danielskii 155 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 g&g fajne karabiny na poczatek do momentu jak nie chcemy w nich grzebac:) filmik fajny dostaniesz plusa (pipi)ku! Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 (pipi)unia ale mi się dobrze młóci w tej grze w TDM. Wyniki dla mnie zadowalające, nigdy wymiataczem nie byłem, ale przyjemność jest duża. Gdyby tylko tę szybkość zmienili (zwiększyli) i nie wywalali tak daleko od miejsca akcji... drużyny nie mają żadnego sensu bo repsy są randomowe, zwiększają tylko bonusy (drużynowa asysta, drużynowe leczenie, itp.). kaczor ustawilibyśmy się na sesję nie drużynowego tylko zespołowego DM (tam gdzie są 4 czteroosobowe drużyny) bo pamiętam, że w BF3 trochę pocięliśmy w ten tryb, a z randomami to ciężko się walczy 2 Cytuj
Gęsior 97 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 (edytowane) Ja też bym się pisał na zespołowy. Generalnie odechciało mi się kompletnie grać w BF'a i tylko wbijam, na szybkie meczyki. Odpaliłem za to Outlast i po ciemaku z ciarami na plerach rozkoszuję się feelingiem dawnych dobrych gier. Edytowane 26 lutego 2014 przez Gęsior Cytuj
rob1979 55 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 kocham cię kozbi... wreszcie ktoś tu mówi ludzkim głosem Ja w ogóle nie czuję Konkłestu w BF4, liczba pojazdów mnie przytłacza i wielokilometrowe przebieżki niespecjalnie kręcą więc nawet jak 69 znajomych gra razem w konkłesta to i tak wbijam w TDM... co zresztą zostało mi wypomiane przez naszego z lekka otłuszczonego forumowego erotomana gawędziarza Podejrzewam, że granie drużynowego detmecza będzie za(pipi)iste - szybka akcja bez gromady poyeba.nych inżynierów i ziomale u boku... piszę się... Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 kaczor wiem o czym mówisz, ale z wielką pomocą przyszły mi DLC. O ile w podstawce podbój gra mi sie słabo, o tyle na Chińskiej czy SE daje radę - to taki zespół mini deathmatchow Wzgórza Gillin to bieganie miedzy B,C i D, pasmo ałtuju to ta flaga na środku i ta na dole, pustynia to piękny team deatchmatch na D i tak dalej... Niedawno miałem udział 7% killi w pojazdach, od tamtej pory "zgwiazdkowalem" tak z 7 innych gunow co daje min 700 killi bronią, ergo udział maszyn maleje, wiec styl grania mamy podobny Cytuj
Gumiś_JaGoDa 961 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 BC2 Vietnam działa bez podstawki? Cytuj
rob1979 55 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 wzgórza Golluma kocham w każdej postaci - nawet konkłestu... Reszta chińskich też jest do przyjęcia ale tylko tommi w to gra... więc zostaje TDM... ale ciesze się, że wspominacie o drużynowym DM to może medal wpadnie Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 (pipi)unia ale mi się dobrze młóci w tej grze w TDM. Wyniki dla mnie zadowalające, nigdy wymiataczem nie byłem, ale przyjemność jest duża. Gdyby tylko tę szybkość zmienili (zwiększyli) i nie wywalali tak daleko od miejsca akcji... drużyny nie mają żadnego sensu bo repsy są randomowe, zwiększają tylko bonusy (drużynowa asysta, drużynowe leczenie, itp.). kaczor ustawilibyśmy się na sesję nie drużynowego tylko zespołowego DM (tam gdzie są 4 czteroosobowe drużyny) bo pamiętam, że w BF3 trochę pocięliśmy w ten tryb, a z randomami to ciężko się walczy kocham cię kozbi... wreszcie ktoś tu mówi ludzkim głosem Ja w ogóle nie czuję Konkłestu w BF4, liczba