.:marioo:. 104 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Nowy Killzone specjalnie na Vitę od Guerrilla! Wygląda obiecująco. Cytuj
Paliodor 1 767 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 (edytowane) Pewnie będzie to jakiś slepek mini misji wykonywanych w różnych częsciach świata Helghan, na jakąś sensowną grę z rozbudowanym singlem pod względem fabuły raczej nie liczę. Lepiej jakby zrobili coś w stylu Liberation z PSP. Edytowane 15 sierpnia 2012 przez Paliodor 1 Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Na twitterze Killzona napisali, że będzie pełnoprawna kampania: Cytuj
polaki899 32 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 A widomo kiedy premiera ? ten rok czy 2013 ? Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Autor Opublikowano 15 sierpnia 2012 Pewnie będzie to jakiś slepek mini misji wykonywanych w różnych częsciach świata Helghan, na jakąś sensowną grę z rozbudowanym singlem pod względem fabuły raczej nie liczę. Lepiej jakby zrobili coś w stylu Liberation z PSP. Nie po to Vita ma dwie gały by robilć Killzona w rzucie izometrycznym;) Na pewno będzie normalna kampania. Guerrilla ma zbyt duże doświadczenie które myślę wykorzystają stosownie by gra na Vicie mogła być nazywana pełnoprawnym Killzonem, a nie jakimś spin-offem. Cytuj
winner 183 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 O Killzone (w przeciwieństwie do CoD) akurat się nie martwię. Liberation na PSP bardzo mi się podobało, aczkolwiek wolę FPSy. Jestem zadowolony z takiego obrotu sytuacji. Pożyjemy i zobaczymy co z tego będzie, ale GG na pewno nie zawiedzie. Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Ja to łykam jak tylko nie bedzie średniaka na poziomie Resistance (mówie o tym na Vite). Formuła Unit 13 mi bardzo pasi (misje do wyboru bez scenariusza) bo taka specyfika bardzi mi podchodzi na konsoli przenosnej więc nie będę płakał jak fabuła będzie lipna (wolałbym wręcz aby były to po prostu misje do wyboru jak we wspomnianym Unit 13). Osobiście uwielbiam spinn-offy i licze że na Vicie bedzie tego więcej. Byle tylko trzymały poziom jak robi to Uncharted. Troche szkoda, że nie jest kontynuacja Liberation bo z ekranem dotykowym mozna by zrobić naprawde dużo fajnych patentów. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Ciekawe co z tego bedzie, oby tylko gra nie okazala sie sredniakiem jadacym na opinii pozostalych gier z serii. Przykladem totalnie okrojonej i dziadowskiej wersji na handhelda moze byc marne pseudo Gran Turismo z PSP - niby gra pewniak bo jak mozna zepsuc wyscigi, a jednak wyszlo zupelne dno. Cytuj
Daffy 10 570 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Opublikowano 16 sierpnia 2012 przy okazji dowiedziałem się, że studio Cambridge (Ci od Primala z ps2) są częścią GG i to oni robią Killzona na Vitę Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Pewnie będzie to jakiś slepek mini misji wykonywanych w różnych częsciach świata Helghan, na jakąś sensowną grę z rozbudowanym singlem pod względem fabuły raczej nie liczę. Lepiej jakby zrobili coś w stylu Liberation z PSP. Nie po to Vita ma dwie gały by robilć Killzona w rzucie izometrycznym Na pewno będzie normalna kampania. Guerrilla ma zbyt duże doświadczenie które myślę wykorzystają stosownie by gra na Vicie mogła być nazywana pełnoprawnym Killzonem, a nie jakimś spin-offem. W tym rzucie mozna zrobić bardzo dobrą grę, jak wspomniany Liberation, czy też tytuły z PS3 jak np genialne Dead Nation. Druga gałka była by dobrym rozwinięciem gameplau z PSP. Cytuj
Daffy 10 570 Opublikowano 28 stycznia 2013 Opublikowano 28 stycznia 2013 (edytowane) info z środowego psx extreme (neogaf już się do niego dorwał) - Engine is nearly 1:1 from PS3 version - They added a few new gimmicks to the engine, so they can utilize more PS Vita - Game is gorgeous, clear and crispy textures, big draw distances - Character models are awesome, the same with animation - Stable FPS even with gigantic action inside levels - Literally - game is like portable Killzone 3, looking better than Uncharted Widać co to znaczy jak za grę na Vitę wezmą się odpowiedni ludzi, a nie jakieś imitacje developerów jak dotychczas Edytowane 28 stycznia 2013 przez Ficuś Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 28 stycznia 2013 Opublikowano 28 stycznia 2013 To info na gafa wrzucił Musiol Vita w końcu musi dostać porządnego FPSa, a nie te dwa "dzieła" od Nhilistic. Liczę, że Guerrilla Cambridge da radę (i że ich Sony później nie zamknie jak BigBig, Zipper i Liverpool ). Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 28 stycznia 2013 Opublikowano 28 stycznia 2013 Nie chce mi sie wierzyc. Kupno Vity coraz bardziej chodzi mi po glowie, przy budowanej kolekcji z PS+, teraz taki Killzone. Kazdy wie, ze jestem fanem serii, wiec trudno mi sie bedzie dlugo opierac. Hmmm. Ale kupowac nie ma co, do pol roku bedzie w Plusie Cytuj
