Skocz do zawartości

Konsole NextGen  

296 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Na którą konsolę nextgen czekasz najbardziej?

    • PlayStation 4
    • Xbox 720
    • Wii U
    • Jestem zawiedziony konsolami, nie zakupie kolejnej.
  2. 2. Nazwa następcy Xbox 360 to?

  3. 3. Premiera nowego Xboxa będzie?

  4. 4. Premiera PS4 będzie?

  5. 5. Ile RAM będą posiadać nowe konsole?

  6. 6. Nowe konsole będą kosztować...

    • 299-399 € (1199-1599 zł)
    • 400-499 € (1600-1999 zł)
    • 500-599 € (2000-2399 zł)
  7. 7. Ile rdzeni będą mieć nowe konsole?

  8. 8. Czy granie na PS Network dalej będzie za darmo?

    • Tak, będzie dalej za free.
    • Nie, będą opłaty podobne do XBL GOLD.
  9. 9. Czy liczysz na wsteczną kompatybilność?

    • Tak! Chcę czasami ogrywać tytuły ze starych platform.
    • Nie, wolę już żeby konsola była trochę tańsza.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

...Prawdziwość dokumentów się potwierdziła, ale ze 3 tygodnie temu pisał też, że te dotyczące nowego Xboxa, to specyfikacja sprzed roku i że na dzień dzisiejszy wygląda inaczej.

Może i wyglądać inaczej ale jej nie znamy nawet w przybliżeniu. Więc pozostaje się opierać na tej znanej z plotek tak jak było to w przypadku Ps4 gdzie jedyna różnicą okazała się większa ilość ramu aniżeli ilość podawana w plotkach.

Pozostaje czekać na ruch MS bo nie ma innego sposobu na zweryfikowanie tych informacji.

Opublikowano

Parę dni po meetingu i trzeba przyznać, że Sony robi same dobre ruchy. Widać to szczególnie podczas wywiadów. PS4 kreuje się jako konsola dla prawdziwych graczy, zobaczymy co MS pokaże (mam złe przeczucia, no ale.). Pad jest seksowny, na początku byłem sceptyczny, ale po kilku spojrzeniach stwierdzam, że chcę to cudo mieć w łapach. Chcę Knacka, tę ciekawą pierdołę od MM z modelowaniem i InFamousa (nie mogę się doczekać gameplayu). Widać że Sony uczy się na błędach. Jestem w stanie zapłacić subskrypcję a'la Gold jeśli faktycznie da mi ciekawe ficzery, a nie łaskawy dostęp do grania online.

Gość Szprota
Opublikowano (edytowane)

Ceny gier na PS4

 

 

 

"Jack Tretton, kierujący Sony Computer Entertainment of America zdradził ile przyjdzie nam zapłacić za tytuły na PlayStation 4. Wachlarz cenowy jest zbliżony do tego, do czego przyzwyczailiśmy się w przypadku PlayStation 3.

 
 
Ceny gier na PlayStation 4 będą kształtowały się między 0,99 centa, a 60 dolarów. Najtańsze będą z pewnością pokroju Minisów z PlayStation Store. Cena 60 dolarów za największe tytuły jest standardowa już dla tej generacji, więc plotki o planowanej podwyżce do 70 dolarów, okazały się niesprawdzone i nadal możemy spodziewać się cen na poziomie 200 – 220 złotych za nowy tytuł pokroju Need For Speeda czy KillZone.
 
Warto również pamiętać, że Sony wprowadza model Free-to-play, który szturmem zdobył pecety, więc PlayStation 4 będzie oferować również darmowe gry z mikropłatnościami."
 
