Gość Zaqair Opublikowano 31 października 2012 Opublikowano 31 października 2012 (edytowane) Z flarami i igłą masz rację ale z łukiem który rozwala heli to się nie zgadzam, przecież są różne nakładki na strzały, łącznię z wybuchającymi więc co w tym nie logicznego, tym bardziej w grze ? Bo w realu to zastanawiałbym się nad zbyt dużym obciążeniem przodu co skutkowało by zbyt dużym opadaniem i zmianą trajektorii lotu, ale to gra Nie chodzi mi o to,ze jest to nie realistczne tylko chodzi mi o to,ze te mapy sa ciasne wiec heli beda latac nisko. Juz teraz stracic heli to banal. Dodajac wybuchowa kusze to juz chyba tylko totalny noob go nie straci.W BC2 bylo wszystko fajnie zbalansowene,moze czasem jakas bron byla przepalowana ale ogolnie nie bylo tego tak widac. W BF3 ani bronie nie sa dobrze zbalansowene ani pojazdy. Nie wiem co sie (pipi)a w tym Dice ostatinio. Edytowane 31 października 2012 przez zaq123456 Cytuj
maztika 36 Opublikowano 31 października 2012 Opublikowano 31 października 2012 z tego co widać na filmikach wybuchowy pocisk dla kuszy będzie szybko opadał, ale dziwi mnie, że od razu heli po trafieniu wskakuje w status 'disabled'. w takim razie powinni podnieść dmg m320 na heli, gdzie potrzeba paru trafień albo (lepiej) obniżyć dmg tej kuszy. no i na filmiku widać, że tych wybuchowych grotów można jednocześnie mieć prawie 10. kusza wydaje mi się przegięta i pewnie szybko ją będą patchować. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 31 października 2012 Opublikowano 31 października 2012 i pewnie szybko ją będą patchować. Po grudniowym patchu,nastepny bedzie w marcu.Wiec szybko to nie bedzie Cytuj
dApo 313 Opublikowano 31 października 2012 Opublikowano 31 października 2012 szybko na pewno nie bo dopiero na end game ;p Cytuj
tommi 345 Opublikowano 31 października 2012 Opublikowano 31 października 2012 (edytowane) Ehehe, Gesior, gratulacje swoja droga Pryx mi swiadkiem, ze w weekend tez tego dokonalem w jednym meczu @Danielski: tu u mnie w ofercie dostawcy internetu jest jeden gadzet, ktory "transportuje" sygnal wi-fi dalej- dokladnie dla takich sytuacji przeznaczony. Poszukaj tego na miejscu albo pisz jakby co. Tak czy inaczej ja osobiscie bankowo najpierw bym wyprobowal router wi-fi, zanim bym sie wzial za kucie czy wiercenie... e: o, dwa razy http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/69808243/4/305322836/ Edytowane 31 października 2012 przez tommi___t Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 31 października 2012 Opublikowano 31 października 2012 Grajac w Moh zauwazylem fajny paten ktory powinnien byc przeniesiony do bf3/bf4. Kiedy sie robi spray and pray lmg to on sie zacina w pewnym momencie. Powinni to dodac do bf3 albo bf4. Cytuj
dApo 313 Opublikowano 31 października 2012 Opublikowano 31 października 2012 to jest grzanie lufy.... aż dziwne że tego nie ma w bfie "symulatorze" wojennym Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 31 października 2012 Opublikowano 31 października 2012 (edytowane) to jest grzanie lufy.... aż dziwne że tego nie ma w bfie "symulatorze" wojennym Lufa sie nie robi czerwona jak przy przegrzaniu. Tylko legalnie nagle sie zacina,koles otwiera magazynek cos tam przestawia i dopiero wtedy mozna strzelac. Edit: Swoja droga jaka jest gigantyczna roznica w celowaniu bez tego laga. W Moh celowanie 24.5%.W bf3 mam 16.3%. Edytowane 31 października 2012 przez zaq123456 Cytuj
walek 96 Opublikowano 2 listopada 2012 Opublikowano 2 listopada 2012 W Mohu szbciej giniesz i zabijasz, wiec mniej kulek "wykorzystujesz". Nie bez znaczenia sa "labiryntowe", male mapy gdzi permamentnie dochodzi do bliskich starc- maly dystans, lepsza celnosc. Ja gra w BF3 bez input laga, i mam celnosc mniej niz 15%. Brak laga w MOH na pewno nie jest powodem twojej "niesmowitej" precyzji. ... A tak w ogole zapraszam na nocne szarpanie dzisiaj. Bede o polnocy. Pozdro Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 2 listopada 2012 Opublikowano 2 listopada 2012 (edytowane) i mam celnosc mniej niz 15%. Brak laga w MOH