Skocz do zawartości

Konsole NextGen  

296 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Na którą konsolę nextgen czekasz najbardziej?

    • PlayStation 4
    • Xbox 720
    • Wii U
    • Jestem zawiedziony konsolami, nie zakupie kolejnej.
  2. 2. Nazwa następcy Xbox 360 to?

  3. 3. Premiera nowego Xboxa będzie?

  4. 4. Premiera PS4 będzie?

  5. 5. Ile RAM będą posiadać nowe konsole?

  6. 6. Nowe konsole będą kosztować...

    • 299-399 € (1199-1599 zł)
    • 400-499 € (1600-1999 zł)
    • 500-599 € (2000-2399 zł)
  7. 7. Ile rdzeni będą mieć nowe konsole?

  8. 8. Czy granie na PS Network dalej będzie za darmo?

    • Tak, będzie dalej za free.
    • Nie, będą opłaty podobne do XBL GOLD.
  9. 9. Czy liczysz na wsteczną kompatybilność?

    • Tak! Chcę czasami ogrywać tytuły ze starych platform.
    • Nie, wolę już żeby konsola była trochę tańsza.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Adi trzeźwo myśli to mi się podoba.

 

No tak lepiej zeby Sony dalo 500 dolcow i DRM zeby hejt szedl rowno na obie konsole po co nam konkurencja lepiej zeby kazdy jechal po nas po rowno....

 

 

No może dopiero wtedy byś zrozumiał jakie to jest na dłuższą metę żenujące i pokazuje tylko jak ludzie płytko myślą i mądrzą się na temat urządzenia które mają głęboko w (pipi)e. Jaki to ma sens ? czemu fanów SONY bardziej boli dupa niż fanów M$ ????????????? To kto tu lubi być dymany ?

Edytowane przez Soul
Opublikowano (edytowane)

A ileż można po nich jechać ? co mają nas na kolana przepraszać? nie rozumiem takiego gadani....wszystko co do tej pory stało na przeszkodzi kupna Xone zniknęło, wycofali się z tych bzdetów i tyle.

Mają prawo badać rynek i patrzeć jak świat reaguje na ich dziwne pomysły.......i lepiej późno niż wcale działać, powiedzieli co mieli powiedzieć okazało się to (pipi)nią z której dziękować zrezygnowali.

Ja tam jestem happy, niech teraz grami walczą a nie durną polityką i nie mam zamiaru zachowywać się jak wielki Pan pisząc no jak myślą, że mnie tym kupili to są w grubym błędzie....... :teehee:

Ty na serio myślisz, ze oni badali sobie rynek? Powiedz, ze to nieprawda. Prosze. Edytowane przez pop
Opublikowano (edytowane)
Czemu ma mnie obchodzić przy kupnie konsoli to ,że pół roku wcześniej przez kilkanaście dni był dyskutowany pomysł o blokowaniu uzywek?

 

może dlatego że jak już kupisz konsole to MS znowu może wyskoczyć z tym pomysłem, i wtedy obudzisz sie z ręką w nocniku

 

 

naprawde tak bardzo daliście sobie zamydlić oczy że nie widzicie tego co MS probował zrobić? wierzycie że już nigdy nie spróbuje? wierzycie że nie sprobuje jeszcze w okresie obecnej generacji (XO)? 

 

jeśli tak to bardzo musicie ich kochać, jak człowiek kocha to wszystko zniesie

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Wytykanie Microsoftowi ze przestraszyl sie pre-orderów to niezly rodzyn. Kazda firma chce zarobić, a Sony wprowadzając model sprzedaży za 399$ i bez DRMu tez łaski nie zrobili - przeanalizowali ze zarobią w ten sposób.

 

Ale dobra, nie przeszkadzam w dalszym nazywaniu MSu korpowyzyskiwaczami, a Sony dobrym wujkiem który klepie po glowce zawsze i wszędzie, kontynuujcie.

Kolego, z tego co czytalem jeszcze tydzien temu to sam smiales sie z MS, chwilowo zrezygnowali a Ty znow im d upe lizesz? Jest to strasznie zalosne.

