Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

 

Pisałem tylko o tych grach, z którymi miałem styczność.

 

No dla mnie combo na X360: Wiedźmin 2, Halo 4, Horizon, Trials Evolution i FEZ urwały łeb, ale co kto lubi ;)

 

>Fez

 

http://www.youtube.com/watch?v=K8Ifue2xGFY

 

I że to niby dowodzi czegoś innego bo ktoś sobie w recenzji powiedział, że jest słaba :P? Hmm... np. fan japońskich developerów, których Phil zrypał za wypuszczanie seryjnie badziewia na rynek, heh.

Edytowane przez DonSterydo

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 366,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

Don to ograj Ninję bo to osom giera, ponoć jeśli chodzi o stealth to lepsza niż dzisiejsze Splinter Celle, Assassiny czy Dishonored (mnie nie oceniać bo nie jestem specjalistą od tego gatunku) i ma najwyższą średnią wśród gier na XBLA.

Opublikowano

Wstecz dla branży? Bo stworzyli jedyną fabułę od lat gdzie graczowi zależy na postaciach?

 

A czy to wymaga sprowadzenia poziomu gameplayu w grze do takiego, który by pies ogarnął?

Nieważne, ważne że pokazują, że można w grach zrobić prawdziwą historię, a nie gó.wno o strzelaniu do brązowych ludzi, albo ufoludków.

 

Nie oszukujmy się - fabuły w grach są zazwyczaj idiotyczne i bezsensowne, dlatego wyróżnienie WD może zmobilizować resztę branży to przykładania większej uwagi do tego elementu, zamiast pakować miliony dolarów w oprawę.

Edytowane przez Hela

Opublikowano

Don to ograj Ninję bo to osom giera, ponoć jeśli chodzi o stealth to lepsza niż dzisiejsze Splinter Celle, Assassiny czy Dishonored (mnie nie oceniać bo nie jestem specjalistą od tego gatunku) i ma najwyższą średnią wśród gier na XBLA.

 

To jest obowiązkowa pozycja obok Deadlight, ale poczekam sobie na promocję bo gier to mi nie brakuje w tej chwili.

 

Wstecz dla branży? Bo stworzyli jedyną fabułę od lat gdzie graczowi zależy na postaciach?

 

A czy to wymaga sprowadzenia poziomu gameplayu w grze do takiego, który by pies ogarnął?

Nieważne, ważne że pokazują, że można w grach zrobić prawdziwą historię, a nie gó.wno o strzelaniu do brązowych ludzi, albo ufoludków.

 

No to niech się jeszcze wysilą żaby kodować wciągający gameplay.

 

W czasach kiedy tzw. hardkory stękają, że gry są coraz prostsze jednoczesne jaranie się, że są wychwalane gry, które ograniczają się do wciśnięcia guzika w odpowiednim momencie, jest dosyć niekonsekwentne.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano
  • Autor

Wstecz dla branży? Bo stworzyli jedyną fabułę od lat gdzie graczowi zależy na postaciach?

 

A czy to wymaga sprowadzenia poziomu gameplayu w grze do takiego, który by pies ogarnął?

 

Bu-hu dlaczego w grach point'n'click tylko sie klika.

Jak na typ gry gameplay i tak jest git i bardzo fajnie pracuje z historia, no ale to trzeba zagrac w sama gre zamiast powielać jakies bzdurne argumenty.

 

@Don: jest powod dla ktorego Fez przechodzi bez echa na wszystkich nagrodach 2012. Ta gra jest płytka jak sam (pipi). Gdyby nie hajp to by nic nie znaczyła.

Opublikowano

Wstecz dla branży? Bo stworzyli jedyną fabułę od lat gdzie graczowi zależy na postaciach?

 

A czy to wymaga sprowadzenia poziomu gameplayu w grze do takiego, który by pies ogarnął?

 

Bu-hu dlaczego w grach point'n'click tylko sie klika.

Jak na typ gry gameplay i tak jest git i bardzo fajnie pracuje z historia, no ale to trzeba zagrac w sama gre zamiast powielać jakies bzdurne argumenty.

 

@Don: jest powod dla ktorego Fez przechodzi bez echa na wszystkich nagrodach 2012. Ta gra jest płytka jak sam (pipi). Gdyby nie hajp to by nic nie znaczyła.

 

Nie rozbrajaj mnie bo z tego wychodzi, że nagrody znaczą wtedy kiedy komuś to pasuje :) No to MW2 dostawało masę nagród, a do tego się sprzedało, najwidoczniej najlepsza gra ever :D

 

Nie no jaranie się branżowymi nagrodami, czy recenzjami to największe faile jakie mogą być. A jak już chcesz się podpierać jakimiś recenzjami, to dlaczego wybierasz taką, która świadczy wbrew 99% innych.

