Skocz do zawartości

Konsole NextGen  

296 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Na którą konsolę nextgen czekasz najbardziej?

    • PlayStation 4
    • Xbox 720
    • Wii U
    • Jestem zawiedziony konsolami, nie zakupie kolejnej.
  2. 2. Nazwa następcy Xbox 360 to?

  3. 3. Premiera nowego Xboxa będzie?

  4. 4. Premiera PS4 będzie?

  5. 5. Ile RAM będą posiadać nowe konsole?

  6. 6. Nowe konsole będą kosztować...

    • 299-399 € (1199-1599 zł)
    • 400-499 € (1600-1999 zł)
    • 500-599 € (2000-2399 zł)
  7. 7. Ile rdzeni będą mieć nowe konsole?

  8. 8. Czy granie na PS Network dalej będzie za darmo?

    • Tak, będzie dalej za free.
    • Nie, będą opłaty podobne do XBL GOLD.
  9. 9. Czy liczysz na wsteczną kompatybilność?

    • Tak! Chcę czasami ogrywać tytuły ze starych platform.
    • Nie, wolę już żeby konsola była trochę tańsza.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Unreal na konsolach bardzo szybko umarł bo po prostu był za trudny dla  zwykłego kowalskiego

Szkoda, bo przynajmniej wymagał jakiegoś skilla, szybkości reakcji, zręczności i żadnego auto-aimu. Na najwyższych poziomach to dopiero była jazda. Nie wiem czy znowu tej gry nie kupię bo stoi za grosze na aukcjach.

Edytowane przez Nemesis US
Opublikowano (edytowane)

Jak grałem w to ze trzy lata temu online to jeszcze siedziała garstka ludzi. Nie wiem czy na konsolach jeszcze można zagrać w multi. Bardzo podobała mi się tam konstrukcja map, wielopozioma i naprawdę ciekawa. Dla mnie jako konsolowca pierwszy kontakt z serią w postaci UT3 był naprawdę udany i szkoda, że do dziś nie ma żadnej wzmianki o nowej odsłonie. Yebana CoDowa gimberiada rządzi rynkiem.

Edytowane przez Nemesis US
Opublikowano (edytowane)

Mazzeo mówi o singlowym Unrealu, nie przystosowanym do multi Tournamencie. W sumie dzisiaj mogliby to połączyć w jedną całość. :) Coś tam kiedyś Bleszinski nawet gadał o powrtocie, ale nie wspomninał o "ucodowieniu", wręcz przeciwnie, chciał zrobić z tego RPG-a czy sandboxa, albo jedno i drugie, nie pamiętam już.

 

Jeśli chodzi o FPS-y, to jedno z większych moich życzeń, czyli nowy Wolfenstein chyba się spełni, bo Bethesda rejestrowała jakiś czas temu domeny. Chciałbym okropnie też nowego Feara od Monolith, ale to studio jest teraz małym wypierdkiem, nie liczącym się na rynku i wydającym popierdółki pokroju Gotham City Impostors, szkoda. :(

 

Gearbox mógłby też w sumie reanimować tego Duka, w końcu robiliby tym razem całkowicie od podstaw.

 

A NO I BYŁBYM ZAPOMNIAŁ

 

 

Gabe-Newell-4.jpg

 

 

HEHEHE

Edytowane przez Kre3k
Opublikowano (edytowane)

To już (pipi)a lepiej niech nic nie robią. Poza tym on sam już nie jest w Epic, więc nie ma nic do gadania, bo to Capps trzyma za sznurki. Dobra, chodźmy z tym do CW bo nas zaraz Kyo znowu ochrzani. :D

 

@Kre3K: Ale nawet kampania w takiej formie okazała się bardzo udana, zero skryptów tylko czysty gameplay. Na hardzie to było nieźle i SI wrogów na wysokim poziomie.

Edytowane przez Nemesis US
Opublikowano

Unreal 3 na UE4 to dopiero potwór. Kto wie, może wreszcie ktoś odważyłby się przywrócić dawny blask chwały PC-owego stylu rozgrywki w FPS-ach. Fani rzuciliby się z marszu a niejeden recenzent rozpływałby się nostalgicznie nad gameplayem. Tylko dla redaktorków IGN'u trza byłoby wprowadzić samouczek i garstkę oskryptowanych efektów.

 

MaZ, a Halo 4 jakoś dało radę i wcale nie przypomina CoD'owych papek. No fakt, trafił się jeden idiota, który narzekał na brak skryptów ale zrobił z siebie pośmiewisko na całą społeczność. Przecież to ta sama formuła od czasu Combat Evolved, right?

