Skocz do zawartości

Dragon Age 3: Inquisition


Fenikz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

384140_10151081967333823_1133926764_n.jpg

http://www.onlinecenter.pl/10353/Aktualnosci/Dragon-Age-3-Inquisition-oficjalnie.html

 

BioWare, dywizja Electronic Arts, ma zaszczyt poinformować, iż w produkcji znajduje się najnowsza odsłona popularnej serii gier RPG, Dragon Age III: Inquisition. Premiera powstającego w studiach BioWare Edmonton oraz BioWare Montreal tytułu mieć będzie miejsce pod koniec 2013 r., a entuzjaści gatunku mogą spodziewać się charakterystycznej dla kanadyjskiego studia ciekawej, bogatej fabuły, wymagającej rozgrywki oraz zapierającej dech oprawy wizualnej, napędzanej technologią Frostbite 2.

 

„Prace nad naszą nową grą trwają już niemal od dwóch lat”, mówi Aaryn Flynn, dyrektor generalny BioWare Edmonton i BioWare Montreal. „Wsłuchiwaliśmy się w głos społeczności na temat naszych wcześniejszych produkcji i pozostawaliśmy w stałym kontakcie z fanami. Poprzez Dragon Age III: Inquisition chcemy dać im dokładnie to, o co prosili: wspaniałą historię i możliwość podejmowania mających na nią istotny wpływ decyzji, olbrzymi świat do eksplorowania, głęboki system rozwoju postaci oraz walkę – taktyczną i emocjonującą”.

 

„Mieliśmy świadomość, iż do urzeczywistnienia naszej wizji niezbędna jest nowa technologia. Dlatego też zdecydowaliśmy się pracować ze studiem DICE nad uczynieniem silnika graficznego Frosbite 2 fundamentem, na którym opierać będzie się oprawa wizualna naszej gry”.

 

Gry z serii Dragon Age znalazły dotąd ponad 8 milionów nabywców na całym świecie, zdobyły też niemal 80 prestiżowych nagród. Stworzone przez studio BioWare uniwersum stanowiło również tło dla historii opowiedzianych przez film animowany, komiksy oraz książki – w tym Dragon Age: Utracony Tron, Dragon Age: Powołanie oraz Dragon Age: Rozłam.

 

Opublikowano

Po obejrzeniu Dragon Age: Dawn of the Seeker movie BioWare utwierdziło mnie w przekonaniu, że ta firma pod butem EA upadła. Może 3 będzie lepsza od 2 ale to akurat nie problem. Tak czy inaczej leję na nich, 2 nie była warta nawet spiracenia.

Opublikowano (edytowane)

Co ma film do gry?

 

Najgłupsze i najbardziej absurdalne stwierdzenie jakie ostatnio widziałem na tym forum.

 

Co miało kiepskiego Dawn of the Seeker w sobie? Rozwój talentów? FPS Ci spadał? DLC za drogie miało?

 

 

Następnego Final Fantasy też nie kupisz, bo Ci się przykładowo FF: The Spirits Within nie podobało?

Dead Space 3 nie kupisz, bo np DS: Downfall miał brzydką Twoim zdaniem kreskę?

Edytowane przez Kazuun
Opublikowano (edytowane)

Co ma film do gry?

 

Najgłupsze i najbardziej absurdalne stwierdzenie jakie ostatnio widziałem na tym forum.

 

 

 

Ano takie, że film to prequel do DA 3. Fabuła (czyli to czym dawne bioware wymiatało) była tak ekscytująca, że reklama żubra gniotła ten film na kolana.

 

A co do całej reszty DLC będzie drogie, FPS będą spadać (konsole), Tytuł będzie okrojony w jedną stronę lub drugą, pewnie zrobią slashera z drzewkami rozwoju bez statystyk itp.

 

EA Effect

Edytowane przez Xantu
  • Plusik 1
Opublikowano

Jedynka była super, świetne postacie (golem, czarownica), fabuła która nie powodowała irytacji, dużo lokacji, niezłe DLC, może ciut za niski poziom trudności - szczególnie pod koniec. Moja ocena może być zawyżona bo wtedy byłem spragniony RPG w starym stylu.

Dwójka była fatalna, ale ją ukończyłem (zgrzytając zębami). 4 lokacje, z towarzyszy tylko krasnolud nie irytował, brak wyboru opcji rasy, ograniczenie wszystkiego co się dało (zbroja dla towarzyszy, której nie da się zmienić - kpina), fabuła kręciła się PRZEZ CAŁĄ GRĘ w okół jednego motywu (czarodzieje, których opanował demon) - 9/10 zadań było o tym, infantylny styl graficzny. Nie wiem czy były do tego DLC, straciłem zainteresowanie tą grą.

Trójka pewnie będzie duchowym następcą dwójki, pewnie znowu będzie konsolowa jakość (uproszczenia), czekam na pierwsze obrazki z gry, bo Frostbite 2 może dać radę (o ile nie będzie kreskówkowego zacięcia głównego grafika. Już bardziej czekam na Project Eternity niż na to.

  • Plusik 2
Opublikowano

@up

 

Podpisuje sie pod tym rekami i nogami, mam IDENTYCZNE odczucia co do czesci 1 jak i 2. Kiedy zas patrze na zapowiedz czesci 3, widze to czarnymi barwami.

 

PS. Co do 1nki, na poczatku tez myslalem ze glod klasycznych RPG przycmi troche moja ocene, jednak kiedy sie zorientowalem ze gre przeszedlem jakies 5 razy (w tym 2 z dodatkami), zrozumialem ze to nie prawda ;).

