Skocz do zawartości

Konsole NextGen  

296 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Na którą konsolę nextgen czekasz najbardziej?

    • PlayStation 4
    • Xbox 720
    • Wii U
    • Jestem zawiedziony konsolami, nie zakupie kolejnej.
  2. 2. Nazwa następcy Xbox 360 to?

  3. 3. Premiera nowego Xboxa będzie?

  4. 4. Premiera PS4 będzie?

  5. 5. Ile RAM będą posiadać nowe konsole?

  6. 6. Nowe konsole będą kosztować...

    • 299-399 € (1199-1599 zł)
    • 400-499 € (1600-1999 zł)
    • 500-599 € (2000-2399 zł)
  7. 7. Ile rdzeni będą mieć nowe konsole?

  8. 8. Czy granie na PS Network dalej będzie za darmo?

    • Tak, będzie dalej za free.
    • Nie, będą opłaty podobne do XBL GOLD.
  9. 9. Czy liczysz na wsteczną kompatybilność?

    • Tak! Chcę czasami ogrywać tytuły ze starych platform.
    • Nie, wolę już żeby konsola była trochę tańsza.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nom wiemy. battlefield 4. ac4. i kinnect crap 2.0

Mocno prawdopodobne , ale oprócz tego powinni pokazać jakiegoś solidnego ex'a (po cichy liczę na AW 2). Ale cudów tez nie ma co się spodziewać bo powinni raczej zostawić coś na e3.

Opublikowano

Paczer piszę, że M$ da nam to samo co Sony  w przypadku PS4, więc mam nadzieje. że pokażą ze 3-4 dobre giercochy plus jeden gameplay a reszta na E3.

  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

W sumie mogli by zrobić ciekawe myko polegające na teaserze kompilującym parę gier, taki filmik 30-sekundowy z zagadkowymi miejscówkami żeby ludzie mieli rozkminę co to może być aż do ich konfy na e3. Ciśnienie by się napewno lekko podniosło. Tylko, że do tego trzeba mieć nowe exy... eh, trudno :P

 

Zresztą mogą nawet zrobić 1 minutowe wystąpienie sprzątaczki z ich biura, która powie "nowy xbox, premiera grudzień 2013" i wystarczyłoby. Hamerykanie i tak by ogłosili ten dzień świętem narodowym. Połowa rodzin pewnie czeka żeby pod choinką postawić nowego X'a.

Edytowane przez dawdi17
  • Minusik 3
Opublikowano

W sumie mogli by zrobić ciekawe myko polegające na teaserze kompilującym parę gier, taki filmik 30-sekundowy z zagadkowymi miejscówkami żeby ludzie mieli rozkminę co to może być aż do ich konfy na e3. Ciśnienie by się napewno lekko podniosło. Tylko, że do tego trzeba mieć nowe exy... eh, trudno :P

 

Zresztą mogą nawet zrobić 1 minutowe wystąpienie sprzątaczki z ich biura, która powie "nowy xbox, premiera grudzień 2013" i wystarczyłoby. Hamerykanie i tak by ogłosili ten dzień świętem narodowym. Połowa rodzin pewnie czeka żeby pod choinką postawić nowego X'a.

co w tym złego?

Ja też czekam,coś ze mną nie tak?

Opublikowano

Zresztą mogą nawet zrobić 1 minutowe wystąpienie sprzątaczki z ich biura, która powie "nowy xbox, premiera grudzień 2013" i wystarczyłoby. Hamerykanie i tak by ogłosili ten dzień świętem narodowym. Połowa rodzin pewnie czeka żeby pod choinką postawić nowego X'a.

 

Heh, chyba już coś takiego miało miejsce, tylko konsola trochę inaczej się nazywała. Wygląda na to, że co kraj, to obyczaj :).

  • Plusik 4
Opublikowano (edytowane)

Dla tych co czekali na illumiroom mam złą wiadomość, nie zadebiutuje ona na nowym Xobxie

http://www.engadget.com/2013/04/30/microsoft-illumiroom-researchers/#continued

 

 

Microsoft says Illumiroom isn't yet ready for next Xbox, but will get public demo in July

 

Since we saw Illumiroom at CES in January, the research has come quite a ways. But while it's still a spectacular technology display, don't look for it to pop up in any Xbox announcements in the near future. In fact, Microsoft Research's Hrvoje Benko and Brett Jones told us during a interview that while they have Illumiroom technology working well at this point, they're not likely to even demo it to the public until July at Siggraph.

That's not to say that you're not going to want it. The researchers showed in detail exactly how it works: they use a Kinect to scan your living room, then project a series of "illusions" onto it with a wide-screen projector, getting the colors just right using a technique called "radiometric compensation." The projector and Kinect can be mounted in any convenient spot in the room, like the ceiling or a table. While the technology can be used with other forms of entertainment, researchers concentrated on gaming, since they're able to generate source material that works well with the effects. Some of those illusions include "focus," which displays special effects around the images, "segmented focus," to extend the display to portions of the living space (requiring extra material to be generated), and "appearance," changing the look of your room by giving it a cartoon appearance, for instance. Despite the still-early phase of the research, it's definitely whetting our appetite for more -- and you can see an interview with the researchers, along with a full raw video of the presentation after the break.

