Skocz do zawartości

Konsole NextGen  

296 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Na którą konsolę nextgen czekasz najbardziej?

    • PlayStation 4
    • Xbox 720
    • Wii U
    • Jestem zawiedziony konsolami, nie zakupie kolejnej.
  2. 2. Nazwa następcy Xbox 360 to?

  3. 3. Premiera nowego Xboxa będzie?

  4. 4. Premiera PS4 będzie?

  5. 5. Ile RAM będą posiadać nowe konsole?

  6. 6. Nowe konsole będą kosztować...

    • 299-399 € (1199-1599 zł)
    • 400-499 € (1600-1999 zł)
    • 500-599 € (2000-2399 zł)
  7. 7. Ile rdzeni będą mieć nowe konsole?

  8. 8. Czy granie na PS Network dalej będzie za darmo?

    • Tak, będzie dalej za free.
    • Nie, będą opłaty podobne do XBL GOLD.
  9. 9. Czy liczysz na wsteczną kompatybilność?

    • Tak! Chcę czasami ogrywać tytuły ze starych platform.
    • Nie, wolę już żeby konsola była trochę tańsza.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od czasów plotek, miałem mega nadzieję, że share się pojawi. I jednak plotki okazały sie prawdą, dla mnie rewelacja.

 

Dla mnie też. Ciekawe ile minut wstecz pamięta konsola, oby się dało ustawić więcej niż kilka minut. Ale sama idea jest świetna. W grach często się trafia jakaś ciekawa akcja, bugi i inne ciekawostki. Dzięki Share łatwo będzie to zarejestrować i pokazać ziomeczkom na forum.

 

 

Opublikowano (edytowane)

Cieszy mnie przede wszystkim 16 razy więcej ramu niz w poprzedniej generacji. Dzięki takiej ilości może nareszcie skończą się korytarzowe levele i słabe sztuczna inteligencja a  loadingi będą zdecydowanie krótsze. Demo killzona było robione na dev kitach z 4 GB więc finalna wersja może być  lepsza. 

Edytowane przez Andrew21
Opublikowano

gdzieś mi mignęło info o 15min ale nie wiem czy to plota czy potwierdzone info

Nie potwierdzone oficjalnie, ale było w papierach, które mówiły o 8GB ramu, nowym PS Eye, touchpadzie itd. więc można przyjąć, że to też się sprawdzi.

Opublikowano

Cieszy mnie przede wszystkim 16 razy więcej ramu niz w poprzedniej generacji. Dzięki takiej ilości może nareszcie skończą się korytarzowe levele i słabe sztuczna inteligencja a  loadingi będą zdecydowanie krótsze. Demo killzona było robione na dev kitach z 4 GB więc finalna wersja może być  lepsza. 

oficjalne info ze na słabszych devkitach? bo jakieś 7 lat temu przerabialiśmy to samo - też niby gry tworzono na słabszych devkitach, że niby wykorzystywały tylko jeden rdzeń cella, zamiast ośmiu, a wyszło jak wyszło :P :P

Opublikowano (edytowane)

Ram nie ma wpływu na sztuczną inteligencję, jej poziom zależy od umiejętności/budżetu programistów.

Za to będą dużo lepsze tekstury i znacznie większe dystansy rysowania obiektów, co było widać już na demie Killzone.

Edytowane przez Hela
Opublikowano

 

Cieszy mnie przede wszystkim 16 razy więcej ramu niz w poprzedniej generacji. Dzięki takiej ilości może nareszcie skończą się korytarzowe levele i słabe sztuczna inteligencja a  loadingi będą zdecydowanie krótsze. Demo killzona było robione na dev kitach z 4 GB więc finalna wersja może być  lepsza. 

oficjalne info ze na słabszych devkitach? bo jakieś 7 lat temu przerabialiśmy to samo - też niby gry tworzono na słabszych devkitach, że niby wykorzystywały tylko jeden rdzeń cella, zamiast ośmiu, a wyszło jak wyszło :P :P

Właśnie, Andrew daj nam jakiegoś linka bo nie wierzę że taką grafikę uciągneli tylko na 4GB RAMu...

Opublikowano (edytowane)

Info oficjalne - Sony dołożyło drugie 4 GB RAM na półtora miesiąca przed konferencja, devsi nie mieli czasu przerobić tego pod 8 GB ;)

 

Edit: Dydel, to GDDR5, więc nawet na 4 GB nie ma z tym problemu patrząc na przepustowość tej pamięci.

Edytowane przez Maciomaniak
Opublikowano

Info oficjalne - Sony dołożyło drugie 4 GB RAM na półtora miesiąca przed konferencja, devsi nie mieli czasu przerobić tego pod 8 GB ;)

 

Edit: Dydel, to GDDR5, więc nawet na 4 GB nie ma z tym problemu patrząc na przepustowość tej pamięci.

Link?

Opublikowano (edytowane)

sztuczna inteligencja to tak naprawdę skrypty, a one też muszą być gdzieś w pamięci.

Ale nie potrzebują 4GB na to tylko minimalną ilość w porównaniu do np. tekstur.

Ilość pamięci na AI nie była czynnikiem ją ograniczającym.