 
 
BTW
 
Udzielił mi sie hajp na PS4 i rozpocząłem akcje "Odkładamy na PS4" :P
Edytowane przez Lionel
Opublikowano

Mnie z jednej strony cieszy obecność dużej ilości ramu w PS4 i to typu GDDR a z drugiej martwi. GDDR to nie są typowe pamięci RAM i nawet obecnie trudno je "zmusić" przez producentów softu do wykonywania zadań typowo przypisywanych pospolitym DDRom. Na rynku PC ich główną domeną są nowoczesne serwerownie i wyspecjalizowane aplikacje. Żeby tylko nie okazało się, że z ich potencjału skorzystają głównie deweloperzy 1st party a reszta będzie miała problemy z optymalizacją gier na PS3. Pisanie aplikacji kompatybilnych z GDDRami może stać się wąskim gardłem PS4. Tym bardziej jeżeli weźmiemy pod uwagę, że większość studiów to leniwce i najlepiej jakby nie musieli się niczego nowego uczyć a pracować jedynie na gotowych rozwiązaniach. Sony musi odpowiednio dobrze przygotować dev-kity aby znowu gracze nie byli zdziwieni i zaskoczeni jakością multiplatform.

  • Plusik 1
Gość DonSterydo
Opublikowano

No tak, PSboty już przygotowują wersje dlaczego płacenie Sony jest ok, a płacenie MS jest beee :P

  • Plusik 1
Opublikowano

Ponoć developerzy potwierdzają, że koszt produkcji gier na PS4 jest zbliżony do kosztów developingu tytułów obecnej generacji. Zapewne na X720 sytuacja także nie ulegnie większym zmianom. Wolałbym, żeby oba systemy miały zbliżoną moc i multiplatformowe gry powinny wyglądać identycznie, tak aby żadna ze strony posiadaczy konsol nie czuła się wydymana. PS3, anyone?

Gość DonSterydo
Opublikowano

Ponoć developerzy potwierdzają, że koszt produkcji gier na PS4 jest zbliżony do kosztów developingu tytułów obecnej generacji. Zapewne na X720 sytuacja także nie ulegnie większym zmianom. Wolałbym, żeby oba systemy miały zbliżoną moc i multiplatformowe gry powinny wyglądać identycznie, tak aby żadna ze strony posiadaczy konsol nie czuła się wydymana. PS3, anyone?

 

Jeżeli nikt Ci nie będzie wciskał kitu, że konsola, którą kupujesz jest mocniejsza albo tej samej mocy co druga, to czemu miałbyś czuć się zrobiony w wała? Jak na starcie będzie wiadomo co i jak, to każdy będzie dokonywał świadomego zakupu.

Opublikowano

Mysle ze Sony pokazalo to co chcial kazdy corowy gracz - potezna specyfikacje (naprawde 8GB ramu do was nie przemawia?) i gry (Killzone wyglada jako tako? Watch Dogs puszczone na PC? Jak PS4 tego nie pociagnie z taka oprawa to Xbox 720 tym bardziej i co wtedy? PC za grupe tysiace?). W ogole poczekal bym na zapowiedz Microsoftu i wtedy zobaczyl czy hatowanie Sony jest sluszne. 

Opublikowano (edytowane)

 

To ja się dołącze do hejtowania M$. Plotki wskazują jak narazie, że nextbox będzie miał słabsze bebechy. Plotki co do PS4 się sprawdziły, więc czemu nie w przypadku Xa?

 

No nie do końca bo plotka o PS4 mowiła że będzie mieć 4GB. Podobny update może zrobić i MS.

Ale później była informacja, że Sony postanowiło dołożyć kolejne 4GB. Gameinformer chyba o tym pisał.

 

PS. Nie mogę z typów, którzy sądzą, że PS4 nie uciągnie takiego WD, bo było puszczone z PC. To wasze WD przy grach, które wyjdą za 2 lata będzie wyglądało jak kupa.

