Daffy 10 568 Opublikowano 24 lipca 2013 Opublikowano 24 lipca 2013 http://www.ps3site.pl/playtest-gralismy-w-killzone-najemnik/161608 preview najemnika...w skrócie jest bardzo dobrze, misje dzieki systemu punktowemu dają motywacje do ponownego zaliczania czy to na styl rambo czy po cichu. Engine sprawuje sie fantastycznie, calosc prawdopodobnie chodzi w natywnej rozdzielczosci Vity, a jedyne mankamenty to mikrosekundowe przycinki przy save'waniu (chyba kazdy kz to ma ) i slaba rozdzielczosc wybuchow i innych efektow czasteczkowych(chyba wada kazdej gry na vicie - np uncharted tez na to cierpial) Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 24 lipca 2013 Opublikowano 24 lipca 2013 (edytowane) A tutaj filmik: Edytowane 24 lipca 2013 przez SzczurekPB Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 24 lipca 2013 Opublikowano 24 lipca 2013 serio Musiol całość smiga plynnie nawet w zadymach w otwartych przestrzeniach?az sie wierzyc nie chce, ostry obraz sugerujacy natywna rodzielczosc, dobry antyalliasing, swietne tekstury,modele postaci, cudowne efekty swietlne...az sie wierzyc nie chce ze to handheld, inni tworcy robiący potworki nie trzymajace nawet 20-25fps w smiesznych rozdzielczosciach powinni sie spalic ze wstydu Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 24 lipca 2013 Opublikowano 24 lipca 2013 (edytowane) Tak, też byłem zdziwiony, ale poza tymi mikrozacięciami w trakcie zapisu wszystko śmiga bez problemów. Specjalnie nawet zbierałem 10 Helghastów w jednym miejscu i detonowałem beczki - zero przycięć. Ale tak to jest jak się poważnie podchodzi do gry, a nie na szybko robi port z 3DS albo oddaje grę anonimom z Chin i każe pracować 4 miesiące. Edytowane 24 lipca 2013 przez Musiol 1 Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 24 lipca 2013 Opublikowano 24 lipca 2013 Masakra zatem o_O no to po takim pokazanie mocy chyba jeszcze większa krytyka spadnie na Sony, że tak się nie kwapią z wypuszczaniem tytułów aaa na vitę. Ogólnie to też pokazuje jakim tanim kosztem i nakładem pracy robi się wiele tytułów na tą konsolkę - brzydkie, nie trzymające framerate'u, itp Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 24 lipca 2013 Opublikowano 24 lipca 2013 No to nieźle. Żeby tylko Sony nie odwdzięczyło się dla Cambridge tak jak dla BigBig, Zipper i Liverpool gdy Ci skończyli swoje gry na Vitę Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 24 lipca 2013 Opublikowano 24 lipca 2013 dont worry Szczurek, Cambridge teraz jest częścią GG i to ich pierwsza gra po fuzji. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 24 lipca 2013 Opublikowano 24 lipca 2013 u mnie te przycinki nie sa tylko na checkpointach, ale również w przypadku nagłej zmiany... zmiany czegokolwiek np kiedy cos nagle pojawia sie na ekranie. z tymi efektami kiepskiej jakości, to tez nie do końca, bo czasem wyglądają "normalnie', chyba, że strzela do nas 4 przeciwników, gdzies tam wybuchają beczki, a w tle kreci sie jakieś światełko syreny - wtedy "atak pikselków' gwarantowany. (podobnie przy dużych scenach). Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 24 lipca 2013 Opublikowano 24 lipca 2013 czyli tak jak pisałeś na PW - płynna zmiena rozdzielczosci - patent znany z wipeout hd i wipeout 2048 Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 24 lipca 2013 Opublikowano 24 lipca 2013 ok, moze nie są to najlepsze screeny aby to zobrazować ale... 1. zwróćcie uwagę na głowę łysola 2. na scenie jest tez sporo "bluru" Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 24 lipca 2013 Opublikowano 24 lipca 2013 ciekawe czego to wina z tymi efektami cząstkowymi, że są w tak niskiej rozdzielczości - wipeout,lbp,uncharted - wszystkie wyglądają slicznie a dym, kurz,wybuchy mają rodem z ery psx. Teraz dojdzie mercenary. Coś chyba gpu vity jest ułomne pod tym względem Chwała bogu za oled i małą przekątna vity - ten program do łapania screenów w vicie jest tak badziewiasty, że na pc nie oddaje nawet w 20% tego jak wyglądają na żywo te gierki na ekranie konsolki Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 24 lipca 2013 Opublikowano 24 lipca 2013 ten programik w przypadku KZ radzi sobie o wiele lepiej niż przy takim uncharted, które wyglądało okropnie na screenach. