Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Breath of the Wild


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno Red Dead Redemption jest zaprojektowane przez zdolnych ludzi i bardzo ładne na swój sposób. Każdy może mieć swój gust, ale ogólnie rozwala mnie żywotność tego trendu na forumku żeby analizować czy nieinteraktywne materiały z gry wideo w którą nikt z komentujących nie grał są ładne. Dla mnie A Link to the Past jest ładniejsze niż GTA V, gdzie nie ma dla mnie wiele ciekawego, ale każdy może mieć opinię.

Odnośnik do komentarza

Skończie (pipi)ic o degrengoladzie, i tak jest bardzo dobrze jak na tak duży świat, a ten gif to :obama:

giphy.gif

 

Po wulkanie chodzi wielki Guardian.

 

Dzisiaj pooglądałem urywki, Linka skejtującego na tarczy, wspinanie się na kamiennego golema, gotowanie jedzonka, firerod który puszcza ogniste, skaczące kule oraz samą fizykę ognia który tworzy tunele powietrzne umożliwiające szybowanie nad nimi. Cholera, za taką dowolność to można walczyć - wydaje mi się że ta dowolność to dobry krok. Formuła Zeld stała w miejscu i iterowała tylko design OoT kończąc na SS które nawet nie trzymało gracza za rączkę co za mordę.

 

Dobry powiew.

 

https://www.facebook.com/zlakultura/videos/1712916642301080/

Odnośnik do komentarza

Patrzę na te gify i cieżko się nie ekscytować. Jedyne co trzyma mnie na łańcuchu to sparzenie się TP i SS. Pewnie gdyby nie te gry, to miałbym teraz avatar z nowym Linkiem, a te 5h materiału znałbym na pamięć.

 

Ehh, a może to wypali? Przecież to nadal najbardziej ekscytująca gra tych targów.

Odnośnik do komentarza

Akurat GTA V to raczej też pokaz wielkości nad detalami jeśli chodzi o wykonanie. Nota bene obie te gry można nawet będzie chyba nieco przyrównać, także dlatego, że obie wbijają się w nowy trend bogatej, ciepłej, "letniej" wręcz palety barw (tak jak nowy God of War!).

 

Zelda nigdy nie starała się jakoś mega dopakowywać szczegółów żeby statyczny obrazek wyglądał filmowo, ale stawiała na technikę realizującą założony najwyższej klasy design i że tak powiem wygląd w praktyce. Tekst o "downgrade'zie" względem cholernego OBRAZKA ze wstępnego planu jest śmieszny no bo nie wiem, czego ludzie oczekiwali. Że w grze typu otwarty świat nastawiony na piękny wygląd, płynną animację i tonę efektów będzie tak naciupciane szczegółów jak tam? Nie no, takie rzeczy tylko w God of War. Jasne. Chyba by im zeszło dodatkowe 5 lat zanim by skończyli.

Nie no wiadomo, ale mimo wszystko mogli na tamtym pokazie nie pokazywać tej wersji i tyle nie byłoby smrodu.

 

 

 

Nie no, nie mówię, że wszyscy w tym dziale liczą takty procesora i bity w pamięci RAM. Wkur,wia mnie po prostu już to spuszczanie się nad grafiką, pikselami, cieniami, shaderami, teraflopami, dżizas fakin krajst, ile można. ragus to robi dobrze, jak już się dopier,dalać to do rzeczy, które mają znaczenie, jak konstrukcja świata, a nie do liczby ździebełek trawy.

Tylko to trochę wstyd, że gra która wyjdzie w 2017 roku i jest obwieszczona "killerem" wygląda gorzej niż sandboxy z 2010.

 

Widzę wysokie stężenie autyzmu w twoich postach od rana.

 

które, pokazuj szybciutko

RDR 2010 rok.

