Labtec 3 645 Opublikowano 13 września 2014 Opublikowano 13 września 2014 Nintedo obronca prawdziwego gamingu, Mesjasz i tyle Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 14 września 2014 Opublikowano 14 września 2014 <droll> *<drool> Chyba zamówię limitkę, bo nic nie zapowiada tego aby FP się jeszcze gdzieś pojawił Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 14 września 2014 Opublikowano 14 września 2014 Chyba zamówię limitkę, bo nic nie zapowiada tego aby FP się jeszcze gdzieś pojawił Również. Nie ma co mitrężyć bo FP pewnie się już nie pojawi. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 14 września 2014 Opublikowano 14 września 2014 Niestety jest pierwszy poważny zgrzyt - Bayonetta 2 chodzi jak pierwsza część na X360 jeśli nie jak na PS3 Cytuj
golab 1 670 Opublikowano 14 września 2014 Opublikowano 14 września 2014 przecież nie spada poniżej 30 fps i podobno wyeliminowano screen-tearing przy znacznie lepszej oprawie niż jedynka, jak będzie chodzić jak jedynka na x360 to jest GOTY Cytuj
Paliodor 1 761 Opublikowano 14 września 2014 Opublikowano 14 września 2014 Ja zrobiłem platynkę w Bayo1 na PS3 i poza paroma miejscami,gdzie dało się odczuć mocno spadek fps'ów to grało się świetnie. Nie było to 60fps'ów,a ledwo 30 ale i tak gierka jest na tyle dobra,że potrafiłem na to przymknąć oko i cieszyć się miodnym gameplay'em. Cytuj
XM. 10 848 Opublikowano 14 września 2014 Opublikowano 14 września 2014 (edytowane) Niestety jest pierwszy poważny zgrzyt - Bayonetta 2 chodzi jak pierwsza część na X360 jeśli nie jak na PS3 :confused: xDDDDDDDDDDd Uwierz mi, to jest nie do przebicia. Chodzi dobrze, na 360 klatkowało może w 2-3 momentach i nie było to bardzo odczuwalne, podczas normalnych starć nawet jeśli spadały fpsy to ja nie odczułem. E: Paliodor, na PS3 gra chodziła w 60 klatkach przy bossach i w alfheimach i to nawet bez czkawki, ale już podczas normalnej rozgrywki często się dławiła, właśnie dlatego przestałem robić platyny bo więcej denerwowania się i szczęścia niż prawdziwego skilla. Edytowane 14 września 2014 przez XM. Cytuj
golab 1 670 Opublikowano 14 września 2014 Opublikowano 14 września 2014 na x360 też frame-rate to było 30-60 fps, czasami na sekundę spadało poniżej 30 fps, z tym że takie spadki nie działy się w czasie walki Cytuj
XM. 10 848 Opublikowano 14 września 2014 Opublikowano 14 września 2014 I tak dobrze, przypominam: [*]Momentami to nawet 20 klatek nie ma.A w ogóle są jakieś informacje właśnie a propos Bayo1 na WiiU? Cytuj
golab 1 670 Opublikowano 14 września 2014 Opublikowano 14 września 2014 A w ogóle są jakieś informacje właśnie a propos Bayo1 na WiiU? podobno stałe 60 fps 1 Cytuj
Paliodor 1 761 Opublikowano 14 września 2014 Opublikowano 14 września 2014 Największe spadki to pamiętam miałem w lokacji z latającymi statkami czy coś w tym stylu.Przy bossach rzeczywiście wszystko śmigało elegancko. Eh,teraz jak sobie przypomnę ile miłych chwil spędziłem przy jedynce to głowa mała. Wpierw platynka,potem odblokowanie wszystkich itemów/broni/kostiumów pamiętam,że coś mi tam jeszcze zostało. Chyba jakiś skin czy dodatkowa postać i bilet dla gościa z baru czy jakoś tak. Dokładnie nie pamiętam ale prawie wszystko wycisnąłem z gierki. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 14 września 2014 Opublikowano 14 września 2014 W każdej grze Platinum coś tam czasami spadnie. Rising też tak miał. Cytuj