Edytowane przez YETI
  • Plusik 2
Opublikowano

Mnie z jednej strony cieszy obecność dużej ilości ramu w PS4 i to typu GDDR a z drugiej martwi. GDDR to nie są typowe pamięci RAM i nawet obecnie trudno je "zmusić" przez producentów softu do wykonywania zadań typowo przypisywanych pospolitym DDRom. Na rynku PC ich główną domeną są nowoczesne serwerownie i wyspecjalizowane aplikacje. Żeby tylko nie okazało się, że z ich potencjału skorzystają głównie deweloperzy 1st party a reszta będzie miała problemy z optymalizacją gier na PS3. Pisanie aplikacji kompatybilnych z GDDRami może stać się wąskim gardłem PS4. Tym bardziej jeżeli weźmiemy pod uwagę, że większość studiów to leniwce i najlepiej jakby nie musieli się niczego nowego uczyć a pracować jedynie na gotowych rozwiązaniach. Sony musi odpowiednio dobrze przygotować dev-kity aby znowu gracze nie byli zdziwieni i zaskoczeni jakością multiplatform.

 

Może. Ale tweety od niektórych developerów po konferencji nie wskazują na to. Taki Technical Director od Frostbite pisze wprost "Dev-friendly platforms FTW"...

No chyba, że NextBox rzeczywiście będzie tak samo mocny, a jedyną różnicą będzie to, że łatwiej się go programuje od PS4...

Opublikowano (edytowane)

Mnie z jednej strony cieszy obecność dużej ilości ramu w PS4 i to typu GDDR a z drugiej martwi. GDDR to nie są typowe pamięci RAM i nawet obecnie trudno je "zmusić" przez producentów softu do wykonywania zadań typowo przypisywanych pospolitym DDRom. Na rynku PC ich główną domeną są nowoczesne serwerownie i wyspecjalizowane aplikacje. Żeby tylko nie okazało się, że z ich potencjału skorzystają głównie deweloperzy 1st party a reszta będzie miała problemy z optymalizacją gier na PS3. Pisanie aplikacji kompatybilnych z GDDRami może stać się wąskim gardłem PS4. Tym bardziej jeżeli weźmiemy pod uwagę, że większość studiów to leniwce i najlepiej jakby nie musieli się niczego nowego uczyć a pracować jedynie na gotowych rozwiązaniach. Sony musi odpowiednio dobrze przygotować dev-kity aby znowu gracze nie byli zdziwieni i zaskoczeni jakością multiplatform.

Jak dali radę pisać gry pod cella i multiplatformy oprócz kilku wyjątków wyglądały w mojej opinii niewiele gorzej niż na x360 to dadzą radę z GDDR5. Analitycy i developerzy na razie chwalą PS4.

Edytowane przez Andrew21
Opublikowano (edytowane)

 

Mnie z jednej strony cieszy obecność dużej ilości ramu w PS4 i to typu GDDR a z drugiej martwi. GDDR to nie są typowe pamięci RAM i nawet obecnie trudno je "zmusić" przez producentów softu do wykonywania zadań typowo przypisywanych pospolitym DDRom. Na rynku PC ich główną domeną są nowoczesne serwerownie i wyspecjalizowane aplikacje. Żeby tylko nie okazało się, że z ich potencjału skorzystają głównie deweloperzy 1st party a reszta będzie miała problemy z optymalizacją gier na PS3. Pisanie aplikacji kompatybilnych z GDDRami może stać się wąskim gardłem PS4. Tym bardziej jeżeli weźmiemy pod uwagę, że większość studiów to leniwce i najlepiej jakby nie musieli się niczego nowego uczyć a pracować jedynie na gotowych rozwiązaniach. Sony musi odpowiednio dobrze przygotować dev-kity aby znowu gracze nie byli zdziwieni i zaskoczeni jakością multiplatform.

Jak dali radę pisać gry pod cella i multiplatformy oprócz kilku wyjątków wyglądały w mojej opinii niewiele gorzej to dadzą radę z GDDR5. Analitycy i developerzy na razie chwalą PS4.