 

Dla samego faktu bycia gejmingowym hipsterem? :P

 

Żeby nie było, ja mam gdzieś nagrody czy recenzje, oceniam względem siebie, ale jak ktoś się podpiera recenzjami i nagrodami branżowymi, to niech to robi konsekwentnie w stosunku do wszystkich gier, a nie tam gdzie mu to pasuje.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

I co, nie uważacie że Walking Dead mając tą samą fabułę, ale rozgrywkę w stylu open survival z elementami RPG (coś jak ten zapowiadany State of Decay na XBLA) nie byłby sporo lepszy? Nie mówcie że nie.

Opublikowano

I co, nie uważacie że Walking Dead mając tą samą fabułę, ale rozgrywkę w stylu open survival z elementami RPG (coś jak ten zapowiadany State of Decay na XBLA) nie byłby sporo lepszy? Nie mówcie że nie.

Nie.

Opublikowano
ponoć jeśli chodzi o stealth to lepsza niż dzisiejsze Splinter Celle, Assassiny

 

Faktycznie nie masz pojęcia. :)

Opublikowano

I co, nie uważacie że Walking Dead mając tą samą fabułę, ale rozgrywkę w stylu open survival z elementami RPG (coś jak ten zapowiadany State of Decay na XBLA) nie byłby sporo lepszy? Nie mówcie że nie.

Nie.

 

Czyli interaktywny film > gra z ambitną fabułą i skrojonym na miarę gameplayem?

 

3bd5150196_cool_story_bro.jpg

Opublikowano

I co, nie uważacie że Walking Dead mając tą samą fabułę, ale rozgrywkę w stylu open survival z elementami RPG (coś jak ten zapowiadany State of Decay na XBLA) nie byłby sporo lepszy? Nie mówcie że nie.

Nie.

 

ad93b4e58c89b.gif

 

 

ponoć jeśli chodzi o stealth to lepsza niż dzisiejsze Splinter Celle, Assassiny

 

Faktycznie nie masz pojęcia. :)

 

Nie wiem czy ta gra to stricte stealth czy koorwa stealth ze stogu siania - jedynie cytuje innych.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

I co, nie uważacie że Walking Dead mając tą samą fabułę, ale rozgrywkę w stylu open survival z elementami RPG (coś jak ten zapowiadany State of Decay na XBLA) nie byłby sporo lepszy? Nie mówcie że nie.

Nie.

 

Czyli interaktywny film > gra z ambitną fabułą i skrojonym na miarę gameplayem?

 

3bd5150196_cool_story_bro.jpg

Gameplay jest na miarę tego co chcieli zrobić.

Pozwala skupić się postaciach, zamiast na milionie popierdółek.

 

Macie naje.bane od wmawiania sobie o "samograjach sony" i nie potraficie ogarnąć, że nie każda gra musi polegać na tym samym.

Medium dające tyle możliwości, a wy chcecie je sprowadzać do klonów tego, w co już gracie. Powodzenia.

Edytowane przez Hela

Opublikowano

Chyba sam masz zdeczka naje.bane :confused: przystopuj może człeniu.

 

Medium dające tyle możliwości, a wy chcecie je sprowadzać do klonów tego, w co już gracie. Powodzenia.

 

tyle ku.rwa możliwości i akurat najlepsza to PRESS X TO JASON, nie rozśmieszaj mnie.

 

No i spoko że znajdę gdzieś open survival z elementami RPG i zombie poza modem do Army na pececie.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

W Walking Dead grają (czy raczej oglądają HEHE) same (pipi),ki, ja jestem mężczyzno i naku,rwiam w robaki na xboxie!

 

Serio Mazzeo, jesteś IMO jednym z tych, którzy niszczą branżę (chodzi mi o "głosowanie portfelem").

Opublikowano

W Walking Dead grają (czy raczej oglądają HEHE) same (pipi),ki, ja jestem mężczyzno i naku,rwiam w robaki na xboxie!

 

Serio Mazzeo, jesteś IMO jednym z tych, którzy niszczą branżę (chodzi mi o "głosowanie portfelem").

wd jest przede wszystkim nudne jak cholera...

Opublikowano

Co za typ, i co, naprawdę widzisz za moimi postami jęki o to, że Walking Dead nie wygląda jak Left 4 Dead? Weź się ogarnij i zrozum że nie tylko rozwalanie ufoli mi się podoba. Niszczę branżę w oczach fanów interaktywnych filmów? W takim razie jestem skłonny niszczyć ją dalej.