na pewno nie jest powodem twojej "niesmowitej" precyzji. ... Ja mam 16.3% z lagiem (czyli da sie dobrze celowac z lagiem).Czy ja wiem czy szybciej sie ginie,ja duzej roznicy nie widze szczerze mowiac,jeden magazynek 31 kulek max 2 gosci mozna zabic tak samo jak w bf3.Plus w MoH,wolniej sie przeladowywuje bron i jak kogos zabijesz to wszyscy cie widza bo twoja postac sie swieci na czerwono.Tak czy siak duzo lepiej mi sie celuje w moh i jest kilka rzeczy ktore mogli by przeniesc z moh do bf np.Dice moglo by sie nauczyc od chlopakow z Danger close jak sie balansuje bronie.Zacinanie sie broni/grzanie lufy w lmg tez powinni dac do bf.Kolejna fajna rzecz ktora powinna byc w bf3 a jest w moh to modyfikacja bron,od zoom mozna zmienic po kolbe.Kazda kolba wplywa inaczej na bron.Dlaczego takie rzeczy sa w ''arcade'owym'' Moh a w BF ich nie ma?! http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654787343120415/40/ * Addendum:Keeping with tradition, we just ran into a technical snag. The net result is; we will hand out the dog tag to players on all platforms during the evening. It was either that, or hold something back from the PC players which they had justly earned. :rofl2: Edytowane 2 listopada 2012 przez zaq123456 Cytuj
Gęsior 97 Opublikowano 2 listopada 2012 Opublikowano 2 listopada 2012 ... A tak w ogole zapraszam na nocne szarpanie dzisiaj. Bede o polnocy. Pozdro Mnie dzisiaj nie będzie na bank bowiem idę na live Photek!!! Po raz pierwsze w Polsce. Ty Kabotyn z tego co pamiętam jesteś "techniczny" więc pewnie pana znasz tym bardziej, że to brytol. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 2 listopada 2012 Opublikowano 2 listopada 2012 zapraszam na nocne szarpanie dzisiaj. Bede o polnocy. Pozdro sie wie do zo Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 5 listopada 2012 Opublikowano 5 listopada 2012 ... A tak w ogole zapraszam na nocne szarpanie dzisiaj. Bede o polnocy. Pozdro Mnie dzisiaj nie będzie na bank bowiem idę na live Photek!!! Po raz pierwsze w Polsce. Ty Kabotyn z tego co pamiętam jesteś "techniczny" więc pewnie pana znasz tym bardziej, że to brytol. I jak było? Nawet nie wiedziałem że grają w polsce. Ach pamiętam czasy pierwszych wipeoutow, soundtracki mam do dziś :-) Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 5 listopada 2012 Opublikowano 5 listopada 2012 (edytowane) Dnia 8.11 Update serwerow.Wiekszosc Dla pc. Battlefield 3 Game Server R33 change list 1) (Server renters on PC only) The “rcon” server info command now reports external IP and port as well as information regarding whether the backend queue is enabled or not. 2) Fixed an occasional issue where console servers changed max player counts incorrectly. 3) We now enforce a minimum player count of 4 on both PC and consoles (PC previously had no such limitation while console servers had 2 players as the limit) to be able to exit preround on Ranked servers. You will still be able to move around freely in preround, but the match doesn’t officially start (and thus no stats are affected) until at least 4 players have joined. This goes for both PC and console servers. This will make it harder to easily use Ranked servers as boosting servers. 4) “Hardcore no map” is now a proper preset on both the server side and backend. This means console users can now filter between hardcore servers with and/or without the “no map” setting. 5) We fixed a bug where server admins could exploit the system to effectively become immortal on his/her server. 6) We introduced a number of server stability improvements which should lead to less crashes throughout. Two specific crashes that we have eliminated are: A) Servers running 9 or more maps that would crash when loading the 9th map B) Servers running high player counts in combination with very high ticket count where end game reports would stall out the server http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654787636097951/ Edytowane 5 listopada 2012 przez zaq123456 Cytuj
