Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Breath of the Wild


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

normalne dungeony na pewno też będą

 

 

muszą być, przecież nie zrobiliby zeldy bez dungeonów, prawda? :/

 

 

Będą normalne dungeony, normalni bossowie, nawet najnowszy oficjalny guidebook mówi o normalnych bossach i solucji co do przejścia historii bez zbędnych spoilerów. 

Opublikowano
miesiąc grania jak nic

 

 

U mnie to pewnie będzie ładnych parę miesięcy - Xenoblade Chronicles X zrobiłem mapę na 100% w 182 godziny, co przełożyło się na ponad 9 miesięcy grania, a w Dragon Quest VII finałowego (nie opcjonalnego) bossa ubiłem po 80h grania, a zacząłem grać zaraz gdy gra miała premierę, czyli w połowie września...

 

Gry nie mogę się doczekać i odliczam tygodnie i dni. Cieszy informacja o sidequestach, a sam poradnik wygląda zachęcająco - w Zeldach zazwyczaj nie ma missable rzeczy (w OoT na N64 były, ale z powodu buga), mam nadzieję, że i tutaj nie będzie. Ale tyle setek Korków mogłoby złożyć wniosek o założenie własnej gminy...

Opublikowano

U mnie podobnie, co najmniej miesiąc grania mam zapewniony szczególnie, że już sobie obrałem za cel zrobienie gry na 100%, i obczajenia alternatywnego zakończenia. A że nie mam zamiaru tykać żadnej innej gry dopóki nie skończę nowej Zeldy, to i pewnie po drodze oberwie się nadchodzącej Personie :). 

Opublikowano

Ja to nie wiem kiedy przysiądę na dobre do tej Zeldy. Konsola na pewno będzie ciągle katowana przez żonkę, która tak samo jak ja czek na BotW i jak się do niej dorwie, to nie odpuści. Inna sprawa to spoilery, które przez jej granie na pewno jakoś wyłapię. Identycznie było w przypadku poprzedniej części. Także z grająca kobitą nie zawsze jest tak różowo. :cool:

Opublikowano

Wiadomo o tym od tygodnia.

 

Wybacz, przejrzałem ostatnie pięć stron tematu i jakoś nikt wcześniej o tym nie pisał :)

 

 

3 dyszki to i tak nie jest tak źle. Jakby się okazało, że trzeba dopłacać do 259 to bym zamówił z amazona.

 

Coś podobnego stwierdziliśmy (ja i sprzedawca) przez telefon. A tak obie strony są zadowolone :P

Opublikowano (edytowane)

Ostatecznie stwierdzam że podobają mi się Switchowe pudełka. Dobrze się kojarzą (PSP = życie, sukces, masa gier), zmieszczą się elegancko na wąskiej półce, no i w ogóle podłużne okładki są cool. Co do ogrywania Zeldy to na szczęście w marcu będę miał sporo wolnego. W miesiąc spokojnie wymasteruję gierkę, a potem pewnie włączę od nowa gdyż będzie to moja jedyna gra na nowe Nintendo :)

 

2118812968.jpg

 

Jak widać są ciut mniejsze od PSP

 

1310077180.jpg

 

Fajny, kolorowy środek. Oby taki sam był w naszym regionie. Zawsze mnie wkurzały białe, puste środki w grach PSP.

 

 

15764983.jpg

 

Edytowane przez _A_
Opublikowano

Fakt, jakby Nintendo wyskoczyło w końcu z czerwonymi pudełkami byłaby moc (no i pasowałyby do loga Switcha). Ale i tak są fajne. W ogóle widać że ulotki/instrukcje (tiaaaa.....) będą małe i będą znajdować się po prawej stronie. Sweet :-]

Opublikowano (edytowane)

Wybaczcie, że post pod postem ale myślę że warto o tym napisać osobnego posta:

 

Info pochodzi prosto od Famitsu:

