Sedrak 873 Opublikowano 8 lutego Opublikowano 8 lutego Ostatnio do mnie w dwa chyba dni przyszło i byłem mega zaskoczony, a teraz pięć i cisza, ale co zrobisz jak nic nie zrobisz. Poczekam wtedy spokojnie Cytuj
Sedrak 873 Opublikowano czwartek o 20:13 Opublikowano czwartek o 20:13 On 2/8/2025 at 8:12 AM, Perez said: Poczekajmy jeszcze do poniedziałku, max wtorku. Dostawa do piątku to jest taki max termin według deklaracji poczty, aaaale no czasami tyle z tych deklaracji wychodzi i mają obsuwę. Gdyby po weekendzie dalej nie było - daj znać. Dziś dotarło. Kryzys zażegnany Cytuj
Perez 1 980 Opublikowano czwartek o 20:35 Opublikowano czwartek o 20:35 20 minut temu, Sedrak napisał(a): Dziś dotarło. Kryzys zażegnany Dobrze, ze dotarlo, gorzej, ze z takim lagiem. Z poczta niestety loteria - raz w 2 dni, raz w 2 tygodnie. 1 Cytuj
Bowser 135 Opublikowano piątek o 05:58 Opublikowano piątek o 05:58 9 godzin temu, Perez napisał(a): Dobrze, ze dotarlo, gorzej, ze z takim lagiem. Z poczta niestety loteria - raz w 2 dni, raz w 2 tygodnie. To prawda, niedawno się przeprowadziłem, odkąd prenumeraty przychodzą na nowy adres (inny oddział, miasto) to numery mam w max 3 dni gdzie w poprzedniej lokalizacji to było 5-6dni średnio. Co oddział poczty to inaczej. Cytuj
DarkStar 179 Opublikowano piątek o 09:11 Opublikowano piątek o 09:11 U mnie 10 dni. Nadane 3.02, dotarło wczoraj 13.02. Wysyłka z Niepołomic do Krakowa :), dla niekojarzących (Niepołomice po prawej): To jest np w tej chwili ~40 minut autem. Wiem, że po drodze jest jakaś sortownia, ale chcę zobrazować jak to wygląda. Właściwie każdy numer PSXE przychodzi do mnie z opóźnieniem, ale póki docierają to jest ok. Zastanawiam się czy to nie dlatego, że są one oznaczone jako przesyłka marketingowa, a nie list? Może PP traktuje takie przesyłki jako mniej ważne. Cytuj
Perez 1 980 Opublikowano piątek o 09:39 Opublikowano piątek o 09:39 26 minut temu, DarkStar napisał(a): U mnie 10 dni. Nadane 3.02, dotarło wczoraj 13.02. Wysyłka z Niepołomic do Krakowa :), dla niekojarzących (Niepołomice po prawej): To jest np w tej chwili ~40 minut autem. Wiem, że po drodze jest jakaś sortownia, ale chcę zobrazować jak to wygląda. Właściwie każdy numer PSXE przychodzi do mnie z opóźnieniem, ale póki docierają to jest ok. Zastanawiam się czy to nie dlatego, że są one oznaczone jako przesyłka marketingowa, a nie list? Może PP traktuje takie przesyłki jako mniej ważne. Marketingowe to specjalna opcja pod takie wysyłki jak prenumerata - mamy to ciut tamiej niż zwykły list, ale wciąż z deklaracją dostaw do 4 dni roboczych. Natomiast termin terminem, a poczta swoje niestety. Cytuj
Bowser 135 Opublikowano piątek o 09:43 Opublikowano piątek o 09:43 30 minut temu, DarkStar napisał(a): To jest np w tej chwili ~40 minut autem. Wiem, że po drodze jest jakaś sortownia, ale chcę zobrazować jak to wygląda. Właściwie każdy numer PSXE przychodzi do mnie z opóźnieniem, ale póki docierają to jest ok. Zastanawiam się czy to nie dlatego, że są one oznaczone jako przesyłka marketingowa, a nie list? Może PP traktuje takie przesyłki jako mniej ważne. Moim zdaniem powinieneś złożyć im reklamacje i trochę pomarudzić że stale masz taki problem. Nie mówię że to na pewno pomoże ale ja bym spróbował, może to tak długo leży w jakieś sortowni / oddziale bo mają wywalone na deklarowane terminy skoro "nikt się nie skarży" Cytuj
