Skocz do zawartości

Konsole NextGen  

296 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Na którą konsolę nextgen czekasz najbardziej?

    • PlayStation 4
    • Xbox 720
    • Wii U
    • Jestem zawiedziony konsolami, nie zakupie kolejnej.
  2. 2. Nazwa następcy Xbox 360 to?

  3. 3. Premiera nowego Xboxa będzie?

  4. 4. Premiera PS4 będzie?

  5. 5. Ile RAM będą posiadać nowe konsole?

  6. 6. Nowe konsole będą kosztować...

    • 299-399 € (1199-1599 zł)
    • 400-499 € (1600-1999 zł)
    • 500-599 € (2000-2399 zł)
  7. 7. Ile rdzeni będą mieć nowe konsole?

  8. 8. Czy granie na PS Network dalej będzie za darmo?

    • Tak, będzie dalej za free.
    • Nie, będą opłaty podobne do XBL GOLD.
  9. 9. Czy liczysz na wsteczną kompatybilność?

    • Tak! Chcę czasami ogrywać tytuły ze starych platform.
    • Nie, wolę już żeby konsola była trochę tańsza.


Rekomendowane odpowiedzi

Te kąśliwe uwagi na pewno odbiją się szerokim echem nie tylko w Szwecji, ale też w wielu krajach, które zostały olane ciepłym moczem przez giganta z Redmond.

 

Nie ma to jak profesjonalizm i kultura redaktorów najpopularniejszego w Polsce portalu o PS3  :D

A i tak kilka betonowych fanów X'a na tym forum będzie się cieszyć, no bo przecież do tego czasu będą wiedzieć jak sprawuje się nowa konsola M$ :teehee:

Odnośnik do komentarza

Mam takie pytanie, bo nigdy sam tego nie doświadczyłem. Czy któryś z Was z perspektywy czasu jest zadowolony, że kupił jakąkolwiek konsolę w dniu premiery, a nie poczekał np. pół roku? Tak pytam, bo się teraz okazuje, że prawie wszyscy kupują konsole na premierę i potem wyjdzie, że SONY sprzedało 30 mln konsol w pierwszym dniu

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza

Przecież ceny niezapowiedzianych oficjalnie gier/bez ustalonej ceny zawsze będzie wyższa, a to dlatego, żeby preorderowcy nie musieli dopłacać do zamówienia, różnicę sklep po prostu zwróci. To zagranie czysto marketingowe, jak sklep zwraca różnicę klient patrzy pozytywniej niż jakby miał dopłacać. 

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Te nazwy domen od razu na myśl przywiały mi skojarzenia z Fable Heroes :sweat: może sequel/następca ?

 

Wątpię by robili sequel gry, której nikt nie kupił. Kojarzy mi się to raczej z jakąś krzyżówką normalnego Fable i MMO - miałoby to sens biorąc pod uwagę, że od kilku miesięcy zatrudniają ludzi z doświadczeniem w produkcjach MMO.

 

Jest też możliwość, że to wcale nie jest gra.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Czyżby to był ten unikalny ex MS-u na Gamescom?

 

 

 

Ubisoft's Fighter Within is a Kinect-based Xbox One game

 

Unleash your inner fighter to beat your friends with your bare knuckles
 
Discover Fighter Within, the next-gen game that provides you the excitement of a real fight, throwing you into the most immersive total-body combat experience ever made. Enter a world of sweat, timing and training thanks to kick-ass motion recognition. Brawling with your friends will never feel the same again.
 
Test your real fighting skills thanks to the next gen of motion recognition. The new Kinect technology arms Fighter Within with realistic fighting moves using unprecedented 1 to 1 precision movement tracking.
 
Enter a brutal, physical and liberating world. New-gen jaw-dropping graphics, real-time wounds, sweat & facial impacts, extreme arenas environments, primal animations… The new Xbox One Kinect allows you to dive into a unique realistic experience and feel the fight. All you expect from a next gen fighting game is there.
 
Earn your bragging rights over your friends by proving your real fighting skills!
 
