Gość Zaqair Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 Dodatki do bf3 pojawialy sie zazwyczaj we wtorki(update ps store usa) wiec albo 11 albo 18 Cytuj
Gość Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 Ej no, Locker na TDMie naprawdę zayebiście się sprawdza, to nie to co na CQ. Wczorajszy najlepszy wynik: http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/32/432630935989035008/271346204/ A trafił się też 18-3 gdzie te 18 to jeden killstreak, także proszę nie agresywnie panie redaktorze Kluskowski. Cytuj
hniv 5 Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 A mnie zastanawia czemu niektórzy latają juz z blachami z drugiego uderzenia. Ostatnio zakosilem kolesiowi blachę za osiągnięcie chyba na zatoce omanskiej. Zadanie mialo polegać na przelocie helka pod wszystkimi dzwigami. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 (edytowane) Co TDM, to mapy generalnie slabe (szczegolnie te w podstawce), choc mimo tego gram w ten tryb non stop. Aha. kabotyn, a zdradź proszę - czy jest coś Ci się podoba w BF4? XD (tylko nie pisz, że danielskii) moim zdaniem mapy są świetne, nawet ostatnio Strefę Powodziową polubiłem, bo skumałem już gdzie są jakie klatki schodowe i pykam ile się da na tyły, tylko te gejmory :confused: naprawiłbym tylko dwie rzeczy - szybsze respy i najlepiej aby nie były w d,upie tylko bliżej akcji. Szczególnie na Kurorcie to widać, gdzie ZAWSZE wywala Cię daleko za budynek, przeciwnika też tylko z drugiej strony i trzeba najpierw te kilometry przebiec. Jednym słowem faster, harder, scooter i byłbym bardzo happy. Zastanawiałem się ostatnio nad tym co mówiłeś - o oddzieleniu ziarna od plew - w sensie skillowości. To, że tutaj skilla z czasów UT czy Q nie ma to wiadomo. Jednak jeśli przyjmiemy za kryterium skilla, że nie wygrywa zawsze ten co pierwszy strzela, to mamy tutaj namiastkę tej "różnicy" (ile razy zdarzyło mi się gonić gościa, strzelać, a ten zdążył się odwrócić i headshot). Pomijamy oczywiście tryb noobcore, vel hardcore Edytowane 10 lutego 2014 przez waldusthecyc Cytuj
Gość Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 Pomijamy oczywiście tryb noobcore, vel hardcore O dobrze, że mi przypomniałeś kozbi, polecam tryb hardcore na TDMie, najbardziej ofkoz Lockera ;] Cytuj
milekp 78 Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 Wszystko możliwe, wczoraj padały pytania o dodatek, Dice pisało że trzeba czekać na informację, Więc ja dopisałem że 18 luty wraz z linkiem do zdjęcia. Po tym nastała cisza ze strony DICE. Więc może doszli to wniosku że skoro pierwsza dada się wydała to zrobią psikusa i wypuszczą dodatek wcześniej . Inna sprawa że na PC w weekend pojawiły się serwery z dodatku więc może stąd to zamieszanie i podejrzenia A jak to ma się do informacji sprzed kilku tygodni, że DICE wstrzymuje wszelkie prace nad dodatkami, żeby skupić się na załataniu gry? Żal im doope ściska, że nie ma dopływu nowych dutków, czy doszli do wniosku, że gry nie da się załatać? Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 Wszystko możliwe, wczoraj padały pytania o dodatek, Dice pisało że trzeba czekać na informację, Więc ja dopisałem że 18 luty wraz z linkiem do zdjęcia. Po tym nastała cisza ze strony DICE. Więc może doszli to wniosku że skoro pierwsza dada się wydała to zrobią psikusa i wypuszczą dodatek wcześniej . Inna sprawa że na PC w weekend pojawiły się serwery z dodatku więc może stąd to zamieszanie i podejrzenia A jak to ma się do informacji sprzed kilku tygodni, że DICE wstrzymuje wszelkie prace nad dodatkami, żeby skupić się na załataniu gry? Żal im doope ściska, że nie ma dopływu nowych dutków, czy doszli do wniosku, że gry nie da się załatać? A no tak że ten dodatek był już skończony na PS4 i PS3 jedynie niewiadoma była z PC chodziło raczej o następne dodatki 1 Cytuj