Edytowane przez Hela
Opublikowano

gdzieś mi mignęło info o 15min ale nie wiem czy to plota czy potwierdzone info

to migneło w plotkach, ale z konfy wywnioskowałem że powinno dac sie nagrywać wszystko bez ograniczeń czasowych

 (dzięki gaikai, czyli streamowaniu - mozna poprostu ten sream zapisać jako filmik)

Opublikowano

Info oficjalne - Sony dołożyło drugie 4 GB RAM na półtora miesiąca przed konferencja, devsi nie mieli czasu przerobić tego pod 8 GB ;)

 

Edit: Dydel, to GDDR5, więc nawet na 4 GB nie ma z tym problemu patrząc na przepustowość tej pamięci.

To ja nie chcę wiedzieć co może zrobić GG z dodatkowymi 4GB, jeżeli gra już chodzi w 30 FPS + 1080p...

Gość Szprota
Opublikowano

Kurde gram w Skajrima i czasami się zastanawiam jak Bethesda wygenerowala tak rozbudowany,klimatyczny na zaledwie 256mb. Wyobrażacie sobie jakie cuda będą robić na 8gb GDR5?

Opublikowano

Wiadomo coś o 60fps i 1080p jako standard? 

Nie :( Trzeba być niestety realistą, że mniej będzie takich gier.

Opublikowano (edytowane)

Info o dolozeniu 4 GB czytałem na Twitterze, któryś z zagranicznych portali publikował te informacje - bodaj Gameinformer, zaraz znajdę link. Co do silnika od Naughty Dog - jeżeli na nowej generacji pójdzie im tak dobrze, jak na obecnej, to ja już jestem mega zajarany ich kolejnym projektem :O

 

O 60 klatkach w każdej grze nie może być mowy, bo to decyzja developerów, czy wola lepsza grafe od mniejszej ilości klatek. To, co jest mega zadowalające to fakt, ze Sony bardzo zależy, by deweloperzy osiągnęli 1080p w każdej grze i nalega, by stało sie to standardem - info od Yoshidy. Co wiecej - rezygnują z tak wielkiego wsparcia dla 3D. Dają twórcom wolna rękę w tej generacji.

Edytowane przez Maciomaniak
Opublikowano
quote_icon.png Originally Posted by Digital Foundry

It was a pleasant surprise not just for us, but also for many game developers out there working on PS4 titles now and completely unaware of the upgrade - a final flourish to the design seemingly added in at the last moment to make PlayStation 4 the most technologically advanced games console of the next gaming era.
Opublikowano (edytowane)

W ramach ciekawostki - http://www.vg247.com/2013/02/22/microsoft-likely-to-showcase-xbox-720-in-april-reveal/


 

 

Fresh on the heels of Sony’s PS4 unveiling, reports suggest Microsoft
is setting up a one-off Xbox 720 event for sometime in April.

As indicated on CVG, an unnamed Sony official has claimed the company’s PS4 reveal “at first caught Microsoft off-guard.”


As a response, Microsoft is likely run a special Xbox 720 meeting
later in the year. While the company has declined an official comment,
VG247 would like to confirm it has also received word of the April
event.


Kwiecień kolejnym ważnym miesiącem w kalendarium gracza ;)

Edytowane przez Mendrek
Dodawaj treść do łącza.
Opublikowano

W ramach ciekawostki - http://www.vg247.com/2013/02/22/microsoft-likely-to-showcase-xbox-720-in-april-reveal/

 

 

 

Fresh on the heels of Sony’s PS4 unveiling, reports suggest Microsoft

is setting up a one-off Xbox 720 event for sometime in April.

As indicated on CVG, an unnamed Sony official has claimed the company’s PS4 reveal “at first caught Microsoft off-guard.”

As a response, Microsoft is likely run a special Xbox 720 meeting

later in the year. While the company has declined an official comment,

VG247 would like to confirm it has also received word of the April

event.

 

Kwiecień kolejnym ważnym miesiącem w kalendarium gracza ;)

 

Jeśli to prawda, to raczej nie ma mowy nawet o panicznym, szybkim dokładaniu podzespołów. To oznacza, że wszystko jest ustalone, tylko że MS nie spodziewał się ujawnienia konsol przed E3.

Opublikowano

Cieszy mnie przede wszystkim 16 razy więcej ramu niz w poprzedniej generacji. Dzięki takiej ilości może nareszcie skończą się korytarzowe levele i słabe sztuczna inteligencja a  loadingi będą zdecydowanie krótsze. Demo killzona było robione na dev kitach z 4 GB więc finalna wersja może być  lepsza. 

 

Znowu to samo :/. Oczywiście, że będą korytarzówki, a AI nie poprawi się jakoś kosmicznie. Ile razu już to przerabialiśmy? Skomplikowanie gameplayu/grafiki nie rośnie liniowo do wymaganego RAM-u, nie mówiąc o tym, że jak zwykle 90% mocy pójdzie w grafę i tylko pozostałe 10% na AI czy świat, bo nie można zrobić brzydkiej i rozwiniętej gry, bo nikt tego nie kupi. 8 GB przy tych wszystkich na pewno pochłaniających pamięć funkcjach już za 3-4 lata okaże się pewnie i tak za małą ilością ;). Super, że dołożyli kolejne 4, bo szczerze mówiąc 4 GB nie tylko na gry w 2014 roku to trochę mało. Oby tylko MS nie było do tyłu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...