 

 

Jakie to szczęście że Naugthy Dog jest takie staromodne i robi z The Last of Us grę typu survival i gdzie też, jak podejrzewam, duże znaczenie będzie miała historia i postacie. NO CO ZA DEBILE, GDZIE NOWOCZESNOSC I WCISKANIE PRZYCISKU OD CUTSCENKI DO CUTSCENKI NIE KUPUJE TEGO SZITU :///////

Opublikowano
  • Autor

Nie no jaranie się branżowymi nagrodami, czy recenzjami to największe faile jakie mogą być. A jak już chcesz się podpierać jakimiś recenzjami, to dlaczego wybierasz taką, która świadczy wbrew 99% innych.

 

Dla samego faktu bycia gejmingowym hipsterem? :P

 

Żeby nie było, ja mam gdzieś nagrody czy recenzje, oceniam względem siebie, ale jak ktoś się podpiera recenzjami i nagrodami branżowymi, to niech to robi konsekwentnie w stosunku do wszystkich gier, a nie tam gdzie mu to pasuje.

 

Milo, ze sie uczepiles tego tekstu o nagrodach (na ktore mam wy(pipi)ane) zamiast udowodnic mi jaki to Fez ma bogaty gameplay. No, ale nie trzeba tego robic bo 99% recenzentow sie z toba zgadza. Przeciez nie moga sie mylic. Gra albo jest dobrze skonstruowana, albo nie. To co sie komu podoba ma tu niewiele do gadania. Fez jest po prostu pusty wiec wpisywanie go na listy najlepszych gier żydboksa jest dla mnie dziwne. To troche tak jak pececiarze wychwalajacy Minecrafta.

 

I co, nie uważacie że Walking Dead mając tą samą fabułę, ale rozgrywkę w stylu open survival z elementami RPG (coś jak ten zapowiadany State of Decay na XBLA) nie byłby sporo lepszy? Nie mówcie że nie.

 

Uważam, że Halo byłoby o wiele lepsze gdyby głównym bohaterem był japoński nastolatek a walki odbywaly sie w systemie ATB. Nie rozumiem dlaczego 343 jest takie zacofane i nie moze zrobic dobrej gry.

 

Na szczescie w przyszlym roku bedzie prawdziwa GRA The Walking Dead.

Opublikowano

The Walking Dead jest grą przygodową, a nie (pipi) żadnym RPG czy innym gównem. Taki jest gatunek i koniec. Co śmieszniejsze to jakoś nikomu wcześniej to nie przeszkadzało, teraz po heavy rainie zaczął sie jakiś ból dupy. Fahrenheit wprowadził zmiany w gatunku, które widać się sprawdzają. Mniej zagadek, więcej immersji i lepsze, nieliniowe prowadzenie fabuły. Można się czepiać, tak samo jak każdego innego gatunku, który został spłycony kosztem filmowości, ale akurat przygodówkom to najmniej szkodzi. Także nie pierd.olcie jakbyście się wczoraj urodzili, bo takie gry wychodziły od dawien dawna, tylko były bardziej statyczne.

Opublikowano

django: Niczego się nie uczepiłem. To TY napisałeś, że coś musi być na rzeczy BO NIE DOSTAJE NAGRÓD. Dlatego rozumiem, że jesteś konsekwentny i jak jakieś gry dostają nagrody to musi też być coś na rzeczy, np. MW itp.

 

To samo z recenzją - masz opinię i podpierasz się jedną recenzją. Skoro bierzesz je pod uwagę, to dlaczego nie sugerujesz się miażdżącą większością tych, które mówią co innego?

 

Brak konsekwencji i z Twojej strony i tyle.

 

Ja niczego nie muszę Ci tłumaczyć, stwierdziłem, że gra jest dobra i tyle, a Ty wybrałeś najgorsze opinie z ogółu niczym Mendrek i stworzyłeś sobie z tego podkładkę :)

 

Można się ze mną nie zgadzać, ale ja sobie nie dorabiam ideologii w zależności od tego jak mi pasuje.

 

Macie naje.bane od wmawiania sobie o "samograjach sony" i nie potraficie ogarnąć, że nie każda gra musi polegać na tym samym.

 

Dobrze wiedzieć, że WD to samograj od Sony bo już myślałem, że to multiplatforma :P

 

Wmawiajcie sobie dalej, że tworzenie gier, to wybór między gameplayem, a fabułą :) Jak już napisałem, doceniam osiągnięcia WD w warstwie scenariusza, ale wyciąganie jej z tego powodu na piedestały pośród innych produkcji, gdzie developerzy przynajmniej starają się zadbać o każdy aspekt gry, jest nierozsądne moim zdaniem.

