Skocz do zawartości

Konsole NextGen  

296 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Na którą konsolę nextgen czekasz najbardziej?

    • PlayStation 4
    • Xbox 720
    • Wii U
    • Jestem zawiedziony konsolami, nie zakupie kolejnej.
  2. 2. Nazwa następcy Xbox 360 to?

  3. 3. Premiera nowego Xboxa będzie?

  4. 4. Premiera PS4 będzie?

  5. 5. Ile RAM będą posiadać nowe konsole?

  6. 6. Nowe konsole będą kosztować...

    • 299-399 € (1199-1599 zł)
    • 400-499 € (1600-1999 zł)
    • 500-599 € (2000-2399 zł)
  7. 7. Ile rdzeni będą mieć nowe konsole?

  8. 8. Czy granie na PS Network dalej będzie za darmo?

    • Tak, będzie dalej za free.
    • Nie, będą opłaty podobne do XBL GOLD.
  9. 9. Czy liczysz na wsteczną kompatybilność?

    • Tak! Chcę czasami ogrywać tytuły ze starych platform.
    • Nie, wolę już żeby konsola była trochę tańsza.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bardzo pochlebnym opiniom na temat PlayStation 4 wciąż nie ma końca. Swoje trzy grosze dorzucił ostatnio również Mark Rein z Epic Games, który w wywiadzie dla serwisu Computer and Video Games porównał nową konsolę Sony do "perfekcyjnego komputera do gier".

Jak powiedział:

Bardzo sprytnym posunięciem ze strony
Sony
było zdecydowanie się na architekturę wzmocnionego PC (...). Nie zapominajmy, że
PlayStation 4
ma 16 razy więcej pamięci, aniżeli
PlayStation 3
- to bynajmniej nie jest nieistotne. Wiedząc, że każdy egzemplarz będzie miał takie podzespoły... możemy z nimi zrobić naprawdę szalone rzeczy.

To daje najlepszy na świecie komputer. Rzeczy, nad którymi pracują, poziom wygody... tworzą naprawdę perfekcyjny komputer do gier.

Co za tym idzie, Sony powołuje do życia maszynę, na którą gry tworzy się niezwykle łatwo. Pod tym względem japońskiemu gigantowi udało się dogonić nawet... urządzenia mobilne.

>

Zawsze mówiłem, że tym, co powinna zaoferować nowa generacja, jest nie tylko olbrzymia moc, lecz również usługi oraz prostota doświadczeń - to rzeczy, które sprawiają, że tworzenie gier na
PS4
jest tak proste, jak choćby tworzenie gier na
iPada.

To oczywiście otwiera drogę na konsolowe poletko nie tylko dużym firmom, lecz również mniejszym, niezależnym deweloperom, którzy przy znacznie mniejszym nakładzie środków mogą tworzyć swoje tytuły na konsolę Sony. A, jak wszyscy dobrze wiemy, niezależne tytuły są czymś, na co powolutku zwraca uwagę coraz większa ilość graczy..

http://www.ps3site.pl/epic-ps4-jest-perfekcyjnym-komputerem-do-gier/147880#more-147880

 

Carmack ostatnio dodał, że podzespołu PS4 uzyskają wydajność około dwa razy większą niż ich pc odpowiedniki.

Opublikowano (edytowane)

Gdybyś się wysilił to byś wiedział, że ten news był już wczoraj wrzucany i z mniej żenującego portalu

 

@update:

 

komentarze na ps3site nadal trzymają żenujący poziom...

Edytowane przez SzewczykDratewka
Opublikowano

20 lutego przeszedł do historii jako dzień, w którym oficjalnie zapowiedziano PlayStation 4. Sony nie ujawniło jednak ceny, orientacyjnej daty premiery, ani oficjalnego wyglądu konsoli. Jak się okazuje, istnieje spora szansa na to, że właśnie poznaliśmy informacje na temat jednej z wyżej wymienionych rzeczy.