 

 

Pod linkiem są fajne filmiki pokazujące działanie illumiroom. Robi to niezłe wrażenie, może dodadzą to trochę później jako Kinekt 2.5 albo coś podobnego. Chciałbym to zobaczyć i zagrać w coś w tym illumiroom.

Edytowane przez _mike
Gość DonSterydo
Opublikowano

To była oczywista oczywistość. Nawet jakby to skończyli to i tak byłby to jedynie peryferyjny osprzęt - sam taki projektor z 500$ pewnie by kosztował.

  • Plusik 1
Opublikowano

Znamy już pierwszą grę, która będzie pokazana 21 maja - Call of Duty: Ghosts. Najprawdopodobniej Call of Duty wreszcie, po tylu latach, dostanie nowy silnik.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Ale wersja na nową generację? Trochę dziwne jakby pokazali trailer z X360.

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Nie sądzę by nowy engine zmienił założenia CoD'a jako gry skoro będzie wersja na obecne konsole - pewnie będzie to samo z lepszymi teksturami, efektami i tyle.

Edytowane przez DonSterydo
Gość aphromo
Opublikowano

Zgadzałbym się z Donem, nawet gdyby nie było wersji na PS3/360. Na rewolucje w serii bym nie liczył ( poza grafiką, fizyką itp.) Model rozgrywki zostanie ten sam,

Opublikowano

Na rewolucje w serii bym nie liczył ( poza grafiką, fizyką itp.) Model rozgrywki zostanie ten sam,

Do zmian w tym aspekcie podchodził bym jednak z dystansem.

Opublikowano

Jak co roku trochę podjarka, bo może zrobią coś godnego pierwszego MW1 jeśli idzie o multiplayer. Szanse na to są trochę większe niż zwykle, raz że nowy silnik, dwa że pewnie niektóre rzeczy (bzdurne) rzeczy które pojawiały się w MW2, MW3 zostaną wypie.rdolone (żeby powrócić w Ghosts 2, Ghosts 3). Ot, taki motyw "nie mamy już pomysłu na nowe samochodziki na baterie, w sumie nowy silnik wystarczy ludziom do podjarki, także wyrzućmy to i wsadźmy za dwa lata jako nowość".

Opublikowano (edytowane)

„Dlaczego Nathan Drake jest masowym mordercą?” To nie odpowiedź jest ważna, lecz samo pytanie. Symbolizuje bowiem gigantyczną zmianę nastawienia w stosunku do gier. Według Adriana Chmielarza, polskiego twórcy gier, prawdopodobnie po raz pierwszy w historii kolejna generacja konsol stanie się również „kolejną generacją projektowania gier”.

- Sytuacja wygląda w ten sposób, że na jednej szali mamy ludzi, którzy pod koniec generacji pytają: „Dlaczego Nathan Drake jest masowym mordercą?” - mówi Adrian Chmielarz w rozmowie z dziennikarzem Eurogamera na imprezie Digital Dragons w Krakowie. - A przecież nie pytano o to po premierze Uncharted 1. Wcześniej się nad tym nie zastanawiano.

- Coś się jednak stało i to prawdopodobnie efekt walki twórców niezależnych, starających się pokazać inną stronę branży. Niektórzy gracze pograli trochę w jakieś produkcje niezależne, zaczęli myśleć o grach, po czym wrócili do popularnych tytułów i stwierdzili: „OK, coś tu nie gra”.

- Nie mogę sobie wyobrazić sytuacji, w której autorka scenariusza Tomb Raider musi się tłumaczyć, powiedzmy w 2005 roku, z gigantycznego dysonansu. Lara Croft w jednej chwili mówi „Oh, jestem przestraszoną dziewczynką”, by za chwilę „Dff dff dff dff dff” [dźwięki karabinu maszynowego - dop. red.], zabijać jak seryjny morderca. Ale autorka scenariusza musiała się tłumaczyć i przyznała, że jest problem, i trzeba coś z nim zrobić. Może wszystko to okaże się karkołomne, ale pojawia się inny sposób myślenia.

 

 

Ciąg dalszy:

http://www.eurogamer.pl/articles/2013-04-30-adrian-chmielarz-dlaczego-nathan-drake-jest-masowym-morderca

Edytowane przez Pawlo
Opublikowano (edytowane)

TL:DR

Mniej grania, więcej wczuwania. Wzoruje się na Davidzie Cage'u

Moja interpretacja jego tekstu:
Gry muszą całkowicie zmienić się w interaktywne filmy.

Edytowane przez Dahaka
Opublikowano

TL:DR

 

Mniej grania, więcej wczuwania. Wzoruje się na Davidzie Cage'u

 

Moja interpretacja jego tekstu:

Gry muszą całkowicie zmienić się w interaktywne filmy.

Moim zdaniem to ludzie, a raczej nieistniejące już N+(chwała) zrobili z niego jakieś guru, a z tego patafiana tak naprawdę zwykły badylarz.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Nie będzie nowego silnika na tej generacji zapewne. Call of Duty wychodziło równolegle na PS3, X360 i Wii, i platforma Nintendo otrzymywała wersję mocno poobcinaną z każdej strony. Teraz sytuacja się powtórzy.

 

World at War wyszło nawet na PS2, ale było zupełnie inną grą.

Edytowane przez Lukas_AT
Gość DonSterydo
Opublikowano

Mam nadzieję, że fizyka na nowych konsolach będzie prezentowała taki poziom:

 

metrolastlightphysx_by_teddyterror-d5z1b

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...