 

Chwalić tam gdzie trzeba, ale nie przymykać oczu na ułomności.

Edytowane przez django

Opublikowano
  • Autor

Mysl sobie o mnie co chcesz (bo to twoja prywatna sprawa), ale jezeli nie widzisz polaczenia pomiedzy nagrodami (wydawanymi przez IGN, Spike czy cokolwiek innego) a pewna rozpoznawalnoscia czy tez zostawaniem w swiadomosci graczy to trudno, bywa. To jest ta roznica pomiedzy "O, ta gra byla taka za(pipi)ista" a sprawdzaniem listy wydawniczej na ten rok i mowienia "O, ta gra wyszla tez. Za(pipi)ista byla." Fez, tak samo jak Minecraft, nie zostaje z graczem bo jest zbyt plytkim doswiadczeniem. Wiadomo, ze nie kazdemu podoba sie to samo i tym mozna niby tlumaczyc czemu gra nie pojawia sie w zestawieniach, ale jezeli sie sprzedala w calkiem imponujacej (jak na indie tytul) liczbie >100k egzemplarzy i dostala pare 9 i 10, to troche dziwne jednak czemu tak sie dzieje, nie sadzisz?

 

Jak z wieloma tytulami: ogromny hajp -> ograne, 10 wystawione -> po jakims czasie sie dochodzi do wniosku ze moze sie przesadzilo.

Opublikowano

Heh gry w Polsce na WiiU tańsze niż na PS360 :)

 

14417852447735876746.jpg

Opublikowano

Heh gry w Polsce na WiiU tańsze niż na PS360 :)

 

14417852447735876746.jpg%20

 

Jakoś muszą skusić tych 15 nabywców konsoli, a walczą o nich wszystkie sklepy w Polsce XD

Opublikowano

Heh gry w Polsce na WiiU tańsze niż na PS360 :)

 

 

i sprzedadzą sie w ogromnym nakładzie z 20 sztuk z czego 50% to gazety

Opublikowano

ja swoje zdanie o WD napisałem....fajna gra i nic ponad to i jej wygrana na VGA to tylko i wyłącznie zasługa tak słabego roku 2012. Modlę się jednak o to by takie gry jak WD czy HR po tym sukcesie nie zaczęły wyrastać jak grzyby po deszczu...to gameplayowo są pozycje dla orangutana i wręcz trójskok wstecz dla branży gier.

Wstecz dla branży? Bo stworzyli jedyną fabułę od lat gdzie graczowi zależy na postaciach?

 

fabuła ok...jest ciekawa i ma bardzo moralne decyzje i to jest niezaprzeczalny i niekwestionowany plus tej pozycji i dzięki temu głównie gra mi się podobała ale co mamy prócz tego:

 

warta techniczna - słaby engine i do tego liczne freezy przy wczytywaniu z dysku

muzyka - słaba, nie budująca klimatu

reżyseria cutscenek - słaba

gameplay- mieszanina QTE i chwil gdzie mamy parę sekund na wybranie odpowiedniej odpowiedzi lub podjęcie decyzji przeplatająca scenami gdzie mamy jedną lokację składającą się zazwyczaj z jednego lub dwóch ekranów w których są z 4 postacie i 2 przedmioty do wzięcia.

 

Ktoś mi pisze, że to przygodówka...ale gdzie tu zagadki lub eksploaracja terenu...lub jakikolwiek moment gdzie możemy zrobić coś więcej....BRAK...przygodówki z poczciwej Amigi biją to na łeb....zagrajcie sobie w Blade Runner na pc to też zobaczycie co do fajna fabuła i nieliniowy scenariusz w grze przygodowej...baa zagrajcie w Jurasic Park (zrobili ją chłopcy od WD) i choć pod każdym względem gorsza niż WD ma choć ciut lepszy gameplay niż to.

 

Nie przeczę. tytuł jest fajny ale podobnie jak HR niech to funkcjonuje jako ciekawostka w branży i niech nikomu nie przychodzi do głowy rozpowszechnianie takich pomysłów. Do mnie to jest gigantyczny krok w tył dla branży...nie tak wyobrażam sobie gameplay w grach...i nie wierzę, że nie można zrobić nieliniowej i wciągającej fabuły nie sprowadzając rozgrywki to wciśnięcia raz na parę minut X lub O

Edytowane przez Ficuś

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.