Skocz do zawartości

Konsole NextGen  

296 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Na którą konsolę nextgen czekasz najbardziej?

    • PlayStation 4
    • Xbox 720
    • Wii U
    • Jestem zawiedziony konsolami, nie zakupie kolejnej.
  2. 2. Nazwa następcy Xbox 360 to?

  3. 3. Premiera nowego Xboxa będzie?

  4. 4. Premiera PS4 będzie?

  5. 5. Ile RAM będą posiadać nowe konsole?

  6. 6. Nowe konsole będą kosztować...

    • 299-399 € (1199-1599 zł)
    • 400-499 € (1600-1999 zł)
    • 500-599 € (2000-2399 zł)
  7. 7. Ile rdzeni będą mieć nowe konsole?

  8. 8. Czy granie na PS Network dalej będzie za darmo?

    • Tak, będzie dalej za free.
    • Nie, będą opłaty podobne do XBL GOLD.
  9. 9. Czy liczysz na wsteczną kompatybilność?

    • Tak! Chcę czasami ogrywać tytuły ze starych platform.
    • Nie, wolę już żeby konsola była trochę tańsza.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W zasadzie to jeszcze nie wiadomo po cholerę ten świetlik tam jest, choć patrząc wstecz na prototypy pado-movea faktycznie może to być to. Bez odpowiedniej "nakładki" pozwalającej wygodnie to trzymać jedną ręką będzie to zbędne.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

W zasadzie to jeszcze nie wiadomo po cholerę ten świetlik tam jest, choć patrząc wstecz na prototypy pado-movea faktycznie może to być to. Bez odpowiedniej "nakładki" pozwalającej wygodnie to trzymać jedną ręką będzie to zbędne.

 

Moim zdaniem to na 99% świetlik taki jak w Move, pewnie zastąpi sixaxisa jako łatwiejsze w użyciu i dokładniejsze, ale sęk w tym, że nie po to bierzesz pada żeby nim machać. A touch pad jeśli już to powinien być pod spodem, w tej formie trzeba oderwać palce od gałek żeby tego użyć.

 

Oba te ficzery zwiększą koszt, a zostaną olane po roku. Dlatego wolałbym żeby te dodatkowe środki zostały wykorzystane na lepsze komponenty pada, a nie dziadostwo, które nie będzie używane.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

Sam design jest mega kupowaty, ale ewidentnie mamy do czynienia z prototypem, więc proszę nie panikować. Sixaxis na sterydach to dla mnie jakieś tam zaskoczenie i tutaj faktycznie zgodzę się z przedmówcami, że większego sensu w tym nie widać, no chyba, że SONY wymusi na developerach implementację tego bajeru do każdej gry, ale czy to poprawi ergonomię korzystania z takiego kontolera ruchowego?

 

To co widać wygląda na głośnik, mikrofon nie potrzebuje takich dupnych kratek i można go zrobić "niewidzialnym". Zapewne też go tam umieszczą, koszt niewielki, a w gierkach może się przydać. Faktycznie chyba chcą z pada zrobić drugiego wiilota. Jeżeli tak, to mimo wszystko nie jest to taki głupi pomysł i może nie być tak odpychający dla opornych jak kontroler Wii. Specjalnie nie wspominam o Move, bo to nie referencyjny kotroler a dodatek do popierdółek.

 

Przedni panel witam z radością. Możecie sobie płakać, ale jeżeli gdzieś tam w swoim geniuszu przewidziałem do czego może być używany (mysza lub dodatkowe wirtualne buttony), to jeszcze będę czytał tutaj spusty nad pomysłowością SONY. Rzekłem.

 

Powyższy projekt zdaje się potwierdzać, że obaj producenci (SONY i M$) chcą wprowadzić wersje 2.0 swoich kotrolerów ruchowych jako standard. W obu przypadkach ma być to raczej uzupełnienie klasycznego sterowania niż jego zastąpienie i na moje tędy właśnie droga. Z małym zastrzeżeniem, że jednak to pomysł M$ może być bardziej intuicyjny i wzbogacający doznanania, niż mimo wszystko już sprawdzony przez SONY patent. Przypominam, że sprawdzony i zupełnie nie udany, ale jest pewna szansa, że chociaż tym razem wyciągneli wnioski.

