XM. 11 035 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Ładne, ale która zelda 3d nie była ładna? No dobra, TP. Trochę pustawo na tej mapie, tego żem się obawiał. Taki Shadow of Mordor tylko ładniejszy, jeżeli mówimy o overworldzie Obejrzyj gameplay od poczatku to zmienisz szybko zdanie. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 (edytowane) Ale co zmienię zdanie, że nagle pole zagospodarowane 5 wieżami i kilkoma drzewami na 2km2 magicznie zniknie? Edytowane 14 czerwca 2016 przez ragus Cytuj
aux 3 809 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Tak mi się jakoś przypomniał Figaro. Na pewno jest podjarany tą Zeldą jak my. Jak to czytasz to pozdrawiamy Cię chłopie, trzymaj się i do zobaczenia w Hyrule! Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 (edytowane) Ale co zmienię zdanie, że nagle pole zagospodarowane 5 wieżami i kilkoma drzewami na 2km2 magicznie zniknie? To, że wcale nie jest słabo zagospodarowane, jak na tak duży teren oczywiscie. Ciągle błąkają się po mały skrawku mapy, a już dwa shriney zaliczyli i ciekawych lokacji odwiedzili, nie tylko drzewa i lasy. Edytowane 14 czerwca 2016 przez XM. Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 jak dla mnie teren jest ok nie za gęsto, ale też nie za pustow sumie zależy od miejsca, bo raz faktycznie nie ma nic, a raz gdzie nie spojrzysz to coś ciekawegoto demo to jakaś 1/30 całej mapy, a już tyle fajnych miejscówek w niej było, że strach pomyśleć ile tego będzie w końcowym produkcie Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 They just confirmed in an interview that the game will have no towns. They clarified that it's a Hyrule in ruins and they took direct inspiration from the world of the NES LOZ. They did confirm that there will be a handful of stray NPCs throughout the world but no towns or villages in the traditional sense. Also, they claimed that link will not have any kind of partner and will be exploring alone for the entire game. Cytuj
django 549 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Nie zgodzę się z zarzutem o pustej mapie. Ludzie chyba za bardzo przyzwyczaili się do open-worldów w miastach gdzie na każdym rogu mamy przechodnia albo autko - coś czego w lesie bądź na polanie nie zobaczymy. Oglądam stream cały czas i obszar świetnie lawiruje pomiędzy zagęszczeniem miejscówek w których możemy zamieszać oraz przestrzeni na oddech. Podejrzewam, że dużo czasu poświęcili na ujęcie dobrego balansu i nie zdziwiłbym się gdyby nie zasięgnęli wiedzy od Monolith którzy w XCX stworzyli prawdziwy żyjący świat który warto eksplorować (w odróżnieniu od podążania od znaczka do znaczka a'la Wiedźmin). Cytuj
decoyed 707 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Mimo wszystko mam nadzieje, ze brak miast nie oznacza, ze nie natkniemy sie na ciekawe skupiska "ludzi". Cytuj
funditto 661 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 They just confirmed in an interview that the game will have no towns. They clarified that it's a Hyrule in ruins and they took direct inspiration from the world of the NES LOZ. They did confirm that there will be a handful of stray NPCs throughout the world but no towns or villages in the traditional sense. Also, they claimed that link will not have any kind of partner and will be exploring alone for the entire game. Może to dziwne, ale podoba mi się takie rozwiązanie i nawiązanie do początków uniwersum Cytuj
Gość ragus Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 (edytowane) Pora na trochę autyzmu. Serię szanuję za to, że światy w niej zaprezentowane tętnią atrakcjami. Te mapy nie starają się odwzorować strukturą prawdziwego świata, bo to tylko gierki video, i to jest w porządku. Dlatego też, odsłony 2d wyglądają tak: Obszar X, będący 1/6 świata Y, podzielony jest na przemyślanie i sprytnie zaprojektowane segmenty, gdzie w każdym jest coś do roboty. Jaskinie (strzałki) skrywają skrzynie z diamencikami, raz schowanymi za zagadką, a raz nie. Gwiazdki (3 przeciwników) za ich pokonanie odblokują jakiś fajny bajer. Trójkąty... no łapiecie. Na końcu zawsze jest dungeon. Siłą Zeld 2d było właśnie to, że na tych mapkach nie da się nudzić. Są one spore, ale i naładowane zawartością. Ciężko traktować je jako mapy świata, a bardziej jako place zabaw. Czy to źle? Moim zdaniem nie, to jest siła tych gier. Wraz z przejściem do 3d, zdecydowano się na trochę inny zabieg. Obszar X, będący 1/6 świata jest mniejszy niż te z odsłon 2d, bo trzeba było iść na kompromis. W końcu przejście w 3d to praca nie w kij dmuchał, ciężko będzie zrobić obszary tak duże jak wcześniej, bo ten nośnik danych nie jest przecież z gumy. W takim razie zmniejszamy obszar, ale nie odpuszczamy jeżeli chodzi o atrakcje na mapie. Mniejsze, ale tak samo skondensowane. Raz wychodziło im to lepiej, tak jak w Ocarina of Time, Majora's Mask, Skyward Sword, a raz gorzej, jak w Wind Waker czy Twiilight Princess. Mimo wszystko, trzymało się to kupy (no dobra, Wind Waker trochę to naginał). A oto czego się boję oglądając Zeldę: Breath of Wind Od razu zaznaczam, nie piszę, że tak będzie na