pojazdów mnie przytłacza i wielokilometrowe przebieżki niespecjalnie kręcą więc nawet jak 69 znajomych gra razem w konkłesta to i tak wbijam w TDM... co zresztą zostało mi wypomiane przez naszego z lekka otłuszczonego forumowego erotomana gawędziarza Podejrzewam, że granie drużynowego detmecza będzie za(pipi)iste - szybka akcja bez gromady poyeba.nych inżynierów i ziomale u boku... piszę się... Też ostatnio zacząłem bawić się w TDM i nie dziwie się czemu część ludzi preferuje ten tryb. Jak dziś dołączyłem do znajomego na Podboju to obrywanie od czołgów, obrywanie po respawnie na członku drużyny, obrywanie od kamperów z drugiego końca mapy, czy spamerów granatami siedzących na skrzynce z amunicją itp. zaczęło nieco drażnić. Z drugiej strony dobrze zabijając (i mało ginąc) ma się bardzo duży wpływ na zwycięstwo drużyny, gdzie w przypadku Podboju można przegrać tylko przez to, że jedna lamerska grupka z Twojej drużyny usadowi się na budynku i bezskutecznie kampi do końca gry. Rzeczywiście granie drużynowego DM'a mogło by być fajne. Liczę że Carrier Mode będzie bardzo wspierał grę team'ową. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 wzgórza Golluma kocham w każdej postaci - nawet konkłestu... Reszta chińskich też jest do przyjęcia ale tylko tommi w to gra... więc zostaje TDM... ale ciesze się, że wspominacie o drużynowym DM to może medal wpadnie ale zespołowy też byśmy ciupnęli, dawniej się nazywał squad DM. Carrier Mode będzie bardzo wspierał grę team'ową. też liczę na ten tryb, gdyż nie znam go od strony praktycznej w BF2042 a wieeeeele pochlebnych słów o nim słychać. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 Jestem bardzo ciekaw jak będzie wyglądała przerobiona wersja. Tytany zastąpią Lotniskowce. Tak czy siak motyw desantu na lotniskowiec 2-3 helikopterami, żeby go zniszczyć od środka mi się bardzo podoba Cytuj
tommi 345 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 Reszta chińskich też jest do przyjęcia ale tylko tommi w to gra... więc zostaje TDM...znaczy sie wolisz grac samemu TDM niz ze mna chinszczyzne? Zastanawiam sie, czy mam sie obrazic Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 W 2142 Titan Mode było najwyk...stym trybem w jaki grałem w FPSach, klimat jak cholera! Najpierw trzeba było rozwalić kilka pulpitów sterujacych barierami laserowymi blokującymi przejścia do rdzenia głównego, potem sam rdzeń i szaleńcza ucieczka z eksplodujacego tytana zakończona skokiem halo Martwi mnie jednak to, że w starusieńkim 2142 nie było tyle wybuchowego tałatajstwa do miotania, pomimo tego, zgrany duet assalut + support potrafił zblokować wąski korytarz. Tym razem powinni bardziej skomplikować i zwiększyć ilość korytarzy na lotniskowcu by nie stały się jeszcze większym ku..estwem niż nowe Metro. Tytanami mozna było sterować, jako dowódca mogliśmy majestatycznie (czyt. powolutku) przemieścić tytana gdziekolwiek na mapie, nie brakowało malowniczych grupowych desantów nad centralną flagą lub starć burta w burtę . Liczę na podobny patent w morskim dodatku. Cytuj