  • Zelda is the princess of the destroyed Hyrule kingdom. She goes to investigate ancient ruins scattered around the world. Famitsu says she’s a wise and curious girl, but also has a deep complexity.
  • In one image, Zelda is shown raising her right hand to shoot light at a Guardian. This time, Zelda wears clothing that may let her take the most active role she’s had in the series so far. Famitsu asks, will she also parti(pipi)te in battles?
  • Mifa is a Zora girl who lives in Hyrule. She has a special power that no other Zoras have, but perhaps due to that she’s somewhat introverted and doesn’t talk much. Famitsu wonders how she will use the spear she’s wielding.
  • Darkel (or literally Darukeru) is a Goron warrior who lives in the mountains of Hyrule. He’s normally calm, but when entering battles, he changes into a very brave warrior that screams loudly while sweeping away enemies.
  • Finally, Reebal is a member of the bird-like Rito tribe which lives in the skies of Hyrule. He is spotted wearing the same blue scarf as Darkel and Mifa, and each of them also wield different weapons.

 

zelda_blue_tunic.png?w=380&h=435&crop=1zora_blue_tunic.png?w=372&h=435&crop=1

goron_blue_tunic.png?w=756&h=600&crop=1

Edytowane przez chrno-x
  • Plusik 2
Gość ragus
Opublikowano (edytowane)

 

Miyamoto przyznaje, że w w SS trochę ich poniosło z natłokiem fabuły w pierwszych godzinach gry, tutaj gracz powolutku będzie poznawał fabułę.

Edytowane przez ragus
Gość ragus
Opublikowano (edytowane)

Może inaczej - za dużo ekspozycji po prostu.

Edytowane przez ragus
Opublikowano

poniosło ich nie z fabułą a kilkugodzinnym tutorialem i prowadzeniem za rączkę :[ 

Poniosło ich przede wszystkim z Fi, no chyba że świadomie chcieli stworzyć postać wygrywającą głosowania na "najbardziej irytującą w grach".

 

Za cztery tygodnie mam zamiar włączyć swoje Wii U i grać w nową Zeldę, choć trochę obawiam się o ten obowiązkowy 3GB patch. W Xenoblade Chronicles X był podobny, choć nie musiałeś go ściągać. Samo ściąganie jeszcze w miarę poszło, ale sam patch instalował się ładnych parę godzin i grę mogłem włączyć gdzieś koło 23:00 dopiero...

Opublikowano

 

poniosło ich nie z fabułą a kilkugodzinnym tutorialem i prowadzeniem za rączkę :[

Poniosło ich przede wszystkim z Fi, no chyba że świadomie chcieli stworzyć postać wygrywającą głosowania na "najbardziej irytującą w grach".

 

Za cztery tygodnie mam zamiar włączyć swoje Wii U i grać w nową Zeldę, choć trochę obawiam się o ten obowiązkowy 3GB patch. W Xenoblade Chronicles X był podobny, choć nie musiałeś go ściągać. Samo ściąganie jeszcze w miarę poszło, ale sam patch instalował się ładnych parę godzin i grę mogłem włączyć gdzieś koło 23:00 dopiero...

 

Jest szansa że zrobią preload - tak chyba właśnie z Xeno było.
Opublikowano

 

 

poniosło ich nie z fabułą a kilkugodzinnym tutorialem i prowadzeniem za rączkę :[

Poniosło ich przede wszystkim z Fi, no chyba że świadomie chcieli stworzyć postać wygrywającą głosowania na "najbardziej irytującą w grach".

 

Za cztery tygodnie mam zamiar włączyć swoje Wii U i grać w nową Zeldę, choć trochę obawiam się o ten obowiązkowy 3GB patch. W Xenoblade Chronicles X był podobny, choć nie musiałeś go ściągać. Samo ściąganie jeszcze w miarę poszło, ale sam patch instalował się ładnych parę godzin i grę mogłem włączyć gdzieś koło 23:00 dopiero...

 

Jest szansa że zrobią preload - tak chyba właśnie z Xeno było.

