Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Featured Replies

Opublikowano

 

No ba, pewnie, że taka mroczniejsze stylistyka jak z Twilight Princess jest najfajniejsza.

 

Najlepiej niech znajdą równowagę między zbyt słodkim SS, a zbyt mrocznym i wyblakłym TP. Tak jak potrafili to zrobić w erze N64.

 

 

 

Stylistyka Skyward Sworda trafiała do mnie idealnie gdyż lubię impresjonizm ale ciekawi mnie akurat jak prezentowałby się SS w bardziej ciemniejszej kolorystyce. Nie pogniewałbym się nawet jakby Link wyglądał teraz jak w ostatnim tech-demie. W pierwszym poście dziwi mnie akurat fakt że niby Nintendo wybrało jedną stylistykę. Z jednej strony może to i dobrze bo silnik jest bardziej dopracowany pod względem technicznym ale z drugiej ale z drugiej seria ta nigdy nie miała urartego schematu. Mogliby popracować nad złotym środkiem zadowolenia i fanów cel-shadingowych odsłon oraz zwolenników dark-fantasy. Tak czy siak ja i tak będę się jarał od czasów Ocariny tylko Phantom Hourglass mnie rozczarował.

 

 

@Kazuyoshi - Czy przypadkiem każda Zelda nie działa na przemodelowanych silnikach głównych odslon Super Mario? (oficjalnie Ocarina i Majora's śmigały na silniku z Super Mario 64 i wydaje mi się że Wind Waker hulał na silniku z SMS a Skyward Sword na SMG) - wiele efektów graficznych jest aż za bardzo do siebie zbliżonych pod tym względem (vide: warunki pogodowe, światlocienie, fizyka ognia i wody). Poprawcie mnie jeśli się mylę...

Edytowane przez chrno-x

  • Odpowiedzi 4,6 tys.
  • Wyświetleń 405,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • spojrzmy na gierke nie patrzac na to jak dzialala do dzisiaj w trybie stacjonarnym: - zbyt duze i puste przestrzenie, nie raz pare minut biegnie sie w samotnosci po trawce - beka z posterunkow w inn

  • Il Brutto
    Il Brutto

    No i padl Calamity Ganon, 50 godzin na liczniku, czas napisac male podsumowanie. Piekna to byla gra... a nie czekaj, to byla VTM Bloodlines w ktora gralem 2 miesiace temu, teraz czas na BOMBY PRAWDY.

  • Przeszedłem dzisiaj i ja. Na liczniku 90+, zdobyty Master Sword i Hylian Shield, zaliczone wszystkie kapliczki, znalezione 102 Koroki, bestie uwolnione, blablabla. Nie ukrywam, że od 80 shrine'a w gór

Opublikowano

Nowa Zelda powinna wygladac tak jak ta z tech-dema - tam wszystko od samego Linka az po powazniejszy klimat bardzo mi sie podobalo. Mielismy juz kolorowego Linka w Wind Waker i Skyward Sword no i w odslonach na handheldy Nintendo, wiec teraz czas na cos powazniejszego i moze nawet troche bardziej mrocznego.

Opublikowano

Mnie również to tech-demo bardzo przypadło do gustu i jeśli oni graficznie to osiągnęli jeszcze zanim ostateczne dev-kity wyszły i trochę wody w Wiśle upłyneło to nie mogę sobie wyobrazić jak może cudownie wyglądać nowa Zelda. Naprawdę jak czytam tego dużego newsa z początku tematu to jaram się jak szczerbaty na suchary, bardzo bym chciał aby większośc z tego okazało się prawdą (zwłaszcza jeśli chodzi o rozmiar lokacji). A Link w tech-demie na WIi U w życiu nie wyglądał bardziej kozacko :-]

Opublikowano
  • Autor

Mnie również to tech-demo bardzo przypadło do gustu i jeśli oni graficznie to osiągnęli jeszcze zanim ostateczne dev-kity wyszły i trochę wody w Wiśle upłyneło to nie mogę sobie wyobrazić jak może cudownie wyglądać nowa Zelda. Naprawdę jak czytam tego dużego newsa z początku tematu to jaram się jak szczerbaty na suchary, bardzo bym chciał aby większośc z tego okazało się prawdą (zwłaszcza jeśli chodzi o rozmiar lokacji). A Link w tech-demie na WIi U w życiu nie wyglądał bardziej kozacko :-]

 

To się nie ciesz, bo news okazał się fejkiem. Trudno. Za to potwierdzone jest, że art style ma być nowy, zupełnie nie spotkany jeszcze w serii.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

KOSMOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OGRAZM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

tyle na razie, musze ochlonac, chce wiecej, chce gameplay

Opublikowano

dziekuje, wlasnie doszedlem

Opublikowano

to pokazali

Opublikowano

Cienko, bo nic nie pokazali konkretnego z Zeldy, albo ja slepy, zero gempleja.

Opublikowano
  • Autor

Mnie najbardziej podjarało co mówił Aonuma, w końcu zrozumieli co czyni Zeldę dobrą. Będzie megaton.

Opublikowano

Czyli w sumie nic nie pokazali, tylko koncepty ?:(

Opublikowano

Piękny design, aż miło się na to patrzy. Szkoda,że jeszcze troszkę trzeba będzie na to poczekać.

Opublikowano

rsfqks.gif

 

Nie jestem fanem nintendo..... ale trzeba im przyznać, że potrafią dorzucić do pieca.

 

Pytanie jedno.. dlaczego dopiero teraz, a nie po roku od wydania wiiu (mieliby pewnie z 15mil sprzedanych urządzeń już teraz)

Edytowane przez Starh

Opublikowano

trailer - dawac trailer, i niech daja potwirdzenie ze to na pewno 100%realtime

Opublikowano

Już raz pokazywali taki zamylacz. Nie napalajcie się.

Opublikowano

Zmoczyłem gatki gdy ujrzałem sielski obrazek z koniem, jaram się strasznie, choć uczciwie przyznam że wolałbym mroczny styl. Ale narzekać nie zamierzam. Mam nadzieję że szybko zobaczymy gameplay.

Opublikowano

Zupelnie nie rozumiem tej podjarki, zeszloroczny filmik tez byl fajny, a tymczasem ide pograc w ZeldeWW

Opublikowano

Czyli co ? Tasowanko do obrazka ?

Opublikowano

Ja właśnie sie cieszę ze jest kolorowa, w dup.ie mam te gierki co reprezentują tysiąc odcieni szarości, nie jestem przekonany w 100% do open world, bo meczy mnie że praktycznie każda teraz gra jest / chce byc open world, ale że jest to Nintendo to maja moje zaufanie

Opublikowano

open world=dowolność robienia dungeonów jak w ALBW

 

taką przynajmniej mam nadzieję. a co do grafiki - piękne

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.