Skocz do zawartości

Moje gameplay'e z serii Battlefield


powergame139

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

...żeby nie wspomnieć, że przenigdy nie zabijają strzałem w plecy:) To już nie można pograć dla zabawy?

Zapytuję się czy warto kupić Second Assault?

 

wg mnie warto.

Zatoka Omańska z piaskową burzą to zupełnie inna mapa, jest zmienna dużo się dzieje, świetna dla piechoty jak i dla pojazdów, po zmianach bardzo lubię tę mapę

Ognista Burza - bardzo udana mapa, pojedynki dla piechoty świetne, a czołg 1on1 i slalomy między budynkami rypią czerep

Metro - ......................................................................

Kaspijska Granica - GORDŻYS - wiele przejść, przepływanie pod murem, zawalany komin, walki C vs D + jesienny setting bardzo na plus

 

 

Walduś, cycu nie przeginaj z noobami i tłumikami bo to dobra rzecz

 

Klusek oczywiście ja tutaj przedstawiam 100% żartu

Opublikowano

Ja w trojce tlumika uzywalem bardzo malo,ale w tej czesci mam wrazenie,ze gra odemnie to wymusza.Preferuje grac na normalu,ale bez tlumika jest ciezko.

Strzelisz raz i nagle pojawiasz sie na minimapie.No kurde,bezssens,rozumiem gdybym sie tylko pojawil i koniec.Ale utrzymuje sie to,chyba przez pare sukund.

Czasami mam beke jak kolesie normlanie przybiegaja do mnie jak dauny,bo pojawilem sie tylko na minimapie i wyczekuja jak sie wychyle.

Dzwiek z BFa jest za(pipi)isty,ale jesli chodzi o takie pozycjonowanie strzalow to (pipi)nia najwyzszej klasy.Nie idzie w tej grze ogarnac,czy typ strzela z prawej czy z lewej.

W csie,killzonie,codzie jest to bardzo dobrze zrobione,ale w bfie nie za bardzo i dlatego jest ten s(pipi)ialy radar.

Majac tlumik moge wybic pol przeciwnej druzyny w plecy i oni nawet nie wiedza o co chodzi,to tylko pokazuje jak ten dzwiek w bfie jest zrypany a dwa ludzie bez niej nie potrafia grac.

Zreszta,gdy ci za dobrze idzie nawet z tlumikiem jest comander,ktory cie pokazuje jak na patelni.

Opublikowano (edytowane)

Wiedzialem, ze spekasz... :) w tej odsłonie każdy każdemu wbije kose. W bf3 liczył się ten ułamek sekundy, kiedy koleś był na glebie. Tutaj tak to nie działa, wujek random nma dużo do powiedzenia. :)

a kto tu pisze o pekaniu? Jak chcesz to wiesz gdzie mnie znalezc :)

a jak chcesz na powaznie probowac swojego skilla na noze to sprobuj skosic tego typa, o ktorym pisalem w nocy. Chwile popisalismy po meczu i wyslalem mu inv., jesli przyjmie, to planuje czesto do niego zagladac- bedzie okazja sie zmierzyc. 

Powiem tylko, ze jak dotad chyba nie spotkalem sie jeszcze z kims takim- "walka" z nim wczoraj to nie bylo standardowe skakanie wokol siebie w kolko az w koncu jeden drugiego trafi... Raz mnie zaskoczyl od tylu jak niszczylem nozem jego czujnik ruchu, ale poza tym jak sie scieralismy twarza w twarz to wygladalo to tak: podbiegal, je.b! i po mnie. Za pierwszym podejsciem. I tak 4 razy. Za pierwszym razem jeszcze nie wiedzialem z kim mam do czynienia wiec widzac go nadbiegajacego od przodu otworzylem ogien- je.b! kosa... Drugi byl z czujnikiem wiec sie nie liczyl, po trzecim stwierdzilem ze musze sie skoncentrowac, po czwartym zaczalem podejrzewac ze cos jest nie tak, a po piatym zaczalem sie zastanawiac ktory ten gosciu jest w swiatowym w rankingu :) Po meczu sprawdzilem i wszystko stalo sie jasne :)

 

W ogole z tego co kojarze to mozna na ps4 namierzyc na jakim serwerze gra gosciu spoza listy znajomych i do niego wbic- ktos pamieta, jak to sie robilo?

 

PS: podobnie jak Mclusky bardzo sobie cenie w nozowaniu wlasnie podchody, zawsze sie wtedy czuje jak drapieznik polujacy na jakiegos jelenia czy innego zajaca ;) Aczkolwiek jak ktos juz probuje podskakiwac i walczyc na noze, to dziabniecie takiego typa tez jest bardzo satysfakcjonujace :]

Edytowane przez tommi
Opublikowano

Skoro mowisz, ze koles jest taki dobry, to chetnie bym go przetestowal. Moze znalazl sposob, moze wie jak sie odbijac i ladowac przy walkach kogutow. Chociaz nie sadze, aby byl w stanie na "ring'u" skosic mnie 3 razy z rzedu. Dlatego propnuje ta ustawke- nie po to by scigac ci blachy tommi, ale pocwiczyc, znalezc jakis sposob. Kiedys tam z Gesiorem wskoczylismy na pusty serwer, i lekkiego szoku doznalem. W Bf3 szanowny kolega ani razu nie zdjal mi blachy, a tymczasem w Bf4, raz za razem tracilem blaszke. :) To do wieczora

Opublikowano

takie walki kogutow to kwestia farta i wprawy, w ten sposob niczego sie nie dowiesz i dla mnie to strata czasu- wole w "warunkach meczowych" trenowac ;)

 

ustawka ma dla mnie sens jedynie zeby konkretne rzeczy przetestowac, np. czy da sie skosic podskakujacego typa jak jest w powietrzu, czy jak wciskam noz samemu akurat skaczac to jestem narazony na kontre, co dokladnie powoduje brak mozliwosci kontry przy ataku z przodu itd.