 

 

Coś o tym nawet wspominano, że ma być pre-load ale nie ma jeszcze 100% pewności :-] 

Opublikowano (edytowane)

Dobra ciekawe informację padły z Game Informera (osoby, które nie chcą nic sobie psuć, kogo i co spotkają, niech nie czytają):

 

 About the world and general information:

  •  Nintendo previously made Zelda games by making small areas and connecting them together
  •  For Breath of the Wild, the team first had to figure out what needed to be placed on the map
  •  Groups were created out of the over 300 devs to work on specific sections of the world
  •  Game Informer’s demo starts at Serenne Stable
  •  Yammo runs this place
  •  Link can rest in bed and restore health here
  •  Stable also lets you store horses, meet with merchants, NPCs
  •  Stables are located throughout the world
  •  Each one is run by a distinct character
  •  You can spend rupees on a more expensive bed, giving you an extra heart the next morning
  •  These hearts are yellow and can’t be recovered if you’re hit in combat
  •  Spending time by fires in the world passes time
  •  Dynamic weather system in the game, with the world reacting as a result
  •  Ex: when it starts raining, NPCs outside the stable quickly go inside
  •  Beedle is back to sell you goods
  •  Have to be careful during a thunderstorm, since your metal items can attract thunder
  •  Metal weapons and shields can be discarded or thrown at enemies
  •  Link can get killed by lightning
  •  Difficulty dips/spikes depending on where you are, since you can go around it and avoid it until you’re stronger
  •  Over 100 Shrines
  •  You can find an item that identifies Shrines
  •  Discover a Shrine for it to be a fast-travel point
  •  Shrines also give a Spirit Orb
  •  Trade in orbs for unknown items
  •  Dedicated team handled animal A.I.
  •  Bears, wolves, deer move through the snow
  •  You can get overwhelmed by enemies quickly
  •  Link can keep multiple horses at a time
  •  Affection/loyalty important with horses
  •  Feed and take care of horses to raise their stats
  •  Can call horses over to you, but horses need to be within a certain proximity to be called
  •  Horses can be killed by enemies
  •  Aonuma “wanted players to choose their own path”, so no companion character in this game
  •  Stamina meter encopasses sprinting, paragliding, climbing
  •  Meter can be upgraded, but Nintendo won’t say how
  •  Different shields have different speeds and level of control for snowboarding
  •  Can mine rocks which can be solid for rupees or used for crafting
  •  Can place stamps to mark areas of interest
  •  100 of these symbols can be used on the map, including sword, shield, bow and arrow, pot, star, chest, skull, leaf, diamond
  •  Every style of weapon has a unique set of animations and feel different
  •  No invincible weapons in the game, Nintendo says
  •  Zelda can get mad at you and scold you
  •  Players can see the ending without seeing everything from the story
  •  A certain element was added in the game to make for a more cohesive storyline

More information on a specific dungeon play-through:

  •  Nintendo took Game Informer directly to a dungeon
  • This dungeon is constantly moving
  •  Game Informer says “Link must manipulate the entire enormous mechanism through his own ingenuity”
  •  Players can skip dungeons if they want and go straight to Calamity Ganon
  •  The substance known as malice covers the dungeon
  •  Link gets hurt if he touches it
  •  Can be destroyed by finding and attacking each pocket of malice’s eyeball
  •  Sheikah Slate serves as Link’s map, binoculars, more
  •  Use the slate in the dungeon to see a 3D model, tilt the entire dungeon from here
  •  Doing so slides blocks into place and opens up angles you can use to paraglide to new locations
  •  Voice tells you that you need to access terminals with the slate across the dungeon, marked on your map
  •  All bombs in the game are remote and don’t blow up on a timer
  •  Simpler approach with dungeons in Breath of the WIld
  •  Game Informer didn’t see the familiar chest opening animation and signature music
  •  Never found a signature Zelda item or compass
  •  Wind Blight Ganon is the dungeon boss here
  •  Voice tells you, “It’s one of Ganon’s own. It plays dirty.”
  •  Wind Blight Ganon is a huge monster, has no face, gun-like arm
  •  Wind Blight Ganon can create tornadoes and will fire large spikes

Edytowane przez chrno-x
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...