Skocz do zawartości

Bayonetta 1 & 2


Malutki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

720p? To chyba nie jest jakiś  specjalnie wielki wyczyn nawet zachowujac stałe 60 klatek. Zagram pewnie tylko w b2 w hh mode jeśli plotki się potwierdzą.

Opublikowano
6 minut temu, kes napisał:

720p? To chyba nie jest jakiś  specjalnie wielki wyczyn nawet zachowujac stałe 60 klatek. Zagram pewnie tylko w b2 w hh mode jeśli plotki się potwierdzą.

 

żadna z poprzednich części nie osiągała bitych 60 klatek (nawet w BC na XOne pierwsza Bayośka ma problemy aby ciągle utrzymywać 60 klatek). Były dropy do max. 45 fpsów i oby dwie pozycje tak skakały (45-60 fps).Wszystko też zależy od silnika z jakiego korzysta Platinum i ile są w stanie wyciągnąć z konsoli. Developer developerowi nie równy, tak samo silnik musi być w pełni kompatybilny z daną konsolą aby można zdziałać cuda. 

 

świetnym przykładem jest Rocket League, który działa na Unrealu 3-ce, którego Switch kompletnie nie obsługuje i Panic Button musiało przepisywać całą grę na UE4 aby w ogóle poszła. Teraz twórcy zapowiedzieli wielki patch, który ma poprawić nie tylko rozdziałkę (900p docked i 720p handheld mode) ale również poprawić trochę grafę, jednocześnie zachowując 60 fpsów. Na ile im się to uda to się okażę.  

Opublikowano
57 minut temu, kes napisał:

720p? To chyba nie jest jakiś  specjalnie wielki wyczyn nawet zachowujac stałe 60 klatek

Raczej dość duzy biorąc pod uwagę podzespoły Wii U

Opublikowano
11 godzin temu, easye napisał:

A na Wii U w jakiej rozdzielczości chodziła? 

 

2 godziny temu, chrno-x napisał:

Oby dwie części śmigały w pełnym 720p.

 

1 godzinę temu, kes napisał:

720p? To chyba nie jest jakiś  specjalnie wielki wyczyn nawet zachowujac stałe 60 klatek. Zagram pewnie tylko w b2 w hh mode jeśli plotki się potwierdzą.

 

26 minut temu, kes napisał:

Ale my tu mówimy o wersji na switcha.

hmm mysłalem, że odnosiłeś się bezpośrednio do posta chrono-x 

Opublikowano

Dobra mea culpa myślałem ze chrono pisząc „oby” wyraża nadzieje ze wersje na switcha będą chodzić w rozdzielczości p której piszemy xd

 

Opublikowano
4 godziny temu, kes napisał:

Dobra mea culpa myślałem ze chrono pisząc „oby” wyraża nadzieje ze wersje na switcha będą chodzić w rozdzielczości p której piszemy xd

 

 

Szczerze? Od momentu zapowiedzi obstawiałem, że obie części będą przynajmniej podbite do 900p (już pal licho to full hd). Jednak skoro jest to szybki port to jedynie mam nadzieje, że frame-rate będzie mur beton 60 klatek w 720p bez zająknięcia.....

Opublikowano
8 minut temu, golab napisał:

720p/30-60 fps? to ciekawe w jakich technikaliach trójka będzie chodzić

 

Skąd Ty wziąłeś 30 fpsów? Graleś w ogóle w Bayo 1/2 na Wii U? Obie części nie spadały poniżej 45 fpsów podczas rozgrywki. Owszem widać trochę dropy ale podczas jatki jaka dzieje się na ekranie ciężko zwrócić uwagę na jakiekolwiek spadki animacji.  

 

Zresztą co ma piernik do wiatraka? Wiesz czym jest pojęcie portu? Jeżeli Bayo 3 było od początku pisane z myślą o Switchu to jest spora szansa na ujrzenie obłędnie wyglądającej gry. Tak czy siak pokaż mi te dziesiątki przykładów betonowych 60 fpsów przy pełnym Full HD/4K na PS4  lub XO (4K chodzi of course wersja Pro i X)? Nawet Monster Hunter World, który był stworzony z myślą o platformach Sony i MS'a ma problem z uzyskaniem w trybie perfomance mode 60 klatek przy rozdzielczości 1080p i mowa tutaj o mocniejszych wydaniach tych konsol. 

