aux 3 784 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 (edytowane) Oj tam, no może i średnio, ale art style i gameplay wynagradzają niedoskonałości. Ja wciąż się jaram jak dziecko i nie mogę myśleć o niczym innym. Oczyma wyobraźni widzę kuriera który przywozi mi wielkie pudło z kolekcjonerką. No właśnie, pewnie będzie identyczna jak TP HD (muzyka + amiibo). Dziś czytałem że mimo voice actingu Link nadal będzie niemową. No i że da się przejść grę bez ukończenia fabuły (story). Edytowane 15 czerwca 2016 przez Tan Padeusz Cytuj
Rayos 3 171 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 In an interview with Polygon, Eiji Aonuma revealed that players could potentially choose to head directly to the final boss without doing anything else in the game. While this would leave them clueless to the story, it shows how open-ended The Legend of Zelda: Breath of the Wild can be. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Ja mam nadzieję, że to tylko przypadek powoduje, że 3 shrine'y wyglądają tak samo. Bo jak mam chodzić po 100 mini-dungeonach wyglądających tak samo, to będzie słabo. No właśnie, 100 shrine'ów, 100h rozgrywki i milion kompromisów Cytuj
ogqozo 6 559 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Też mnie bardzo ciekawiło jak wykorzystają nietypowego gamepada od Wii U. Gry takie jak ZombiU, NintendoLand, Year Walk, Rayman Legends, Project Zero, czy choćby Splatoon udowodniły, że patent Dual Screen z interfejsem dotykowym i kontrolerem ruchu sprawdza się świetnie. Wyobrażałem sobie coś na kształt rysowania magicznych znaków jak w Ni No Kuni, czy zaklęć jak w Okami (czy choćby dmuchanie w mikrofon jak w SM3DW)... Cokolwiek - a tu nic. Nawet gorzej - interfejs gry sugeruje, że podręczne menu na ekranie padleta wcale nie musi istnieć (a przecież w takim Wind Waker HD sprawdza się idealnie). Nie zauważyłem, czy w czasie celowania korzysta się z motion-control... No odnosiłem się do wypowiedzi mówiącej, że równie dobrze można będzie grać na klasycznym kontrolerze, czyli na pewno nic istotnego z padletem nie będzie. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Ja mam nadzieję, że to tylko przypadek powoduje, że 3 shrine'y wyglądają tak samo. Bo jak mam chodzić po 100 mini-dungeonach wyglądających tak samo, to będzie słabo. No właśnie, 100 shrine'ów, 100h rozgrywki i milion kompromisów Wagina wykrakał. Cytuj
Rayos 3 171 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 (edytowane) jest downgrade, ale nie aż tak tragiczny jak powyższy obrazek próbuje sugerować. Edytowane 15 czerwca 2016 przez Rayos 3 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Mapa ma powierzchnię około 360 km2. XenobladeX to 400km2. (pipi) jak dużo. Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Mapa ma powierzchnię około 360 km2. XenobladeX to 400km2. (pipi) jak dużo. Pięknie. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Mam tylko nadzieje ze jakos sensownie te powierzchnie wypelnia, niekoniecznie znajdzkami czy punktami jakimis, cos jak w Xeno gdzie nie dosc ze bawilismy sie w odkrywanie co krok nowych form zycia i klimatow (a tu moze byc z tym problem, bo to zelda i sa troche ograniczeni pod tym wzgledem), to jeszcze mielismy tam troche do roboty z punktami widokowymi, probe'ami etc. tutaj na pokazie dosc sporo pustego pola bylo, co tylko potegowal brak jakiegos przygrywajacego motywu muzycznego [wiem ze czasem to moze byc in plus, ale nie w tym przypadku moim zdaniem]. Nie podoba mi sie tez troche bron rozlatujaca sie po 2 machnieciach czy luk po 2 strzalach, mam nadzieje ze jak chwycimy sensowniejsze bronie do reki to beda niezniszczalne, albo nie beda sie chociaz rozpadac, sucho by bylo gdyby tylko Master Sword byl niezniszczalny i musialbys non stop zmieniac swoj orez, np z miecza do drewnianej palki, bo tylko to masz w tej chwili, albo robic zapas mieczy w ekwipunku, tak jak zarcia. xD Ponoc tez ma nie byc zadnego miasta, troche smuteczek. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Miasta bedą, zostały wycięte z dema. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Miasta bedą, zostały wycięte z dema. To musialem jakis trefny news przeczytac, super info. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Anouma powiedział na streamie po tym jak zaczęły sie takie spekulacje. Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Wygląda że to będzie pierwsza Zelda, która mnie nie zanudzi. Bardzo dobrze się prezentuje pod względem grywalności. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 (edytowane) Dobra! Obejrzałem na razie tylko 3h streamu gdy leciał na żywo (resztę zostawiam sobie na później). I co tu dużo pisać, gra prezentuje się bosko. Owszem są miejsca w których przydałoby się może troszeczkę więcej normalnej trawki czy jakiś innych chwastów ale przecież cały świat nie może być porośnięty. Downgrade względem E3 2014? Zacznijmy od tego iż ani razu Nintendo nie potwierdzilo iż na targach prezentowali wówczas wersję na Wii U (myślicie że wersja na NX'a pojawiła się niedawno? Wolne żarty). Jeśli chodzi o samą grafę to szczerze ocenię ją jak odpalę grę już na własnej konsoli a nie na biednym streamie gdzie piksele można liczyć gołym okiem (niestety jakość pokazu na żywo dalej strasznie odstają) a potem pojawiają się takie porównania które pokazał Bjały. Jak dla mnie już obecnie prezentuje się fantastycznie i kontynuowanie cel-shadingowego sznytu z mangową otoczką tylko potwierdza iż Ninny znalazło swój motyw przewodni w Zeldach(nie zapominajmy że nigdy mnóstwa szczegółów takie gry nie będą miały jak Wiedźmin itp.) podoba mi się wzornictwo na malowaniu przy użyciu Gwaszu co daje cudowne efekty. jedynie do czego bym się na razie przyczepił to same konary drzew wydają się troszeczkę jałowe ale mają min. 9 miesięcy na dopieszczenie dosłownie wszystkiego więc jestem spokojny o jakość. Największym surspisem jest chyba możliwość wspinania się wszędzie, braku serduszek w krzakach oraz cholernie bogaty inwentarz. Aczkolwiek ciekawi mnie ile będziemy mogli sami stworzyć i czy wytrzymałość broni będzie wtedy rosnąc bo nie wierzę że trzeba będzie specjalne miecze w liczbie 15 przyszykować na dungeon bo zaraz się zużyją (wydaje mi się iż dotyczy to najbardziej podstawowych broni). Zresztą boże różnorodność walk daną bronią, przymusowy ubiór zimowy na górzyste lokacje to małe mistrzostwo (w końcu wykorzystujemy jedzonko!) Kolejny plus to minimalistyczna muzyka reagująca na poczynania graczy (nie musi być ciągle pompatycznie lub aby utwór leciał w kółko kilka godzin). Chciałbym aby wypuścili ten stream do eShopu do pobrania (jasne) lub wydali z nienacka to czasowe demo to sr.ałbym pod siebie do wydania gry. Największe szczerze mówiąc zaskoczenie tym bardziej iż udało im się ominąć wszelakie spoilery fabularne (a ostatnio twórcy się tym często nie przejmują i 3/4 gry można obejrzeć z oficjalnych filmików). Podoba mi się bardzo wykorzystanie Wolf Linka Amiibo i to iż mój dopakowany wilczek nie raz wesprze mnie w wędrówce. Nie mogę się doczekać i na bank łyknę i wersje na Wii U i NX'a ze wszystkimi amiibo (bo wyglądają zjawiskowo). Fabularnie można jednak parę rzeczy już zacząć gdybać. Raz że Master Sword jest w tytule gry (na dodatek jest cały zniszczony przez rdze i bieg czasu) oraz to iż Link budzi się w jakiejś jakby światyni Sheikah. Czyżby tak naprawdę plemię Sheikah zahibernowało Linka lub jeżeli widzimy dużo naleciałości na technologie to nasz spadkobierca genów bohatera czasu został sklonowany/przywrócony do życia? (jak wynika z Hyrule Historia w jednej linii bohater czasu ginie z rąk Ganona). No i na streamie parę razy pojawiło się oczywiście imię Ganon, jak wiadomo w serii nasz antagonista nosi dwa imiona: Ganon i Ganondorf, ten pierwszy ma postać bestii, drugi postać rasy Gerudo. Czy kolejny pstryczek w nos w stronę oryginalnej Zeldy będzie i tutaj i walczyć będziemy z wielką bestią? Jestem cholernie zaintrygowany i przez ten stream jest to moja gra targów bo tak powinny wyglądać prezentację gier. Nie poprzez badziewne CG czy pseudo filmiki na silniku bez jakiegokolwiek HUDa a porządne prezentacje gameplayu. Nintendo pomimo braku prezentacji NXa pokazaliście klasę samą w sobie jeśli chodzi o nową Zeldę i zdecydowanie jest to część godna noszenia znaczka "30th Anniversary". P.S. Parę dodatkowych fotek : Edytowane 15 czerwca 2016 przez chrno-x 3 Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Jezu, już przestańcie. Latają z tym obrazkiem gorzej jak, tfu, blacharze po usłyszeniu, że Watchdogs miał celowo zaniżone możliwości na PC. Witamy w 2016 roku, gdzie pierwsze trailery puszczane są z potężnych devkitów, a jak przychodzi co do czego, to trzeba poucinać tu i tam. I ch,uj. Kupujecie konsolę Nintendo dla gier? Super Mario Galaxy jest tak poważany, bo co, bo ma najlepsze shadery jak na 2007 rok? Super Mario 3D World rozumiem rozpier,dala liczbą polygonów, Pokemony niesamowitą rozdzielczością i płynnością a Wonderful 101 najdokładniejszymi modelami postaci jakie człowiek widział. A, nie, zapomniałem, liczy się nich gameplay. No ja pier,dolę, gry Ninny są śliczne i mają swój styl, nie są najbardziej zaawansowane techniczne. O nie, trawy w Zeldzie będzie mniej jak w GTA V. SO FUCKING WHAT. Nagle gra przestanie być tak miodna? Je,bnijcie się łeb już z tym liczeniem pikseli, bo rzygać się chce. 7 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 (edytowane) Ale Raven dobrze wiesz że to porównanie jest z dupy bo już czy Rayos czy ja pokazaliśmy znacznie lepszej jakości fotki z prezentacji która jest znacznie bliższa oryginału z 2014r. po drugie szczerze mówiąc jak widać prawie każdy tutaj jara się nową Zeldą za Gameplay a nie tylko cyferki i inne srerki. Gameplay, miodność, replayability, magia świata i bohaterów, świetne dungeony, przepiękna muzyka i genialny art design. To się liczy w tej serii (przynajmniej dla mnie) a zresztą każda odsłona wyciska soki z konsol Nintendo więc o to jestem spokojny bo gdybym patrzył na tępę cyferki to w zyciu nie wziąłbym Wii, Wii U i 3DS'a (tylko kogo liczba polygonów interesuje gdy gry są za.(pipi)iste?). Edytowane 15 czerwca 2016 przez chrno-x Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Kruczykruk jak pięknie doyebał Plusik będzie jutro, bo dzisiaj jakimś cudem wszystko wykorzystane. Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Skończie (pipi)ic o degrengoladzie, i tak jest bardzo dobrze jak na tak duży świat, a ten gif to Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Nie no, nie mówię, że wszyscy w tym dziale liczą takty procesora i bity w pamięci RAM. Wkur,wia mnie po prostu już to spuszczanie się nad grafiką, pikselami, cieniami, shaderami, teraflopami, dżizas fakin krajst, ile można. ragus to robi dobrze, jak już się dopier,dalać to do rzeczy, które mają znaczenie, jak konstrukcja świata, a nie do liczby ździebełek trawy. Cytuj
ogqozo 6 559 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 (edytowane) Akurat GTA V to raczej też pokaz wielkości nad detalami jeśli chodzi o wykonanie. Nota bene obie te gry można nawet będzie chyba nieco przyrównać, także dlatego, że obie wbijają się w nowy trend bogatej, ciepłej, "letniej" wręcz palety barw (tak jak nowy God of War!). Zelda nigdy nie starała się jakoś mega dopakowywać szczegółów żeby statyczny obrazek wyglądał filmowo, ale stawiała na technikę realizującą założony najwyższej klasy design i że tak powiem wygląd w praktyce. Tekst o "downgrade'zie" względem cholernego OBRAZKA ze wstępnego planu jest śmieszny no bo nie wiem, czego ludzie oczekiwali. Że w grze typu otwarty świat nastawiony na piękny wygląd, płynną animację i tonę efektów będzie tak naciupciane szczegółów jak tam? Nie no, takie rzeczy tylko w God of War. Jasne. Chyba by im zeszło dodatkowe 5 lat zanim by skończyli. Edytowane 15 czerwca 2016 przez ogqozo Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Nie no, nie mówię, że wszyscy w tym dziale liczą takty procesora i bity w pamięci RAM. Wkur,wia mnie po prostu już to spuszczanie się nad grafiką, pikselami, cieniami, shaderami, teraflopami, dżizas fakin krajst, ile można. ragus to robi dobrze, jak już się dopier,dalać to do rzeczy, które mają znaczenie, jak konstrukcja świata, a nie do liczby ździebełek trawy. Tylko to trochę wstyd, że gra która wyjdzie w 2017 roku i jest obwieszczona "killerem" wygląda gorzej niż sandboxy z 2010. Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 (edytowane) które, pokazuj szybciutko RDR 2010 rok. Edytowane 15 czerwca 2016 przez Starh Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.