SG1-ZIELU 870 Opublikowano 20 czerwca 2014 Opublikowano 20 czerwca 2014 Nie.... nie odnotowaliśmy żadnych problemów Cytuj
Bronas_ 29 Opublikowano 20 czerwca 2014 Opublikowano 20 czerwca 2014 Jeszcze cie złapie Gęsior . Dlaczego nie moge tobie wiadomości tutaj wysłać? Mam pewne zapytanie. Może masz skrzykne full Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 21 czerwca 2014 Autor Opublikowano 21 czerwca 2014 Panowie, trzecia godzina w domu i już znalazł miejscówkę za konsolami. Niedługo zaczną się teksty Danielskiego i Kozbinio ;] 1 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 21 czerwca 2014 Opublikowano 21 czerwca 2014 A nie mówiłem jeszcze ci się tam zesra i porysuje czarnulkę. Wyrzuć go na balkon i w razie czego zamontuj spadochron jakby leciał na dół Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 21 czerwca 2014 Opublikowano 21 czerwca 2014 Panowie, trzecia godzina w domu i już znalazł miejscówkę za konsolami. Niedługo zaczną się teksty Danielskiego i Kozbinio ;] haha! super, witamy w rodzinie! podczas gry będzie jełop wpychać się na kolana, narazie spoko, ale jak urośnie to tak za rok będzie to lekko w(pipi)iające. I mój jeszcze poluje na dyndający kabel od HS 1 Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 21 czerwca 2014 Opublikowano 21 czerwca 2014 za(pipi)isty! koty rulez. kozbinio tez jest fajny mimo ze uzywa srajfona! ja tam lubie jak wlazi menda na kolana bo od razu cieplej. gorzej jak dostaje (pipi)ca i skacze na tv. teraz razem ogladamy ghana vs szkopy i razem spiewo/mruczymy hymn niemiec:) takze pryx witome w rodzinie! 1 Cytuj
walek 96 Opublikowano 21 czerwca 2014 Opublikowano 21 czerwca 2014 Swietny meczyk Ghana-Niemcy. Szkopy nie sa tak mocne, jak mi sie wydawalo. Szkoda, ze remis, kibicowalem Ghanczykom. A co do kotow, to kojarza mi sie tylko z jednym Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 21 czerwca 2014 Opublikowano 21 czerwca 2014 KIIIIIIIIIIIIIIIITTEEEEEENS! Na starość będziecie śmierdzieć kotami i zapaskudzać okolicę, dokarmiając resztkami kurczaka okoliczne osiedlowe sierściuchy... Cytuj
tommi 345 Opublikowano 21 czerwca 2014 Opublikowano 21 czerwca 2014 Mecz dobry, tez za Ghana byłem, do tego mnie wkurza, ze ta menda klose strzelila gola. Cytuj
walek 96 Opublikowano 24 czerwca 2014 Opublikowano 24 czerwca 2014 ffJa w to po prostu nie wierze, co ten szwed mowi. Robi z nas idotow!? Mysli, ze w kwesti BF3 czy Bf4, ludzie juz potrafia wyartukulowac to, co im sie podoba. No mam ochote wycignac plyte z Bf, i za jej pomoca odciac mu leb. http://www.pssite.com/news-34192-battlefield__bad_company_3_nie_powstaje__poniewaz_gracze_nie_wiedza__czego_chca.html "Jeśli chcemy zająć się produkcją nowego Bad Company, musimy odpowiedzieć sobie na pytanie, co tak naprawdę sprawiło, że fani darzą ten cykl wielkim sentymentem. Jedni mówią, że sterowanie w trybie sieciowym było bardziej przystępne – szybsze i intuicyjne. Inni z kolei podkreślają, że pokochali kampanię dla pojedynczego gracza, dzięki oryginalnym bohaterom i poczuciu humoru. Każdemu podoba się inny element, przez co mamy trudność w określeniu, na czym powinniśmy się skupić robiąc sequel." Zdaniem dyrektora generalnego gracze nie potrafią po prostu wskazać, za co uwielbiają Bad Company. "To trochę przerażają ca myśl, aby jeszcze raz zmierzyć się z marką kochaną przez graczy, kiedy nie wiesz tak naprawdę, z czego ta sympatia się bierze. Ulubione postacie i ciekawa kampania? Ok, to jestem w stanie zrozumieć. Ale za chwilę ktoś inny mówi nam, że multiplayer w Bad Company 2 był najlepszym, jaki stworzyliśmy. Dobrze, ale dlaczego jest najlepszy? Widzisz, ludzie nie potrafią wyartykułować tego, co im się spodobało. Przez to jest o wiele ciężej." Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 24 czerwca 2014 Autor Opublikowano 24 czerwca 2014 To ja może zacznę dlaczego uważam Bad Company 2 za najlepsze multi ever: - najlepsze mapy jakie dotąd powstały w serii, może były lepsze pojedyńcze mapy w innych częsciach, ale w BC2 w całości zjada każdą kolejną cześć serii. Projektowane pod szturm, nie pod podbój. - zniszczenia otoczenia, największe w serii, - ograniczenie graczy do 24, większa ilość nie zawsze daje więcej funu, - nie za duża ilość broni, do której odblokowywało się dodatki dla każdej klasy wspólnie. Wyważona ilość sprzętu, czołg na mapie był na wagę złota, - fajne postacie w multi: snajper wookie, wsparcie z wąsem - najlepszy dodatek w serii VIETNAM - przemyślane wprowadzenie gry na rynek: alpha potem po kilku miesiącach beta, znów przerwa i produkt ląduje na półkach. Pomiędzy słuchano uwag graczy którzy pomogli dopieścić szpilę - singel z humorem i jajem, misje można było przechodzić na różne sposoby. To tak na szybko bo się śpieszę i wychodzę 2 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 24 czerwca 2014 Opublikowano 24 czerwca 2014 To ja może zacznę dlaczego uważam Bad Company 2 za najlepsze multi ever: - najlepsze mapy jakie dotąd powstały w serii, może były lepsze pojedyńcze mapy w innych częsciach, ale w BC2 w całości zjada każdą kolejną cześć serii. Projektowane pod szturm, nie pod podbój. - zniszczenia otoczenia, największe w serii, - ograniczenie graczy do 24, większa ilość nie zawsze daje więcej funu, - nie za duża ilość broni, do której odblokowywało się dodatki dla każdej klasy wspólnie. Wyważona ilość sprzętu, czołg na mapie był na wagę złota, - fajne postacie w multi: snajper wookie, wsparcie z wąsem - najlepszy dodatek w serii VIETNAM - przemyślane wprowadzenie gry na rynek: alpha potem po kilku miesiącach beta, znów przerwa i produkt ląduje na półkach. Pomiędzy słuchano uwag graczy którzy pomogli dopieścić szpilę - singel z humorem i jajem, misje można było przechodzić na różne sposoby. Ze wszystkim się zgodzę prócz zniszczeniami Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 24 czerwca 2014 Opublikowano 24 czerwca 2014 A ja wam mowie,ze na e3 2015 zobaczymy bc3. Tylko,ze nie z logiem Dice Stockholm a z logiem Dice Los Angeles. Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 24 czerwca 2014 Opublikowano 24 czerwca 2014 To ja może zacznę dlaczego uważam Bad Company 2 za najlepsze multi ever: - najlepsze mapy jakie dotąd powstały w serii, może były lepsze pojedyńcze mapy w innych częsciach, ale w BC2 w całości zjada każdą kolejną cześć serii. Projektowane pod szturm, nie pod podbój. - zniszczenia otoczenia, największe w serii, - ograniczenie graczy do 24, większa ilość nie zawsze daje więcej funu, - nie za duża ilość broni, do której odblokowywało się dodatki dla każdej klasy wspólnie. Wyważona ilość sprzętu, czołg na mapie był na wagę złota, - fajne postacie w multi: snajper wookie, wsparcie z wąsem - najlepszy dodatek w serii VIETNAM - przemyślane wprowadzenie gry na rynek: alpha potem po kilku miesiącach beta, znów przerwa i produkt ląduje na półkach. Pomiędzy słuchano uwag graczy którzy pomogli dopieścić szpilę - singel z humorem i jajem, misje można było przechodzić na różne sposoby. To tak na szybko bo się śpieszę i wychodzę Dodam jeszcze: - nacisk na współpracę, wspólne akcje dawały masę zabawy i przynosiły efekty. Tylko tam udawało się zbliżyć do tych akcji z trailerów! - mapy świetnie skrojone pod CQ i rush (szczególnie ten drugi tryb w BF3 i BF4 zszedł na psy) - stonowana ilość gadżetów i broni dzięki czemu nie było wrażenia sztucznego pakowania szajsu do gry - brak auto naprawy pojazdów - serio, wprowadzenie tego było dziwne, na początku myślałem, że to żart - JEDEN granat w kieszeni i tylko jeden rodzaj co pozwalało unikać głupich sytuacji zasypywania pomieszczeń, korytarzy tym ciulstwem - świetny podział na klasy, każda dawała przewagę jeśli gracz potrafił wykorzystać jej gadżety, bronie czy specjalności. Bronie przypisane do klas sprawiały, że były wyjątkowe na swój sposób (technik i jego wiertarki) - SPECTAC i zielony beret dla medyka - wprowadzane zmiany i pacze można było zaliczyć tylko na plus, nie wciskali nic na siłę - najlepsze imho udźwiękowienie, w żadnej następnej części nie można z taką precyzją określić wchodząc do budynku na którym piętrze i w którym miejscu jest przeciwnik słysząc tylko jego kroki, poza tym ruscy sypali świetnymi tekstami - niezły singiel, ale wiadomo, że multi rządziło Cytuj
