aux 3 784 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Powiem wam że gra kojarzy mi się z Metal Gear Solid, głownie V. I trochę z RDR. Otwarty świat, dużo zbierania pierdółek, full freedom. Są też wybuchowe beczki. Nie wiem jaki jest oficjalny czas przejścia, ale wiem że ja spędzę z grą ze 100 godzin. Wszędzie wejdę, każdy zakamarek sprawdzę. A co! Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 The Legend of Zelda: The Phantom Red Dead Witcher 3 :exact: Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Boże niech ten stream się już skończy. Nie mogę sie oderwać, a już piąta godzina leci jak siedze i oglądam Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 (edytowane) TO NADAL TRWA? SŁODKA MASKO MAJORY ! Ja oglądam do północy tylko, potem poczytam trochę info, jutro w pracy będę miał co robić EDIT dotarłem do cycoliny, słodki Linku, chętnie bym... zagrał z nią w Zeldę <3 Edytowane 14 czerwca 2016 przez Rayos Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Czy ma ktoś jakiś link ze zbiorczymi informacjami jakie juz znamy z tego streama? Cytuj
Dobos 83 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Aonuma powiedział że wersja na NX będzie identyczna co wersja na Wii U. Dla mnie świetna wiadomość, nie muszę kupować nowej konsoli Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Damn, czyli żeby zdobyć ten spadochronik, musimy zebrać cztery orby w świątyniach. Owe świątynie przedstawią nam cztery gadżety, których będziemy używać przez resztę gry. Dopiero jak zdobędziemy spadochronik, będziemy mogli zeskoczyć z płaskowyżu, który obejmuje to demo i ruszyć w świat ku przygodzie.To oznacza, że wszystko co dzisiaj obejrzeliśmy to jest właściwie tylko tutorial area :obama: Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 http://kotaku.com/hands-on-with-the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild-1781969632 Kotaku spisało pierwsze wrażenia Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Mi już starczy na dziś tego Wild Hunta Ależ to jest massive world! Ile się trzeba będzie nabiegać, masakra! A to przecież tylko kawałeczek gry bez fabuły. Nie próżnowali japońce przez te wszystkie lata. Piękny ukłon w stronę zachodnich RPGów, ale z zachowaniem niepowtarzalnej japońskiej magii. Art style ryje beret. True system seller, gra roku 2017. Już widzę te piękne bundle znikające ze sklepów, tę super kolekcjonerkę z amiibo i soundtrackiem. I te płacze o zielony znaczek USK w zakupach growych Ciekawią mnie opinie zachodnich graczy, niech ktoś to wybada na NeoGafie i innych takich. Ale te menusy zbyt nowoczesne i serca za małe. Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Aonuma powiedział że wersja na NX będzie identyczna co wersja na Wii U. Dla mnie świetna wiadomość, nie muszę kupować nowej konsoli To świadczy imo o porcie zrobionym na od(pipi) i tyle. Po prostu się im nie chce. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Aonumie zapewne chodzi o samą zawartość gry. Naprawdę chciałbyś, żeby w wersji na NX było więcej ficzerów, dungeonów itd itp? To byłby ostry plaskacz w stronę posiadaczy Wii U. Imo zwykłe podbicie tekstur, rozdzielczości i płynności w zupełności wystarczy. Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 PO PROSTU https://clips.twitch.tv/nintendo/BreakableBaboonRalpherZ https://clips.twitch.tv/nintendo/WrongPheasantKippa Cytuj
Gość ragus Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Fajne te Shrine'y. 100 w pełnej wersji? Jestem jak najbardziej na tak. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 PONAD setka, parokrotnie to podkreślali Cytuj
