Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Breath of the Wild


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Właśnie miałem to wrzucać. Różnica jest dość spora, ale chyba głównie w nasyceniu kolorów, detale sprawiają wrażenie tych samych 

Edytowane przez Rayos
Opublikowano

Właśnie miałem to wrzucać. Różnica jest dość spora, ale chyba głównie w nasyceniu kolorów, detale sprawiają wrażenie tych samych 

 

Tekstury są wyraźnie gorsze w wersji na Wii U, pewnie też rozdzielczość (czego akurat nie widać za bardzo na tych materiałach). Dla mnie i tak za mało żeby kupować Switcha na premierę.

  • Plusik 1
Gość aphromo
Opublikowano

Pewnie wrzucili wersje podpieta do docka, do dlatego.

 

No i widze ze Nintendo dalej sie bawi w pociemnianie kolorow w wersji na starsza platforme ?

 

chodza ploty ze ponoc klatkuje.

Opublikowano

Limitki z USA wszystki wyprzedane podobno, zarówno master jak i special. VGP prawdopodobnie nie bedzie mialo bo Nintendo na ameryke rzucilo raptem kilka sztuk, ceny napewno beda wieksze niz samej konsoli.

Limitki z EU w amazonie wyprzedane, game uk jeszcze cos tam ma i pewnie na Polske rzuca z pare sztuk.

Opublikowano

klatkuje na obu, podobno mocniej na switchu ;)

 

Nic z tego Rayosku bo jest właśnie dokładnie na odwrót. G.ównoburze niektórzy robią bo opierają się na zmontowanym filmiku Zeldy na Wii U z E3 i myślą że świecą. Obecnie IGN, Gamespot i o ile pamiętam z Tweeta znalazłem też tekst od Eurogamera że wersja na Switcha wczytuje się dwukrotnie szybciej, ma zdecydowanie płynniejszy framerate, wyższą rozdziałkę w trybie TV. Aonuma potwierdził jeszcze podczas treehousea że wersja na Switcha ma lepszą jakość dźwięku (konsola w końcu ogarnia 5.1 w przeciwieństwie do Dolby Pro Logic II) a framerate na Switchu w najgorszym przypadku jest taki sam jak na Wii U. No i potwierdzono że cały świat jest wczytywany z marszu, nie ma podziałów na etapy i nie ma loadingów podczas biegania po Hyrule (wiadomo wyjątki to dungeony i pewnie jakieś inne wewnętrzne lokację).  

Opublikowano

Dokładnie, nie jest tak źle jak niektórzy mówią. Mamy 900p / 30fps i okazjonalne dropy. Przypomnę że Zeldy z N64 chodziły w 17 klatkach :)

 

Opublikowano

Czekam aż ruszą zamówienia w krajowych sklepach, postanowiłem że wezmę wersję EU, a elementy z amerykańskiej dokupię sobie później na eBay.

 

A wiadomo coś o limitkach dla Wii U? Bo były sprzeczne informacje.

Opublikowano

Nie ma chyba wersji na Wii U limitowanej. Ja mam nadzieje ze zbyt duzo biznesmenów nie zgarnie tych limitek na handel i jednak uda sie kilku osobom je ustrzelic bo na ebayu niezle szalenstwo juz odchodzi.

Opublikowano (edytowane)

No teraz kupować u spekulantów nie ma sensu, po premierze się uspokoi. Ja liczę na europejskich sprzedawców którzy sprowadzą z USA Special Edition. Będzie rozsądna cena to se kupię i sprzedam niepotrzebne elementy (grę). No niestety trzeba kombinować przez głupków z Nintendo. Swoją drogą brak bundla z Zeldą to jakieś kuriozum. Lubię pudła po konsolach, a takie z Zeldą trzymałbym w honorowym miejscu :)

 

Edit: pokręciłem ze sprzedażą mieczyka, przecież w USA jego nie ma w Special Ed, jest tylko w Masterze.

