chrno-x 901 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Czapka może być z Amiibo, ponieważ okazało się, że figurki na 30-lecie dają również szmaty z danych odsłon z których pochodzą w tym czapa, tunika i getry @Hum No właśnie zapomniałem o łuku i upgrade'ach do Sheikah Slate. Swoją drogą Nintendo odwaliło tutaj kawał roboty. Takie monster, animal, item pedie jaką walnęli w Breath of the Wild zawsze chciałem aby każda gra z otwartym światem posiadała. Istne mistrzostwo świata jeśli chodzi o wykonanie, szybkość przeskakiwania stron i czytelność. Cytuj
Gość Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Wlasnie jak sie uzupelnia to hyrule compedium? Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Nawet łuki się różnią, jeden zbliża, drugi strzela jakby trzema strzałami, a menu rzeczywiście jest bardzo intuicyjne, w tej grze nie ma lipy, wszystko jest na tip top. Cytuj
sprite 1 790 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Wlasnie jak sie uzupelnia to hyrule compedium? Robisz zdjęcia. Cytuj
Gość Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Ten patch na switcha był day one czy później? Coś zmienił w samej gierce? Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 (edytowane) Nie wiem czy coś pomógł, bo u mnie chodzi dobrze, nie są to częste dropy, czy duże, na które zwracałbym uwagę, tym się nie przejmuj w ogóle. Update: z czego pamiętam na początku kilka razy zwolniło, później już chyba wcale, przynajmniej nie zauważyłem, i to przed paczem, bo gra mnie tak wciągnęła, że ściągnąłem go dopiero w poniedziałek :). Edytowane 8 marca 2017 przez zdrowywariat Cytuj
darksavant 11 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Urlop! Koledze zapowiada się urlop życia :) Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 jak ta gra chodzi na wii u na tv i gamepadzie? są zauważalne różnice na korzyść wersji przenośnej? ale że przenośnej na gamepadzie? przecież WiiU streamuje obraz do gamepada, on sam nic nie wyświetla. a to mój błąd. zasugerowałem się trochę lepszym framerate w przenośnej wersji switcha, licząc na to samo w przypadku tańszego sprzętu xd Cytuj
iluck85 2 925 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Wszyscy oh i ah, to ja może wyskoczę z minusami :) To zupełnie inna Zelda niż te które wcześniej ograliśmy- czy lepsza czy nie, to za wcześnie. Werdykt po końcowych napisach. - nie lubię przyrządzać pożywienia w grach, a tu taki trochę przymus, więc mi to nie pasuje - broń. Dużo złomu, masa i do tego szybko się niszczy -trudność gry, a ktoś się śmiał z DLC i wyższego poziomu, to ja nie wiem co tam będzie - mimo wszystko pasował mi system z poprzednich Zeld, tutaj mam cel niby określony, ale tracę 3h i w zasadzie fabuła stoi - parowanie to jakiś mindfuck, to już w DkS szło to łatwiej. "takie wady" które mi się rzucają w oczy. 100h to tam minimum. Chyle czoła przed N i panem M że tak to wszystko ogarnął i ładnie połączył. Nie wiem czy ktoś ogarnie sam grę na 100%. Generalnie petarda Szkoda, że nie ma tej apki z 3DS gdzie są statsy wszystkich aplikacji. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 No parowanie nie jest łatwe ale różni się od tego z Souls'ów zwyczajnie precyzją. Polecam poćwiczyć na Bokoblinach, Octorokach i małych Guardianach (sprowokować aby oddali strzał) - są idealni do treningu, ponieważ ich ataki wielkie g robią a jak się wyuczy timingu to potem nawet Lizalfosy są nie straszne a radocha z każdego udanego parowania nie do opisania. Soulsy z kolei to pikuś w parowaniu ponieważ, wiesz kogo możesz sparować i niezależnie jaką broń posiada to jest dokładnie ta sama długa klatka animacji przeciwnika podczas której naciskasz przycisk i parujesz. Ile razy to ewidentnie przeciwnik powinien mnie trafić a gdzie ta własnie klatka sprawiała, że magicznie zablokowałem atak jakiegoś mobka. Tutaj po prostu trzeba wziąć zwyczajnie pod uwagę to jak szybko Link machnie tarczą i przyjrzeć się z jaką prędkością przeciwnik wykonuje atak. Swoją drogą chciałbym aby każda gra z otwartym światem miała takie problemy, nie natury technicznej a kwestii własnych upodobań Jednak rzeczywiście najbardziej podoba mi się element wyzwania. Choć stwierdzam, że dla mnie poziom trudności bywa coraz łatwiejszy, ponieważ gra doskonale uczy jak sobie radzić i wykorzystywać każdy element możliwy do zadania obrażeń. Szczerze aż nie mogę się doczekać, gdy wymęczę podstawkę i dorwę się do DLC bo wiem, że będzie rzeźnia Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Już z 20+h na liczniku a ja dalej nie doszedłem do pierwszej wioski ta gra jest niesamowita, wczoraj walczyłem na śmierć i życie z niedźwiedziem, tuż po sukcesie w znalezieniu ukrytego skarbu, którego położenie dostałem w formie zagadki za jedyne 100 rupii po drodze oczywiście trafiłem na ukrytego shrinea A te dwa na szczytach gór banalne, ale sam fakt takiego wykorzystania mechaniki shrineow... Kudosy nie wytrzymam już dłużej, Rayos, tak jak mam do Ciebie duże pokłady sympatii, to muszę to napisać ja pier,dolę przestań z tymi emotkami w każdym zdaniu, bo zrzygać się można Cytuj