Opublikowano

Tylko, że Halo to marka, Unreal utracił swój blask, jedyna gra, która przyjmie się jeszcze jako FPS bez CoDowych skryptów to Half Life. W HL gracze nawet łyknęli by możliwość noszenia 10 broni naraz. Ehh te piękne czasy :]

 

W ogóle mam wrażenie, że Epic powoli boi się coś innego od Gearsów zrobić. Z M$ mają dobry układ, robią grę, a Microsoft mistrzowsko ją reklamuje, co idzie w sprzedaż.

Opublikowano (edytowane)

A kto wie ile wyniesie inwestycja w Fortnite? To wg wszelkich newsów i zapowiedzi ma być pierwszy tytuł hulający na UE4. Jak na razie potwierdzono tylko wersję na PC. Next-geny to pewnie kwestia czasu.

Edytowane przez Nemesis US
Gość Szprota
Opublikowano

Było?

 

W rozmowie z dziennikiem The Guardian Yoshida przekonywał, jakie korzyści niesie ze sobą cyfrowa dystrybucja. Jego wizja wykorzystania elektronicznych wersji gier jest nader ciekawa. Jak mówi:

 

Wraz ze zwiększeniem cyfrowych usług i zawartości, będziemy mieli więcej możliwości stworzenia atrakcyjnych zestawów. Teoretycznie możemy przyjrzeć się różnym modelom - tak jak firma od kablówki. Moglibyśmy mieć złoty, srebrny lub platynowy poziom członkostwa. Kiedy będziemy mieć więcej treści, możemy wprowadzić usługi abonamentowe, zwłaszcza, że teraz dysponujemy technologią GaiKai. Opłacając jedną subskrypcję miałbys dostęp do tysiąca gier - oto nasze marzenie.

Opublikowano

Ja wam mówie, olać tę konfę. MS pewnie zrobi lepszą, ale o to nie trudno kiedy się ją ma 2 miesiące po konfie konkurencji.
Trzeba czekać na e3 i tyle, tam się wszystko wyjaśni i zobaczymy ile ta nowa generacja jest warta.

Opublikowano

 

Było?

 

W rozmowie z dziennikiem The Guardian Yoshida przekonywał, jakie korzyści niesie ze sobą cyfrowa dystrybucja. Jego wizja wykorzystania elektronicznych wersji gier jest nader ciekawa. Jak mówi:

 

Wraz ze zwiększeniem cyfrowych usług i zawartości, będziemy mieli więcej możliwości stworzenia atrakcyjnych zestawów. Teoretycznie możemy przyjrzeć się różnym modelom - tak jak firma od kablówki. Moglibyśmy mieć złoty, srebrny lub platynowy poziom członkostwa. Kiedy będziemy mieć więcej treści, możemy wprowadzić usługi abonamentowe, zwłaszcza, że teraz dysponujemy technologią GaiKai. Opłacając jedną subskrypcję miałbys dostęp do tysiąca gier - oto nasze marzenie.

Najlepiej dla graczy i sony byłoby zrobić wersje platynowy gdzie za 400 złotych można ściągnąć 5 gier wydanych przez sony rocznie. Oczywiście musieliby zablokować udostępnianie na 2 kontach. Casuale i tak kupowaliby gre na premiere bo nie wiedzieliby o tej usłudze. Nareszcie sony miałoby pożytek ze swoich mniejszych studiów.

Gość yaczes
Opublikowano (edytowane)

Jeszcze 2 miechy? 

(pipi)a :(

Mam nadzieje, ze fake.

Edytowane przez Dave Czezky
Opublikowano

Hyhy, pewnie w MS biegają jak w ukropie. W zasadzie Sony dobrze to rozegrało, i aż dziw bierze że taką sztuczką złapali MS. Ja tu myślałem, że oni są przygotowani na taką ewentualność, i że zaraz wyjdą z kontr-konferencją. Tu musimy czekać do końca kwietnia, co oznacza 2 miechy odstępu, czyli tyle ile mniej więcej trwa przygotowanie takiej konfy od kwestii organizacyjnych. Efekt będzie jednak krótszy, bo niebawem E3 (znowu hype train, plotki, przecieki, ect. ). MS będzie musiał dodatkowo rozbić materiał w krótszym czasie na swoją konfę i na E3. Cóż, lepiej późno niż wcale.