Opublikowano

Nie zgodzę się troszkę odnośnie DLC.

Moim zdaniem były nierówne. Kapitalny Shale, który daje kompana na całą grę, bardzo fajny Warden's Keep. Również za(pipi)iste Ostagarth (zabijcie mnie, ale nie pamiętam poprawnej nazwy tego DLC :/), za to DLC z Morrigan (na które najbardziej czekałem bo to moja ulubiona postać w jedynce, tbh) jest trochę kpiną. Prawie nic gameplayu, nic nie wnosi ciekawego - jedynie zostawia więcej pytań. Zniechęciło mnie do tego stopnia, ze nie chciało mi się grać w Leliana's Song (bo inni bohaterowie, między innymi) ani w to gdzie gramy Dark Spawnem.

 

Co do odczuć 1 vs 2 - Shakira powiedziała już wszystko. Myślę to samo. Jedynka była kapitalną grą i najlepszym fantasy RPG w jakie grałem od wieeeelu lat. Dwójka już w chwili odpalenia dema zapowiadała się na tragiczną... tak - TRAGICZNĄ pozycję. System walki jak w Devil May Cry. Styl graficzny totalnie nie pasował do poważnej serii na jaką aspirowało DA. Takie rzeczy jak ekwipunek kompanów etc pomijam milczeniem, bo aż wstyd o tym rozmawiać. Fajnym konceptem był fakt "dwóch" wersji historii - jedna ta prawdziwa i druga podkoloryzowana. Sam koncept takiej narracji jest imho imba, ale na pomyśle się skończyło. Próbuję przypomnieć sobie jakąś inną zaletę dwójki i kurde.... no nie mogę.

 

 

 

Mam SZCZERĄ nadzieję na to, zę BW pójdzie jednak w ślady 1 z walką i oprawą, bo z tego co kojarzę "trochę" im się za ostatnią część oberwało.

Opublikowano

Próbuję przypomnieć sobie jakąś inną zaletę dwójki i kurde.... no nie mogę.

Mnie w dwójce najbardziej podobało się, że na wyższych poziomach trudności dodatkowi przeciwnicy wyskakiwali z sufitu (dosłownie, nawet w podziemiach).

Opublikowano

Dwójka była spoko, ale tylko jak podeszło się do niej bez specjalnych oczekiwań. Ja już po demie zorientowałem się, że gra różni się dosyć od jedynki i mam do czynienia z grą bardziej w stylu Mass Effect 2 (skakanie z lokacji do lokacji, dużo gadania, backtracking) niż z bardziej staroszkolnym rpgiem jakim była pierwsza część. Po 3 nic nie oczekuję, mam tylko nadzieję, że po coś te sejwy trzymam i koniec tej historii będzie z pompą.

  • Plusik 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Dragon Age 3: Inquisition: nowe szczegóły i garść grafik koncepcyjnych

 

 

Podczas Edmonton Comic & Entertainment Expo BioWare zdradziło kilka szczegółów na temat kolejnej części Dragon Age, której premiera planowana jest na jesień 2013 roku.

 

W grze pojawi się Warownia, którą będzie zarządzał nasz protagonista.

 

Wcielimy się w człowieka. Nie będziemy mieli do wyboru rasy, ponieważ korzyści byłyby niewspółmierne do komplikacji i kosztów produkcji, które by się z tym wiązały. Będziemy mogli jednak wybrać przeszłość bohatera, co „znacznie wpłynie na fabułę w grze”.

 

Podobnie jak w poprzednich częściach, nie zabraknie opcji romansowania, ale twórcy nie zamierzają pokazywać wprost scen łóżkowych.

 

Jak zapewnił John Perry, jeden poziom w Dragon Age 3 jest większy niż wszystkie poziomy w części drugiej i łatwiej będzie się w nim zgubić, a faza pre-produkcji tej gry była najdłuższa w porównaniu z innymi projektami, nad którymi pracował.

 

Dragon Age 3: Inquisition nie będzie ostatnią częścią serii.

Niektóre wątki zostaną zamknięte, ale pojawią się nowe, które zostaną rozwinięte w kolejnej odsłonie.

 

Będziemy mogli spotkać towarzyszy z poprzednich części i dowiedzieć się o nich nieco więcej, usłyszymy również o wiedźmie Flemeth. Pojawi się także rozbudowany wątek związany z rasą Qunari.

 

W grze „w wielkim stylu” powróci dostosowywanie wyglądu postaci wchodzących w skład drużyny.

 

Zmiana silnika na Frostbite 2 nie pozwoli na bezpośredni import zapisanych stanów gry z DA2, ale BioWare zastanawia się, co zrobić, by nasze poprzednie wybory nie pozostały bez znaczenia w DA3: Inquisition.

 

Premiera gry planowana jest na jesień 2013.

 

20121021035950.jpg

 

20121021040031.jpg

 

20121021040213.jpg

Opublikowano
Dragon Age 3: Inquisition: nowe szczegóły i garść grafik koncepcyjnych

Jak zapewnił John Perry, jeden poziom w Dragon Age 3 jest większy niż wszystkie poziomy w części drugiej i łatwiej będzie się w nim zgubić, a faza pre-produkcji tej gry była najdłuższa w porównaniu z innymi projektami, nad którymi pracował.

 

W grze „w wielkim stylu” powróci dostosowywanie wyglądu postaci wchodzących w skład drużyny.

Aha. Czyli robią remake pierwszej części...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...