 

Podsumowując

+ panel dotykowy z przodu

+ głośnik/głośnik i mikrofon

- hybryda sixaxisa z Movem

- gdyby to był jednak sam mikrofon

Opublikowano

a ja mam podobne obawy jak donsterydo - przedni touchpad zmusza do zdjęcia palców z gałek i guzików, to ogranicza możliwości jego wykorzystania w wiekszosci gier, w dodatku pewnie swobodna kontrola np "myszki" moze być nieco uperdliwa bo kciuk bedzie zahaczał o gałki

wydaje mi sie że z tyłu byłby o wiele wygodniejszy bo można by go używać jednocześnie ze wszystkim innym

 

prototyp z wyglądu jest odsyc słaby i przypomina pady manty :P

mam nadzieje że troche go odchudzą i pozbędą sie odpustowych ozdobników

nie wiem też czemu zmienili najlepszy krzyżak ever na jakieś zwykłe badziewie

Opublikowano

Proszę nie siać zamieszania, bo krzyżak z DS3 wcale taki idealny nie jest. Owszem, jest precyzyjny i najlepszy z obecnych, ale można go poprawić. Opuszek kciuka mnie boli po dłuższym graniu, bo palec co chwilę zjeżdża z przycisku w to zagłębienie na środku i musi przez kant przycisku znowu "wspiąć" się na inny kierunek. To co tutaj proponują wydaje się idealne, palec przesuwa się po jednej powierzchni, nie ma żadnego zagłębienia i przerwania między kierunkami. Mało tego, nawet teraz krzyżak i tak jest jednym kawałkiem plastiku, więc wygląda mi to na lifting z zewnątrz, a mechanizm pewnie będzie działać tak samo. Innymi słowy - good job :).

Opublikowano

najlepszy to był w padzie do psx i troche do ps2, ten w ps3 jest zbyt miękki i do bijatyk mniej wygody, jednak rozdzielone guziki były naprawde bardzo przydatne w wielu grach, teraz jest typowe rozwiązanie

Opublikowano

Pad może być, ten touchpad pewnie będzie do wyświetlania dodatkowych przycisków oprócz start i select, nie spodziewałbym się tam jakiejś bardziej szczegółowej grafiki, wklęsłe gałki na plus. Czy tylko mi wydaje się, że uchwyty są jeszcze mniejsze niż w DS3?

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Pad może być, ten touchpad pewnie będzie do wyświetlania dodatkowych przycisków oprócz start i select, nie spodziewałbym się tam jakiejś bardziej szczegółowej grafiki, wklęsłe gałki na plus. Czy tylko mi wydaje się, że uchwyty są jeszcze mniejsze niż w DS3?

 

Na neogafie zrobili porównanie do DS3 i jeżeli chodzi o szerokość tego nowego pada, to jest właściwie taka sama. Uchwyty może są minimalnie szersze.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

w ogole było cokolwiek mowione że to coś na środku ma mieć ekranik?

bo ja słyszalem tylko o zwykłym touchpadzie jak w laptopie, a nie o ekraniku dotykowym jak w komorkach

oczywiscie z ekranem można by bylo zrobić kilka fajnych rzeczy (ikonki-skórty do szybkiego klikania, w wielu grach były by super)

ale jednak ekranik to większy koszt i żarcie baterii

Opublikowano

w ogole to są pogłoski że to nie żaden prototyp tylko najzwyklejszy fejk, a sprzet ktory stoi z tyłu to devkit gamecuba (Widac porty na pady)

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

w ogole to są pogłoski że to nie żaden prototyp tylko najzwyklejszy fejk, a sprzet ktory stoi z tyłu to devkit gamecuba (Widac porty na pady)

 

IGN i Kotaku napisali, że ich źródła potwierdzają autentyczność tego pada. Jednak podkreślają, że to wciąż prototyp.

Opublikowano

Czyli mysz/wirtualne buttony. Możecie mnie trollować jak się będę mylił

Opublikowano

w ogole to są pogłoski że to nie żaden prototyp tylko najzwyklejszy fejk, a sprzet ktory stoi z tyłu to devkit gamecuba (Widac porty na pady)

Te czarne nad to devkit WiiU. I tak jak pisze Szczurek - redaktor IGNu, podcastu PSNation i kilku innych potwierdzili autentyczność tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...