to chodzi, bo nie jestem sobie w stanie wyobrazić jak można było można s(pipi)ić Resistance na Vite, gra była świetna na PS3, na PSP

Sony Cambridge ekhm, Sony Bend zrobiło świetny spin-off ( mechanika a la syphon filter - mogliby zrobić nową część na Vite ).

 

 

Na razie Killzone i Tearaway to gry, które na pewno pomogą sprzedawać PSV, no ale 2 grami SONY nie uratuje konsolki...

Edytowane przez dydel

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...