walek 96 Opublikowano 24 czerwca 2014 Opublikowano 24 czerwca 2014 Rekostrukcja trailera BC2 w BF4. Niezle. Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 24 czerwca 2014 Autor Opublikowano 24 czerwca 2014 A ja dodam jeszcze: - żadnych (pipi)ych double XP weekendów, żadnych boostów do EXPa. Jak widziałeś pięćdziesiątkę na serwerze po drugiej stronie, to wiedziałeś, że będzie ciężko i ciężko było, - zgrany czteroosobowy skład potrafił mocno wpłynąć na wynik rundy. Łatwiej coś ugrać czterem osobom z 24 niż 64. - w tej części każda z klas miała sens, wszystkie ładnie się zazębiały, nie było tak jak teraz że warto grać głownie inżynierem, - gratisowe (EA teraz tego nie przełknie) mapki które były dawane graczom co jakiś czas. Proszę DICE, gratis z Mcluskim wypisaliśmy ci za co fani uwielbiają BC2, teraz to weź posklejaj do kupy i zrób w końcu trójkę. 1 Cytuj
Longstar 62 Opublikowano 24 czerwca 2014 Opublikowano 24 czerwca 2014 Szkoda tlumaczyc tym idiotom skoro sami nie potrafia dojsc do wnioskow, miliony postow na roznych forach mowily o dobrych i zlych stronach, ale oczywiscie po co wykazywac sie inicjatywa i poczytac troche. Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 25 czerwca 2014 Opublikowano 25 czerwca 2014 Wczoraj zamiast wieczornego łupania i oglądania Weltmeisterschaft zapodałem film, który okazał się jednym z najlepszych jakie ostatnio widziałem - The Grand Budapest Hotel, dla mnie mistrzostwo świata i okolic! Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 25 czerwca 2014 Opublikowano 25 czerwca 2014 Wczoraj zamiast wieczornego łupania i oglądania Weltmeisterschaft zapodałem film, który okazał się jednym z najlepszych jakie ostatnio widziałem - The Grand Budapest Hotel, dla mnie mistrzostwo świata i okolic! Widziałem i potwierdzam :-D Wypalcowano tapatalkiem Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 25 czerwca 2014 Opublikowano 25 czerwca 2014 Słowa pracownika DICE "gracze sami nie wiedzą czego chcą" ale czy nie ma racji ? Na PS3 był płacz że - mało graczy - chcemy większe mapy No to dostaliśmy to co chcieliśmy, i teraz płacz że nie ma takich epickich zagrań jak w BC2 i jest chaos. Dla mnie BC2 nie licząc singla wyróżniał się tylko Rushem !!! mapy były idealnie skrojone pod 24 graczy były 3 góra 4 przejścia które zgrana ekipa mogła bronić i atakować. Od to cały sekret Rusha Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 25 czerwca 2014 Opublikowano 25 czerwca 2014 (edytowane) Jedne z moich ulubionych to Arica i Atacama. Gdzie tam miałeś 3 przejścia? Mapy były otwarte. edit: zapomniałem o genialnej Isla Inocentes, która też przecież nie była ograniczona żadnymi korytarzami czy przejściami. Możliwy był podjazd lądem, heli albo znienawidzoną przez wszystkich w BF4 wodą! Edytowane 25 czerwca 2014 przez mclusky Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 25 czerwca 2014 Opublikowano 25 czerwca 2014 (edytowane) Jedne z moich ulubionych to Arica i Atacama. Gdzie tam miałeś 3 przejścia? Mapy były otwarte. no jak cholera: co ty, były max 3-4 przejścia, w przypadku Arici przejście z pierwszej bazy do drugiej było w zasadzie jedno i bez składnej akcji z pojazdem i snajperem osłaniającym atakujących na wzgórzu na skraju mapy potrafił być niezły cluster fuck. o fak teraz sobie przypomniałem - a walki na moście? Edytowane 25 czerwca 2014 przez waldusthecyc Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 25 czerwca 2014 Opublikowano 25 czerwca 2014 edit: zapomniałem o genialnej Isla Inocentes, która też przecież nie była ograniczona żadnymi korytarzami czy przejściami. Możliwy był podjazd lądem, heli albo znienawidzoną przez wszystkich w BF4 wodą! ej myśmy grali w jakieś kompletnie różne gry.... przejście z pierwszej bazy na drugą miało aż kolosalne 3 drogi: woda, droga (obie drogi obok siebie widoczne z jednego dachu) + śmigło. Czyli tak jak Zielu pisze - max 3 drogi, z czego tak naprawdę dwie obok siebie widziane w jednej linii Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 25 czerwca 2014 Opublikowano 25 czerwca 2014 (edytowane) Ok, ale nie było to na zasadzie Bazaru albo Metro. Można było zapieprzać bokiem, skradać się, przelecieć heli. Weź po uwagę, że było 24 graczy i z kumatą ekipą nietrudno było się przedrzeć. Edytowane 25 czerwca 2014 przez mclusky Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.