Gęsior 97 Opublikowano 5 listopada 2012 Opublikowano 5 listopada 2012 ... A tak w ogole zapraszam na nocne szarpanie dzisiaj. Bede o polnocy. Pozdro Mnie dzisiaj nie będzie na bank bowiem idę na live Photek!!! Po raz pierwsze w Polsce. Ty Kabotyn z tego co pamiętam jesteś "techniczny" więc pewnie pana znasz tym bardziej, że to brytol. I jak było? Nawet nie wiedziałem że grają w polsce. Ach pamiętam czasy pierwszych wipeoutow, soundtracki mam do dziś :-) Odjazd total. Mój ulubiony typ drumów. Non stop noga chodziła. Poza tym świetny support w postaci Wax&K-Size (NeverAfter) no i po Photek'u zagrał genialny set Ant (Break FM). Sie zrobiłem przy okazji niemiłosiernie Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 5 listopada 2012 Opublikowano 5 listopada 2012 ... A tak w ogole zapraszam na nocne szarpanie dzisiaj. Bede o polnocy. Pozdro Mnie dzisiaj nie będzie na bank bowiem idę na live Photek!!! Po raz pierwsze w Polsce. Ty Kabotyn z tego co pamiętam jesteś "techniczny" więc pewnie pana znasz tym bardziej, że to brytol. I jak było? Nawet nie wiedziałem że grają w polsce. Ach pamiętam czasy pierwszych wipeoutow, soundtracki mam do dziś :-) Odjazd total. Mój ulubiony typ drumów. Non stop noga chodziła. Poza tym świetny support w postaci Wax&K-Size (NeverAfter) no i po Photek'u zagrał genialny set Ant (Break FM). Sie zrobiłem przy okazji niemiłosiernie Echhh zazdroszczę, aż mi się chętka na wakacyjne harce załączyła. A jak sobie przypomnę swoj wojaż na Chemicali to już w ogóle hehe Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 (edytowane) Panowie jak myslicie gdyby crytek wydala ta gre na konsolach,mieli by szanse z bf?Mi sie podoba i zaluje,ze nie bedzie mi dane w to zagrac http://www.youtube.com/watch?v=2GRiWLtScbo&feature=g-subs-u Edytowane 8 listopada 2012 przez zaq123456 Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 Ha! Jasne że mogli by przebić BF, pytanie czy taki bf-owy model rozgrywki byłby ich docelowym. Czy duży nacisk położyli by na granie zespołowe czy jednak na zrobienie szybkiego fps-a a'la cod z podstawowymi elementami wsparcia w drużynie a'la bf. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 Ha! Jasne że mogli by przebić BF, pytanie czy taki bf-owy model rozgrywki byłby ich docelowym. Czy duży nacisk położyli by na granie zespołowe czy jednak na zrobienie szybkiego fps-a a'la cod z podstawowymi elementami wsparcia w drużynie a'la bf. Podaja sobie kolesie reke zeby przeskoczyc przez mor,razem przepychaja samochod zeby sie oslonic. Podnoszenie jak w bf tez jest. Wiec raczej ida w model Bf. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 "raczej"... sam wiesz jak to jest z trailerami, filmikami itp BF w montażach reżyserowanych wygląda jak gra ideał a jak jest każdy wie... Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 "raczej"... sam wiesz jak to jest z trailerami, filmikami itp BF w montażach reżyserowanych wygląda jak gra ideał a jak jest każdy wie... Na obrone Dice moge powiedziec,ze to co na trailerach daja jest,tylko ze na konsolach gorzej wyglada i nie zawsze dziala poprawnie :blum1: .. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 Sam wiesz, że diabeł tkwi w szczegółach i ich spasowaniu hehe Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 Sam wiesz, że diabeł tkwi w szczegółach i ich spasowaniu hehe Powinni w trailerach dodawac * tak jak sie robi w reklamach i tam malym druczkiem dopisywac,ze trailer nie reprezentuje produktu Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 Chyba tylko do dem dodają linikę że to actual footage i może się zmienić hehe Cytuj
tommi 345 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 Wczoraj myslalem, ze wyjde z siebie- jeden ziomek najpierw jeden CALY mecz (300 albo 500%, nie pamietam, w kazdym razie ok. 30 minut) na 925 stal na schodach przy A z C4 i shotgunem, a w kolejnym meczu to samo nad C na fortecy... Sprawdzilem pozniej- hiszpan. Tak jak Zaq niedawno pisal, rowniez i z mojego doswiadczenia: francuzi i hiszpanie to najwieksze mendy na serwerach... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.