milekp 78 Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 Oby nie było - nowy dodatek, nowe problemy, nowe powody do narzekań dla co niektórych ... Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 Oby nie było - nowy dodatek, nowe problemy, nowe powody do narzekań dla co niektórych ... Ja liczę na dodatek bo podobno Chińska na CQ nie laguje więc i z tym dodatkiem może tak być. A co do problemów na pewno będą, przykład X1 gdzie metro ma takie same bugi jak metro w BF3.... 1. Chodzenie w teksturach (sufity) 2. Wychodzenie na piętra na które nie można normalnie wyjść, wszyscy pamiętają te w(pipi)iające mendy które tam campiły Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 W dodatku bez prywatnych serwerów nie będzie się dało ich WYPIEDROLIĆ KUWRA ICH MAĆ FASZYSTOWSKA! Przepraszam, wystraszyłem się. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 Oby nie było - nowy dodatek, nowe problemy, nowe powody do narzekań dla co niektórych ... Ja liczę na dodatek bo podobno Chińska na CQ nie laguje więc i z tym dodatkiem może tak być. A co do problemów na pewno będą, przykład X1 gdzie metro ma takie same bugi jak metro w BF3.... 1. Chodzenie w teksturach (sufity) 2. Wychodzenie na piętra na które nie można normalnie wyjść, wszyscy pamiętają te w(pipi)iające mendy które tam campiły Spoko, a potem Drantzell pisze, ze pewnie nauczą sie na błędach i przy kolejnej odsłonie serii już tak nie bedzie. Tia. Powinni sie jeszcze te ruchome piaski/muldę śmierci przy MComie zaraz na początku zostawić Cytuj
walek 96 Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 (edytowane) Co TDM, to mapy generalnie slabe (szczegolnie te w podstawce), choc mimo tego gram w ten tryb non stop. Aha. kabotyn, a zdradź proszę - czy jest coś Ci się podoba w BF4? XD (tylko nie pisz, że danielskii) W taki narazie nie ma rzeczy, ktora by mi sie podobala w Bf4 ... A tak na serio, to realizm audio-wizualny podoba mi sie w tej serii, szczegolnie od czasow BC2. Oczywiscie nie gram dla samej grafiki, tylko podoba mi sie dazenie DICE do tego, aby wiernie symulowac naszego zoldaka oraz realia jakie go otaczaja. Naprawde przyjemnie slucha sie naszego "ludka" rzucajacego, w zaleznosci od okolicznosci, soczystym miesem. Do tego porusza sie on z gracja, niczym baletnica w operze mydlanej, Najwiekszy konkurent Bf, czyli CoD, ze swoimi animacjami, tkwi nadal w epoce lodowcowej. Jeszcze mozna by wspomniec o gnatach- te sa zroznciowane, i zachowuja inaczej, ogolnie kazda bron ma inny "feeling". W innych tytul ma sie wrzenie, jakby kazda pukawka zrobiona zostala na ta sam modle. Powiem to, co wczoraj powiedzialem Lebiemu. Nawet "najgorszy" Battlefield, jest bardziej miodny i grywalny, niz "najlepszy" CoD, czy inne badziewie na rynku. Narzekam na BF4, bo patrze na niego przez pryzmat dwoch poprzednich czesci. Jednka z rundy, na runde moja irytacja topnieje- jest progres w tym temacie . Z ta gra jest jak z droga krzyzowa Jezusa. Meczysz sie tych 12 stacji, po