balon 5 343 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Opublikowano 4 sierpnia 2017 (edytowane) Stary ja miałem każdy sprzęt Niny od Snesa więc nie bój pupy znam ich upośledzenia (tylko tu mam wrażenie, że jeszcze TV dokłada). Z drugiej strony Switcha kupiłem głównie do grania mobilnego (tu jest pięknie) więc mnie to ryra. Edytowane 4 sierpnia 2017 przez balon Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Opublikowano 4 sierpnia 2017 U was Zeldunia też lepiej wygląda mobilnie niż w doku na TV (i ta gra tak ma?) czy mój TV UHD nie bardzo się lubi z 900p i Switchem? Pisałem już wcześniej, u mnie na Panasie, pod względem kolorów, jest znacznie lepiej niż na ekranie Switcha. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Kolory może też na plus na TV ale całokształt lepiej na Switchu. Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 4 sierpnia 2017 Opublikowano 4 sierpnia 2017 No reszta to dla mnie osobiście subtelności, na które mam wywalone i nie zwracam uwagi. Dla mnie zdecydowanie przygoda taka jak Zeldzioszka to tylko na dużym ekranie. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 5 sierpnia 2017 Opublikowano 5 sierpnia 2017 Ja też gram tylko na dużym ekranie po prostu wygodniej. Gram i tak tylko w domu:) Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 11 sierpnia 2017 Opublikowano 11 sierpnia 2017 Odkryłem wszystkie wspomnienia i przeczytałem pamietnik zeldy Moim zdaniem mimo prostoty fabuły jest naprawdę fajna, ciekawa, Zelda jest mega. Wszystkie bestie pokonane, 91 shrineów zrobione, został mi już tylko skrawek mapy do odkrycia i Ganon. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 11 sierpnia 2017 Opublikowano 11 sierpnia 2017 (edytowane) Ukończyłem. 10/10 zdecydowanie. Ponad 80h. ponad 300 koroków i 106 shrineów. Lizałem kazdy kąt tej fantastycznej krainy. Niezapomniana przygoda, czułem się jakbym sam hasał po Hyrule. Na minus mało tracków i raczej tylko dobry ost, mała ilosc przeciwników i spadki animacji. Reszta to tip top, definicja sandboxa, robie co chce, gdzie chce i kiedy chce bez zadnych ograniczeń. Edytowane 11 sierpnia 2017 przez XM. 4 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 12 sierpnia 2017 Opublikowano 12 sierpnia 2017 Ok dzisiaj przyatakowalem bestie i 2 zaliczyłem. Nawet nie wiem jak minęło mi grając 5 h:). Dungeony fajne a link to prawdziwy kutas. Milczy nawet jak ktoś mu mówi jak go kocha. Zero uczuć prawdziwy psychopata. 3 Cytuj
PUSH 2 Opublikowano 13 sierpnia 2017 Opublikowano 13 sierpnia 2017 Panowie, mam mały problem, czasem Link sam sobie idzie w lewą stronę. Jest to wina joy-con'a? Próbowałem kalibrować na nowo, ale czasem powtarza się ta samowolka. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 13 sierpnia 2017 Opublikowano 13 sierpnia 2017 (edytowane) No to znaczy że masz problem z zasięgiem joy conow. Opisywany problem w awariach. Możesz sam rozwiązać metodą domową albo oddać na gwarancji. Edytowane 13 sierpnia 2017 przez blantman Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 13 sierpnia 2017 Opublikowano 13 sierpnia 2017 (edytowane) Ja tak miałem 2 razy na ok 10h grania w Zeldę. Tzn szedł chwilę sam, tak jakby lewa gałka była wciśnięta. Wypiąłem i wpiąłem joya i jiż było ok. To też ten feler? Będzie się to pogłębiać? Edytowane 13 sierpnia 2017 przez balon Cytuj
