Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

Cieszy? Dlaczego? Wiążą się z tym jakieś wartościowe nagrody? :P

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 374,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

Wystarczy jedna gra by pobić utytułowane studia tworzące uznane gry przez parę generacji.

OK.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Cieszy? Dlaczego? Wiążą się z tym jakieś wartościowe nagrody? :P

Po prostu cieszy ot co. Czy od razu trzeba do tego jakieś większej filozofii? :sleep:

Jakbym miał już tak na serio podać powód to są one 3:

Half-Life+mody

Portal 1/2

Steam, choć jeszcze parę lat temu przeklinałem wynalazek grubasa :D

Opublikowano

http://www.eurogamer...owy-jest-ciezki

 

Microsoft ostrzega Valve, że rynek konsol jest ciężki.

 

Trzeba mieć dochody z innych żródeł i głębokie kieszenie. .Czyżby pili do sytuacji Sony ? Każda okazja do wbicia szpili jest dobra.

Jednocześnie MS cieszy się z nowego konkurenta, jako dobrej nowiny dla rynku. Ciekawe, czy to tylko pewność siebie, czy może szef US MS powiedział w wywiadzie parę ludzkich słów.

 

http://www.eurogamer.pl/articles/2013-01-11-szef-xbox-w-europie-o-przyszlosci-konsoli

 

A tutaj mówi tak :

- Nasze gry będą działały najlepiej przy wsparciu karty graficznej i procesora z Xboksa 360, ale będą dostępne także na telefonach, Surface, Windows 8 i innych urządzeniach wspierających SmartGlass.

Ciekawa sprawa, różnie można interpretować.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

A niech się Grubas pcha. Przejedzie się raz drugi i się przekona że rynek konsol jest już "pełny"

Opublikowano

a ja bym wymienił microsoft na sege <dreamcast 360>

Opublikowano

http://www.eurogamer...owy-jest-ciezki

 

Microsoft ostrzega Valve, że rynek konsol jest ciężki.

 

Trzeba mieć dochody z innych żródeł i głębokie kieszenie. .Czyżby pili do sytuacji Sony ? Każda okazja do wbicia szpili jest dobra.

Jednocześnie MS cieszy się z nowego konkurenta, jako dobrej nowiny dla rynku. Ciekawe, czy to tylko pewność siebie, czy może szef US MS powiedział w wywiadzie parę ludzkich słów.

 

Nie wiem jak do tego doszedłeś XD Oczywistym jest, że mówią na bazie własnych doświadczeń - 10 lat budowania marki i zerowy bilans zysków i strat. Dla nowego gracza na rynku to nie są szybkie pieniądze tylko lata pracy.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

tyle pomysłów mieli, tyle szalonych exów. nie to co.....ekhem....wiecie kto....

Opublikowano

Przynajmniej nie są w plecy na tej dyskotece zwanej Xbox

Opublikowano
EDGE wybiera listę 50 najlepszych deweloperów

 

taka ciekawostka

 

Ja tam nie wnikam w konkretne miejsca. Przynajmniej jednak nie ma patologii jak na VGA, gdzie drugi rok z rzędu wygrywa developer, który wydaję grę w skandalicznej wersji na jedną z konsol - Bethesda ze Skyrimem na PS3 i Telltale Games z Walking Dead na X360 nie działającym na X360 4GB. Pier/dolnięta branża i ludzie, którzy ją tworzą.

 

Ja dostałem z padem, grą i zdrapką Golda na 3 miechy

A ja mam działającą 4 lata konsolę.

 

Ja też no i co?

Opublikowano

http://www.gameinfor...controller.aspx

 

And finally, this last picture suggests that Sony is actually trying to patent stupidity xD

 

WTF ?

movepatentdumb.jpg

 

Ma nadzieję że będzie normalny DS4, a nie jakieś rozkładane cudo na bazie PSM.

Opublikowano

ahahahahha

Opublikowano

Na PS4 to pewnie dadza caly kombinezon z Move. Taki sam jak maja w studiach od motion.

Opublikowano
  • Autor

Jak zwykle hejt bez żadnego przeczytania uzasadnienia, o to czyja lepszość lepsza.

 

Jeśli ktoś czytał jakikolwiek tekst tego typu to wie, że wszystkie zaczynają się od zdania w stylu "oczywiście trudno jest porównywać...", albo zakładają to już za oczywistość.

 

 

Napiszcie coś konkretnego albo się walcie. Najłatwiej to mówić "NIE ŹLE ROBICIE ŚMIESZNY GIF TO MÓJ ARGUMENT" kiedy inni chcą po prostu przedstawić cokolwiek do poczytania.

 

 

Nie wiem, co jest dziwnego w tym, że w czołówce jest studio, które w zasadzie było jednym kolesiem i zrobiło grę kupioną przez kilkanaście milionów ludzi. No faktycznie skandal, że masa osób z branży patrzy na nich jak na bogów.