 

Przy projektowaniu PS4 Sony stale rozmawiało z deweloperami co do wyboru wnętrzności konsoli. Pozytywne Tweety producentów mówią jedno. Nawet John Carmack napisał, że Sony "dokonało mądrych wyborów". Ktoś więc nie wie o czym pisze. ; )

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

 

 

Mnie z jednej strony cieszy obecność dużej ilości ramu w PS4 i to typu GDDR a z drugiej martwi. GDDR to nie są typowe pamięci RAM i nawet obecnie trudno je "zmusić" przez producentów softu do wykonywania zadań typowo przypisywanych pospolitym DDRom. Na rynku PC ich główną domeną są nowoczesne serwerownie i wyspecjalizowane aplikacje. Żeby tylko nie okazało się, że z ich potencjału skorzystają głównie deweloperzy 1st party a reszta będzie miała problemy z optymalizacją gier na PS3. Pisanie aplikacji kompatybilnych z GDDRami może stać się wąskim gardłem PS4. Tym bardziej jeżeli weźmiemy pod uwagę, że większość studiów to leniwce i najlepiej jakby nie musieli się niczego nowego uczyć a pracować jedynie na gotowych rozwiązaniach. Sony musi odpowiednio dobrze przygotować dev-kity aby znowu gracze nie byli zdziwieni i zaskoczeni jakością multiplatform.

Jak dali radę pisać gry pod cella i multiplatformy oprócz kilku wyjątków wyglądały w mojej opinii niewiele gorzej to dadzą radę z GDDR5. Analitycy i developerzy na razie chwalą PS4.

 

Przy projektowaniu PS4 Sony stale rozmawiało z deweloperami co do wyboru wnętrzności konsoli. Pozytywne Tweety producentów mówią jedno. Nawet John Carmack napisał, że Sony "dokonało mądrych wyborów". Ktoś więc nie wie o czym pisze. ; )

Równie dobrze może to się odnosić do porzucenia debilnego Cella na rzecz architektury X86 w procku. To była najważniejsza i najmądrzejsza decyzja Sony. O reszcie przekonamy się po premierze obu sprzętów nowej generacji.

Opublikowano

Gif mi nie działa ;/

 

Tak ostatnio się zastanawiałem co do narzekań ludzi na grafikę i w związku z tym mam do was pytanie. Czy przed ps2 albo ps3 były pokazywane jakieś silniki graficzne z nowej generacji albo coś innego ? Bo teraz mieliśmy pokazany unreal engine 4, samaritanina, silnik od squere enix i parę gier, które na komputerze na maskymalnych ustawieniach naprawdę nieźle wyglądają (crysis 3, battlefield 3 itd.). Gdyby tego wszystkiego nie było i nagle byśmy zobaczyli takiego killzone to byśmy przez tydzień nie mogli się pozbierać. A tak to ludzie spodziewali się tego co zobaczyli i nie było takiego zaskoczenia/szoku.

Opublikowano (edytowane)

A pamiętasz pewne tech-demo od Capcomu znane powszechnie jako Biohazard Executer? W 2001 roku miał być to pokaz możliwości nowych Res'ów. Patrząc na to przez pryzmat tego co wizualnie osiągnięto w RE Zero i Remake na GCN, blefu nie było.

Edytowane przez Nemesis US
Opublikowano

No właśnie. Zresztą jak dla mnie to grafika w trailerze killzone z 2005 roku, a samą grą też jest bardzo podobna. Oprócz dziwnej animacji w trailerze i ciągłej, dokładnie zaplanowanej akcji reszta w pełnej wersji jest taka samo (no może ogień, przeciwnicy i parę innych rzeczy lepiej wygląda :P).

Opublikowano

 

 

drive club... hnnng... <polecam powiększyć> taka gra i to tylko na launch...

 

No znając Evolution Studios będzie średnio ładnie i chuyowo się prowadzić :]

Wrc na ps2 to najlepsze rajdówki, w motorstorm także się dobrze pojazdy prowadziło, więc o co chodzi :-) ?

Opublikowano

O to, że Motostorm Apokalipsa był już znacznie prostszy do opanowania i charakteryzował się bardziej arcade'owym stylem jazdy niż choćby w PR. Ale Apokalipsa to dla mnie solidny racer i cały ten hejt wokół gry jest z lekka przesadzony. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...