Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Breath of the Wild


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

plotki:

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 

W skrócie, nad Zeldą na Wii U pracuje największy zespół ever (w historii Ninny), styl graficzny podobny do tego z SS, kilka ficzerów online (żadnego multi), gigantyczny świat, tabletopad wykorzystywany na wiele rewolucyjnych sposobów, miał wyjść w 2013, ale jednak będzie w 2014

Edytowane przez Figaro
  • Plusik 1
Opublikowano

Jeżeli nowa w nowej zeldzie wzorem Skyward Sword gracz bedzie traktowany jak debil i gameplay znowu bedzie zawalony "zapchajdziurami" to w (pipi)e mam kolejną odsłonę.

 

Smutno aż to mówić, ale nigdy nie zawiodlem sie na grze tak jak na Skyward Sword.

Opublikowano

Ja dopiero tydzien temu skonczylem SS co chyba mowi jak nierowna byla ta gra bo kupilem na premiere. Dobrze, ze szukaja. Jak wy(pipi)ia przesadny backtracking i walke wiimotem to biore na premiere bo w SS glownie to mnie w(pipi)ialo.

Opublikowano

aha...Tylko mnie jarałaby Zelda w post apokaliptycznych realiach, ewentualnie bardziej futurystycznych, gdzie Epona robiłaby za motor? W zasadzie, w przypadku tego drugiego Nintendo zrobiło sobie kiedyś primaaprilisowy żart, o ile mnie pamięć nie myli.

Opublikowano

Zelda postapokaliptyczna, motor Epona? - podoba mi się taki pomysł. Chciałbym jakiś powiew świeżości w serii, nawet coś szokującego. Chciałbym tryb coop/split-screen jak w Borderlands. A jeśli ma być po staremu to najbardziej mi zależy na grafice. Wysoka rozdzielczość, wygładzanie, Havok, porządne tekstury, duże przestrzenie. Chcę w końcu grać w Zeldę na dużym TV bez odruchów wymiotnych. Pod względem artystycznym zawsze było super. Chciałbym żeby wrócili do mroczniejszych klimatów jak w TP. Voice-acting mi lata, przyzwyczaiłem się do jego braku, ale myślę że będzie. Przesadny backtracking o którym wspomniał Django musi wylecieć. Niech gra będzie krótsza, bardziej skondensowana.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Nowy wywiad z Aonumą:

 

 

"The recent Zelda games have been rather linear," he explained, "as I thought players didn't like getting lost, wondering what to do, or where to go. However, I've come to question this 'traditional' approach as I felt that we couldn't gain the sense of wonder that existed in the original Legend of Zelda, in which you made unexpected encounters and where what used to be impossible would suddenly become possible."

Given that his team are likely tunic-deep in the making of the next Zelda game for Wii U, we can only imagine what effect that's having on the his next project - but it's pretty clear that he's not afraid to mess with our expectations: "We will, of course, continue to question and reconsider the approaches we have taken in the past without any reservations."

 

ON SIĘ UCZY!1111 <3

Gość GregZPL
Opublikowano

Genialny Skyward Sword i rewelacyjny Link Between Worlds pokazują, że seria idzie w bardzo dobrym kierunku

Opublikowano

Cholercia, myślałem że jakieś konkrety macie i się jaracie. Muszą wydać Zeldę na jesieni, inaczej się zdenerwuję :)

Gość GregZPL
Opublikowano

Jest ogromna szansa. Od poprzedniej stacjonarnej Zeldy minęły 3 lata. 3DS dostał już dwie cześci, więc w tym roku można dać mu odpocząć, a za rok wydać Majorę.

Opublikowano
  W dniu 13.03.2014 o 11:52, GregZPL napisał(a):

Genialny Skyward Sword i rewelacyjny Link Between Worlds pokazują, że seria idzie w bardzo dobrym kierunku

 

Genialny Skyward Sword, żeś poleciał ... Najgorsze w tej grze było machanie jak debil tym Wiilotem Plus. Oby Nintendo nigdy nie powtarzało tego "genialnego" patentu. 

Gość ragus
Opublikowano

No jeżeli ktoś "machał jak debil" to pewnie sterowanie było dla niego słabe. To nie penis, tutaj trzeba było grać z wyczuciem, finezyjnie.