 

bo je.bne xd

Odnośnik do komentarza

A propos wielkosci swiata i rzeczy do roboty:

 

On how Nintendo approached the idea of filling such a large space…

 

“We talked a little bit about the idea of density, how dense to make this big world.” – Aonuma

– The team realized that filling the vast landscape with things to do and explore would be a lot of work
– As the team experienced moving around on horseback or climbing up to a high place to paraglide down, they realized that their desire to see what’s ahead of the next horizon grew
– At the same time, the team realized some moments should be subtle as you explore

“We realized that it’s OK if there’s pocket of emptiness.” – Aonuma

 

On how Aonuma learned that getting lost is fun…

 

“In previous 3D titles, I thought that getting lost is a bad thing. Getting lost in those small worlds, it’s not a loss of what to do but it’s more of a directional loss. I see the exit, you’re going to end up at the same exit, but I can’t figure out how to get there.”

 

“Challenging something in a way that ‘I think this is going to work’ and then discovering that ‘Oh, this isn’t going to work,’ it’s not actually that much of a painful experience. It’s actually fun. It’s a sense of discovery and as we’re developing this, I thought to myself, “Maybe this is what it means to create a big world, to find out that getting lost is OK.”

 

 

http://nintendoeverything.com/aonuma-on-zelda-botw-getting-lost-is-fun-subtitle-coy-on-links-green-tunic-more/

Odnośnik do komentarza

No i spoko, do mnie argument "bo za pusto jest" i tak nigdy nie trafiał. Dopóki desing świata będzie dawał radę, zamiast być nudnym kopiuj wklej, to samo zwiedzanie dla zwiedzania będzie wystarczającą motywacją. Nie mam ADHD, nie potrzebuje być nagradzany za każdy postawiony krok jak w jakimś, tfu, ubisoftowym szrocie. A z tego co widziałem na streamie, to desing daje radę i jest sporo landmarków na mapie.

No i zawsze uważałem, że jak świat nie rzuca ci pod nogi aktywności na każdym kroku, to jak już w końcu coś znajdziesz, satysfakcja jest nieporównywalnie większa. Ubisoftowa mentalność w projektowaniu światów i konieczność zabawiania gracza na każdym metrze kwadratowym, bo nie daj boże zacznie się nudzić, nigdy do mnie nie przemawiała. Dlatego jak patrze na nową zelde czy finala XV, które swoimi "pustymi" światami stawiają na klimat i poczucie przygody, zamiast robienia wesołego miasteczka z mapy, to cieszę się niezmiernie.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

stracilem zainteresowanie ta gra, nie dosc ze wyglada jak skyward sword, ma animacje z wczesnego PSXa, to jeszcze gameplay ten sam od 20 lat.

Poczatek konca nintendo.

Jeszcze tylko zayebia sobie chargowanego hita w ryj z ta konsolka o mocy xb1 i nintendo skonczy jak sega.

Edytowane przez Dave Czezky
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Szkoda, że ten świat jest po raz kolejny taki pusty. Wciąż ci sami przeciwnicy a podniecanie się możliwością zmiany ekwipunku postaci czy zakradania się od tyłu w 2016  roku po takich grach jak Wiedźmin 3, Dark Souls 3, Bloodborne czy nawet Fallout 4 tylko świadczy o zacofaniu Ninny. Także rezygnuję z zakupu konsoli day one dla Dzikiej Zeldy. 

Odnośnik do komentarza

Szkoda, że ten świat jest po raz kolejny taki pusty. Wciąż ci sami przeciwnicy a podniecanie się możliwością zmiany ekwipunku postaci czy zakradania się od tyłu w 2016  roku po takich grach jak Wiedźmin 3, Dark Souls 3, Bloodborne czy nawet Fallout 4 tylko świadczy o zacofaniu Ninny. Także rezygnuję z zakupu konsoli day one dla Dzikiej Zeldy.

:pawel:

 

 

nie no (pipi)

 

:pawel: :pawel: :pawel:

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...