Velius 5 709 Opublikowano 11 grudnia 2014 Opublikowano 11 grudnia 2014 Pierw ogram ocarine, potem Windu Waika Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 11 grudnia 2014 Opublikowano 11 grudnia 2014 Są gusta i guściki. Ja okaryny na 3ds nie skończyłem już po 3 h się zanudziłem. Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 11 grudnia 2014 Opublikowano 11 grudnia 2014 Są gusta i guściki. Ja okaryny na 3ds nie skończyłem już po 3 h się zanudziłem. Tak z ciekawości, bez prztyczków, co było ciekawszego w pierwszych 3h Twilight Princess? Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 11 grudnia 2014 Opublikowano 11 grudnia 2014 up, zaganianie bydła do stajenki ^.- A tak na serio. Każdy ma swoje ulubione odsłony i trzeba to szanować. Ale wędkarskiej miejscówy z Ocaryny, nic nie przebije Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 11 grudnia 2014 Autor Opublikowano 11 grudnia 2014 Jasne że przebije. Wędkarska miejscówa w TP <ok> 1 Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 11 grudnia 2014 Opublikowano 11 grudnia 2014 Proste, tylko TP! A tak serio to tak jak napisał kazuyoshi, każdy ma swoją ulubioną część i to jest fajne. A w ogóle to do Zeldowego offtopa polecam ten wątek http://www.psxextreme.info/topic/103138-dyskusja-o-legend-of-zelda/page-6 Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 11 grudnia 2014 Opublikowano 11 grudnia 2014 Dla mnie najlepsza część to Wind Waker. Najbardziej przypadł mi setting i design tej części <3 Cytuj
ogqozo 6 559 Opublikowano 11 grudnia 2014 Opublikowano 11 grudnia 2014 (edytowane) IMO Twilight Princess to po prostu fan-service po marudzeniu na Wind Wakera. Po prostu Shigeru i większość zespołu strasznie uwielbiała Okarynę i chciał zrobić parę rzeczy, które w Okarynie nie były możliwe. Może jednak za wcześnie na to było. Przeskok tylko jednej generacji to nie tak wiele. Do tego dochodzi faktor nostalgii tj. "najlepsza Zelda to ta Zelda, w którą grałem kiedy miałem 12-16 lat" (właśnie z tego powodu ja uwielbiam Wind Waker'a). Bez wątpienia. Większość osób ma tak z grami jak z muzyką, że preferencje ustalone w odpowiednim wieku zostają na zawsze. Jest to uwarunkowane biologicznie. Po prostu człowiek jest zaprogramowany, żeby w późniejszym wieku już nie budować nowych połączeń neuronowych, ale żyć dalej według schematów, które przyswoił w latach nastoletnich, w maksymalnym uproszczeniu mówiąc. Ja na pewno tak mam. Nie wyobrażam sobie, żeby jakakolwiek gra mogła zrobić na mnie takie wrażenie, jak najpierw produkcje, które ogrywałem na SNES-ie, a potem te z N64. Inna sprawa, że też po prostu z racji technologii Okaryna to był ogromny przeskok, który potem już nie był wykonalny. Gry od czasu Okaryny są mniej więcej do siebie podobne - nie wiem, czy przez te 16 lat wniesiono do gier tyle, ile Nintendo w dwa lata robiąc Mario 64 i Okarynę. Dla mnie gry wiele faktycznie nowych rzeczy od czasu Okaryny nie wniosły, oczywiście jest płynniej i ostrzej, ale generalnie robi się cały czas to samo. Namierzasz rywala, wciskasz A żeby go walnąć z bliska lub daleka, chodzisz gałką, celujesz gałką, łapiesz coś, przesuwasz, cały schemat sterowania, progresjii, eksploracji... No w zasadzie nic jakoś mocno się nie zmieniło przez te 16 lat. Tak więc to oczywiste, że ta gra będzie mieć zawsze "fory". Zresztą do dzisiaj robi wrażenie, ale przyznam, że nigdy nie miałem przed gierką tak rozdziawionej gęby, jak kamera zaszalała pokazując pierwszego bossa w Okarynie. Edytowane 12 grudnia 2014 przez ogqozo 2 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 12 grudnia 2014 Opublikowano 12 grudnia 2014 (edytowane) Są gusta i guściki. Ja okaryny na 3ds nie skończyłem już po 3 h się zanudziłem. Tak z ciekawości, bez