zdrowywariat 373 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Zamiast ściemniać, że chcieli, żeby doświadczenie na obu konsolach było takie same to mogli na WiiU wykorzystać gamepada, a na Switchu HD wibracje, i wszyscy byliby szczęśliwi. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 no a tak to ani wii u nie wykorzysta swoich ficzerow, ani switch Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Może za te dobrodziejstwa trzeba będzie dopłacić w DLC, gdyż przez 5 lat nie zdążyli ich jeszcze zaimplementować do finalnej wersji gry. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Jak to leciało? Ex na wii u, i to jeszcze Zelda , nie będzie chodził poniżej 30 klatek? Lepiej niech ten patch to naprawi bo to kórva kpina. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 dobrze, ze anulowalem preorder na wii u Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Po patchu nadal zdarzają się spadki animacji. Z tego co pisze gość w AMA, animacja raczej nie spada poniżej 20 fps i nie dzieje się to jakoś nagminnie. Cytuj
iluck85 2 925 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Uczą się od najlepszych- niebieskich. Po co wydawać takie same gry na dwa różne sprzęty, a tak zawsze jest jakaś zachęta do zmiany na lepszy/nowszy. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Zastanawiam się, czy rzeczywiście ta premiera nie miała być opóźniona, o której trąbili inni (że potrzebują więcej czasu na testy nowej Zeldy), a się pośpieszyli, bo nie mieli gry na premierę Switcha, z którym również się pośpieszyli? Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Trochę to dziwne bo jeszcze w styczniu bodajże Aonuma gadał, że wersja na Wii U posiada tą mape świata i wybór ekwipunka jak w Zeldzie WW. Zresztą przecież nawet na zeszłorocznym E3 używali do tego ekranu Gamepada. Niezła lipa, szczerze mówiąc bardzo się cieszyłem z tych opcji bo one mi się cholernie podobają, teraz co wyłączony ekran? To jest akurat fail po całości. Jak można wywalić coś co już na starcie im działało? Ale celowania jak w Splatoonie to nie wyebali. Co najciekawsze facet podaje, że dropów nie ma zbyt często i ani razu nie zdążyło się aby spadło poniżej 20fpsów. No i z magicznie dziwnych powodów do tej pory nie podał czy update, który ściągał to ten 3GB czy coś innego. Kto wie czy czasami nie będzie dwóch patchy Cytuj
Dobos 83 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Nintendo nie ma litości dla Wii U, u kresu życia konsolki kastrują najważniejszy tytuł pisany specjalnie dla niej :( Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 (edytowane) https://www.instagram.com/p/BRDf_BsDxwL/ charalanahzardFour insane, near-sleepless days and 40-50 hours of play time later, I finally finished The Legend of #Zelda: Breath of the Wild. I don't remember the last time I was so obsessively consumed by something. Overwhelming exhaustion aside, I'm so, so glad I managed to do it before I had to give the Switch back to IGN (in roughly 5 hours). That was a task and a half. Edytowane 28 lutego 2017 przez Starh Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Nintendo nie ma litości dla Wii U, u kresu życia konsolki kastrują najważniejszy tytuł pisany specjalnie dla niej :( Oj tam i tak będziemy się świetnie bawić Cytuj
P-chan 195 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Przynajmniej ja mam taki zamiar ^_^. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Once upon a time, I said that the PlayStation 3 was worth buying if only because it was the only place you could play Demon’s Souls (though this was mildly hyperbolic given the many other great PS3 titles available.) For a brief period, the most compelling case for a PS4 purchase was Bloodborne (before various other exclusives landed on that system.) The Legend of Zelda: Breath of the Wild is that kind of game. Not only system-purchase-justifying, but generation-defining. I don’t want to say too much, but I can say that in my time with the game so far I’ve felt like a child again, experiencing video games for the first time. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 godzinny gameplay z WiiU. nie widzę tutaj tych słynnych 7 fpsów Cytuj
S_600 252 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Powiedzcie,że to plota z tym brakiem mapy i ekwipunku na gamepadzie Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Jak to leciało? Ex na wii u, i to jeszcze Zelda , nie będzie chodził poniżej 30 klatek? Lepiej niech ten patch to naprawi bo to kórva kpina. wielu tu wierzylo, ze wii u bez problemu pociagnie zelde w oprawie z pierwszego trailera, a tu mocne dropy przy yebitnym downgradzie Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Bo by spokojnie pociagneło. Po prostu ta wersja jest robiona na kolanie i wyje.bane w posiadaczy-osłów wii u. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 w oprawie z pierwszego trailera to by ps4/xone pociaglo, a nie wii u Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Tzn. ja nie mowie o tamtym pierwszym renderze, ale bez przesady jesli ta gra rzeczywiscie tnie, imo to powinno choc bez zająkniecia przy tej oprawie. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 ano, przy tej oprawie to na wii u i switchu powinien byc beton Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Te dropy o których jest mowa najczęsciej wystepują tylko podczas pierwszego załadowania gry bowiem cały świat wtedy się wczytuje. Aonuma już wielokrotnie powtarzał, że pierwsze minuty to największe załadowanie danych bowiem wczytuje się wtedy cały świat w tym podróżujące postacie, warunki pogodowe itp. potwierdza to nawet sam koleś, który dorwał się do wersji na Wii U, gdzie w jego kolejnych wypowiedziach jawno podaje, że tylko sam początek odpalenia gry powoduje mocniejsze dropy. Potem gra w zasadzie śmiga w stałych 30 klatkach i rzadkością jest aby coś konkretniej chrupnęło. Więc, to typowe (pipi)olo o niczym bo bardzo chciałbym zobaczyć grę z taką fizyką i otwartym światem, która nie dropi. Nawet w Horizon, który jest uważany za taki oczoyebny majstersztyk ma wpadki z frame-ratem. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 spadek o dwie klatki w turbo zadymie to wpadka? podejrzewam, ze nikt by nie wychwycil gdyby nie DF w takiej jakosci oprawy i dynamice przy tym co robia te dinoboty (nawalaja laserami, rakietami itp) vs spadki, ktore widac juz na filmikach youtube gdy postac sobie spokojnie biegnie po mapie albo scina glupie drzewo albo eksploduje bomba na pustej lysej polanie zreszta nie ciagne tematu dalej, ty nawet na oczywiscie fakty masz przygotowany esej obronny w imie nintendo, niech ci bedzie ze jeszcze patch premierowy naprawi sprawe i problemu nie bedzie Cytuj
S_600 252 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 Kogo obchodzi Horizon w ogóle? Przejść i zapomnieć, a o zeldzie znowu bedą pisac eseje, robic fan filmy, onanizowac sie itp. Nie ma co porównywać sztuki do zwykłego rzemiosła ;) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.