Opublikowano (edytowane)

ja machałem jak debil  :whistling:  ale  gra i tak była bardzo dobra, choć wolałbym jednak klasyczne sterowanie, bo niekiedy to ruchowe sterowanie było, jak wrzód na (pipi)e - tyłku ^^

Edytowane przez kazuyoshi
Opublikowano

Problemem Skyward Sword byla zbyt duza powtarzalnosc bossow - dwaj bossowie powtarzali sie po trzy razy kazdy. Do tego walki z nimi byly poprostu beznadziejne co w serii Zelda jest raczej dziwne bo zwykle to wlasnie walki z bossami i ich design nazlezaly do mocnych stron calej serii.

Opublikowano
  W dniu 13.03.2014 o 19:24, ragus napisał(a):

No jeżeli ktoś "machał jak debil" to pewnie sterowanie było dla niego słabe. To nie penis, tutaj trzeba było grać z wyczuciem, finezyjnie.

Machałem z finezją przez pierwszą godzinę, ale dłużej to było jak kolega już określił istny wrzód na (pipi)e. Chcę się rozwalić na kanapie a nie siedzieć wyprostowany bez oparcia pleców. Co za debil to tak zaprojektował?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Przy Skyward Sword przesiedziałem ponad 100h i nigdy nie musiałem się prostować, siedziałem wygodnie roz.(pipi)any na fotelu i nie przejmowałem się niczym, wystarczy umiejętnie skalibrować sensor bar i wiilota zamiast zwalać winę na grę gdzie w przypadku kontrolerów ruchu nie ma większego dopracowania niż w SS. Coś chyba ludzie naprawdę nie tak macie z nadgarstkami skoro tak lekkie ruchy sprawiają wam problem (mój Brat wiecznie na leżąco gra w SS i nigdy sterowanie mu kłopotów nie sprawiło a jest leniem jak mało który). Bossowie może i nie urzekali jak w niektórych częściach (owszem bardziej czasami człowiek miał wrażenie walki z sub-bossem a nie ostatecznym wyzwaniem) ale idealnej gry to nei ma. 

 

Jeżeli to wszystko się potwierdzi co podał kolega Figaro to ja leje z radości. Uwielbiam Cel-Shadingowe Zeldy a styl SS bardziej mnie przekonuje niż nawet z WW który przez 9 lat był dla mnie numero uno wśród Zeld.

Chciałbym żeby pomysł z dungeonami okazał się prawdziwy bo już podobny las był zaprezentowany w jednym z pierwszych trailerków do Zeldy Twilight Princess (a ostatecznie taka forma lasu nigdy w grze się nie pojawiła). Również nie mam nic przeciwko własnego wyboru do którego dungeonu teraz pójść.

Ciekawi mnie natomiast czy zamierzają rozwniąć element crafcenia własnych tarcz i akcesorii jak w SS. Bardzo mi to przypadło do gustu i nie obraziłbym się jakby to pozostało (tylko na litość boską następnym razem jak włącze Zelde i każdy rupiś czy robaczek których mam już 100 będzie mi się ukazywał jakbym go zdobył pierwszy raz to zabije...)

  • Plusik 1
Gość GregZPL
Opublikowano

W ALBW są upgrade przedmiotów, więc na pewno z tego nie zrezygnują

Opublikowano (edytowane)

Szkoda, że styl graficzny ma być podobny do tego, który był zastosowany SS. Nie to, że ten styl był jakiś mega zły, ale arcydzieło to tez nie było. A teraz, jak zaczną jeszcze kombinować, to wyjdzie im jakiś mega artystyczny dupny cel shejding i będzie lipa. Wolałbym, aby styl graficzny przypominał to, co dane nam było ujrzeć w Super Mario 3D World.

 

Na potwierdzenie mych słów rzućcie okiem na ten laviasty level z Super Mario 3D world - od 2m:38s

-- pikne?

 

Nowe plansze (nowa świątynia ognia), wyglądałyby oszałamiająco na tym silniku, o całej reszcie np: Hyrule Field, nie wspomnę.

Edytowane przez kazuyoshi
Opublikowano

Ja tak samo jak Nemesis chcę mrocznej stylistyki. Takie TP z ciut mocniejszymi kolorami. Powinna być jakaś równowaga między kolejnymi odsłonami. Za dużo cell-shadingu było.

Opublikowano
  W dniu 8.04.2014 o 17:51, Butt napisał(a):

No ba, pewnie, że taka mroczniejsze stylistyka jak z Twilight Princess jest najfajniejsza.

 

Najlepiej niech znajdą równowagę między zbyt słodkim SS, a zbyt mrocznym i wyblakłym TP. Tak jak potrafili to zrobić w erze N64.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...