Opublikowano 3 lipca 20177 l Odnośnie fabuły i przeciwników: No nie ma co ukrywać, że fabuła w tej zeldzie jest... no słaba jest. Albo inaczej - jest niezywkle słabo przedstawiona, ale winnym tego jest otwarty aspekt gry, gdzie absolutnie wszystko jest opcjonalne i podchodzi pod decyzję gracza. Nawet fabuła. W kościach mnie mrowi na samą myśl o tym co mogliby z tego całego wątku wyciągnąć, gdyby to była typowa Zelda, albo jakby choć w małym stopniu ograniczyli swobodę gracza właśnie by ten musiał poznać fabułę. Historia jest dobra, tylko podana w miałki sposób. Co do przeciwników: No jest słabo i jak ktoś twierdzi inaczej to nie wiem co z nim jest nie tak. Przeogromny teren, którego nawet i po 150h w zasadzie nie można obejść całego wzdłuż i wszerz i zaledwie ~15 rodzajów przeciwników? No bez jaj. Chyba tylko pierwsza i druga zelda miały mniej wrogów niż BOTW. http://zelda.gamepedia.com/Enemies_in_A_Link_Between_Worlds http://zelda.gamepedia.com/Enemies_in_Ocarina_of_Time http://zelda.gamepedia.com/Enemies_in_Twilight_Princess http://zelda.gamepedia.com/Enemies_in_A_Link_to_the_Past Odliczając "powtórki" z powyższych, to i tak wychodzi dużo więcej. W grach dużo mniejszych i krótszych od BOTW. Zelda Breath of the Wild nie jest grą idealną i ma kilka wad, które jednak, w całym geniuszu całokształtu designerskiego trochę się rozmywają i nie kłują w oczy aż tak bardzo podczas rozgrywki, w której zwyczajnie się cieszymy otwartością świata, wyborów, możliwości. Ale obrażania muzyki, to nie zdzierżę :/ Może OST nie jest tak przepyszny jak w takim Link Between Worlds ale nadal ma dobre momenty. https://youtu.be/hwyhYmGzKLU https://youtu.be/GS2jczNsIU0 a ten kto grał wcześniej w Wind Waker, wszedł do Rito Village w BOTW i nie miał łez w oczach i ciar na całym ciele jak usłyszał TO: https://youtu.be/DMFuejFzgTs to ja nie wiem co jest nie tak z tą osobą. Piękne
Opublikowano 3 lipca 20177 l do mnie pisanie orzech ze to gra bez wad procz sprzedazy itemow to trolling udowodnilem, ze przeciwnikow ma mniej niz horizon przy gigantycznie wiekszym swiecie, a ty twierdziles, ze nie dosc, ze ma wiecej to ma ich najwiecej z wszystkich wspolczesnych rpg (nie ma wiecej nawet niz horizon, a gdzie ja stawiac przy wiesku3 chociazby) fabuly ta gra nie ma, opcjonalne 10min cutscenek na 100h rozgrywki to jest profanacja shrine'y - cudowne wspaniale pomyslowe ale w na oko 75%, pozostale 25% shrinow to durne test of strenght ( z tym samym przeciwnikiem, ktory choc czasem slabszy lub silniejszy ale zawsze sposob na niego jest ten sam) lub same skrzynki side questy - w wiekszosci totalnie generyczne, na palcach jednej reki policze te ciekawe choc i tak praktycznie zaden quest w tej grze nie przynosi fajnej nagrody dungeony - praktyczny brak w grze, przy tak ogromnym swiecie mogli ich wcisnac ogrom, a praktycznie nie ma nawet jednego zeby nie bylo mi sie gra mega podoba ale do idealu jej brakuje, punktowac ja mozna banalnie bo procz rzeczy ktore robi rewelacyjnie (fizyka, zagadki, eksploracja, divine beasts) sa tez takie gdzie zwyczajnie ssie
Opublikowano 3 lipca 20177 l xd czemu odpisujesz na pytania, ktore nikt nie zadal? udowodniles chyba schizofrenie jak to, gra nie ma fabuly ale 10 minut filmikow jest. to jak to, jest czy nie ma w koncu bo nie rozumiem twojej wypowiedzi. brak dungeonow? aha. a zamek zeldy? hmm?
