Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Breath of the Wild


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem wam że gra kojarzy mi się z Metal Gear Solid, głownie V. I trochę z RDR. Otwarty świat, dużo zbierania pierdółek, full freedom. Są też wybuchowe beczki. Nie wiem jaki jest oficjalny czas przejścia, ale wiem że ja spędzę z grą ze 100 godzin. Wszędzie wejdę, każdy zakamarek sprawdzę. A co!

Odnośnik do komentarza

Damn, czyli żeby zdobyć ten spadochronik, musimy zebrać cztery orby w świątyniach. Owe świątynie przedstawią nam cztery gadżety, których będziemy używać przez resztę gry. Dopiero jak zdobędziemy spadochronik, będziemy mogli zeskoczyć z płaskowyżu, który obejmuje to demo i ruszyć w świat ku przygodzie.

To oznacza, że wszystko co dzisiaj obejrzeliśmy to jest właściwie tylko tutorial area :obama: :obama: :obama:

Odnośnik do komentarza

Mi już starczy na dziś tego Wild Hunta :) Ależ to jest massive world! Ile się trzeba będzie nabiegać, masakra! A to przecież tylko kawałeczek gry bez fabuły. Nie próżnowali japońce przez te wszystkie lata. Piękny ukłon w stronę zachodnich RPGów, ale z zachowaniem niepowtarzalnej japońskiej magii. Art style ryje beret. True system seller, gra roku 2017. Już widzę te piękne bundle znikające ze sklepów, tę super kolekcjonerkę z amiibo i soundtrackiem. I te płacze o zielony znaczek USK w zakupach growych :) Ciekawią mnie opinie zachodnich graczy, niech ktoś to wybada na NeoGafie i innych takich.

 

Ale te menusy zbyt nowoczesne i serca za małe.

Odnośnik do komentarza

Trochę testament dla Wii U, że nawet Zelda, tradycyjnie robiąca cuda z możliwościami konsoli, używa tego przedrogiego padleta do praktycznie niczego. Ten zapowiadany przy prezentacji przykładowy Metroid że padlet działa jak wizjer oczywiście też nigdy nie wyjdzie. Pokazy możliwości padleta do gier skończyły się na Zombi i Nintendolandzie.

Edytowane przez ogqozo
Odnośnik do komentarza

Niekoniecznie musi to być takie korzystne, ta ilość skojarzeń. O ostatnim Metal Gear Solid też całe forum mówiło, że Mesjasz... do dnia premiery.

 

Potwierdziło się to co mówiłem czyli gra po prostu czerpie całymi garściami z tego, co od sukcesu Monster Huntera stało się japońskim mainstreamem - otwarty świat RPG-o-akcja, stawianie na ilość, masa średnio precyzyjnych detali i cyferek, wciskane skradanie i wspinanie... Praktycznie wszystkie mechanizmy o jakich tu słyszę zachaczają o monhunowo-batmano-śródziemio-darksoulso-elderscrollso-wiedźmiński standard "growej superprodukcji XXI wieku". Ciekawe, czy dojdzie do tego, że Zelda spotka się z drugą najwybitniejszą japońską serią, Final Fantasy, które z innej strony też zmierza w tym kierunku.

 

Ta Zelda oczywiście może być najlepszą grą tego typu, bo w grupie Aonumy znajduje się wielu spośród najwybitniejszych twórców na świecie. Oczywiście Zelda w sumie zawsze była pierwszą grą "open world" i z tej racji ma znacznie więcej ku temu, by się sprawdzić, niż miał MGS. No ale.

Edytowane przez ogqozo
Odnośnik do komentarza

Trochę testament dla Wii U, że nawet Zelda, tradycyjnie robiąca cuda z możliwościami konsoli, używa tego przedrogiego padleta do absolutnie niczego. Ten zapowiadany przy prezentacji przykładowy Metroid że padlet działa jak wizjer oczywiście też nigdy nie wyjdzie. Pokazy możliwości padleta do gier skończyły się na Zombi i Nintendolandzie.

Też mnie bardzo ciekawiło jak wykorzystają nietypowego gamepada od Wii U. Gry takie jak ZombiU, NintendoLand, Year Walk, Rayman Legends, Project Zero, czy choćby Splatoon udowodniły, że patent Dual Screen z interfejsem dotykowym i kontrolerem ruchu sprawdza się świetnie. Wyobrażałem sobie coś na kształt rysowania magicznych znaków jak w Ni No Kuni, czy zaklęć jak w Okami (czy choćby dmuchanie w mikrofon jak w SM3DW)... Cokolwiek - a tu nic. Nawet gorzej - interfejs gry sugeruje, że podręczne menu na ekranie padleta wcale nie musi istnieć (a przecież w takim Wind Waker HD sprawdza się idealnie). Nie zauważyłem, czy w czasie celowania korzysta się z motion-control...

 

Wygląda na to, że pogodzenie dwóch platform Wii U i NX spowodowało, że niektóre początkowe aspekty rozgrywki mogły zostać zmienione i/lub porzucone. Aby zaoferować tę samą grę na obu konsolach, gra nie będzie korzystać ze specyficznych funkcji jednej z nich.

Odnośnik do komentarza

Prezentuje się średnio jeżeli chodzi o grafikę, bądźmy obiektywni (chociaż faktycznie wiiu nie da rady więcej) aczkolwiek sama gra....MIÓD, tego właśnie oczekiwałem od nowej Zeldy, masakrator grywalności i przygody. Tyle materiałów już do obejrzenia, must have na NX jako launch tittle.

Edytowane przez Wesker
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...