PUSH 2 Opublikowano 13 sierpnia 2017 Opublikowano 13 sierpnia 2017 Myślałem że jak gram w trybie handheld, to joy nie gubi zasięgu :DDzięki, to sam sobie to naprawię, bo tutoriale są proste :D Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 13 sierpnia 2017 Opublikowano 13 sierpnia 2017 W handheld nie powinien sie gubic jak joycony zlaczone z switchem Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 13 sierpnia 2017 Opublikowano 13 sierpnia 2017 Ja tak miałem 2 razy na ok 10h grania w Zeldę. Tzn szedł chwilę sam, tak jakby lewa gałka była wciśnięta. Wypiąłem i wpiąłem joya i jiż było ok. To też ten feler? Będzie się to pogłębiać? pogłębiać nie, ale powtarzać raczej tak Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 14 sierpnia 2017 Opublikowano 14 sierpnia 2017 109 shrineów i kończe na razie przygode z tą grą. Mógłbym grac wiecej bo wcale mnie nie nudzi, ale tyle gier do przejscia jeszcze, a i wersje na switcha bede chciał przejsc juz na 100% i z dlc grac to kolejne godziny wpadną :) Dziękuje Nintendo za te grę, to jest definicja prawdziwej konsolowej gry, zdecydowanie bije wszystko co wyszło ostatnio do grania. Marian i XC2 nie mają szans tego pobic. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 14 sierpnia 2017 Opublikowano 14 sierpnia 2017 Przeszedłeś na Wii U, tak? Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 14 sierpnia 2017 Opublikowano 14 sierpnia 2017 Ja bije się w pierś naprawdę grałem w to przez 2 tygodnie jak w ubigame. Tzn czyściłem systematycznie mape (wieże, shrine etc) bez ruszania głównych questów. Jak rozpocząłem quest w królestwie zora z słonikiem to gra wskoczyła na wyższy level. Sam pomysł na dungeon i to jak rozkminiałem zagadkę motyw z trąbą i z kołowrotkiem . Bossa końcowego w dungeonie nie mogłem ubić ale zauważyłem że strzałami można go skrzywdzić. Szybki teleport do najbliższego sklepu a nawet 3 sklepów w różnych wioskach. Nakupowałem 50 strzał i powrót do walki Satysfakcja na koniec porównywalna tylko z dark souls. Cytuj
kes 1 462 Opublikowano 14 sierpnia 2017 Opublikowano 14 sierpnia 2017 @blant Ten motyw z trąbą trochę dziwnie wyszedł, ja dopiero zorientowałem się że można nią obracać po wczytaniu save kiedy to nagle trąba znajdowała się w innym miejscu niż wcześniej. Boss nie był jakiś szczególnie trudny ubiłem go mając jedynie kilkanaście strzał i tylko 6 serduszek. Najbardziej przy słoniku podobał mi się motyw przed wejściem do dungeonu kiedy na plecach Zory trzeba było ostrzeliwać bestie ze świetną muzyką w tle Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 14 sierpnia 2017 Opublikowano 14 sierpnia 2017 ano ten początek epicki :D Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 15 sierpnia 2017 Opublikowano 15 sierpnia 2017 Przeszedłeś na Wii U, tak?Tak. Musze się powstrzymywać żeby nie grać dalej, ale jak wpadnie wersja na switcha w łapy to wszystkie shriny wpadną jak nic. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 15 sierpnia 2017 Opublikowano 15 sierpnia 2017 Czyli jak rozumiem wersja jest grywalna, ot, ma spadki? BTW w wiosce Kakariko na Switchu też potrafi ładnie chrupnąć. Nie wiem w sumie czy to wina wioski czy tego, że kamera zbliżyła się do Linka przy ścianie i postać stała się przeźroczysta, a takie efekty chyba obciążają system. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 15 sierpnia 2017 Opublikowano 15 sierpnia 2017 No grywalna jest, ale spadków jest mnóstwo. Każde wejście do lasu czy miasta, większy wybuch to pokaz slajdów. 1 Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 15 sierpnia 2017 Opublikowano 15 sierpnia 2017 Na switchu po tym patchu z poczatku kwietnia to w trybie handheldu nie spadly mi klatki w ogole, na tv praktycznie tez caly czas super nie liczac korok forest W marcu to gierka dzialala tak jak Ty piszesz na wiiu Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 15 sierpnia 2017 Opublikowano 15 sierpnia 2017 Jestem po latającej divine beast i jest moc. Nie ma to jak bombowe strzały na bossa Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 15 sierpnia 2017 Opublikowano 15 sierpnia 2017 Ogolnie bossowie z divine beasts sa mizerni,muzyczka jedynie fajna, ten z pustyni tylko stanowil wyzwanie jakies tam Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.