rob1979 55 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 Reszta chińskich też jest do przyjęcia ale tylko tommi w to gra... więc zostaje TDM...znaczy sie wolisz grac samemu TDM niz ze mna chinszczyzne? Zastanawiam sie, czy mam sie obrazic nic z tych rzeczy tommi Po prostu ty jesteś nocny Marek i jak wchodzisz na serwery ok północy to ja z reguły już kończę... zresztą kiedy tylko mogę to do Ciebie dołączam - choćby na jedną mapkę... Kozbinio... Ustalmy nomenklaturę W mojej jedynie słusznej polskiej wersji gry tryby są następujące: Zespołowy DM - czyli to co łupię cały czas - każdy sobie rzepkę skrobie - po prostu 10 vs 10, niby są składy ale po jasną chole.rę to nie wiem bo i tak nie można się respić na członku (khem... dziwnie to zabrzmiało )))))))))))))) ) składu... Drużynowy DM - czyli to co CHCIAŁBYM łupać - 4 drużyny po 5 członów walczą między sobą o zwycięstwo... Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 ale porespiłbyś się na członku c'nie? postaram się jutro/piątek/weekend któryś dzień wygospodarować, aby nie dołączać o 23 to powalczymy. 1 Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 (edytowane) W 2142 Titan Mode było najwyk...stym trybem w jaki grałem w FPSach, klimat jak cholera! Najpierw trzeba było rozwalić kilka pulpitów sterujacych barierami laserowymi blokującymi przejścia do rdzenia głównego, potem sam rdzeń i szaleńcza ucieczka z eksplodujacego tytana zakończona skokiem halo Martwi mnie jednak to, że w starusieńkim 2142 nie było tyle wybuchowego tałatajstwa do miotania, pomimo tego, zgrany duet assalut + support potrafił zblokować wąski korytarz. Tym razem powinni bardziej skomplikować i zwiększyć ilość korytarzy na lotniskowcu by nie stały się jeszcze większym ku..estwem niż nowe Metro. Tytanami mozna było sterować, jako dowódca mogliśmy majestatycznie (czyt. powolutku) przemieścić tytana gdziekolwiek na mapie, nie brakowało malowniczych grupowych desantów nad centralną flagą lub starć burta w burtę . Liczę na podobny patent w morskim dodatku. Niestety na chwile obecną jest obawa, że w środku lotniskowców mogą się dziać scenariusze z Metro. Głównie ze względu na wszelkiej maści granatniki, rpg i granaty mini (które odnawiają się 2x szybciej jak stoisz na 2 skrzynkach z amunicją). Nie powiem - z entuzjazmem przywitał bym fakt znerfienia tego wybuchowego tałatajstwa. Zdecydowanie wolę zabijać kulami i ginąć od kul Powinni ograniczyć ilość tych mini granatów, jak i częstotliwość odnawiania reszty całości amunicji wybuchowej przy skrzynkach. Dużo poprawiło by to grę na Metro, Lockerze i w środku lotniskowców. Edytowane 26 lutego 2014 przez Drantzell Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 Nie powiem - z entuzjazmem przywitał bym fakt znerfienia tego wybuchowego tałatajstwa. Zdecydowanie wolę zabijać kulami i ginąć od kul W tej grze oprócz piechoty jeździ w 3dupy pojazdów i moją jedyną bronią jest w/w tałatajstwo, a Ty chcesz to nerfić? Bez sensu. Jak czołg wjeżdża na flagę to próbuję go rozejbać broniąc flagę, a nie uciekam gdzie bezpiecznie. Jak gram CQ to w (pipi)e mam również zabijanie bo tam trzymanie flag się liczy. Już nie mogę z jarania się k/d ratio na CQ i innych trybach gdzie to jest najmniej ważne. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 27 lutego 2014 Opublikowano 27 lutego 2014 W tej grze oprócz piechoty jeździ w 3dupy pojazdów i moją jedyną bronią jest w/w tałatajstwo, a Ty chcesz to nerfić? Bez sensu. Jak czołg wjeżdża na flagę to próbuję go rozejbać broniąc flagę, a nie uciekam gdzie bezpiecznie. Jak gram CQ to w (pipi)e mam również zabijanie bo tam trzymanie flag się liczy. Już nie mogę z jarania się k/d ratio na CQ i innych trybach gdzie to jest najmniej ważne. Co do wybuchów chodzi mi nie o znerfienie tego pod kątem walki z pojazdami, tylko walki z piechotą. Czekam na zapowiadany nerf mini granatów. Mam nadzieje że wystarczająco poprawi grywalność Metra i Lockera. Może Cie zaskoczę, ale w tej grze chodzi o zabijanie. Trudno bronić flagi będąc martwym. Cytuj