czym "zmartwychwstajesz", i jestes w niebie. Na ktorej stacji teraz jestem?... chyba w polowie. Mam nadzieje, ze Second Assualt, wraz z patch'em, przyblizy mnie do kolejnej:) Co TDM, to mapy generalnie slabe (szczegolnie te w podstawce), choc mimo tego gram w ten tryb non stop. Aha. Zastanawiałem się ostatnio nad tym co mówiłeś - o oddzieleniu ziarna od plew - w sensie skillowości. To, że tutaj skilla z czasów UT czy Q nie ma to wiadomo. Jednak jeśli przyjmiemy za kryterium skilla, że nie wygrywa zawsze ten co pierwszy strzela, to mamy tutaj namiastkę tej "różnicy" (ile razy zdarzyło mi się gonić gościa, strzelać, a ten zdążył się odwrócić i headshot). Pomijamy oczywiście tryb noobcore, vel hardcore W plecy sie nie strzela, to nie honorowe. Stad ta kara boska, i zgon. A swoja droga chcialbym wyjasnic pewna rzecz na temat jumping'u w Bf4.Najzabawniejsze w tym wszystki jest to, ze ludzie mysla, ze wedlug mnie jedynym kryterium skill'owsci jest kangurowanie ala Bf3. W Bf4 to mi sie podoba, ten element jest w porzadku. Boli mnie najbardziej, ze zmniejszyli dynamike piechociarza, co zmniejsza dystans pomiedzy graczem szybki, a wolnym. Dorzucmy do tego aim assist, i dystans mamy jeszcze mniejszy. A zrobili tak, aby przyciagnac szersze spektrum graczy- to co wczesniej pisal Zaq. O to tutaj mi chodzi, a nie o skakanie ala Quake. Moja zyciowka na TDM. Ponad 40 chlopa poszlo do piachu. http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/32/432655328913181952/245517852/ Edytowane 10 lutego 2014 przez walek Cytuj
milekp 78 Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 Boli mnie najbardziej, ze zmniejszyli dynamike piechociarza, co zmniejsza dystans pomiedzy graczem szybki, a wolnym. Dorzucmy do tego aim assist, i dystans mamy jeszcze mniejszy. A zrobili tak, aby przyciagnac szersze spektrum graczy- to co wczesniej pisal Zaq. O to tutaj mi chodzi, a nie o skakanie ala Quake. Ja nie rozumiem, dlaczego ci takie rzeczy przeszkadzają. To nie jest e-sport, to jest zabawa, która powinna wywoływać zróżnicowane emocje - radość, smutek, wq.rw, dumę, itp. I fajnie, że zmniejsza się różnicę pomiędzy pr0 a noobem bo nieciekawie jest szukać rozrywki, w której dostaje się tylko i wyłącznie baty. Zwłaszcza, gdy jest się już zapracowanym człowiekiem i nie ma czasu i możliwości (czy nawet chęci) by szlifować umiejętności. Wchodzi się do gry na dwa, trzy mecze przed spaniem i oczekuje, że znajdzie radochę z zabawy bo jutro kolejny dzień pracy. A tu wpad na garstkę wymiataczy i co? Dziękuję kochanie ale nawet nie mam zamiaru się przytulić bo mi jakiś pr0gamer z ADHD humor rozwalił? Target, dla którego skierowano tę grę jest szeroki i niech taki zostanie i pozwoli na radochę, że nawet gra pomoże mi trafić headshota wymiataczowi ze 110lvlem. I jak najbardziej jestem za prywatnymi serwerami - róbta co chceta, ustawiajcie i wpuszczajcie tylko tych pr0 ale od publicznych wara - każdy ma prawo się bawić i oczekiwać, że spotka sobie podobnych, i tych lepszych i tych gorszych. I wydaje mi się, że nikt nie ma prawa mówić jak się bawić i z czego czerpać satysfakcję, zwłaszcza, że autorzy gry dane zachowanie dopuszczają. Jedyne czego bym sobie życzył w doborze współgraczy - żeby zaczęli myśleć, chociaby na poziomie Lassie, bo komendy są dość proste ... ale to są niestety pobożne życzenia 2 Cytuj