Edytowane przez _A_
Opublikowano

 

klatkuje na obu, podobno mocniej na switchu ;)

 

Nic z tego Rayosku bo jest właśnie dokładnie na odwrót. G.ównoburze niektórzy robią bo opierają się na zmontowanym filmiku Zeldy na Wii U z E3 i myślą że świecą. Obecnie IGN, Gamespot i o ile pamiętam z Tweeta znalazłem też tekst od Eurogamera że wersja na Switcha wczytuje się dwukrotnie szybciej, ma zdecydowanie płynniejszy framerate, wyższą rozdziałkę w trybie TV. Aonuma potwierdził jeszcze podczas treehousea że wersja na Switcha ma lepszą jakość dźwięku (konsola w końcu ogarnia 5.1 w przeciwieństwie do Dolby Pro Logic II) a framerate na Switchu w najgorszym przypadku jest taki sam jak na Wii U. No i potwierdzono że cały świat jest wczytywany z marszu, nie ma podziałów na etapy i nie ma loadingów podczas biegania po Hyrule (wiadomo wyjątki to dungeony i pewnie jakieś inne wewnętrzne lokację).  

 

 

no spoko, ja to i tak kłade laske na te wszystkie fpsy itd itp. bede sie swietnie za 2 miesiace niecale bawil na moim Wii U :banderas: a pod koneic roku kupi sie moze wersje na swicha tez i bedzie gicior 

Opublikowano

Ciekawi mnie na ile i w jakim stadium zaimplementowano wibracje HD na Switch skoro od początku tworzyli ją pod Wiiu i jak bardzo do tego sie przyłożyli w sumie to chyba od 3 lat przekładana była premiera  :scratch_one-s_head: 

Opublikowano

No samą premierę gry przełożyli trzykrotnie: najpierw miała wyjść w 2015r. ale wtedy gra nie korzystała z nowego silnika fizycznego, jak zaczęli nad nim pracować to okazało się że daleka droga przed nimi więc przełożyli tytuł na koniec 2016r., lecz przez opóźnienie premiery Switcha gra wylądowała na marzec 2017r. (oraz najpewniej przez opóźnienie z tłumaczeniem dla Europy). 

 

@Rayos 

 

Tutaj masz filmik z Digital Foundry, Zelda na Switcha śmiga w 900p i poza paroma wyjątkami śmiga w stałych 30 klatkach. Na dodatek gra w trybie przenośnym schodząc do rozdziałki 720p również śmiga bardzo stabilnie i praktycznie według ekipy z DF nie dostrzegli różnicy we frame-racie pomiędzy wersją TV a handheldową co jak dla mnie jest naprawdę świetną wiadomością co pokazuje że wersje handheldowe nie są robione na odwal się. 

 

Zresztą robię tak samo jak Ty. Switcha kupię najwcześniej na wakacje ale wcale bym się nie zdziwił jakbym kupił konsolkę dopiero na moje urodziny albo na święta. (zawsze można liczyć na niższą cenę - tak zrobiłem z Wii U i nowiutki egzemplarz dorwałem za 800zł na koniec 2014r.)

Opublikowano

Pomimo wielkiego szacunku i lat spędzonych z Koji Kondo rzygam tymi retro midi, które ciągną się od czasów Okaryny. Utwór w pytę, powiew świeżości i czuć emocje  :czesc: 

Opublikowano

Zelda bez OST Koji Kondo-San? :OOOOOO Nadeszło nowe

 

Koji Kondo od długiego czasu głównie nadzoruje albo tworzy tylko parę utworów do Zeld. Teraz sprawdziłem dodatkowo i Manaoka była też głównym kompozytorem do Zeldy Spirit Tracks (nie dziwota że mi się podoba bo ST ma świetny soundtrack). 

Z kolei obok Aonumy nad grą ponownie sprawuje pieczę Hidemaro Fujibayashi, więc mogę spać spokojnie o epickość gry (odpowiadał za Skyward Sworda). 

Opublikowano

O widzisz, to nie wiedziałem nawet, myślałem, że głównym kompozytorem nadal jest Kondo :) Nie no, Manaoka sie sprawuje dobrze, mi również ost do ST mocno przypadł do gustu.

 

Jeszcze tylko niecałe 2 miesiące, czaicie to? :fsg:

Opublikowano (edytowane)

Pierwszy raz w życiu odsłuchuję samą muzykę z jakiejkolwiek Zeldy w oczekiwaniu na więcej. :banderas:

 

Do tej pory muzyka w Zeldach w moim odczuciu była po prostu bardzo dobra, wpadała w ucho, pasowała do wydarzeń, itd., ale brakowało tam tego pierdolnięcia, które słychać w nowym trailerze, zwłaszcza pod koniec. Wyłączyć ten utwór lub zastąpić go jakimiś midi pierdnięciami i cała moc trailera nagle wyparowuje.

Edytowane przez Hum

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...