Z drugiej strony musisz miec ciekawe zycie,kobieta Twoja pojdzie przespac sie z jakims gosciem,pozniej przyjdzie powie przepraszam i dla ciebie nic sie nie stalo.

  • Plusik 1
Opublikowano
naprawde tak bardzo daliście sobie zamydlić oczy że nie widzicie tego co MS probował zrobić? wierzycie że już nigdy nie spróbuje? wierzycie że nie sprobuje jeszcze w okresie obecnej generacji (XO)? 

 

jeśli tak to bardzo musicie ich kochać, jak człowiek kocha to wszystko zniesie

 

 

Troche jak z tej reklamy.

 

http://www.youtube.com/watch?v=SHS2nG_Ys44

Opublikowano

Ja bym powiedział inaczej, kto kusi sie na tak oderwane od rzeczywistości porównania w kontekście gierek chyba nigdy nie mial i nie będzie mieć kobiety.

 

Niektorzy sprowadzili tutaj dyskusje do tak zalosnego poziomu ze odechciewa sie wchodzic do tematu. Paradoks jest taki , ze niektorzy sie stresują o brak DRM w Xboxie One bardziej niż kiedy on byl.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Czasem ludziom są potrzebne porównania do takich rzeczy, może czasem dzięki temu jest komuś coś łatwiej zrozumieć lub to ogarnąć, a jeśli interesuje Cię tak bardzo moje życie prywatne to mam żonę.

  • Plusik 1
Opublikowano

Przecież porównywanie do zdradzającej laski jest kompletnie z du.py.

 

Jak już to może pasować do laski, z którą będzie się za pół roku.

To nie jest temat na tłumaczenie Tobie co to jest interpretacja, jeśli chcesz na ten temat porozmawiać to zapraszam na PW albo do CW.

Gość Szprota
Opublikowano

O 22 naszego czasu na żywo zostaną pokazane tytuły startowe na PS4 :), czyli dość spekulacji i niepewnych informacji 

 

Jakiś specjalny event czy co?

Opublikowano

Xbox_Controller_RHS78_TransBG_RGB_2013.p


Xbox One controller

Analog sticks

Quote:
The down-sizing of these analogues had us worried at first, but control ultimately feels just as tight as before, while the claimed decrease in dead-zone parameters is acutely felt in games like Forza Motorsport 5. This is a measure of how far the stick needs to move before actions start to register on-screen, and the reduced travel definitely helps here for gentler nudges to the car's direction.
On the d-pad
Quote:
As for the Xbox One controller's d-pad, we finally get a long-overdue revision over the current-gen's block design, and there's no looking back. A Nintendo-style cross lays over a gentle inward bend in the pad's mold, with each point depressing in every which way without their edges tapping against the contour.
Impulse triggers
Quote:
its two triggers are cut to a more angular design than before, creating a natural bending point for index fingers wrapping around it. Easier depression on triggers is also a major plus over the very resistive spring-loaded feel of the 360's counterparts.

While there are no FPSs on the show floor to bear this out, games like Forza Motorsport 5 are well optimized for it, sending a bizarre mixture of vibrations - both bass and treble, if you will - simultaneously to your palms and fingertips as acceleration is modulated.

Some of these concerns are allayed by promises that the controller features a low-power battery mode, turning off parts of the controller - rumble included - when the controller is idle, and without the need to constantly re-sync.


DUALSHOCK4_05.jpg.jpg


Dualshock 4


On the analog sticks

Quote:
The design sports a gentle outwards tilt that catches the bend of each finger, narrowing to a finer point. It's difficult to eulogize the effectiveness of this approach; while not quite a full hook in the style of the rival pad's, it works wonderfully well in securing each finger, and the tension needed to drive it down once again feels equitable to Microsoft's solution.

Tightened dead-zones make games like DriveClub eminently easier to control, but the bigger change here is in the friction of the sticks - increased to bring it closer to the pressure needed on the Xbox One's. The old PS3 sticks with their convex grips are often criticized for feeling a little too delicate in travel

Overall, it's striking how similar both controllers feel in this department, as if the houses of PlayStation and Xbox both independently honed in on the very same sweet-spot for grip and required pressure.
On the buttons
Quote:
Looking to the buttons, the Dual Shock 4 boasts a more tightly packed d-pad than usual, using a silkier matte texture that tapers off towards the center point.