tommi 345 Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 podobno Chińska na CQ nie laguje rozumiem, ze to gorzka ironia? Cytuj
Gość Darude Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 (edytowane) Wszystko laguje .Dzisiaj to miałem takie cyrasy jak nigdy dotąd ,lagi przeokropne ,po meczu mapki się nie ładowały ino czarny ekran ,a to nie można połączyć się z serwerami ,no i na koniec kiedy grałem ostatni meczyk i dobrze szło to jakis błąd 08..coś i wywaliło :confused: .Dawno się tak nie wk*iłem w gierki jak dzisiaj . Edytowane 10 lutego 2014 przez Darude Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 Wy chyba odpalacie tego BF'a na 2 PS3 powiązanych ze sobą sznurkiem. Mi nic nie laguje Cytuj
milekp 78 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 Oglądać do końca uchachałem się jak norka ... Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 Aim king 96% http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/32/433017860280064192/190114238/ Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 Aim king 96% http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/32/433017860280064192/190114238/ No z jakiej innej broni mogłeś to dokonać , pytanie tylko w której dziurze czekałeś cały mecz na biedaków którzy nadbiegali na nią ? Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 Wypraszam sobie! Biegałem jak wariat, Kabotyn poświadczy Cytuj
tommi 345 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 (edytowane) Ostatnie 2-3 dni to po prostu jedna wielka katastrofa- to jest jakies zupelnie niegrywalne totalne (pipi), przynajmniej jesli chodzi o chiny, a zwlaszcza smocza przelecz. Coraz bardziej mnie w(pipi)ia to cale DICE. (pipi)a, pjerdola sie z jakimis balansami-sralansami, kombinuja, podczas gdy przez gigantyczne lagi w ogole sie (pipi)a nie da grac!! Miesiace mijaja, patch za patchem wychodzi i jest (pipi)a coraz gorzej!! Czlowiek wyj.ebuje kawal siana, specjalnie konsole kupuje, ładuje jeszcze w premiumy-sremiumy, a ci idioci nie potrafia przez tyle czasu wyeliminowac czegos takiego i zapewnic mozliwosci zwyklego bezstresowego popykania! (zeby nie bylo, filtr serwerow mialem na europe ustawiony, na zadnych antypodach nie gralem) (pipi) im w dupe!! Edytowane 11 lutego 2014 przez tommi 1 Cytuj
Longstar 62 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 Wczoraj wszedlem do was na chiny i po 2 minutach ucieklem z tego serwera, jak (pipi)a lagi mialem podczas bieganie, nie wspominajac juz o lataniu czy jezdzie jakims pojazdem, jak narazie to tylko tryby na 32 sa grywalne, 64 graczy sa lagi wszedzie Cytuj
tommi 345 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 (edytowane) na smoczej przeleczy od dawna sa problemy, ale guilin do tej pory dzialalo bez najmniejszych problemow, a wczoraj nawet tam takie cyrki byly, ze masakra. Tutaj drobna namiastka: https://www.facebook.com/photo.php?v=1416292625284723&set=vb.100007119974577&type=2&theater Edytowane 11 lutego 2014 przez tommi Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 Wszędzie laguje. Wczoraj na Locker pierwszy raz doświadczyłem boosta zakończonego rozjbeaniem się o ścianę. Na innych mapach, szczególnie na początku, teleporty i inne dziwne zjawiska. Masz rację Tommi w 100%. Skupiają się na najmniej w tej chwili potrzebnych rzeczach zamiast wyeliminować główny problem. Kasy poszło na ten szit dużo za dużo, żeby tak to działało. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.