Na łamach dzisiejszego wydania brytyjskiej gazety "The Sun" pojawił się bowiem artykuł na temat nowej konsoli stacjonarnej Sony, który został poparty bezpośrednimi wypowiedziami Andrew House'a. Jak donoszą redaktorzy tego dziennika, okienko wydawnicze dla PlayStation 4 zostało ustalone na październik.

Co ciekawe, sprzęt ma zadowolić nie tylko hardkorowych graczy. Jak powiedział, konsola zaoferuje coś dla każdego:

Oczywiście nie uczynimy konsoli różową... Kluczem do sukcesu jest przyciąganie ludzi - a przy tym coraz większej ilości kobiet - o zróżnicowanych upodobaniach, poprzez tworzenie zróżnicowanych gier.

Gdyby wiadomość ta pochodziła od "anonimowego i wiarygodnego" źródła, najpewniej potraktowalibyśmy ją jako plotkę. Informacja jest jednak wsparta słowami Andrew House'a, co rzuca na tę sprawę zupełnie nowe światło.

Pamiętając o tym, że analitycy przewidują, iż konsola ma kosztować około 300 funtów (co w przeliczeniu na złotówki daje nam kwotę rzędu... 1479 PLN!), Ci, którzy zamierzają zaopatrzyć się w nią przed premierą, mogą już zacząć odkładać kasę. Nie ma co ukrywać, że gdyby PlayStation 4 naprawdę tyle kosztowało, konsola już na starcie przyciągnęłaby rzesze spragnionych nowych wrażeń graczy - wszak taka cena wydaje się wyjątkowo przystępna, zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę fakt, że mówimy o prawdziwym, multimedialnym kombajnie. Na ten moment jednak musimy poczekać na oficjalne potwierdzenie tych informacji.

http://www.ps3site.pl/andrew-house-potwierdza-playstation-4-ukaze-sie-w-pazdzierniku/147911

 

Problem taki, że The Sun to taki Fakt, ale premiera w październiku działa na wyobraźnie. :]

Opublikowano (edytowane)

genialny artykuł :D w ogóle za dużo osób sobie uparło, że UE4 = moc konsoli. Tak wcale być nie musi. Raz, że twórcy mogą ten engine i jego biblioteki pod ps4 jeszcze zoptymalizować, a dwa, że na pewnie wzorem tej generacji powstaną lepsze silniki. Plusem UE3 było jak dla mnie głównie to, że był jednym z solidniejszych do multiplatform.

 

Zresztą te uszczypliwe analizy pc'towców to norma. Pamiętam jak za czasów ps3 i jego premiery jego moc była określana na podstawie Motorstorma czy Genji przez niektóre serwisy. Sam miałem znajomych co się śmieli jak słabe jest te ps3 bo te gry tak wyglądają i jeszcze gubią framerate....wyszedł Uncharted2 i każdy chciał mieć konsolę.

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano (edytowane)

Benchmarki to nie wszystko, PS3 i tak bedzie mialo dosyc duza moc, a dzieki dokladnie okreslonej architekturze bedzie mozna z niego wycisnac calkiem duzo bo nie trzeba bedzie optymalizowac gier pod rozne konfiguracje sprzetowe jak w przypadku PC.

Slabsze, nie slabsze - na konsole i tak beda gry, o ktotrych PeCetowcy beda mogli tylko pomarzyc. ;)

Edytowane przez saptis
Opublikowano (edytowane)

Po takim Mortal Kombat nie widac, ze to Unreal Engine 3 - troche sie zdziwilem jak sie dowiedzialem, ze gra na nim pracuje. W Bioshock i Batman Arkham Asylum i City juz bardziej to widac.

Edytowane przez saptis
Opublikowano

Nie wiem czy było :) porównanie PC z PS4 na przykładzie Unreal Engine 4 

 

 

A ty cały artykuł 

 

http://pclab.pl/news52831.html

 

Dokładnie. Wydajność Radeona HD 7850 mieliśmy już w 2010 roku wraz z Radeonem HD 6970.