On the right side of the pad, the 8-bit precision analogue face buttons of the last controller are swapped out for digital versions, largely due to their lack of practical use in games, but also to improve communication speeds with the PS4 console.

On the touchpad
Quote:
It's clickable like a regular laptop mouse pad, and even light touches to its surface are quick in response - in theory, an RTS game based around pinch-to-zoom and panning gestures could find a comfortable home on the platform in future.


Preliminary verdict

Quote:
All in all, both Microsoft and Sony have clearly taken note of the shortfalls in their current-gen controllers and make amends without over-stepping the mark - inevitably arriving at a similar middle-point in ergonomic design. Microsoft is no stranger to the process of evolving its pad design with every generation, going from the mighty Duke on the original Xbox, to a minimised S version which formed a basis for the more streamlined 360 pad. The Xbox One continues that tradition of refinement with gentle tweaks across the board - plus the addition of rumble features which make a surprising difference - though the result is one that should be warmly familiar to existing Xbox fans.

Meanwhile, Sony's DualShock 4 shows a more radical departure from the Dual Shock form factor it's held onto for the last three generations. With the revelation that neither the PlayStation 4 or Xbox One offer compatibility for current-gen pads, it's just as well that these new controllers bring enough incremental tweaks to every facet of their designs, each adding up to a broader sense of overall improvement than we'd expected going in. Certainly, controller comfort will always be a strict matter of personal taste, but between the two, the balance between conservation and evolution has been judged with care
http://www.eurogamer.net/articles/di...true-evolution
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

wybaczcie że kopiuje posta z CW ale tam przemkną on bez odzewu, a chce opisać sytuacje która nie zależy od hejtu na daną konsole, jest to tekst który nie zależy od konkretnego nexgena, ma poprostu opisać sytuacje na nowe konsole

cytat [mój]

"w jakimś newsie (chyba w wypowiedzi cliffa bleszinskiego) było napisane że że przesiadka na cyfrową dystrybucje jest w zamyśle obu gigantów - oczywiście skupienie się na cyfrowych wersjach pociąga za sobą to co jest na steamie - czyli gra przypisana do konta i brak możliwości odsprzedania (chyba że by zakładac konta na każdą gre osobno..)  brzmi to słabo, ale w tym tekście padło zdanie "rynek zaleją gry z wyciętym contentem sprzedawanym jako DLC żeby wyrwać więcej kasy, jednak wersje cyfrowe będą tańsze i będą miały wbudowane DLC"

i na to jestem w stanie przystać - jeśli pudełkowa pocięta nówka będzie kosztować 200-250zł, a wersja cyfrowa będzie za 100-120-150zł i będzie miała odrazu wliczone DLC to ja bardzo chętnie kupie wersje cyfrową, nawet mimo że nie moge sie jej pozbyć.

powtarzam - w takiej sytuacji cyfrowa wersja to świetny pomysł!

 

problem w tym że obecnie na current genach cyfrowe gry są o wiele droższe niż pudełkowe w sklepach (239-269zł , a w sklepach 179-199zł) co jest absurdem i sytuacją nie do zniesienia

jednak gdyby rzeczywiście wersje cyfrowe były tańsza (w końcu masa kosztów i pośredników odpada) to chętnie bym je kupował

 

powiem więcej - jeśli na nextgenach pudełkowce będą w cenach jak teraz, ale cyfrowe wersje będą tańsze to napewno wiele gier kupie cyfrowo

gdyby doszły do tego promocje chociaż w połowie tak dobre jak na steamie to z radością przejde na cyfrowe wersje gier

 

jadnak jak wszyscy wiemy narazie wersje cyfrowe są absurdalnie drogie i nikt o zdrowych zmysłach ich nie kupi (chyba że ze składki, co tez jest wypaczeniem tego systemu)"

 

powiem że nigdy nie kupiłem "zwykłego preordera" i to z jednego powodu - nie chciałem się ograniczać do jednego sklepu, nie chciałem być uzależniony od jego dostaw. Mam to szczęście że mieszkam w warszawie i zawsze mam do wyboru kilka sklepów do których można podjechać i kupic gre 2-3 dni przed premierą....