Ciekawią mnie gry od MS dla core gamerów. Czy pokażą coś w sprawie nowego PGR-a, czy ostaną na kinkietowych gierkach :>

Gość yaczes
Opublikowano

Mysle, ze jesli chodzi o marketing, to M$ jest jednak troche przed Sony ;)

Opublikowano (edytowane)

Trochę, he he, MS dystansuje w Sony w marketingu o lata świetlne.

EDIT

Ubisoft nie chce, by kolejne konsole “żyły” tak długo jak PS3 i X360

 

 

 W rozmowie z MCV Guillemot przyznał, że nie chce czekać siedmiu lat, by ujrzeć PlayStation 5.

 

Obecne konsole są zbyt długo na rynku, mówimy o tym od dawna – kiedy pojawia się nowy sprzęt możemy pozwolić naszym kreatywnym pracownikom na większe ryzyko i oni to czują ponieważ nowe platformy wydają się bardziej otwarte na ich pomysły.

 

Łatwiej jest być kreatywnym mając nowy sprzęt, ponieważ gdy po kilku latach wykorzystamy całą moc konsoli trudniej jest wprowadzić coś nowego. Przy PlayStation 4 zobaczyliśmy szansę na to, by zaskoczyć graczy po raz kolejny – a to sprawia, że zarówno my jak i nasi odbiorcy są podekscytowani.

 

Guillemot oczekuje też szybszego tworzenia gier na PS4 ze względu na podobieństwa do pecetowej architektury.

 

style="padding: 0px;">
Myślę, że zobaczymy na nowej generacji dobre rzeczy już od samego początku. Oczywiście po dwóch latach nastąpi spory przeskok, ale te sprzęty są łatwiejsze w obsłudze niż kiedyś, więc powinniśmy szybciej dotrzeć do ich potencjału.

 

Spostrzeżenia te raczej nikogo nie zaskoczyły i trudno nie zgodzić się z szefem Ubisoftu – również uważam, że obecna generacja trwa już przynajmniej o rok za długo. Ciekawe tylko, że trudno się doszukać krytyki względem ostatnich rewelacji Sony, podczas gdy pecetową architekturę wypominano cały czas pierwszemu Xboksowi i 360… Czyżby jednak rozwiązania firmy z Redmond okazały się lepsze, co przyznano w bardzo skryty sposób? (tym bardziej, że DualShock 4 też do nich nawiązuje). Fanboje przecież uwielbiali wypominać Microsoftowi, że zamknął peceta w pudełku i wprowadził na rynek jako konsolę, a przecież teraz to samo robi Sony i już jakoś brakuje tego typu argumentów na forach, w komentarzach i na wszelkiego rodzaju blogach. Hmm…


http://www.niezgrani.pl/2013/02/25/ubisoft-nie-chce-by-kolejne-konsole-zyly-tak-dlugo-jak-ps3-i-x360/

Edytowane przez Pryxfus
Opublikowano

Dla Hamburgerów może to ma znaczenie, że na konfie pojawi się Bieber czy inny aktor / zawodnik NBA i zacznie podskakiwać przed kamerką a na koniec udzieli wywiadu jaka ta konsola jest super i każdy ma mieć ją na chacie. Potem wychodzi prezes EA i mówi ze NFL wyjdzie na 720 z super ekstra licencjami, a na koniec konfy krótka zajawka Halo 5... Wiecie co może dla Amerykanów to jest mega marketingowe i ekstra PR-owe podejście, ale mi zwyczajnie pokolenie obecnego MTV nie podchodzi. Wole nudny pokaz Sony, skupiony na grach, ni trochę mnie nie obchodzi co sądzą o Kinekcie ludzie Hollywoodu., MTV i gwiazdy sportu.

Opublikowano

Hyhy, pewnie w MS biegają jak w ukropie. W zasadzie Sony dobrze to rozegrało, i aż dziw bierze że taką sztuczką złapali MS. Ja tu myślałem, że oni są przygotowani na taką ewentualność, i że zaraz wyjdą z kontr-konferencją. Tu musimy czekać do końca kwietnia, co oznacza 2 miechy odstępu, czyli tyle ile mniej więcej trwa przygotowanie takiej konfy od kwestii organizacyjnych. Efekt będzie jednak krótszy, bo niebawem E3 (znowu hype train, plotki, przecieki, ect. ). MS będzie musiał dodatkowo rozbić materiał w krótszym czasie na swoją konfę i na E3. Cóż, lepiej późno niż wcale.

Ciekawią mnie gry od MS dla core gamerów. Czy pokażą coś w sprawie nowego PGR-a, czy ostaną na kinkietowych gierkach :>

 

skąd wiesz ile zajmuję przygotowanie konfy od kwestii organizacyjnych ?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...