Opublikowano (edytowane)

BF4 montaż x3 :)

Fajnie akcje, wiele roznych gnatow uzywasz i jak widac wszystkimi mozna niezle kosic :)

 

Montage 2 2:30: Tez tak kosilem czolgiem ale po patchyku sie skonczylo :P

Edytowane przez neon
Opublikowano

Nie jestem żadnym Spielbergiem :) Na bardziej złożone cuda na kiju jestem za leniwy. Nie chce mi się siedzieć kilka godzin nad 4 minutowym filmikiem.

Fajne akcje + kolo na(pipi)iający na gitarce ? Muza to moje klimaty, co do reszty - ponad 90% montaży ma fajne akcje plus muze która pasuje temu kto robi montaż. Co jeszcze ? Zwolnienia ? Super cool efekty ? Obraz w 3D ? Mi wystarczy sam gameplay.

Opublikowano (edytowane)

Robienie montażu ze zwykłej gry bez żadnego komentarza nie ma sensu. Jak już chcesz robić z muzyką, to tak, żeby przynajmniej było na czym oko zawiesić.

 

Jak montaże z muzą to tylko z dobrymi akcjami. A na pewno bez motywów typu chowasz się za kartonem i czekasz 10 sekund.

Edytowane przez Drantzell
Opublikowano (edytowane)

leon, no może tak, ale sam gameplay to ja mam, jak sam sobie gram XD 

 

niestety montaże, nawet te podstawowe, ale ciekawe, zajmują czas. I niestety tak to wygląda - siedzi się niekiedy po 30 godzin nad 3 minutowym filmikiem, bo najważniejszy jest pomysł. 

 

Jeszcze raz powtarzam - gameplay jest w porząsiu, ale uwierz mi - kurevsko nudno jest nam patrzeć jak stoisz pod wieżą na Wrogiej Transmisji i przejmujesz flagę przez kilka sekund. Wow PRZEJMUJE FLAGĘ JA CIĘ!. Ludzie to sobie tak myślą łohohohoho ponagrywam jak na(pipi)iam, potem j,eb muzyczkę najlepiej ostry metal bo to strzelanie i wojsko więc będzie po męsku i siup w Internety. Niestety ale takie akcje to przechodzą jedynie u osób które jako piechociarz mają killstreaka powyżej 30 lub latają śmigłowcem jak po sznurku demolując całą mapę - jednym słowem grają wybitnie. Bardziej zależy mi, aby Ciebie zmotywować to pracy i fajniejszych pomysłów niż olania sprawy. Po prostu. Ja wiem, że człowiek ma tendencję do zachwytów, bo sam grał i sam zmontował, ale równie dobrze możesz nam tutaj wrzucić swój kanał na twitchu - przynajmniej każdy sobie włączy muzę jaka mu się podoba.

Edytowane przez waldusthecyc
Opublikowano

Same here, wyłączyłem po minucie pierwszego filmiku bo takie "cuda" to każdy by mógł nagrać z byle rundy usuwając tylko zgony i przerwy między killami. Po liczbie 83 w nicku widzę, że kolega leon ma trochę wiosen na karku, a reakcja jak z młodszego nieodpornego na krytykę pokolenia, trudno.

Opublikowano (edytowane)

Styl gry masz rozsądny i skuteczny, ale dla mnie nudny. Ja wolę biegać i flankować. Czekanie aż sami wbiegną pod lufę to nie dla mnie.

 

Spoko, każdy gra jak lubi. Jednak też taka specyfika mapy w tym  trybie. Tutaj nie ma co flankować, bo zabiegało by się na śmierć. W TDM jak dojedziesz przeciwnika pojawiającego się z jednej strony, za chwile pojawi się z drugiej, wiec siłą rzeczy siedzi się w środku. Na tej mapie środek przypada na hotel właśnie.

 

Planuje pograć trochę Rush'u niedługo. Tam zdecydowanie wole być po stronie atakujących. Być może jest to główny powód dla którego tego nie gram. Po stronie obrońców czuje się nieswojo, gdzie trzeba już na prawdę przysiąść i pilnować dwóch skrzyneczek. Nie grałem tego od czasów BC2 (w którym to był mój główny tryb). Podobno mapki z Naval Strike'a są do tego całkiem niezłe.

 

W sumie bardziej chciałem pokazać jak spisuje się M16A4. Jak dla mnie to broń skuteczna na każdą odległość. Jak chce zabić jakiegoś snajpera z daleka, albo trzymać przeciwnika na  dystans to wybieram właśnie ją. Chociaż w bliskim kontakcie 800bps też wystarcza, żeby większość pojedynków wygrywać (na filmiku raz przegrałem z bliska z wolnym SAR'em, ale za późno zareagowałem, niezbyt celnie i w ogóle trzeba było z biodra strzelać).

Edytowane przez Drantzell
Opublikowano (edytowane)

Czwarta rano, stalym nocnym skladem rozkminiamy dzialanie noża w BF4. Turniej 2vs1: daje ujecie jak kabotyn dostaje kose, bo majac z nim ratio 3-565456 takie ujecie najbardziej cieszy - myślę, ze nie tylko mnie :D

 

żeby sprawiedliwości stało się za dość - kabotyn wygrał. Z nami obydwoma. 

 

http://youtu.be/PH6XYRdRaiY

 

oczywiście zmienić trzeba ustawienia na HD

Edytowane przez waldusthecyc

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...