Opublikowano

Na XBOX ONE X 

 

4K/60 fpsów jest Forza Motosport 7, Gears of War 4, Halo 5 (dynamiczne 4k) Titanfall 2, Cod WW II, DB Fighter Z, FIFA 18, Injustice, Killer Instinct i tam jeszcze kilka mniejszych i większych gier jak sportówki o EA czy 2k :lapka:

Opublikowano

ale się zapaliłeś, fiufiu

 

framerate w tych grach lata nieustannie na x360/wiiu , a najniższą wartością fps jest 30, co nie przeszkadza im być najlepszymi gierkami na tych konsolach

 

a już ta tyrada dotycząca innych sprzętów, to nie wiem po co

 

co do bayo3, to pożyjemy, zobaczymy

Opublikowano
18 godzin temu, golab napisał:

ale się zapaliłeś, fiufiu

 

framerate w tych grach lata nieustannie na x360/wiiu , a najniższą wartością fps jest 30, co nie przeszkadza im być najlepszymi gierkami na tych konsolach

 

a już ta tyrada dotycząca innych sprzętów, to nie wiem po co

 

co do bayo3, to pożyjemy, zobaczymy

 

 

Napisałem zwykły post i mówię o wersji tylko na Wii U i chodzi o średnią a nie sytuację, gdzie mamy wstawki w 30 fpsach czy to, że na 1/2 sekundy na kilka godzin spadnie do 30 fpsów.  Co do rzekomej tyrady, inni dziwili się, że gra śmigać ma w 720p to jaki jest problem aby chodziła w betonowych 60 klatkach. Ma to znaczenie jak pisałem, że wszystko zależy od silnika (czy jest napisany pod dany sprzęt) i co developerzy potrafią z nim zrobić.  Jedni z silnikiem XYZ stworzą przeciętniaka a inni graficzny i techniczny majstersztyk. Ot chodziło mi tylko o tyle a przykład z innymi konsolami miał właśnie to pokazać, że nie każda gra śmiga w betonowych 60 fpsach przy rozdzielczości Full HD/4K. 

 

Mario Kart 8 Deluxe śmiga w Full HD/60fps do dwóch graczy na splicie, więc jak widać można podrasować port ze słabszej platformy ale no właśnie za MK8 odpowiadało samo Nintendo.

Opublikowano

Perhaps inevitably, it's in performance, but even here, Bayonetta 2 delivers a great experience. In the title's most demanding areas, the docked Switch offers anything up to a 10-20fps advantage over the Wii U, giving us a much closer lock to the target 60fps, allowing for much smoother, more responsive action than the original release.

 

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2018-bayonetta-2-switch-is-a-turbocharged-wii-u-port

  • Plusik 1
Opublikowano

ależ będzie granie, jeszcze tylko trochę ponad tydzień :fsg: przypomnę sobie bayo i ogram jak człowiek w 60fps a nie jak plebs na PS3 w dropach co minutę i prawilnie się zagra w dwójeczkę bo na Wii U nie grałem :obama: 

720p mi nie wadzi w docku, ale dziwi mnie to, że utrzymali taką samą rozdziałkę w handheldzie, przenośnie ma większe spadki niż w docku, ale nadal lepiej chodzi niż na Wii U. Ciekaw jestem jak im trzecia Bayo wyjdzie robiona od zera pod Switcha 

Opublikowano

W takim wypadku chyba bedzie grane glownie przenosnie skoro bez roznicy bedzie. Chyba ze w przenosnym mniejsza liczba klatek?

Opublikowano

są większe dropy przenośnie, ale nadal są to spadki mniejsze niż w przypadku Wii U.

 

Ogólnie, jakość działania wygląda na ten moment tak: Wii U < Switch Handheld < Switch Docked

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...