Daffy 10 570 Opublikowano 28 stycznia 2013 Opublikowano 28 stycznia 2013 pechem Vity jest to, że dotychczas nawet jak wychodził głośny tytuł (Resistance, Call of Duty czy Assasins Creed) to tworzył go upośledzony developer. Przykład Uncharted czy teraz Tearaway od MM czy Killzone od Cambridge pokazuje drogę jaką od początku powinni przyjąć devy. Mam nadzieję, że jeszcze jakieś inne porządne studia developerskie Sony robią gry na Vitę, a nie tylko klepią już tytuły na PS4. Dobre gry na Vitę choćby od samego Sony = lepsza sprzedaż = zainteresowanie firm zewnętrzych = przełamanie strachu i wypuszczania budżetowych eksluzywów na tą kieszonsolkę Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 28 stycznia 2013 Opublikowano 28 stycznia 2013 (edytowane) Te info to tak na serio żadne info, nowości jest znacznie więcej, ale nie mogę o nich na razie mówić. Rzeczy o grafice, silnik i reszta spraw to potwierdzenie tego o czym plotki krążyły od Gamescom i co było zasłyszane od deweloperów. Embargo z tego co wiem schodzi w środę. A i studio zostanie, oni są właśnie po restrukturyzacji już, czytaj - Guerrilla się nimi zaopiekowało. Edytowane 28 stycznia 2013 przez Musiol Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 28 stycznia 2013 Opublikowano 28 stycznia 2013 Trochę to śmieszne, że MM w którym pracuje 50 osób potrafią oddelegować 15 z nich żeby robili nową grę na PSV, a takie SMS czy ND gdzie jest po 200 osób mają to gdzieś Cytuj
Daffy 10 570 Opublikowano 28 stycznia 2013 Opublikowano 28 stycznia 2013 (edytowane) Tearaway robi 15 osób?! Trochę mnie przeraziłeś bo ja liczyłem, że ten tytuł to będzie taka Vitowa Zelda :P A design Killzone mnie jara od pierwszej części. Po prostu uwielbiam te uniwersum. Jeśli jeszcze dostaniemy grafę na poziomie Killzone3 na takim ekraniku to po prostu mega must have Edytowane 28 stycznia 2013 przez Ficuś Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 28 stycznia 2013 Opublikowano 28 stycznia 2013 Trochę to śmieszne, że MM w którym pracuje 50 osób potrafią oddelegować 15 z nich żeby robili nową grę na PSV, a takie SMS czy ND gdzie jest po 200 osób mają to gdzieś MM jest znacznie większe. Mają dwie równorzędne ekipy+Double Eleven zajmuje się LBP Vita+Tarsier, które ogarnia DLC+ekipa odpowiedzialna za pilnowanie serwerów LBP. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 28 stycznia 2013 Opublikowano 28 stycznia 2013 Hm, no to chyba ostatnio zwiększyli zatrudnienie albo Evans kłamał w wywiadzie Evans teased at the possibility of the side project at Gamescom, telling Polygon that only 15 of the studio's 47 employees were working on Tearaway http://www.polygon.com/gaming/2012/9/27/3418434/media-molecule-confirms-its-working-on-another-scary-but-exhilarating Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 28 stycznia 2013 Opublikowano 28 stycznia 2013 No mieli kilka/kilkanaście ogłoszeń, ale ludzi przyjmowali głównie pod R&D, które robi się w głównej ekipie. No i pracownicy Sony London współpracują z nimi dosyć często, więc podejrzewam, że w R&D także biorą współudział. Cytuj
dydel 16 Opublikowano 28 stycznia 2013 Opublikowano 28 stycznia 2013 Kupiłem miesiąc temu 3DS, bo obawiałem się że Vita "zdechnie", jednak Killzone ( jestem fanem uniwersum ) i Tearaway mogą być tytułami dla których kupię Vitę. Jakby tak inni dev'i potrafili tak wykorzystywać możliwości Vity... Cytuj
Daffy 10 570 Opublikowano 28 stycznia 2013 Opublikowano 28 stycznia 2013 Ale ponoć Vita tak skomplikowana w programowaniu nie jest. Problemem nie jest to, że inni devi nie potrafią tej mocy wykorzystywać tylko jacy devi się za to biorą. Palcami jednej ręki policzysz porządne studia które do tej pory wzięły się za Vitę. Ci to tworzą to jakieś studia znane z produkcji popierdółek na smartfony lub jakieś nieznane anonimowe i chu.jowe firmy. Cytuj
dydel 16 Opublikowano 28 stycznia 2013 Opublikowano 28 stycznia 2013 (edytowane) Właśnie o to chodzi, bo nie jestem sobie w stanie wyobrazić jak można było można s(pipi)ić Resistance na Vite, gra była świetna na PS3, na PSP Sony Cambridge ekhm, Sony Bend zrobiło świetny spin-off ( mechanika a la syphon filter - mogliby zrobić nową część na Vite ). Na razie Killzone i Tearaway to gry, które na pewno pomogą sprzedawać PSV, no ale 2 grami SONY nie uratuje konsolki... Edytowane 28 stycznia 2013 przez dydel Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 28 stycznia 2013 Opublikowano 28 stycznia 2013 Sony Bend robiło Resistance'a na PSP. Ci sami co klepnęli Uncharted. To są mistrzowie od przenośnych gierek. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 30 stycznia 2013 Opublikowano 30 stycznia 2013 Nowy trailer: http://www.eurogamer.pt/videos/killzone-mercenary-trailer-2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.