Elanczewski 63 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Moje statsy to jakoś tak: - nieco ponad 40 shrinów, - jeden duży dungeon, - 10 serc i prawie pełne drugie kółko staminy, - obecnie mam jakiś miecz, który ma 52, ale chyba miałem coś lepszego. Łuk 38, tarcza chyba 40, - zbroja daje mi razem 36 defa, ale często używam innych, na taką a taką pogodę, na wspinanie, na pływanie. Fajnie, że można je zmieniać w locie. A, pewnie większość z was już to wie, ale może ktoś nie - odkryłem też sposób na łatwiejsze wyszukanie miejsc z albumu (co najmniej jedno jest bardzo trudno znaleźć). W wielu miejscach kręci się taki koleś o imieniu Pikango i dość dokładnie określa, gdzie mamy iść. Chociaż tego jednego wspomnianego miejsca i tak szukałem z pół godziny xd Co do walki - jest bardzo satysfakcjonująca. Jest chęć inicjowania potyczek po prostu dla zabawy. System walki przypomina mi trochę Dark Messiaha, który miał jeden z najlepszych systemów walki w grach w ogóle. Tylko tam był widok z pierwszej osoby i kopniaki, których mi tutaj brakuje. Kopałbym łby tych kościanych bokoblinów i moblinów :D Cytuj
Gość ragus Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Czy to console wars? Poszedł raport. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Już z 20+h na liczniku a ja dalej nie doszedłem do pierwszej wioski ta gra jest niesamowita, wczoraj walczyłem na śmierć i życie z niedźwiedziem, tuż po sukcesie w znalezieniu ukrytego skarbu, którego położenie dostałem w formie zagadki za jedyne 100 rupii po drodze oczywiście trafiłem na ukrytego shrinea A te dwa na szczytach gór banalne, ale sam fakt takiego wykorzystania mechaniki shrineow... Kudosy nie wytrzymam już dłużej, Rayos, tak jak mam do Ciebie duże pokłady sympatii, to muszę to napisać ja pier,dolę przestań z tymi emotkami w każdym zdaniu, bo zrzygać się można Przepraszam kruku Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 9 marca 2017 Opublikowano 9 marca 2017 (edytowane) Wraz z wejściem na szczyt pojawia się spadek temperatury, nos i policzki robią się czerwone a bez odpowiedniego ubioru trzęsie się z zimna i link na końcu... umiera Edytowane 9 marca 2017 przez Oldboy Cytuj
Gość Opublikowano 9 marca 2017 Opublikowano 9 marca 2017 Wczoraj wreszcie kilka shrine'ow ogarnalem fajnie ze nie daja nam na tacy tych serduszek i trzeba troche poglowkowac + samo dojscie do nich tez czasami zajmuje troche. Jedyne co czasami irytuje to to ze bronie sie tak szybko psuja, myslalem ze bedzie to inaczej rozwiazane ale za to w cholere tego szrotu z przeciwnikow wypada wiec pol biedy. Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 9 marca 2017 Opublikowano 9 marca 2017 Poczekajmy na Master Sword, jestem ciekaw jak to później rozwiążą. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 9 marca 2017 Opublikowano 9 marca 2017 Master Sword też się psuje, lecz o ile dobrze się orientuje, ma ustawiony jakiś cooldown na autonaprawę po zepsuciu. Pewnie działa to podobnie jak skille, które dostajemy po ukończeniu dungeonów. Jedynie walki z bossami w dungeonach i samym ganonem go nie niszczą. No ale na razie jeszcze go nie mam, bo trzeba mieć odpowiednio mocnego linka, by ten dał radę wyciągnąć go z kamienia. Cytuj
Gość Opublikowano 9 marca 2017 Opublikowano 9 marca 2017 Kupiliście już: Chate w Heteno? :) Dobry motyw mozna przechowywac stuff. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 9 marca 2017 Opublikowano 9 marca 2017 Kupiliście już: Chate w Heteno? :) Dobry motyw mozna przechowywac stuff. :) Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 9 marca 2017 Opublikowano 9 marca 2017 (edytowane) Ja jeszcze nie, ale tam chyba mało slotów na sprzęt jest? Edytowane 9 marca 2017 przez Hum Cytuj
Gość ragus Opublikowano 9 marca 2017 Opublikowano 9 marca 2017 Spoilery dotyczące wątku głównego, w krainie, gdzie ciagle pada, kumaci będą wiedzieli, a nie chcę spoilerować tym, co tam nie byli: Biliście się z tą bestią, co mieszka na szycie z elektrycznymi strzałami? Ja zrezygnowałem, uciekałem przez nią dobre kilka minut, szukając 20 strzał do misji głównej. Czułem się jak przynęta, ciągle pod zagrożeniem, bo 1-2 strzały i leżę. Dużo kombinowania, uników, dobre to było Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.