walek 96 Opublikowano 27 lutego 2014 Opublikowano 27 lutego 2014 Powinni ograniczyć ilość tych mini granatów, jak i częstotliwość odnawiania reszty całości amunicji wybuchowej przy skrzynkach. Dużo poprawiło by to grę na Metro, Lockerze i w środku lotniskowców. Powinni dac serwery na 32 graczy na tych mapach, i problem sam by sie rozwiazal. Chcialbym znac imie i nazwisko kolesia, ktory zaprojektowa Blokade na 64. Facet, jak nikt inny na tym globie, zasluzyl sobie na lute w pysk. Pojecia nie mam, jak mozna bylo zaproketowac taka mape- clasterfuck w 2 minuty. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 27 lutego 2014 Opublikowano 27 lutego 2014 Widzisz Drantzell, Ty popadasz w skrajności w skrajnosć, jak kolesie z dice... Balans nie polega tylko na nerfieniu czy wzmacnianiu danej broni czy pojazdu! To ch..ja poprawia a tylko wk..wia! Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 27 lutego 2014 Opublikowano 27 lutego 2014 Alan Kertz pracuje w Dice jako lead core gameplay designer wiec mogl cos miec z tym wspolnego. Kabotyn tu masz zdjecie,zebys wiedzial kogo szukac: Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 27 lutego 2014 Autor Opublikowano 27 lutego 2014 Kozbinio, Kaczor, Gęsior, Danielski w BF3 to ja ciągnąłem na Squad DM, Metro w tym wydaniu, w parku bez pojazdów było za(pipi)iste, jako, że w BF4 mamy pięcioosobowe składy to chętnie się piszę na to. Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 27 lutego 2014 Opublikowano 27 lutego 2014 (edytowane) Graliśmy wczoraj dominacje na mapach SA. Dla mnie za duże zamieszanie i strasznie zyebane respy. Na metro doszło nawet do tego, że na początku rundy wszyscy odrodzili się na jednej fladze! Nieźle to wyglądało: odrodzenie, chwila zwieszki "co jest grane?" i sruuuuuuuutututi wszyscy martwi. Ja przeżyłem bo odrodziłem się w wagonie, ale ci na środku mieli przerąbane. Oprócz tego trzeba się dużo nabiegać. Chyba, że przyjmuje się rolę strażnika flagi. Pozdro Kame Z BF3 bardzo miło wspominam zespołowy rush. Czasem trzeba było się ostro nakombinować, żeby podłożyć ładunki. Może ktoś chętny na to? (o ile jest w BF4). Edytowane 27 lutego 2014 przez mclusky Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 27 lutego 2014 Opublikowano 27 lutego 2014 Powinni dac serwery na 32 graczy na tych mapach, i problem sam by sie rozwiazal. Chcialbym znac imie i nazwisko kolesia, ktory zaprojektowa Blokade na 64. Facet, jak nikt inny na tym globie, zasluzyl sobie na lute w pysk. Pojecia nie mam, jak mozna bylo zaproketowac taka mape- clasterfuck w 2 minuty. Dla mnie te mapy są całkiem grywalne jak mało wybucha w korytarzach. Dla mnie im więcej graczy, tym więcej celów do strzelania. Widzisz Drantzell, Ty popadasz w skrajności w skrajnosć, jak kolesie z dice... Balans nie polega tylko na nerfieniu czy wzmacnianiu danej broni czy pojazdu! To ch..ja poprawia a tylko wk..wia! Nie wchodzę w skrajności. Granaty mini są op i z tym każdy powinien się zgodzić. Planowany jest nerf i po prostu wyraziłem nadzieje że to wystarczy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.