Opublikowano 3 lipca 20177 l Ta gra ma wady, ale na pewno nie jest to zniszczalność broni, dla mnie to zaleta. Na pewno nie jest to brak dungeonów, bo są świątynie i cztery bestie. Z wad należy wymieć brak fajnych nagród za sidequesty, szczątkową fabułę, bossów, brak zachęty do jeżdżenia wierzchowcem, niektóre puste świątynie, średnią ilość przeciwników. Z zalet należy wymienić ogromny piękny świat, wspinaczkę, lotnię, pomysł na cztery bestie (słoń rządzi), fizykę, ogólnie zabawę, eksplorację, czyli to coś, co nie pozwala oderwać się od ekranu. A szło bardzo łatwo wyleminować większość wad, dać ciekawsze nagrody za sidequesty, szczególnie za te większe, czyli zjazd na desce, czy strzelanie z łuku (z wierzchowca), dać więcej rodzai przeciwników, wysilić się z bossami (nawet ostatni jest do kitu), wypełnić wszystkie świątynie zagadkami. Edytowane 3 lipca 20177 l przez zdrowywariat
Opublikowano 3 lipca 20177 l Konie w tej grze są tylko po to żeby były. Kompletnie niepraktyczne, fajnie jakby to działało jak w Wieśku, gwiżdżę a on wychodzi z tej strony w którą nie patrzę :P Są po prostu lepsze sposoby poruszania się jak paralotnia, wspinanie czy jazda na tarczy. Co do muzyki ciężko mieć zastrzeżenia, nie jest często spotykana ale jest wyśmienita. W tak ogromnym świecie po prostu brakuje treści która nie jest kopiuj wklej. Jednak to jest bolączka chyba wszystkich gier z otwartym światem z wyjątkiem Wiedźmina 3 (oprócz irytującej kontrabandy) i serii Dark Souls. Edytowane 3 lipca 20177 l przez Ukukuki
Opublikowano 3 lipca 20177 l Do KIG rzucili trochę Amiibo z BOTW. Już się pokończyły niektóre, ale np Archer jeszcze przed chwilą był. Oczywiście na księżniczkę nie zdążyłem.
Opublikowano 3 lipca 20177 l jaszczurka zdobyta i co za tym idzie wszystkie divine beasts za mna - ale jeszcze mam zamiar bujac sie po mapie swiata (nawet dwie wieze dalej nie zdobyte) zanim pojde na zamek cudna gierka mimo tego co mi w niej przeszkadza
Opublikowano 3 lipca 20177 l to przez mk8d, miesiac przerwy mialem w ktorym 55h nabilem w tych glupich kartach gdzie klne na ostatnim zakrecie xddd pierwszy raz kupilem konsole praktycznie na premiere i przeroslo mnie, ze w ciagu miesiaca takie dwa sztosy na to wyszly
Opublikowano 6 lipca 20177 l Pięknie powrócić do świata Zeldy po wyjściu pierwszego dużego dodatku. Podchodziłem do tego contentu z dużo dozą rezerwy, ale jednak, nadal przyciąga jak magnes. Dzięki temu, że gra jest tak ogromna i ciężko było ukończyć wszystko przed jej odstawieniem te nowe questy służą przy okazji jako paliwo na dokończenie starych spraw. Inne też jest już podejście, pozbawione hajpu, bazujące jedynie na wyrobionej opinii, chęci dalszej eksploracji świata, odkrywaniu nowych miejsc.