i tak właśnie dziele gry - na te które musze mieć na premiere, i na te które mogę kupić jak potanieją,  z czego dotychczas te które chciałem kupić na premierę, to tak naprawdę kupowałem kilka dni przed premierą, i jak narazie ten system sie sprawdza, kupiłem już wiele gier kilka dni przed premierą (głównie w ultimie), a jedyne preordery jakie złożyłem to było na BF3 i TLOU - oba w ultimie, z czego BF3 kupilem 4 dni przed premikerą, a TLOU 3 dni przed premierą, oba wiedziałem ze w tym sklepie można dorwać i osobiście pojechałem tam i kupiłem (preordera na TLOU złożyłem w tramwaju jadąc do sklepu - bo typek powiedział że nie sprzeda mi gry [mają bezwzględny zakaz] jeśli nie złoże preordera -więc jadąc tramwajem do sklepu szybko złożyłem preordera i kupiłem gre w środę, gdzie premiera jak zwykle była w piątek)

 

rozpisuje się i wprowadzam nudę - wiem, i przepraszam...

zmierzam do tego że bardzo chętnie kupował bym NIEKTÓRE gry na premiere w wersji cyfrowej gdyby była tańsza od pudełkowej i zawierała w sobie DLC (ponieważ nie moża jej sprzedać)

 

cały ten tekst dotyczy obu platform i nie ma na celu nikogo obrazić, chce tylko pokazać że są sytuacje gdy gracz z przyjemnością kupi wersję cyfrową jeśli ta będzie w rozsądnej cenie (a nie 239)

i to jest dobra droga by wprowadzić dystrybucję cyfrową zamiast pudełkowej, a nie to co próbowało robić MS w ostatnich tygodniach

 

pozdrawiam, i wszyscy prawdziwi gracze - łączmy się przeciw wyzyskowi korporacji. nasze hobby nigdy nie było tanie, ale są pewne granice

Edytowane przez Yano
Gość _Milan_
Opublikowano (edytowane)

czyli u nas równowartość 400 euro, no to chyba smieszna cena biorac pod uwage ile zada sie za nedznego ifona 5.

Edytowane przez _Milan_
Opublikowano

Jakby cyfrowa dystrybucja tak wygaldala jak w poscie Yano to biore to od zaraz. Tak wlasnie Steam zdobywa i dominuje rynek - promocjami i dobra cena a nie przymusami. Tansze gry i jeszcze z wloczonym DLC to by byla super sprawa. A wyobrazcie sobie np ze jak kupicie nowe Halo w cyfrowym sklepie MS za 50 a nie za 60 dolcow to dostaniecie jeszcze kod znizkowy o wartosci 10-20 dolcow na dowolna gre. Da sie? Pewnie ze sie da tylko ze wtedy beda mniejsze zyski dla wydawcow czy dla samego Sony/Micro i panowie w bialych kolnierzykach na takie cos nie pozwola...

Gość Szprota
Opublikowano

Xbox-One-Headset-610x610.jpg

 

Xbox One's wired chat headset has been revealed. The device looks similar to Xbox 360's microphone, with one speaker and a controller input. On Xbox One, you'll have volume and mute control on the controller input -- similar to the old version of the Xbox 360 headset -- and padding on both sides of the headset. The new device will also use a wideband voice codec for sharper voice chat.

http://uk.ign.com/articles/2013/06/21/xbox-one-headset-revealed

Opublikowano

Nie kulawy, przy tym co dawali to 360 to powiedział bym nawet, że "hajend"

Gość DonSterydo
Opublikowano

Niech wywalą Kinecta i dadzą go do zestawu z konsolą.

  • Plusik 2
Opublikowano

wcześniej były głosy "nowy kinect jest takie świetny że bedzie mozna normalnie gadać bez HS" a okazuje sie, co zresztą jest oczywiste, że ciężko by było podczas gry kompunikować sie za pomocą kinecta bo za duży jest jhałas w całym pokojuż żeby mógł on wyłapac głos gracza a nie wszystkie dzwięki z gry i z otoczenia

Gość aphromo
Opublikowano (edytowane)

Nic, po prostu fajna inicjatywa.

Edytowane przez aphromo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...