 

Hmm nie wiem czemu, ale sie spodziewalem, ze sie momentalnie pojawisz po moim poscie. Jednak co trzeba do(pipi)ic na internecie to trzeba.

 

Tak przeczytalem kryteria tej listy (szok, zdziwko, ktos inny umie czytac na internecie) i nadal nie rozumiem jaki jest tok rozumowania w dawaniu drugiego miejsca dla firemki ktora zrobila jedna gre z wielkim, aczkolwiek zaprzepaszczonym potencjalem. Reszta listy mnie (pipi)ie bo ogolnie tworzenie takich spisow to niezly bezsens, no ale skoro juz ktos (pipi)nal taka gafe to ciezko sie z tym nie zgodzic.

 

Tak, mam te gre od stadium alfa i troche pogralem, uprzedzajac twoje przypierdalanie sie.

 

Jako kryterium jest podawane angażujący i stymulujący do działania świat gry - pozornie Minecraft jest tutaj idealnym przykladem, ale kazdy kto gra w to wiecej niz pare godzin zaczyna zauwazac jak pusty i w gruncie rzeczy bezsensowny jest caly wysilek. Gra ma (pipi)ane nitro na samym poczatku, gdzie gracz rzucony w swiat na ktory ma niemaly wplyw. Szkoda, ze po jakis 5 godzinach z tego niesamowitego drajwu zostaja jakies żenujące opary, gdzie jedyne co zostaje graczowi to budowanie wszystkiego od nowa. Jezeli taki game design zasluguje na pochwaly to ja nie wiem.

 

Z zasady starasz sie nie zgadzac ze mna wiec ujme to najprosciej jak moge - po 5, czy nawet 10 godzinach taki Xenoblade ledwo dal sie liznac. O Minecrafcie po takim czasie wiesz juz wszystko co jest wymagane. Enchantowanie to bzdury ktorymi nikt sie nie zajmuje, tak samo chodowanie zwierzat, oswajanie psow, czy "expienie". Gra przestaje stawiac Ci wyzwania (a ostatni boss to najwieksze (pipi)-sie jakie developerzy mogli zamiescic w tej grze) i cala magia pryska. Jedyne co zostaje to stworzenie nowego swiata by znowu poczuc ten wspanialy dreszczyk emocji.

 

Jezeli wedlug Ciebie to zasluguje na pochwale to ok. Jezeli to sprawia, ze chcesz mnie cisnac bo sie z toba nie zgadzam - ok, wy(pipi)ane. Ale nie wyczytasz z moich dwoch krotkich zdan i obrazka wszystkiego co sobie tam myslisz wiec (pipi)j z takimi zagrywkami.

Opublikowano

Jezu. Ktokolwiek by to napisał, nie będę się z nim zgadzał. Po prostu nie dziwię się, że jak jest duże głosowanie, to wygrywają ci ogólnie najwyżej cenieni, a nie ci, których ja osobiście najwyżej cenię.

 

I tutaj nie da się zaprzeczyć, że Minecraft jest ogromnym sukcesem. Nie że ja go wielbię - ja nie bronię nigdy Minecrafta, wszyscy wiedzą jakie gry ja wolę. Ale przekrojowo, to jest fenomen. Masa fanów, którzy przynajmniej przez te 10 godzin mieli wielką podjarę i wspominają grę ogólnie miło i śledzą firmę, jak mało którą. Jeśli jesteś deweloperem gier i nagle widzisz, że naprawdę niskobudżetowa indie gra sprzedaje się w kilkunastu milionach egzemplarzy, ponad 8 na pececie i ponad 4 na sieciowym sklepie konsoli, to to po prostu musi zmienić twoje spojrzenie na branżę.

 

Dla mnie ten spis jest wartościowy, bo pokazuje dość dobrze, jakie są teraz trendy w branży, jaka sytuacja. Ludzie siedzący nad gierkami widzą kult Gabe'a i Minecrafta, widzą tak samo niezadowolenie z Mass Effecta 3. To nie zostaje bez wpływu. Dla mnie są inne gry, które wyżej cenię, niż Minecraft czy Uncharted, zarówno duże jak i indie, ale myślę, że czołowa szóstka czy ósemka musiała być taka, jaka jest, nie wyobrażam sobie innej.

Opublikowano

(pipi)sz jak potluczony. Jezeli robi sie taka liste i chce sie byc branym powaznie to nie wrzuca sie deva, ktory w repertuarze ma cala jedna gre. Koniec kropka. Nie obchodzi mnie jakim to nie jest sukcesem Minecraft czy Halo 4. Developera ocenic mozna z ogolnego rozrachunku (minimalnie dwie gry by stwierdzic czy nie przez przypadek zawojowal rynkiem), a nie jednego wystrzalu do jasnej cholery.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

No otoz to.