XM. 10 848 Opublikowano 14 września 2014 Opublikowano 14 września 2014 Największe spadki to pamiętam miałem w lokacji z latającymi statkami czy coś w tym stylu.Przy bossach rzeczywiście wszystko śmigało elegancko. Eh,teraz jak sobie przypomnę ile miłych chwil spędziłem przy jedynce to głowa mała. Wpierw platynka,potem odblokowanie wszystkich itemów/broni/kostiumów pamiętam,że coś mi tam jeszcze zostało. Chyba jakiś skin czy dodatkowa postać i bilet dla gościa z baru czy jakoś tak. Dokładnie nie pamiętam ale prawie wszystko wycisnąłem z gierki. No było tego trochę: The Lost Chapter, Father Rodin, Jeanne czy ta 3 postać na brak dodatkowej zawartości w grach PG nigdy nie można było narzekać. W ogóle to dopiero przed chwilą obejrzałem launch trailer przed którym wzbraniałem się dłuższy czas i wiem jedno, Masked Lumen to będzie najlepszy boss jakiego będzie gościł slasher od czasów Almy i Vergila - wieloetapowe walki ze starymi znajomymi, no coś pięknego. Do tego dodanie jako nową broń kosę, oh my gosh! Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 14 września 2014 Opublikowano 14 września 2014 Będzie GOTY niezależnie od cyferek. Mówię wam! Jutro zamawiam limitkę na konsoleigry.pl. Cytuj
Figaro 8 204 Opublikowano 14 września 2014 Opublikowano 14 września 2014 Niestety jest pierwszy poważny zgrzyt - Bayonetta 2 chodzi jak pierwsza część na X360 jeśli nie jak na PS3 :confused: Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 15 września 2014 Opublikowano 15 września 2014 (edytowane) OK. Netka zamówiona. <3 Teraz tylko czekać. Edytowane 15 września 2014 przez ireniqs Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 16 września 2014 Opublikowano 16 września 2014 (edytowane) Pierwsza recka - 38/40 w Famitsu. Mniejsza o notę, ale napisali, że contentu jest pięć razy więcej niż w 'jedynce' (jeśli chcemy zaliczyć grę na sto procent). Jeszcze napisali o 'trójce', że "choć nie wiadomo czy powstanie, niezbędny będzie >>full model change<< przy zachowaniu fundamentów" (3になるか分からないがベースを残しつつフルモデルチェンジが必要). Nie mam pojęcia co to znaczy. Może, że z dotychczasowej formuły wyciśnięto już wszystko. Edytowane 16 września 2014 przez Enkidou Cytuj
golab 1 670 Opublikowano 16 września 2014 Opublikowano 16 września 2014 może tyle, że nie dadzą podbić oprawy, bo WiiU nie wyrobi z frameratem Cytuj
ogqozo 6 542 Opublikowano 16 września 2014 Opublikowano 16 września 2014 Jeszcze napisali o 'trójce', że "choć nie wiadomo czy powstanie, niezbędny będzie >>full model change<< przy zachowaniu fundamentów" (3になるか分からないがベースを残しつつフルモデルチェンジが必要). Nie mam pojęcia co to znaczy. Może, że z dotychczasowej formuły wyciśnięto już wszystko. No dokładnie takiego wyrażenia po angielsku po prostu nie ma. Ale są podobne na tyle, że zapewne właśnie o to chodzi. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 16 września 2014 Opublikowano 16 września 2014 BTW: Wypowiedzi które podałem pochodzą z wywiadu z Akiko Kurodą. Jeszcze dodała, że Bayo 2 tworzyło się łatwiej niż pierwszą część, bo mogli skupić się na jednej platformie. I że Wii U to ciekawy sprzęt z punktu widzenia developera. Cytuj
Paliodor 1 761 Opublikowano 16 września 2014 Opublikowano 16 września 2014 Mniejsza o notę, ale napisali, że contentu jest pięć razy więcej niż w 'jedynce' Jeśli rzeczywiście władowali tam tyle stuffu to ja nie mam pytań. Szykuje się tytuł,który będzie można katować przez mnóstwo godzin i ciągle coś fajnego odkrywać/odblokowywać. Cytuj
XM. 10 848 Opublikowano 17 września 2014 Opublikowano 17 września 2014 Tak tylko że to w głównej mierze zasługa dużej ilości misji Tag Climax i paru grywalnych postaci w tym trybie, a nie większej ilości broni, ukrytych bossów czy też dłuższego single'a. Mam nadzieję, że będzie dało się przechodzić je samemu choć pewnie będzie to narzucone jak w NGS2 i albo grasz online albo z debilnym npc. Cytuj
Jarek64 3 Opublikowano 17 września 2014 Opublikowano 17 września 2014 Pierwsza część to jedyny jak dotąd tytuł w którym nabawiłem się kontuzji kciuka od smashowania kombosów . Dwójka już zamówiona na konsoleigry i to po Hyrule Warriors będzie chyba tyle na ten rok. Ew. Watch Dogs, ale już jako używkę gdzieś taniej dorwę. Cytuj
Paliodor 1 761 Opublikowano 17 września 2014 Opublikowano 17 września 2014 Bayo2 cosplay trailer: http://youtu.be/fwY-wLOkeaA Skany z Famitsu: 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.