Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

Bez kitu, nawet miesiąc nie minął, a już chyba prawie 6 Gb patchy, a białas ma 8 Gb pamięci :P Ale pewnie się nie sumują... teoretycznie :P

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 373,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

Kiedyś chyba czytałem, że sama deweloperka to ok. 50 mln $, ale ręki sobie za to nie dam uciąć.

Masakra...a taki Project Cars zamyka sie w budzecie 3,75mln (wliczajac w to licencje na fury i jakies 50 torow :D)

Opublikowano

Don, jakie 6 giga. Pierwszy patch byl 1 gigowy, nie 5 ;) I po zainstalowaniu sie usuwaja.

Opublikowano

Dlatego nie czytam recenzji, bo kim jak kim ale recenzentem wydawcy mogą manipulować do woli, bo albo się da jakiś wcześniejszy dostęp,jakieś exowe materiały, albo party w Kalifornii, i później biedak nie może wystawić mniej niż 9, bo go party za rok ominie albo inni wcześniej dostaną materiały z gry. Bez sensu.

A jak jakiś mały niezależny serwis da 7 to się nie da za rok promki, niech w pytkę całują.

Do dziś pamiętam jak bodaj w CDA, chyba w 2003 się rękami i nogami zapierali przed manipulacją, argumentowali o stratach dla wydawcy moje pierwsze myśli

- Polska to śladowy rynek, nikt nie zauważy

- mało kto wie na Zachodzie co to CDA i czy wogóle istnieje

-gry reklamowane w CDA rzadko mają mniej niż 8

Do tego wiele razy w recenzjach albo zapowiedziach recenzenci chwalą się np,,, pojechałem hen daleko do USA do hotelu 5 gwiazdek by ograć demo trwające 5 min ",(ocena 9) albo ,, firma XXX nie przysłała nam promek i serdecznie jej dziękujemy za to " ( ocena 5)

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Masakra...a taki Project Cars zamyka sie w budzecie 3,75mln (wliczajac w to licencje na fury i jakies 50 torow :D)

 

może robią gdzieś w kraju trzeciego świata jak Polska to grosze ich kosztuje.

 

 

A to nie jest tak że te łatki na WiiU instalują się (czyt. podmieniają pliki) w trakcie pobierania dzięki czemu nie zapychają HDD ?

 

Poprzedni ważył 5 GB (?), więc raczej wszystkie zapisują się na HDD, wątpię żeby takie wielkie paczki wrzucali na RAM.

 

edit, a w sumie sam już nie wiem ile ten patch ważył...

https://www.google.pl/search?client=opera&q=wii+u+patch+5+gb&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest

+

http://www.vg247.com/2012/12/04/wii-u-day-one-patch-to-be-pre-installed-on-consoles-from-spring-2013/

Edytowane przez Fenikz

Opublikowano

Kiedyś chyba czytałem, że sama deweloperka to ok. 50 mln $, ale ręki sobie za to nie dam uciąć.

Masakra...a taki Project Cars zamyka sie w budzecie 3,75mln (wliczajac w to licencje na fury i jakies 50 torow :D)

 

A Gran Turismo 5 - 80 mln $ :P

 

Wszystko zależy od organizacji i uzdolnień programistów. Nie wiem czy widziałeś na XBLA Dust: An Elysian Tail, ale grę zrobił od początku do końca jeden człowiek, można sobie porównać z innymi produkcjami z XBLA, które często robią teamy po 20 osób.

 

Don, jakie 6 giga. Pierwszy patch byl 1 gigowy, nie 5 ;) I po zainstalowaniu sie usuwaja.

 

5 Gb: http://forums.n4g.com/WiiU-first-update-5GB-no-brick-protection-m1098708.aspx

Opublikowano

tajemnica literki "U" w nazwie wyjaśniona:

 

 

87325629.jpg

 

83112780.jpg

 

Edytowane przez Fenikz

Opublikowano

 

Jak zgapiać to od najlepszych!

Opublikowano

Kiedyś chyba czytałem, że sama deweloperka to ok. 50 mln $, ale ręki sobie za to nie dam uciąć.

Masakra...a taki Project Cars zamyka sie w budzecie 3,75mln (wliczajac w to licencje na fury i jakies 50 torow :D)

 

A Gran Turismo 5 - 80 mln $ :P

 

Wszystko zależy od organizacji i uzdolnień programistów. Nie wiem czy widziałeś na XBLA Dust: An Elysian Tail, ale grę zrobił od początku do końca jeden człowiek, można sobie porównać z innymi produkcjami z XBLA, które często robią teamy po 20 osób.

 

Don, jakie 6 giga. Pierwszy patch byl 1 gigowy, nie 5 ;) I po zainstalowaniu sie usuwaja.

 

5 Gb: http://forums.n4g.co...n-m1098708.aspx

nie wiem co to project cars, ale gt5 to naprawdę..... "duża gra", wiem bo przekatowałem. tak że nie wiem, czy można tu kwestie nakładu finansowego sprowadzić wyłącznie do talentu i organizacji programistów (zestawiając oba tytuły).
Opublikowano

może robią gdzieś w kraju trzeciego świata jak Polska to grosze ich kosztuje.

Anglia. Pracuje nad tym jakies 65 osob.

Gra robiona praktycznie od podstaw (zaden tam sequel korzystajacy z assetow poprzedniczki).

