Skocz do zawartości

Bayonetta 1 & 2


Malutki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chyba zamówię limitkę, bo nic nie zapowiada tego aby FP się jeszcze gdzieś pojawił :(

 

Również. Nie ma co mitrężyć bo FP pewnie się już nie pojawi.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Niestety jest pierwszy poważny zgrzyt - Bayonetta 2 chodzi jak pierwsza część na X360 jeśli nie jak na PS3 :/

 

Opublikowano

przecież nie spada poniżej 30 fps i podobno wyeliminowano screen-tearing przy znacznie lepszej oprawie niż jedynka, jak będzie chodzić jak jedynka na x360 to jest GOTY

Opublikowano

Ja zrobiłem platynkę w Bayo1 na PS3 i poza paroma miejscami,gdzie dało się odczuć mocno spadek fps'ów to grało się świetnie. Nie było to 60fps'ów,a ledwo 30 ale i tak gierka jest na tyle dobra,że potrafiłem na to przymknąć oko i cieszyć się miodnym gameplay'em.

Opublikowano (edytowane)

Niestety jest pierwszy poważny zgrzyt - Bayonetta 2 chodzi jak pierwsza część na X360 jeśli nie jak na PS3 :confused:

 

 

xDDDDDDDDDDd

Uwierz mi, to jest nie do przebicia.

 

Chodzi dobrze, na 360 klatkowało może w 2-3 momentach i nie było to bardzo odczuwalne, podczas normalnych starć nawet jeśli spadały fpsy to ja nie odczułem.

 

E: Paliodor, na PS3 gra chodziła w 60 klatkach przy bossach i w alfheimach i to nawet bez czkawki, ale już podczas normalnej rozgrywki często się dławiła, właśnie dlatego przestałem robić platyny bo więcej denerwowania się i szczęścia niż prawdziwego skilla.

Edytowane przez XM.
Opublikowano

na x360 też frame-rate to było 30-60 fps, czasami na sekundę spadało poniżej 30 fps, z tym że takie spadki nie działy się w czasie walki

Opublikowano

I tak dobrze, przypominam:

[*]
Momentami to nawet 20 klatek nie ma.

A w ogóle są jakieś informacje właśnie a propos Bayo1 na WiiU?
Opublikowano

Największe spadki to pamiętam miałem w lokacji z latającymi statkami czy coś w tym stylu.Przy bossach rzeczywiście wszystko śmigało elegancko.

Eh,teraz jak sobie przypomnę ile miłych chwil spędziłem przy jedynce to głowa mała. Wpierw platynka,potem odblokowanie wszystkich itemów/broni/kostiumów pamiętam,że coś mi tam jeszcze zostało. Chyba jakiś skin czy dodatkowa postać i bilet dla gościa z baru czy jakoś tak. Dokładnie nie pamiętam ale prawie wszystko wycisnąłem z gierki.

Opublikowano

W każdej grze Platinum coś tam czasami spadnie. Rising też tak miał.

Opublikowano

Największe spadki to pamiętam miałem w lokacji z latającymi statkami czy coś w tym stylu.Przy bossach rzeczywiście wszystko śmigało elegancko.

Eh,teraz jak sobie przypomnę ile miłych chwil spędziłem przy jedynce to głowa mała. Wpierw platynka,potem odblokowanie wszystkich itemów/broni/kostiumów pamiętam,że coś mi tam jeszcze zostało. Chyba jakiś skin czy dodatkowa postać i bilet dla gościa z baru czy jakoś tak. Dokładnie nie pamiętam ale prawie wszystko wycisnąłem z gierki.

No było tego trochę:

The Lost Chapter, Father Rodin, Jeanne czy ta 3 postać

na brak dodatkowej zawartości w grach PG nigdy nie można było narzekać.

 

W ogóle to dopiero przed chwilą obejrzałem launch trailer przed którym wzbraniałem się dłuższy czas i wiem jedno, Masked Lumen to będzie najlepszy boss jakiego będzie gościł slasher od czasów Almy i Vergila - wieloetapowe walki ze starymi znajomymi, no coś pięknego. :banana: Do tego dodanie jako nową broń kosę, oh my gosh!

Opublikowano (edytowane)

Pierwsza recka - 38/40 w Famitsu.

 

Mniejsza o notę, ale napisali, że contentu jest pięć razy więcej niż w 'jedynce' (jeśli chcemy zaliczyć grę na sto procent).

 

Jeszcze napisali o 'trójce', że "choć nie wiadomo czy powstanie, niezbędny będzie >>full model change<< przy zachowaniu fundamentów" (3になるか分からないがベースを残しつつフルモデルチェンジが必要). Nie mam pojęcia co to znaczy. Może, że z dotychczasowej formuły wyciśnięto już wszystko.

Edytowane przez Enkidou
Opublikowano

Jeszcze napisali o 'trójce', że "choć nie wiadomo czy powstanie, niezbędny będzie >>full model change<< przy zachowaniu fundamentów" (3になるか分からないがベースを残しつつフルモデルチェンジが必要). Nie mam pojęcia co to znaczy. Może, że z dotychczasowej formuły wyciśnięto już wszystko.

 

No dokładnie takiego wyrażenia po angielsku po prostu nie ma. Ale są podobne na tyle, że zapewne właśnie o to chodzi.

Opublikowano

BTW: Wypowiedzi które podałem pochodzą z wywiadu z Akiko Kurodą. Jeszcze dodała, że Bayo 2 tworzyło się łatwiej niż pierwszą część, bo mogli skupić się na jednej platformie. I że Wii U to ciekawy sprzęt z punktu widzenia developera.

Opublikowano

 

Mniejsza o notę, ale napisali, że contentu jest pięć razy więcej niż w 'jedynce'

Jeśli rzeczywiście władowali tam tyle stuffu to ja nie mam pytań. Szykuje się tytuł,który będzie można katować przez mnóstwo godzin i ciągle coś fajnego odkrywać/odblokowywać.

Opublikowano

Tak tylko że to w głównej mierze zasługa dużej ilości misji Tag Climax i paru grywalnych postaci w tym trybie, a nie większej ilości broni, ukrytych bossów czy też dłuższego single'a. Mam nadzieję, że będzie dało się przechodzić je samemu choć pewnie będzie to narzucone jak w NGS2 i albo grasz online albo z debilnym npc.

Opublikowano

Pierwsza część to jedyny jak dotąd tytuł w którym nabawiłem się kontuzji kciuka od smashowania kombosów  :teehee: . Dwójka już zamówiona na konsoleigry i to po Hyrule Warriors będzie chyba tyle na ten rok. Ew. Watch Dogs, ale już jako używkę gdzieś taniej dorwę.  :ninja:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...