Skocz do zawartości

Konsole NextGen  

296 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Na którą konsolę nextgen czekasz najbardziej?

    • PlayStation 4
    • Xbox 720
    • Wii U
    • Jestem zawiedziony konsolami, nie zakupie kolejnej.
  2. 2. Nazwa następcy Xbox 360 to?

  3. 3. Premiera nowego Xboxa będzie?

  4. 4. Premiera PS4 będzie?

  5. 5. Ile RAM będą posiadać nowe konsole?

  6. 6. Nowe konsole będą kosztować...

    • 299-399 € (1199-1599 zł)
    • 400-499 € (1600-1999 zł)
    • 500-599 € (2000-2399 zł)
  7. 7. Ile rdzeni będą mieć nowe konsole?

  8. 8. Czy granie na PS Network dalej będzie za darmo?

    • Tak, będzie dalej za free.
    • Nie, będą opłaty podobne do XBL GOLD.
  9. 9. Czy liczysz na wsteczną kompatybilność?

    • Tak! Chcę czasami ogrywać tytuły ze starych platform.
    • Nie, wolę już żeby konsola była trochę tańsza.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ten post ładnie tłumaczy to hUMA

 

 

On a classical system you have a RAM pool and a VRAM pool that are physically speperated. Copying data from one pool to the other creates latency. The GPU is very good ad hiding latency. What it needs most is high bandwidth. The CPU on the other hand is extremely sensitive to latency. The CPU needs extremely low latency to work efficiently. Copying data from the RAM (CPU) to the VRAM (GPU) creates latency, but that's okay for the GPU. Copying data from RAM (CPU) to VRAM (GPU) and back to the RAM (CPU) creates even more latency. It's too much for the CPU. The copying alone takes longer than the computation wich makes this roundtrip highly ineffective.

Xbox360 and older APUs have a unified RAM. This means that the RAM is no longer physically seperated, but even though it's the same RAM chips, the system still distincts between memory partition for the differenct processors. You still need to copy the data between CPU partition and GPU partition, but this will be much more efficient than copying it between physically seperated pools. But it's still too much latency for a CPU, GPU, CPU roundtrip.

PS4 will have hUMA wich means that you no longer need a distinction between CPU partition and GPU partition. Both processors can use the same pieces of data at the same time. You don't need to copy stuff and this allows for completely new algorithms that utilize CPU and GPU at the same time. This is interesting since a GPU is very strong, but extremely dumb. A CPU is extremely smart, but very weak. Since you can utilize both processors at the same time for a single task you have a system that is extremely smart and extremely strong at the same time.

It will allow for an extreme boost for many, many algorithms and parts of algorithms. On top of that it will allow for completely new classes of algorithms. This is a game changer.

Opublikowano

To by bylo fajne jakby MS wy(pipi)alo Kinecta i przestawalo oklamywac ze jest to super ekstra hiper no ale coz....w glowie przeciez zawsze mozna sie puknac  :teehee:

Opublikowano

To może być fajne ale nie jako jedność, gdyby Kinect był opcjonalny a gry na niego sensowne to i by się wszystko sprzedawało.

Na dzisiaj to widze tylko dla niego zastosowanie w tym illumiroom czy jak tam to sie nazywalo.

Opublikowano

Illumiroom to jedyna rzecz jaka moze byc fajna z kinecta reszta to dno, ale pewnie illumiroom sie nie doczekamy

tylko że to nie ma przecież wiele wspolnego z kinectem. to coś to jest rzutnik który rzuca na ściane obraz i powieksza jakby telewizor, a kinekt to przecież tylko kamerka z czujnikami, nie może rzucac obrazu na ściane

wiec jeśli już trzeba by i tak pewnie dokupić kolejną zabawke za minumum 1000zł żeby sie bawić tym podswietleniem

Opublikowano

No trochę jednak ma.

IllumiRoom uses a Kinect for Windows camera and a projector to blur the lines between on-screen content and the environment we live in allowing us to combine our virtual and physical worlds. For example, our system can change the appearance of the room, induce apparent motion, extend the field of view, and enable entirely new game experiences.

Our system uses the appearance and the geometry of the room (captured by Kinect) to adapt the projected visuals in real-time without any need to custom pre-process the graphics. What you see in the videos below has been captured live and is not the result of any special effects added in post production.

http://research.microsoft.com/en-us/projects/illumiroom/

Opublikowano

No to oczywiste jest :) Kinect tylko przechwytuje obraz a nie go wyświetla. I mam podobny pogląd jak kubson - dla mnie to jedyna funkcja jaka mnie interesuje w związku z Kinectem. Pytanie tylko ile taki projektor będzie kosztował. Stawiam na 500 - 800 PLN.

Opublikowano

No to oczywiste jest :) Kinect tylko przechwytuje obraz a nie go wyświetla. I mam podobny pogląd jak kubson - dla mnie to jedyna funkcja jaka mnie interesuje w związku z Kinectem. Pytanie tylko ile taki projektor będzie kosztował. Stawiam na 500 - 800 PLN.

Jeśli jedynym wyborem byłby produkt sygnowany logiem MS to cenna prawdopodobnie była by podobna do Kinecta 2.0.

Opublikowano (edytowane)

Jak by je tak postawić na sobie to nawet ciekawie by to wyglądało :>

 

PS4 na  XONE

Edytowane przez Soul
Opublikowano (edytowane)

Jak by je tak postawić na sobie to nawet ciekawie by to wyglądało :>

Działałyby zapewne równie dobrze, zwłaszcza w konfiguracji XO pod PS4.

 

 

<chłodzenie>

 

Edytowane przez Pawlo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...