 

Pocieszne. Tyle że w tym 2010 roku jedyne w co mogłeś zagrać to porty z konsol. Nowy sprzęt o takiej mocy to zupełnie nowa jakość gier. Jeżeli fani blach myślą, że mając tego radka 6970 odpalą w najwyższej jakości gry z PS4/X720 to powodzenia.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Co do dyskusji wcześniejszej o tym, co nam daje nowy sprzęt oprócz grafiki, to po demie Battlefielda 4 ładnie widać, jak wszystko stoi w miejscu. No wygląda to fajnie, ale to jest kolejny identyczny FPS. Co tam jest innego, niż na obecnej generacji ? Piszę ofkoz o singlu, parę minut demka obczaiłem. Oczywiście nie oceniam potencjału całej generacji po gierce, która się pojawi w okresie przejściowym, no ale coś jednak już daje do myślenia.

Edytowane przez kotlet_schabowy
Opublikowano

 

 

Nie wiem czy było :) porównanie PC z PS4 na przykładzie Unreal Engine 4 

 

 

A ty cały artykuł 

 

http://pclab.pl/news52831.html

 

>Dokładnie. Wydajność Radeona HD 7850 mieliśmy już w 2010 roku wraz z Radeonem HD

6970.

 

Pocieszne. Tyle że w tym 2010 roku jedyne w co mogłeś zagrać to porty z konsol. Nowy sprzęt o takiej mocy to zupełnie nowa jakość gier. Jeżeli fani blach myślą, że mając tego radka 6970 odpalą w najwyższej jakości gry z PS4/X720 to powodzenia.

Na tym radku na pewno nie odpalą gier na najwyższych ustawieniach, ale raczej na pewno gry będą wyglądać lepiej niż na PS4/X720. Nie od dziś wiadomo że PC stacjonarne są dużo mocniejsze od lapków, a tego typu bebechy znajdziemy w naszych konsolach.

Opublikowano

Mazzeo a co ty masz do mnie ? ja po prostu dałem link do artykuły przecież go nie napisałem :) A pecetowcem wprawdzie byłem i to takim zakręconym że co miesiąc rozkręcałem piec na części by sobie go przeczyścić z kurzu :) i poskładać na nowe, strasznie mnie to relaksowało :).  

  • Plusik 1
Opublikowano

Dodać należy, że Killzone to alpha i nie jest tylko scenką na silniku.

 

Jednak co z tego jeśli to sama grafika, a gameplay wygląda jak KZ3? Animacje te same, trochę bardziej zniszczalne środowisko. Mam nadzieję, że to było na szybko sklecone demo na pokaz PS4.

Gość Szprota
Opublikowano

Serwis Kotaku dotarł do dwóch anonimowych źródeł, które potwierdzają, że nowa konsola Microsoftu będzie wymagała stałego połączenia z Internetem.

 

Artystyczna, nieoficjalna wizja nowej konsoli

 

- Jeśli ostatnio nic się nie zmieniło, to użytkownicy Durango muszą posiadać aktywne połączenie z Internetem, by korzystać z konsoli - mówi anonimowy informator. Durango to nazwa kodowa nowej konsoli Microsoftu.

 

- W przypadku braku połączenia, nie można włączyć żadnej gry i aplikacji - tłumaczy rozmówca Kotaku. - Jeśli połączenie jest przerwane, to po pewnym czasie, były to chyba trzy minuty, o ile mnie pamięć nie myli, wybrana gra lub aplikacja przechodzi w stan wstrzymania i uruchamia się pomoc techniczna, która ma rozwiązać problem z siecią.

 

Powyższe informacje potwierdzają doniesienia, o których pisaliśmy w marcu. Serwis VGLeaks dotarł wtedy do dokumentacji technicznej nowego urządzenie, a jednym z ważniejszych punktów opisu sprzętu była informacja, że Durango będzie „zawsze podłączone do Internetu” (always connected).

 

Sony już wcześniej potwierdziło, że połączenie z Internetem nie będzie wymagane do gry na PlayStation 4. Tymczasem o nowym Xboksie wciąż wiemy niewiele. Według niepotwierdzonych informacji, Microsoft zorganizuje w kwietniu konferencję, na której przekaże więcej informacji.