pewno, analizuję jedynie to, co mam przed sobą, ciągnąc dyskusję na forum. Obszary imponują rozmiarem, ale zanim z jednej atrakcji przeskoczę na drugą, to kilka minut minie. Nintendo pierwszy raz w historii serii stworzyło świat, może i żyjący tak jak w XenobladeX wspomnianym przez Django. Tylko, że ja zamiast takiego świata chcę wielki plac zabaw, w którym zes,ram się od ilości atrakcji. Takie Link's Awakening, ALBW czy LTTP w czy de. Przy czym dalej to będzie super gierka, nawet z tak dużym światem, jeżeli ogarną downa z tutorialami i zepsutym tempem rozgrywki rodem z TP i SS (czujecie zbieranie 20 świecidełek na takiej mapie? brrrrr). Ktoś tu kiedyś pisał na forum, że najsłabsza Zelda dalej wybija się ponad pewien poziom branży. Ale ja chcę Zeldę, która wybija się ponad 7 poziomów :czesc: Dlatego też to XM, że nie jest słabo zagospodarowane, jak na tak duży teren oczywiscie mnie nie zadowala. Edytowane 14 czerwca 2016 przez ragus Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 No ragus, tak od 18 zastanawiałem się jak ubrać w słowa moje obawy, ale Ty to pięknie ująłeś za mnie. Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Nie wiem, nie będę się kłocił, ale swiat wydaje sie mocno wypchany i no nie da sie przeskoczyc tego ze przy 3d open worldzie nie bedzie duzego terenu trawska i drzew. Jak będzie tak dobrze jak w XCX z wykorzystaniem terenu to ja bede usatysfakcjonowany, no ale rozumiem ze Tobie moze sie nie podobac. Te 100 shrineów + sporo dungeonów jednak działa na wyobraznie i jestem na razie na tak. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Nie tyle nie podobać. Podoba mi się to co widzę, ale obaw mam sporo. Cytuj
_Shaman_ 869 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Trochę się zgadzam z ragusem. Z drugiej strony już na wstępie mówili że będą unikać części gry związanych z fabułą, więc nic dziwnego że głównie pokazują jak wygląda eksploracja. Podejrzewam, że pomyśleli o tym, że trzeba zadbać o to, żeby było co robić przez te kilkadziesiąt godzin. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 (edytowane) Jeżeli w tym wszystkim ma być jakaś dobra, wciągająca fabuła spajająca te ogromne i puste tereny bez 'miast' - będzie goty i kolejna świetna część. Jeżeli jednak zabraknie jednego z najważniejszych w Zeldach elementu, tj. opowieści i dostaniemy tylko zbyt dużą piaskownicę z wieloma zabawkami - to ja na pewno odpadnę i nie ukończę tej gry, tak samo jak miało to miejsce w przypadku MGS V, gdzie przerost gameplayu mnie zwyczajnie znudził. Mówili ze celowo omijają elementy fabularne w pokazie i w pewnym sensie jest to zrozumiałe, ale mówili również, o ile dobrze zrozumiałem, że gracz będzie musiał niejako kontekst fabularny bardziej wyciągać sam bazując na otoczeniu i kij jeden wie na czym jeszcze. Trochę mnie to zastanawia i zarazem dystansuje od przesadnego hajpu. Edytowane 14 czerwca 2016 przez Hum Cytuj
aux 3 809 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Ciekawe macie problemy. Mnie martwi tylko brak miast, skupisk ludzkich. O resztę jestem spokojny. Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 DOBRA PANOWIE, WRÓCIŁEM! DAWAC MNIE LINKA DO ZELDY I LINKA GDZIE MOGE OBEJRZEC OD POCZAKU! Cytuj
aux 3 809 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 (edytowane) Tu jest długi pokaz gry (stage demo) Tu jest świetny oficjalny trailer No i prawdziwa bomba, WOLF AMIIBO z TP!!! A tu nowe Amiibo do tej Zeldy A tu jest cały stream Treehouse E3, obecnie jeszcze leci LIVE. Można oczywiście przewijać wstecz itd. Edytowane 14 czerwca 2016 przez Tan Padeusz Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Dobra, już mam, na YT można normalnie cofnać live. ZNIKAM I OGLĄDAM Cytuj
_Shaman_ 869 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Tu jest link do streamu na twitchu, 5 godzin gry z przerwami: https://www.twitch.tv/nintendo/v/72391082 Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 który to ten link z cycoliną Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 ahh, nie ma to jak spacerowac sobie po lesie zbierając grzyby, aż tu nagle wyskakuje ci wielki golem i morduje cie na strzała Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 (edytowane) Linku malusieńki, słoda zeldo matko boska, Hylio przenajświętsza, JAKIE TO JEST DOBRE!!!! DAWAĆ MNIE TO!! JAKIE TO BEDZIE OGROMNE szkoda tylko, ze bronie tak szybko się niszczą i są spadki fpsów ALE TO MALO ISTOTNE Edytowane 14 czerwca 2016 przez Rayos Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 (edytowane) kolejka do zeldy :o Parę gifów: http://i.imgur.com/spxxOvV.gif- Link i zabawa z ogniem http://i.imgur.com/AoPotNH.gif- serfing na tarczy http://i.imgur.com/UV51B8B.gif- ładne soulsy http://i.giphy.com/SSPyJ44rAkjio.gif- wilczek w walce Mapa z demka: Tutaj oddalony trochę ten kawałek Chyba cała mapa? Edytowane 14 czerwca 2016 przez Starh 1 Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Liczę na to, że CQE znowu zrobi event dla prasy po E3 jak zrobili to w zeszłym roku i będę miał okazję zagrać w Zeldę wcześniej Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.