prztyczków, co było ciekawszego w pierwszych 3h Twilight Princess?Szczerze nic. Po prostu mnie wciągnęła bardziej. Może okaryna była tu na forum przehajpowana i jak na 3ds ją uruchomilem to zieew. Tp dostałem za bezcen i sobie jednego wieczoru na chwilkę uruchomilem. Przepadłem na kilka godzin. Może wpływ miał nastrój lub ilość czasu wolnego? Dodam że mam wind waker hd na dysku wii u i cały czas się odbijam. Postaram się ponownie przesiąść w święta. Na 3ds jest link between worlds. Zdecydowanie lepsze od okaryny. Edytowane 12 grudnia 2014 przez blantman Cytuj
Gość ragus Opublikowano 12 grudnia 2014 Opublikowano 12 grudnia 2014 1. OoT 2. ALBW 3. Link's Awakening DX Jedyna prawda, pozdrawiam serdecznie. Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 12 grudnia 2014 Opublikowano 12 grudnia 2014 Wędkarski stawik w TP może i wygrywa rozbudowaniem, ale i tak klimat stawiku w okarynce jest dla mnie the best. Cytuj
Dobos 83 Opublikowano 12 grudnia 2014 Opublikowano 12 grudnia 2014 Większość osób ma tak z grami jak z muzyką, że preferencje ustalone w odpowiednim wieku zostają na zawsze. Bym dyskutował. Przecież mało kto słucha tej samej muzyki/ogląda takie same filmy/gra w te same gry w wieku 10, 20 czy 30 lat. Gust się z czasem zmienia. Oczywiście zostaje sentyment ale to co innego W przypadku Zeldy moją ulubioną częścią jest ta, w którą zagrałem jako ostatnią- Skyward Sword. Tak z ciekawości, bez prztyczków, co było ciekawszego w pierwszych 3h Twilight Princess? Opanowywanie sterowania na Wii. Tak mnie ono jarało w pierwszych godzinach że nie mogłem usiedzieć w miejscu i czułem się jakbym miał styczność z jakąś kosmiczną technologią A kiedy już do niego przywykłem to zaczyna być ciekawie w grze i mnie wciągnęła na maxa, uwielbiam TP Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 12 grudnia 2014 Autor Opublikowano 12 grudnia 2014 Od paru dni systematycznie odpalam TP na sejwie przed ostatnim bossem i po prostu eksploruję świat. Dopiero teraz doceniam ten tytuł. Nie jest on taki pusty jak się zdaje. Nie ma to jak odkryć skrytą jaskinię z labiryntem. Albo jakieś ukryte miejsce na użycie spinnera. Szkoda tylko że tak czesto kończy się tą skrzynią z rupiami... 1 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 12 grudnia 2014 Opublikowano 12 grudnia 2014 Ogarnij sobie wreszcie 3DSa z ALBW. Tam to jest dopiero napakowany świat. Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 12 grudnia 2014 Autor Opublikowano 12 grudnia 2014 Chciałem, ale zapowiedź New 3DSa pokrzyżowala plany. Więc teraz czekam na tę wersję. Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 17 grudnia 2014 Autor Opublikowano 17 grudnia 2014 (edytowane) Fragment wywiadu z Miyamoto: You showed the Zelda trailer and that's such a huge world. How is that going to be for you guys to approach as far as gameplay and story, because it's such a huge world. With Zelda games, what we've always done is try to make them where you enter this big world of Hyrule and there's a lot to explore and discover, but because of the hardware limitations, what we've had to do is segment off each area and piece those segments together in a way that make them feel like a big world. Now, with the hardware capabilities of Wii U, we first started by saying if we can take an entire world the size of the world from Twilight Princess, and make that the size of one of the areas in the game. Do you see that as a game where people will go to complete a certain mission and they end up doing fifty things along the way? Yeah, there may even be times where you forget what your goal is, because you are doing other things on the side. There may be times where you go in to one big one long dungeon, or you're headed for a dungeon and doing other things on the side. What we're trying to do is design it in a way where you don't have to play it for a super long time, but more matched to today's lifestyle where you can think for a little bit, and say "maybe I just want to play for a little bit today and do this one thing." and get that thing done, then take a break. To chyba znaczy, że będzie dużo sidequestów i rzeczy do robienia we świecie. Co mnie mega cieszy. Edytowane 17 grudnia 2014 przez Figaro Cytuj