Opublikowano 7 lipca 20177 l Potwierdzono, że dodatek fabularnie będzie usytuowany po wydarzeniach z podstawki :). Edytowane 7 lipca 20177 l przez ragus
Opublikowano 7 lipca 20177 l Mogliby w dlc dodać na mapie świata jeszcze z 5 rozbudowanych dungeonów ;p.
Opublikowano 7 lipca 20177 l jak nie wiecej - gigantyczny swiat a tych dungeonow takich prawdziwych kurcze garska - co my tam mamy procz zamku ganona? labirynty, divine beasts, lost woods, czasem jakies shrine quest sie zdarza (choc to wg mnie nie sa prawilne dungeony) - biegalem po ciemku z pochodnia, raz na wyspie musialem trzy kule dostarczyc w odpowiednie miejsce (jedna na szyi hinoxa, a na wyspie jestesmy goli)
Opublikowano 7 lipca 20177 l Też mi brakuje w tej Zeldzie czegoś więcej :/ shrine'y są spoko ale chyba jednak tęsknię za typowymi dungeonami. Fabuła w tej części jest i owszem ale jednak nie daje satysfakcji w jej poznawaniu bo generalnie od samego początku wiemy 90% no i po ograniu ponad 100h faktycznie wydaje się, że mogloby być coś jeszcze. O koniach nie wspomnę bo w ogóle nie korzystam.
Opublikowano 8 lipca 20177 l Te zdjecia to musze porobic w tych 12 miejscach zeby pchnac fabule (fabula? haha) dalej?
Opublikowano 8 lipca 20177 l nie musisz. w tej grze musisz tylko pokonać Ganona. Edytowane 8 lipca 20177 l przez ragus
Opublikowano 8 lipca 20177 l W tej grze lepsze jest zwiedzanie i robienie wszystkiego innego niż przechodzenie gry. Wszelkie (pipi)y daja duzo frajdy. Ogolnie beda jakies lepsze ciuchy pancerze i takie tam? Czy bede latal w szmatach cala gre?
Opublikowano 8 lipca 20177 l Będą. Ciuchów mam kilka stron w zakładkach. Edytowane 8 lipca 20177 l przez ragus
Opublikowano 8 lipca 20177 l Te zdjecia to musze porobic w tych 12 miejscach zeby pchnac fabule (fabula? haha) dalej? Nie jest to obowiązkowe ale polecam - fajnie się szuka samemu ( no dobra, w dwóch przypadkach szukałem na necie ;x ). Oraz są z tego pewne profity
Opublikowano 8 lipca 20177 l No w sensie jakies ciezkie pancerze, lekkie, tak zeby dostosowac styl gry?
Opublikowano 8 lipca 20177 l ubiór będzie miał wpływ na statystyki/odporność na warunki klimatyczne, ale nie spowoduje, że zmieni się mobilność linka tak jak np. w Dark Souls chociaż nie, są ciuchy, dzięki którym szybciej się wspinasz albo takie, dzięki którym szybciej pływasz Edytowane 8 lipca 20177 l przez ragus
Opublikowano 8 lipca 20177 l Szkoda, chociaż z drugiej strony walki w kazdym przypadku wygladaly tak samo wiec pewnie nie byloby z czym kombinowac. Ma urok ta gra, wszedobylskie detale robia robote!
Opublikowano 18 lipca 20177 l pytanie odnosnie questu pobocznego - jakieś bolki w karczmie, ukryty skarb - chyba go znalazlem ale quest sie nie ukończył - moge tylko im powiedziec ej juz znalazlem na co oni "ta jasne" albo to nie ten skarb albo gierka mi nie odhaczy ze to juz completed
Opublikowano 18 lipca 20177 l Gram na wii u i tragedia optymalizacja -tnie momentami jak poje.bana a niby jakiś.patch byl co to poprawia. Dziś pogram znowu i jeśli to tak będzie wyglądać to wstrzymuje grę do wersji na switcha bo cała ochota z gry mi mija przez ten skaczący do 15 klatek framerate.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.