ogqozo 6 553 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 (edytowane) Trochę testament dla Wii U, że nawet Zelda, tradycyjnie robiąca cuda z możliwościami konsoli, używa tego przedrogiego padleta do praktycznie niczego. Ten zapowiadany przy prezentacji przykładowy Metroid że padlet działa jak wizjer oczywiście też nigdy nie wyjdzie. Pokazy możliwości padleta do gier skończyły się na Zombi i Nintendolandzie. Edytowane 15 czerwca 2016 przez ogqozo Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 xD The Legend of Zelda: Dark Phantom Witcher Souls Cytuj
ogqozo 6 553 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 (edytowane) Niekoniecznie musi to być takie korzystne, ta ilość skojarzeń. O ostatnim Metal Gear Solid też całe forum mówiło, że Mesjasz... do dnia premiery. Potwierdziło się to co mówiłem czyli gra po prostu czerpie całymi garściami z tego, co od sukcesu Monster Huntera stało się japońskim mainstreamem - otwarty świat RPG-o-akcja, stawianie na ilość, masa średnio precyzyjnych detali i cyferek, wciskane skradanie i wspinanie... Praktycznie wszystkie mechanizmy o jakich tu słyszę zachaczają o monhunowo-batmano-śródziemio-darksoulso-elderscrollso-wiedźmiński standard "growej superprodukcji XXI wieku". Ciekawe, czy dojdzie do tego, że Zelda spotka się z drugą najwybitniejszą japońską serią, Final Fantasy, które z innej strony też zmierza w tym kierunku. Ta Zelda oczywiście może być najlepszą grą tego typu, bo w grupie Aonumy znajduje się wielu spośród najwybitniejszych twórców na świecie. Oczywiście Zelda w sumie zawsze była pierwszą grą "open world" i z tej racji ma znacznie więcej ku temu, by się sprawdzić, niż miał MGS. No ale. Edytowane 15 czerwca 2016 przez ogqozo Cytuj
Damk 98 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Trochę testament dla Wii U, że nawet Zelda, tradycyjnie robiąca cuda z możliwościami konsoli, używa tego przedrogiego padleta do absolutnie niczego. Ten zapowiadany przy prezentacji przykładowy Metroid że padlet działa jak wizjer oczywiście też nigdy nie wyjdzie. Pokazy możliwości padleta do gier skończyły się na Zombi i Nintendolandzie. Też mnie bardzo ciekawiło jak wykorzystają nietypowego gamepada od Wii U. Gry takie jak ZombiU, NintendoLand, Year Walk, Rayman Legends, Project Zero, czy choćby Splatoon udowodniły, że patent Dual Screen z interfejsem dotykowym i kontrolerem ruchu sprawdza się świetnie. Wyobrażałem sobie coś na kształt rysowania magicznych znaków jak w Ni No Kuni, czy zaklęć jak w Okami (czy choćby dmuchanie w mikrofon jak w SM3DW)... Cokolwiek - a tu nic. Nawet gorzej - interfejs gry sugeruje, że podręczne menu na ekranie padleta wcale nie musi istnieć (a przecież w takim Wind Waker HD sprawdza się idealnie). Nie zauważyłem, czy w czasie celowania korzysta się z motion-control... Wygląda na to, że pogodzenie dwóch platform Wii U i NX spowodowało, że niektóre początkowe aspekty rozgrywki mogły zostać zmienione i/lub porzucone. Aby zaoferować tę samą grę na obu konsolach, gra nie będzie korzystać ze specyficznych funkcji jednej z nich. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Jak dla mnie wystarczy już tych materiałów do premiery - 5h gameplay na 1/30 mapy i to co chciałem wiedzieć juz zostało pokazane i jestem spokojny o resztę. Nic tylko teraz czekać na fulla. Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Dla tych co nie mieli jeszcze okazji Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 To jak na Wii U prezentuje się bardzo dobrze. Pewnie wycisna całą moc sprzętu. Cytuj
Whisker 1 451 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 (edytowane) Prezentuje się średnio jeżeli chodzi o grafikę, bądźmy obiektywni (chociaż faktycznie wiiu nie da rady więcej) aczkolwiek sama gra....MIÓD, tego właśnie oczekiwałem od nowej Zeldy, masakrator grywalności i przygody. Tyle materiałów już do obejrzenia, must have na NX jako launch tittle. Edytowane 15 czerwca 2016 przez Wesker 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.