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 24 lipca 2013 Opublikowano 24 lipca 2013 to prawda, że ten preview jednej misji waży 2,7gb? kurcze ciekaw jestem jak oni upchają singla i multi na karcie mającej max 4gb miejsca. Swego czasu pojawiła się plota, że będą tonować oprawę by wszystko zmieściło się na jeden cardridge...byłaby tragedia Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 24 lipca 2013 Opublikowano 24 lipca 2013 tak, w menu konsoli wyświetla 2412MB instalka miała chyba 2.1GB wiesz, równie dobrze mogą wydać grę na karcie 8GB - nawet nintendo wprowadzało większe carty dla kilku gier. aha, w tych 2GB jest tylko angielski plik językowy Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 26 lipca 2013 Opublikowano 26 lipca 2013 poczytałem wszystkie preview i jaram się Najemnikiem bardziej niż Shadow Fall - to może gameplayowo byc na prawdę świetny tytuł w singlu z wysokim replayality, fabuła pewnie jak zwykle nie dorówna uniwersum ale sama rozgrywka będzie przynajmniej na poziomie. Jeśli jeszcze multi będzie dopieszczone to dostanę tytuł, w którego miesiącami będę pogrywać na mojej konsolce (z przerwą na kolejną perełkę - tearaway) Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 26 lipca 2013 Opublikowano 26 lipca 2013 Jeśli ktoś zapisał się na betę multi, to kody są dostępne już. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 26 lipca 2013 Opublikowano 26 lipca 2013 choooj nic na razie nie mam na skrzynce :( od kiedy rusza beta multi? pisze coś w tej wiadomości o tym? Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 26 lipca 2013 Opublikowano 26 lipca 2013 sprawdź pod https://psnbeta.eu.playstation.com/rewards/ Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 26 lipca 2013 Opublikowano 26 lipca 2013 (edytowane) Your permissions do not allow you access to this section. :( Edytowane 26 lipca 2013 przez Ficuś Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 31 lipca 2013 Opublikowano 31 lipca 2013 mam klucz do bety!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wybrali mnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jazda forum!!!!!!!!!!!!!!!! rozpiska co i kiedy bedzie działało Thur 1st August 8-10pm BST/AEST/NZST Warzone Sun 4th August 8-10pm BST/AEST/NZST Mercenary Warfare Tuesday 6th August 8-10pm BST/AEST/NZST Warzone Thursday 8th August 8-10pm BST/AEST/NZST Mercenary Warfare Sunday 11th August 8-10pm BST/AEST/NZST Warzone Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 31 lipca 2013 Opublikowano 31 lipca 2013 o dziwo serwery działają, jestem po 3 meczach....grafa niesamowita, dosłownie jakby k2 na małym ekranie, wszystko śmiga płynnie, jest jakiś system kart w multi, które jeszcze nie rozumiem. Mapy super, trochę jednak wg mnie zbyt duże dla rozgrywki 4vs4 ale może to moje mylne pierwsze wrażenie. Cytuj
diolek 43 Opublikowano 31 lipca 2013 Opublikowano 31 lipca 2013 Ee ja tez bralem w udzial w zapisach do bety,ale niestety narazie cisza:/ Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 31 lipca 2013 Opublikowano 31 lipca 2013 (edytowane) multi jest GENIALNE - chodzi o tryb warzone - najlepszy z wszystkich killzone'ów mimo, że w każdym występował: - nie ma już klas postaci (snajper, medyk itp) - sami kupujemy bronie i ulepszenia i sami tworzymy swoją "klasę" - pełno rzeczy do oblokowania - tryb warzone to 5 misji, wynik końcowy gry rozkłada się proporcjonalnie - nie ma tak jak w k2 lub k3 gdzie wygrane zadanie w aktualnym trybie w warzone równało się jednemu punktowi dla drużyny - teraz punktów za podtryby jest więcej i jeśli w jakimś trybie będziemy dominować totalnie nad przeciwnym teamem to dostaniemy więcej punktów - warzone to teraz: zwykły deatchmatch, deatchmach na ciche eliminacje, deatchmach ze zbieraniem kart zabitego przeciwnika(cyli tzn kill confirmed) tryb gdzie trzeba rozbroić głowice (za pomocą mini gry) - ciche zabójstwa są genialne - jest nawet kontra w nich o wiele lepiej to przemyślane niż w k3 - co pewien czas na arenę spadają bonusy - trzeba je zdobyć co oblokowuje jakieś drony alb zagłuszacze radaru itp COŚ PIĘKNEGO (moje foty - gra na vicie wygląda z 5 razy lepiej) Edytowane 31 lipca 2013 przez Ficuś 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.