Gumiś_JaGoDa 961 Opublikowano 18 grudnia 2014 Opublikowano 18 grudnia 2014 Data premiery jest już znana? Ewentualnie który kwartał? Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 18 grudnia 2014 Autor Opublikowano 18 grudnia 2014 Wiemy tylko, że w 2015 roku. Ale na pewno listopad. Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 19 grudnia 2014 Autor Opublikowano 19 grudnia 2014 Kolejny fragment innego wywiadu: AP: You recently previewed gameplay footage from next year's "Zelda" installment. What's your strategy for "Zelda" on the Wii U? Miyamoto: One of the main things we wanted to do was go back to the open-world concept of the original "Zelda" games and design with that in mind. That's really the direction the team is going in. This time, we've brought back Link's horse, Epona, and his bow and arrow, but what we've decided is really fun is being able to freely walk around in this world and choose what you want to do and how you want to explore. I can't talk much about it, but one of the things we're working on right now is that, as you play, the world will change and be affected by what you choose to do. Najsss... Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 19 grudnia 2014 Opublikowano 19 grudnia 2014 Ciekawe czy Zelda będzie kiedyś sandboksem z rozmachem i opcjami na miarę Skyrima. Gdyby tak dodali Linkowi opcję levelowania, rozwijania umiejętności, rozwojowi broni. Do tego przyprawić masą znajdziek, questów pobocznych. Hell yeah... Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 19 grudnia 2014 Autor Opublikowano 19 grudnia 2014 Ciekawe czy Zelda będzie kiedyś sandboksem z rozmachem i opcjami na miarę Skyrima. Gdyby tak dodali Linkowi opcję levelowania, rozwijania umiejętności, rozwojowi broni. Do tego przyprawić masą znajdziek, questów pobocznych. Hell yeah... Chyba żeś powariował. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 19 grudnia 2014 Opublikowano 19 grudnia 2014 (edytowane) Niby czemu? Zayefajne uatrakcyjnienie rozgrywki. Bez tego Zelda pozostaje grą wszech czasów ale nie przeszkadzałoby mi pójście z trendami. Edytowane 19 grudnia 2014 przez Nemesis Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 19 grudnia 2014 Autor Opublikowano 19 grudnia 2014 Niby czemu? Zayefajne uatrakcyjnienie rozgrywki. Bez tego Zelda pozostaje grą wszech czasów ale nie przeszkadzałoby mi pójście z trendami. Wszystko spoko, ale wara z levelowaniem od Zeldy. Teraz wszystko ma levele, drzewka umiejętności itd. Wg mnie to często psuje game design. Niech chociaż Zelda pozostanie czystą przygodówką, gdzie nie cyferki czy grindowanie świadczą o twojej sile i umiejętnościach. 5 Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 19 grudnia 2014 Opublikowano 19 grudnia 2014 Dokladnie, wystarczy juz mainstreamowych guwien na platformach Sony i Xbox, zostawic Zelde w spokoju. 3 Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 19 grudnia 2014 Opublikowano 19 grudnia 2014 Mi akurat rozwijanie w grach postaci nie przeszkadza a wręcz podnosi grywalność. W takim Dead Island szlachtowanie trupów przynosiło satysfakcję, tak samo jak w Demon's Souls. Zelda bez tych rzeczy broni się własnym pięknem. I tak od 27 lat. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.