• True friends don’t pull their punches: Let off some steam and earn your bragging rights over your best mates in ultra-raw fighting sessions. New Kinect’s power dramatically improves the multiplayer experience, allowing you to invite and defy your friends over a good fight right in your living room, or to compete online against the world to become the ultimate fighter.
 
• Reveal your abilities: Kicks, punches, counters, throws, combos, special moves, everything you expect from a fighting game is there: Execute precise and amazing combos thanks to the new Kinect and use the huge diversity of gameplay to choose between core combat or special attacks to destroy your opponents.
 
• Think first, hit after: Skills are not enough to win a match, superior fighting tactics will give you the upper hand. Use your surroundings to your advantage, collect totems and position them wisely in the arena to power up your attacks, choose the right moves and signature attacks that will undermine your rival and finish him off with a devastating final blow.
Odnośnik do komentarza

zaczyna sie, jak jeszcze zapowiedza dance central 8 to może jednak x nie jest stracony.

<szydera>

 

marzy mi sie okami pod kinekta, sprzedawana razem  z bieznia, gracz musialby biegac na 4 konczynach.

 

xD 

 

skończy się tak

 

1366406247bcdea2_l.gif

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Self publishing na Xone:

 

 

Microsoft has unveiled its Xbox One indie developer self-publishing program.

Microsoft said it met with more than 50 developers to learn what they wanted from a self-publishing program, and ID@Xbox, as it's known, is the result.

Under the new rules, each registered developer will receive two development kits at no cost, and developers will have access to the full power of the console, cloud services, Kinect and the Xbox Live toolset, which includes Xbox SmartGlass, multiplayer, Achievements and Gamerscore, among other things.

Applications to the ID@Xbox Program will be accepted from 20th August at www.xbox.com/id. If a developer is accepted, it will become a registered Xbox One developer.

Microsoft said this status will be granted "with priority" to independent game developers "who have a proven track record of shipping games on console, PC, mobile or tablet", suggesting Microsoft has stopped short of creating a true open platform in the vein of the App Store.

Crucially, there are no application fees, and as with Xbox 360, there are no fees for certification or title updates.

Developers will also benefit from a global support team, headed up by ID@Xbox director Chris Charla. Charla's brief is to maintain personal communication with developers. Community managers will provide quick responses to submissions, and a number of events are planned to explain how the process will work.

A chief concern among indie devs is how their games will be discovered by gamers who use the Xbox One.

Microsoft said all games are located together on the Xbox One Store, and "rich search scenarios" using voice through Kinect will enable easy discoverability.

Trending will showcase what friends and the community are playing, Recommendations will bring forward new games based on what you like to play, Spotlight showcases Editor Picks and, with the Xbox One's Game DVR and Upload feature, new games will be found as gamers capture and share videos. Developers will also be able to create special events out of Achievements and Challenges.

The initial phase of the program will begin this autumn, but longer term Microsoft plans to enable any Xbox One console to be used as a development kit for self-publishing purposes. "This means that any hobbyist with a great game idea can make it come to life on Xbox One," Microsoft said.

"We know Xbox fans will fall in love with the quality and diversity of games on our platform," Marc Whitten, Xbox Chief Product Officer, said. "We are committed to ID@Xbox and are fully invested in helping independent developers succeed on Xbox One."

Microsoft EMEA boss Phil Harrison added: "I am really looking forward to the diversity and creativity of games that will come to Xbox One through the ID@Xbox program. We've worked with the community of developers to craft a platform that helps creators self-publish on Xbox One - irrespective of their size or location."

One indie developer already convinced by Microsoft's new initiative is SpyParty creator Chris Hecker: "I'm really excited that Microsoft has listened to feedback from developers and created this program," he said.

"As an independent developer, I want SpyParty to be available to as many players as possible, and it feels like Microsoft is interested in not only removing roadblocks for indies to get their games on Xbox One, but they're also genuinely interested in finding ways to bring new and innovative indie games to their platform to help games reach their potential as an art and entertainment form."

 

http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-20-microsoft-unveils-xbox-one-indie-developer-self-publishing-program

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...