Skocz do zawartości

Killzone: Mercenary


.:marioo:.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  • Pełna kampania dopasowana do przenośnej konsoli. W trakcie przechodzenia głównego trybu odbędziemy sentymentalną podróż przez miejsca znane z poprzednich części.
  • Wcielamy się Aarona Dannera, który walczy w armii kolonialnej, gdzie zabija dla sławy i pieniędzy. Pierwszy raz w serii nie będziemy grali żołnierzem ISA tylko zwykłym najemnikiem. Pozwoli to spojrzeć na konflikt ISA z Helghanem z innej perspektywy.
  • Aaron przyjmować zadania będzie nie tylko od ISA, ale także od Helghan, zależy kto więcej zapłaci. Dzięki temu zobaczyć będziemy mogli wydarzenia z różnych perspektyw. Jako przykład podano operację Archangel z Killzone 2.
  • Za zaliczanie misji otrzymujemy wynagrodzenie, im efektowniej, tym lepiej. Zdobytą gotówkę możemy wydawać na czarnym rynku na różne ulepszenia i sprzęt, który wspomoże nas w walce.
  • Nowością jest system Vanguard, który nasz żołdak nosi na lewej ręce. Umożliwia on szybki dostęp do sklepu, skorzystamy ze specjalnego uzbrojenia lub wezwiemy wsparcie na przykład w postaci dronów.
  • W grze znajdą się dodatkowo kontrakty, które będą odskocznią od głównego trybu gry. Za nie także otrzymamy dodatkową kasę, a odblokują się po wykonaniu każdorazowo fabularnej misji.
  • Co ważne - odblokowane gadżety i broń dostępne będą także w trybie dla wielu graczy, gdzie zmierzy się maksymalnie 8 osób w 3 trybach gry - Warzone, Team Deathmatch i Deathmatch.
  • Graficznie jest to najlepiej wyglądający tytuł na PS Vita i ogromna w tym zasługa silnika na którym działa także Killzone 3. Guerrilla udało się go przenieść praktycznie bez żadnych cięć. Najemnik będzie wyglądać więc jak przenośna, trzecia odsłona cyklu. Płynna animacja, zero zwolnień, fantastyczne modele postaci, ogromne pole widzenia i wysoka jakość tekstur. To właśnie Killzone na PS Vita.
  • Studio nie chce także na chama przesadzić z wykorzystywaniem Vity. Mamy więc sterowanie dotykiem po menusach, opcjonalne celowanie z karabinu snajperskiego, podkładanie bomb z wykorzystaniem panelu dotykowego, czy stealh kille, które zobaczyć mogliśmy na pierwszym zwiastunie.
  • Premiera gry została jak na razie określona na wrzesień tego roku.

 

Dodatkowo trailer na YT:

Oraz gameplay:

 

http://www.ps3site.pl/killzone-najemnik-bedzie-najladniejsza-gra-na-playstation-vita/140923

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

ja bym na miejscu Sony zmienił datę wydania tym bardziej, że Killzone i Tearaway to tytuły, które mają zachęcić ludzi do kupowania ich konsoli i wreszcie ożywić tą konsolę. Nikt nawet na K:M nie spojrzy jak w ten sam dzień wyjdzie gra wieńcząca tą generację

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano

btw. jest już okładka:

 

kzmercenaryboxart.png

 

Sony na pewno przełoży datę premiery, strzelili by sobie w stopę wydając Mercenary w tym samym czasie co GTA V. Końcówka sierpnia, ewentualnie początek września byłby w sam raz.

Gość niezdecydowany
Opublikowano (edytowane)

Sony na pewno przełoży datę premiery, strzelili by sobie w stopę wydając Mercenary w tym samym czasie co GTA V.

 

Niekoniecznie. Gdyby byla to gra na PS3 to zgoda, ale Vita to przeciez inny target. A jesli kogos stac na dwie konsole, to i stac go na odlozenie kasy na dwa duze tytuly w jednym miesiacu. No, moze nie w Polsce, ale nie patrzmy na to wylacznie przez pryzmat naszych marnych zarobkow.

 

Poza tym zapominasz, ze jest bardzo duzo osob, ktore duzo podrozuja, badz tez nie maja warunkow (np ja :D) i graja tylko na handheldach. Tym samym mnie GTA V malo obchodzi, wiec KZ niech sobie wydaja kiedy chca, byle nie za pozno :)

Edytowane przez niezdecydowany
Opublikowano

Ale tu nawet nie chodzi o to czy kogoś stać czy nie, tylko o hype związany z GTA V. Sam czekam na nową odsłonę killzona z wywieszonym językiem, bo zawsze lubiłem to universum, ale raczej nie będę zaprzątał nią sobie głowy w tym samym dniu kiedy wychodzi najbardziej oczekiwana gra generacji. Dlatego najlepszym momentem na Mercenary byłaby końcówka sierpnia, w ostateczności początek września.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

jak na handhelda wygląda genialnie ale powiedzcie mi, że to wina mojego kompa bo w trailerze fragmenty gameplayu chodzą na oko w poniżej 20fps :/

  • Plusik 1
Opublikowano

yiv4fnQ.jpg

 

oby serio było stałe 30fps bo co to za pokaz możliwości graficznych Vity jak pięknie wyglądająca gra będzie ciąć tak jak na tym trailerze

Opublikowano

pisali, że singiel ma być na ok 8h, a kontrakty sprawią, że replayality będzie mocarne. Co do multi to szkoda, że tylko dla 8 osób :( dużo będzie zależeć od tego jak mapki do trybów zaprojektują. W takim K2 to często klanówki graliśmy właśnie 4vs4

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...