Square 8 937 Opublikowano piątek o 10:25 Opublikowano piątek o 10:25 Najważniejsze aby z drukarni dalej wychodziło bez opóźnień, załatwia to pewnie spokojnie 90% problemów z dostawą w tygodniu premiery. 1 Cytuj
mitra 1 807 Opublikowano sobota o 10:00 Opublikowano sobota o 10:00 W dniu 14.02.2025 o 10:43, Bowser napisał(a): Moim zdaniem powinieneś złożyć im reklamacje i trochę pomarudzić że stale masz taki problem. Nie mówię że to na pewno pomoże ale ja bym spróbował, może to tak długo leży w jakieś sortowni / oddziale bo mają wywalone na deklarowane terminy skoro "nikt się nie skarży" Nie mam co próbować. Prenumerata leci w cały kraj i na świat. Jeśli to by była wysyłka w jedno miejsce to ma to sens ale przy takiej specyfice mija się to z celem. Do jednych przychodzi przed deklarowanym czasem, do drugich w deklarowanym a pechowcom po. Niestety poczta to poczta. Do mnie na nowy adres przyszło z opóźnieniem ale na szczęście mam backlog więc na dzień dzisiejszy mi to lata. Gorzej jakby nie przyszło w ogóle. 1 Cytuj
Perez 1 980 Opublikowano sobota o 11:01 Opublikowano sobota o 11:01 Niestety trochę taka prawda, że to walka z wiatrakami. Ja bez bicia przyznaję, że na myśl o wysyłaniu jakichś formularzu reklamacyjnych to mi się od razu odechciewa. To ogólnie działa tak, że prenumeraty przygotowuje drukarnia, my dostarczamy adresy i oni to już nadają w urzędzie pocztowym niedaleko drukarni (stąd te Niepołomice, o których wspominał @DarkStar, bo drukujemy się w Krakowie). Tak że na 99% z drukarni wychodzi wszystko na pocztę, bo oni mają te swoje różne kontrole jakości, ja im też robię zestawienie ile jakich prenumerat (zagraniczne, krajowe, czy premium, czy zwykła, czy jeden numer, czy dwa itp.). No i potem z tego oddziału w Niepołomicach idzie to w kraj. Ja na tyle róznych rozmów z Czytelnikami wnioskuję, że najczęściej problemem jest albo sortownia gdzieś między oddziałami, albo już punkt docelowy. Były już opowieści, że dopiero kontakt z placówką sprawiał, że nagle się numer znajdował. Lub akcje, że ktoś dostawał... 3 wydania jednocześnie, bo listonosz wpadł raz na kwartał, bo nie było poleconych, że musi, a tu "będzie jak będzie". Znaczy ja ogólnie nie marudzę - sporo osób chwali obecny stan dostaw, czasami numer jest nawet na drugi dzień od poniedziałkowej wysyłki. Teraz akurat mijają 2 tygodnie od wysyłki to mam dosłownie z 6-7 maili, że nie dotarło to naprawdę wolę dosłać niż walczyć z reklamacjami, bo one niestety nie muszą nic dać, a zwrot kosztów jest symboliczny za utracony numer i wysyłkę. Jedynie szkoda Czytelników, bo przy lagu 2 tygodnie to prenumerata trochę bez sensu, no ale ciężko to przeskoczyć. 1 1 Cytuj
Bowser 135 Opublikowano sobota o 12:33 Opublikowano sobota o 12:33 Co do reklamacji @mitra - miałem na myśli od strony odbiorcy. (Nie składałem w przypadku prenumeraty a zwykłego listu poleconego priorytetowego który szedł notorycznie 2tygodnie) i efekt był taki że nagle, jakimś 'magicznym' cudem pod starym adresem wszystko się poprawiło. Robiłem to poprzez poniższy formularz jako 'odbiorca': - https://ereklamacje.poczta-polska.pl/ Jako nadawca (@Perez) - zgadzam się w pełni, tyle tego wysyłacie że dostaniecie zapewne info że to 'corner case', jeden na 100 przypadków wiec 'sajonara'... 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.