Ponad 50 tras (w wiekszosci licencjonowanych) i pewnie ponad 100 fur. Zaawansowana fizyka, zmienna pogoda/pora dnia na wszystkich torach.

No i za ta kase gra jest robiona zarowno na PC jak i PS3, X360 oraz WiiU. I prawdopodobnie rowniez next gen :)

Opublikowano

 

Jak zgapiać to od najlepszych!

 

Jak to Eurogamer świetnie określił - zlepek najbardziej "zayebistych" motywów z większości obecnych gier.

 

77890d4279fb6.gif

 

Jakby z 80% gry prezentowało się tak jak ten gameplay, to by było dobrze. Gorzej jeśli większość to będą te rynny :P

Opublikowano

@Magik:

 

no to musiałeś zjeść przynajmniej jedno zero... :blink:

Edytowane przez Fenikz

Opublikowano

jesli zarabiaja ok 2tys funtów miesiecznie to zjadaja ok polowe budzetu w rok. reszta pojdzie na sprzet, licencje itp. zmieszcza sie

Opublikowano

@Magik:

 

no to musiałeś zjeść przynajmniej jedno zero... :blink:

 

Gdzie tam, pewnie te gry kosztują w produkcji grosze, a wysokimi kosztami tłumaczą wysokie ceny.< developerzy=cebulaki>

 

jesli zarabiaja ok 2tys funtów miesiecznie

 

HAHAHAHAHHAHAHAHAH

Opublikowano

Don, jakie 6 giga. Pierwszy patch byl 1 gigowy, nie 5 ;) I po zainstalowaniu sie usuwaja.

 

5 Gb: http://forums.n4g.co...n-m1098708.aspx

1GB, 5GB po rozpakowaniu.

 

 

Magik - te 65 osób to chyba charytatywnie, albo zatrudnieni byli na miesiąc.

Edytowane przez Hela

Opublikowano

@Magik:

 

no to musiałeś zjeść przynajmniej jedno zero... :blink:

Na 100% jest to 3,75 mln Euro

I zapewnam cie ze ta gra to nie jest zadna tam pop.iedrolka ;)

 

 

 

 

 

 

 

pcars2012120422352534.jpg

pcars2012120422310040.jpg

pcars2012113019280227.jpg

pcars2012113020504387.jpg

 

Edytowane przez Magik

Opublikowano

Niedowiarki niech sobie poczytają odpowiedni temat w Kąciku Wyścigowym.

Opublikowano

Co do tomb raidera

Far Cry 3 też wydawał się oksryptowaną liniową strzelanką na filmikach(przynajmniej tych początkowych, bo potem nie ogladalem). Pamietam jak pokazywali misje w jakies jarającej sie chacie i były jeki ze niedorobiona kopia Uncharted 3. Pol roku pozniej gra wychodzi I TAKI CHUJ 9/10 GOTY :P

Edytowane przez Dahaka

Opublikowano

Smutny jest ten Tomb Raider. Mogliby wydać 2 część zaje.bistego Guardian of Light, a nie bawić się w EPICKĄ PRZYGODĘ PEŁNĄ IMMERSJI I FILMOWOŚCI

Opublikowano

Chyba tylko tobie się wydawał liniowy, bo od początku było wiadomo, że będzie wielki otwarty świat, w którym będzie dużo do robienia poza fabułą.

Opublikowano

Niech Sony wróci do starego sklepu :/

Opublikowano

Raczej niech poprawią nowy, w tym sensie że jak znowu rzucą taki hit do Plusa jak wczoraj z Arkham City (w dodatku przez 15 minut był pewien glitch uniemożliwiający ściągnięcie w ramach Plusa), to niech będą już mieli przystosowany sklep do takiego tłoku.

Poprzednia wersja już nie wyrabiała, zwłaszcza z ilością contentu - trzeba było dzielić foldery w mniejsze, i tak jeśli gdzieś było kilkanaście pozycji to pod koniec żywota starego PSS było to dzielone na 2-3 podfoldery (inaczej pozycje się nie wyświetlały w formie ikon). Był też wolniejszy. Jedyne co faktycznie mogliby naprawić w obecnym sklepie, to skrócenie całej tej procedury kupowania czy nabywania czegokolwiek. Utrapieniem jest kupowanie coś za "0 PLN" z całą tą e-biurokracją.

Ogólnie nowy PSS wygląda ładniej, działa szybciej, wyszukiwarka po naprawie działa bardzo komfortowo (nie trzeba wpisywać całego tytułu) i widać że słuchają rad graczy (np. przywrócili szybkie przejście do normalnego przeglądania nowości, przedtem trzeba było przejść przez 3 strony screenowych podpowiedzi). Stary był minimalistyczny, ale niewydolny. Do nowego trzeba się przyzwyczaić i w sumie przeczekać te wszystkie wyłapywane na początku problemy... :)

Opublikowano

na dobry początek to niech oni ten sklep zintegrują z menu konsoli tak jak było w starym. Obecnie sklep działa jak każda gra/aplikacja czyli naciskamy X...chwila czarnego ekranu, a potem loading programu...do tego jeszcze dochodzi chwila gdy ściąga się zawartość sklepu(moment z torbą zakupową na ekranie) i ostatecznie w sklepie pojawiamy się po 20sekundach....w starym do sklepu wchodziło się od razu

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.