 

http://www.eurogamer.pl/articles/2013-04-04-nieoficjalnie-nowy-xbox-bedzie-wymagal-stalego-polaczenia-z-internetem

Opublikowano

ja trochę inaczej wszyscy narzekają że obecne konsole sa już za długo na stażu i wogole,oczywiscie wiadome że next-geny już sie przydadzą ale po zagraniu w Crysis 3 i Resident Evil 6 (a podobno Halo 4 tez ma mega oprawe i wogole) uważam że to co te maszynki potrafią jak na tyle lat to jest na prawdę mega,zwłaszcza Crysis 3 na prawdę nie spodziewałem się że takie coś jeszcze można wyciagnać z maysznki która ma 512 mb ram... to jest coś niesamowitego,narzekają co niektórzy że next-geny już są stare na starcie co jest ładna bzdurą bo przy takiej specyfikacji to bedzie masakra,a już nie wyobrażam sobie co bedzie pod koniec żywota next-genów,tak jak teraz current-geny potrafią jeszcze na prawdę zadziwić.

  • Plusik 1
Opublikowano

Jeżeli MS zdecyduje sie naprawdę na ten patent z wymogiem stałego podłączenia do sieci, to moga sie gonić. Po wielu wielu latach używania konsol Xbox mówie im gromkie "wypierdalać". Nie mam kłopotów z dostawca neta i działa mi raczej bez problemów, ale na tak bezczelne traktowanie klienta ja się nie godzę.

Opublikowano

Od kilku dni w internecie możemy zobaczyć pełną wersję technologicznego dema ze stajni Epic Games, zatytułowany Elemental. Identyczna z pozoru wersja została rok temu pokazana na PC-cie, w który włożono GeForce'a GTX 680. Ostatnio za sprawą serwisu Digital Foundry zobaczyć mogliśmy bezpośrednie porównanie obu wersji, które pokazywało wprost - demo na PC deklasuje konsolową wersję. Ale czy właśnie taka jest prawda na ten temat?

Okazuje się, że nie, gdyż głos w sprawie porównania postanowił zabrać Brian Karis - starszy programista od spraw graficznych w Epic, który zdradził jak wyglądały pracę nad demem w wersji na PS4.

Największym wyzwaniem było połączenie dwóch kompletnie różnych scenek - tego co pokazaliśmy na PS Meeting i rozszerzonej wersji znanej wcześniej graczom. Każde z nich miało inne ustawienia źródła światła i mieliśmy problem, dlatego też różnice, które można zobaczyć na nagraniu nie wynikają ze słabości platformy - ale innego ustawienia światła.

Ale jak się okazuje, to nie wszystko i braki w grafice, które można zobaczyć są związane ze zmianą prezentacji:

>

Jednym z efektów, który można zobaczyć w wersji PC są góry, które widać przez drzwi. Na konsoli ich nie ma, gdyż zmieniliśmy kompletnie scenę poza murami zamku, dlatego tam nie było linii gór. Podobnie jest z widokiem na góry z zewnątrz - to także zmieniliśmy na PS4. Dlatego po połączeniu dwóch scen ciężko porównywać wersję z PS4 i PC.

Jednak niektóre elementy, a raczej ich brak spowodowane jest ogromnym pośpiechem w Epic:

Inne rzeczy są takie same - wygładzanie krawędzi, rozdzielczość, jakość tekstur, głębia widzenia (obie wersje opierają się na technice bokeh), a także efektowi rozmyci w ruchu. Największą różnicą jest na korzyść wersji PC implementacja dynamicznego oświetlenia, gdzie na PS4 jest przygotowane wcześniej źródło. Zmniejszyliśmy także o trochę ilość cząsteczek, oraz wyłączyliśmy teselacją z którą mieliśmy problem i nad nią nie pracowaliśmy. To naprawimy następnym razem.

Czyli jednak nie jest aż tak źle jak niektórzy mówili. Demo na PC było dopieszczone, a na konsoli zrobione na szybko, byle coś pokazać. A filmik z porównaniem o którym mowa dostępny jest poniżej.

http://www.ps3site.pl/tech-demo-unreal-engine-ps4-vs-pc/148120

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...