Opublikowano 4 sierpnia 20177 l Stary ja miałem każdy sprzęt Niny od Snesa więc nie bój pupy znam ich upośledzenia (tylko tu mam wrażenie, że jeszcze TV dokłada). Z drugiej strony Switcha kupiłem głównie do grania mobilnego (tu jest pięknie) więc mnie to ryra. Edytowane 4 sierpnia 20177 l przez balon
Opublikowano 4 sierpnia 20177 l U was Zeldunia też lepiej wygląda mobilnie niż w doku na TV (i ta gra tak ma?) czy mój TV UHD nie bardzo się lubi z 900p i Switchem? Pisałem już wcześniej, u mnie na Panasie, pod względem kolorów, jest znacznie lepiej niż na ekranie Switcha.
Opublikowano 4 sierpnia 20177 l No reszta to dla mnie osobiście subtelności, na które mam wywalone i nie zwracam uwagi. Dla mnie zdecydowanie przygoda taka jak Zeldzioszka to tylko na dużym ekranie.
Opublikowano 5 sierpnia 20177 l Ja też gram tylko na dużym ekranie po prostu wygodniej. Gram i tak tylko w domu:)
Opublikowano 11 sierpnia 20177 l Odkryłem wszystkie wspomnienia i przeczytałem pamietnik zeldy Moim zdaniem mimo prostoty fabuły jest naprawdę fajna, ciekawa, Zelda jest mega. Wszystkie bestie pokonane, 91 shrineów zrobione, został mi już tylko skrawek mapy do odkrycia i Ganon.
Opublikowano 11 sierpnia 20177 l Ukończyłem. 10/10 zdecydowanie. Ponad 80h. ponad 300 koroków i 106 shrineów. Lizałem kazdy kąt tej fantastycznej krainy. Niezapomniana przygoda, czułem się jakbym sam hasał po Hyrule. Na minus mało tracków i raczej tylko dobry ost, mała ilosc przeciwników i spadki animacji. Reszta to tip top, definicja sandboxa, robie co chce, gdzie chce i kiedy chce bez zadnych ograniczeń. Edytowane 11 sierpnia 20177 l przez XM.
Opublikowano 12 sierpnia 20177 l Ok dzisiaj przyatakowalem bestie i 2 zaliczyłem. Nawet nie wiem jak minęło mi grając 5 h:). Dungeony fajne a link to prawdziwy kutas. Milczy nawet jak ktoś mu mówi jak go kocha. Zero uczuć prawdziwy psychopata.
Opublikowano 13 sierpnia 20177 l Panowie, mam mały problem, czasem Link sam sobie idzie w lewą stronę. Jest to wina joy-con'a? Próbowałem kalibrować na nowo, ale czasem powtarza się ta samowolka.
Opublikowano 13 sierpnia 20177 l No to znaczy że masz problem z zasięgiem joy conow. Opisywany problem w awariach. Możesz sam rozwiązać metodą domową albo oddać na gwarancji. Edytowane 13 sierpnia 20177 l przez blantman
Opublikowano 13 sierpnia 20177 l Ja tak miałem 2 razy na ok 10h grania w Zeldę. Tzn szedł chwilę sam, tak jakby lewa gałka była wciśnięta. Wypiąłem i wpiąłem joya i jiż było ok. To też ten feler? Będzie się to pogłębiać? Edytowane 13 sierpnia 20177 l przez balon
Opublikowano 13 sierpnia 20177 l Myślałem że jak gram w trybie handheld, to joy nie gubi zasięgu :DDzięki, to sam sobie to naprawię, bo tutoriale są proste :D
Opublikowano 13 sierpnia 20177 l Ja tak miałem 2 razy na ok 10h grania w Zeldę. Tzn szedł chwilę sam, tak jakby lewa gałka była wciśnięta. Wypiąłem i wpiąłem joya i jiż było ok. To też ten feler? Będzie się to pogłębiać? pogłębiać nie, ale powtarzać raczej tak
Opublikowano 14 sierpnia 20177 l 109 shrineów i kończe na razie przygode z tą grą. Mógłbym grac wiecej bo wcale mnie nie nudzi, ale tyle gier do przejscia jeszcze, a i wersje na switcha bede chciał przejsc juz na 100% i z dlc grac to kolejne godziny wpadną :) Dziękuje Nintendo za te grę, to jest definicja prawdziwej konsolowej gry, zdecydowanie bije wszystko co wyszło ostatnio do grania. Marian i XC2 nie mają szans tego pobic.
Opublikowano 14 sierpnia 20177 l Ja bije się w pierś naprawdę grałem w to przez 2 tygodnie jak w ubigame. Tzn czyściłem systematycznie mape (wieże, shrine etc) bez ruszania głównych questów. Jak rozpocząłem quest w królestwie zora z słonikiem to gra wskoczyła na wyższy level. Sam pomysł na dungeon i to jak rozkminiałem zagadkę motyw z trąbą i z kołowrotkiem . Bossa końcowego w dungeonie nie mogłem ubić ale zauważyłem że strzałami można go skrzywdzić. Szybki teleport do najbliższego sklepu a nawet 3 sklepów w różnych wioskach. Nakupowałem 50 strzał i powrót do walki Satysfakcja na koniec porównywalna tylko z dark souls.
Opublikowano 14 sierpnia 20177 l @blant Ten motyw z trąbą trochę dziwnie wyszedł, ja dopiero zorientowałem się że można nią obracać po wczytaniu save kiedy to nagle trąba znajdowała się w innym miejscu niż wcześniej. Boss nie był jakiś szczególnie trudny ubiłem go mając jedynie kilkanaście strzał i tylko 6 serduszek. Najbardziej przy słoniku podobał mi się motyw przed wejściem do dungeonu kiedy na plecach Zory trzeba było ostrzeliwać bestie ze świetną muzyką w tle
Opublikowano 15 sierpnia 20177 l Przeszedłeś na Wii U, tak?Tak. Musze się powstrzymywać żeby nie grać dalej, ale jak wpadnie wersja na switcha w łapy to wszystkie shriny wpadną jak nic.
Opublikowano 15 sierpnia 20177 l Czyli jak rozumiem wersja jest grywalna, ot, ma spadki? BTW w wiosce Kakariko na Switchu też potrafi ładnie chrupnąć. Nie wiem w sumie czy to wina wioski czy tego, że kamera zbliżyła się do Linka przy ścianie i postać stała się przeźroczysta, a takie efekty chyba obciążają system.
Opublikowano 15 sierpnia 20177 l No grywalna jest, ale spadków jest mnóstwo. Każde wejście do lasu czy miasta, większy wybuch to pokaz slajdów.
Opublikowano 15 sierpnia 20177 l Na switchu po tym patchu z poczatku kwietnia to w trybie handheldu nie spadly mi klatki w ogole, na tv praktycznie tez caly czas super nie liczac korok forest W marcu to gierka dzialala tak jak Ty piszesz na wiiu
Opublikowano 15 sierpnia 20177 l Jestem po latającej divine beast i jest moc. Nie ma to jak bombowe strzały na bossa
Opublikowano 15 sierpnia 20177 l Ogolnie bossowie z divine beasts sa mizerni,muzyczka jedynie fajna, ten z pustyni tylko stanowil wyzwanie jakies tam
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.