 

Sciagnalem Minecrafta na iPada i chodze tak bez celu, kopie dolki. Jakies swinki chodza i skacza. I co, moge pojsc gdzie chce i wykopac albo wybudowac co chce?

 

Poza tym, tak jak mowilem wczesniej, jedna gra to za malo. Dla przykladku Rocksteady. Zrobili genialnego Batmana, ale tak naprawde Arkham City potwierdzil, ze sa swietni. Ze AA to nie byl jednorazowy wystep i ze maja potencjal, sa w stanie dostrzec swoje wczesniejsze bledy, sluchac fanow i przebic swoje poprzednie dzielo.

 

Juz bardziej porownalbym do Mojanga, Media Molecule. Obie gry maja ogromny potencjal sieciowy, obie gry sa specyficzne. Minecraft zwojowal rynek i nie da sie tego zaprzeczyc. MM w mniejszym stopniu (mln kopii) ale wg recenzentow tez stworzyli cos wyjatkowego. Tyle, ze MM stworzylo sequel w kazdym elemencie poprawiony w stosunku do jedynki, zdecydowanie bardziej rozbudowany. Przy tym, jeszcze wersje na PSP, Vite, do Move itd itp. Tworza jeszcze nowy nextgenowy projekt. Studio, ktore nie opiera sie tylko na 1 grze, choc na 1 marce.

 

Minecraft 2? Prosze bardzo, wtedy zobaczy sie na co stac Mojang. Bo jak mowia, nie sztuka zrobic cos swietnego (no dobra, jest sztuka :D), ale pobic swoje poprzednie dokonanie.

Opublikowano

http://www.gameinfor...controller.aspx

 

And finally, this last picture suggests that Sony is actually trying to patent stupidity xD

 

WTF ?

movepatentdumb.jpg

 

Ma nadzieję że będzie normalny DS4, a nie jakieś rozkładane cudo na bazie PSM.

Dla mnie może i latać, ważne, żeby spełniało swoją podstawową funkcję, czyli wygodnego pada a dodatki są zawsze mile widziane.

Mogą oczywiście udoskonalić konstrukcyjnie niedoskonałego DS3 i na tym poprzestać z tym, że nie widzę tego za bardzo.

 

 

edit. Co do spustów nad Rocksteady, to przypominam, że oni zrobili jedną grę, którą po prostu udoskonalili, tak jak ziomek od Minecrafta, udoskonalał z czasem swoje dzieło. Dla mnie podobna historia.

Edytowane przez Gość

Opublikowano

No spoko pajgi, ale Rocksteady na 2 miejscu nie jest, tak jak Mojang. Btw, Zauwaz, że do Valve nikt się nie dochrzania - bo oni od wielu lat robią gry, które urywają dupę, albo są przełomowe, ostatnimi czasy dzięki Steam Valve to więcej niż firma tłukącą gry.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Ale co mnie interesuje ranking, jak ja piszę o konkretnym przypadku, jakoby Rocksteady było teamem, który potwierdził swoją pozycję robiąc drugą część Batka. Potencjał mają wielki, trudno im cokolwiek zarzucić i złowróżyć, według mnie zrobili GOTY 2011, ale nie o to chodziło w dyskusji.

Opublikowano

No ale już napisałem, że to nie jest ranking wszech czasów, podsumowanie kariery czy coś, tylko kto teraz jest na topie. Przykro mi, że mnie nie czytacie.

 

Przykładowo, Guns n Roses mogli potwierdzić wieloma przebojami swój poziom, ale teraz na topie jest Psy. Inni ludzie z przemysłu pop patrzą na Psya, nie na Gunsów. Wasze teksty "ale on nic nie osiągnął w życiu" nie mają znaczenia, bo gdzie nie wejdziecie, na YouTube, TV czy cokolwiek, to zobaczycie Psya, nie Gunsów. Raczej mało kto w przemyśle dzisiaj myśli "kurde, śledzę uważnie co robią Gunsi, bo to oni teraz wyznaczają poziom branży pop, nie mogę się doczekać ich nowych utworów".

Opublikowano

Czyli cały ten ranking to nic nie warte ścierwo.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano
  • Autor

No ale już napisałem, że to nie jest ranking wszech czasów, podsumowanie kariery czy coś, tylko kto teraz jest na topie. Przykro mi, że mnie nie czytacie.

 

criteria for list: "we're interested in technical and creative ability, and in studios that realise the most involving and stimulating game worlds, whether that's through visual, audio or game design." Imagination to bring new influences and themes to games, experiment with new ways of interacting, ingenuity in creating enthralling experiences, understand and engage with their audiences and have the vision to know where games are going next.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.