Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

Na każdym normalnym forum już dawno 80 % userów tego forum dostałoby bana, w tym ja np. za notorycznie omijanie cenzury itp.

Co do tych upadłych devów. to jednak ziomki od Fable ( jedynka roxxx ) czy Age of Empires ( każdy grał kto nie ma 10 lat ) to nie to samo co ziomki od Warhawka. Bez przesady proszę. Nawet jeśli matematycznie liczby się zgadzają, to chyba jasne że Fable było czymś więcej dla Xboxa niż Warhawk czy Socom dla PS3. Btw takie Naughty Dog nie jest chyba formalnie własnością Sony ale mogę się mylić.

A co do Mendrkowego przeklinania - to on cisnie MS, a nie dyskutujacych, takze nothing to do here.

Edytowane przez aphromo

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 374,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

Microsoft stracił bungie twórców halo największego exa na x360. Drugi najwięszkszy ex czyli gears of war robiło studio third party. Microsoftowi z liczących się developerów mogących wyprodukować system sellera zostało tylko turn 10, 343 i remedy. Sony ma naughty gods, sony santa monica, polyphony, guerilla games, media molecue, studio japan i sucker punch. Dodatkowo sony znacząco rozbudowało naughty dog i sony santa monica dzięki czemu są wstanie tworzyć po 2 projekty naraz. Takie są fakty.

Edytowane przez Andrew21

Opublikowano

Na każdym normalnym forum już dawno 80 % userów tego forum dostałoby bana, w tym ja np. za notorycznie omijanie cenzury itp.

Co do tych upadłych devów. to jednak ziomki od Fable ( jedynka roxxx ) czy Age of Empires ( każdy grał kto nie ma 10 lat ) to nie to samo co ziomki od Warhawka. Bez przesady proszę. Nawet jeśli matematycznie liczby się zgadzają, to chyba jasne że Fable było czymś więcej dla Xboxa niż Warhawk czy Socom dla PS3. Btw takie Naughty Dog nie jest chyba formalnie własnością Sony ale mogę się mylić.

A co do Mendrkowego przeklinania - to on cisnie MS, a nie dyskutujacych, takze nothing to do here.

 

czyli raptem MS ma(miał) w rękawie serię asów w postaci świetnych deweloperów ... no to fajnie że boty zrozumiały to po 7 latach życia x0 ;)

 

 

Microsoft stracił bungie twórców halo największego exa na x360. Drugi najwięszkszy ex czyli gears of war robiło studio third party. Microsoftowi z liczących się developerów mogących wyprodukowac system sellera zostało tylko turn 10, 343 i remedy. Sony ma naughty gods, sony santa monica, polyphony, guerilla games, media molecue i insomniac.

 

 

remendy jest dewem first party?? ciekawe ciekawe ... i insomniac jest first party u sony ... jeszcze ciekawiej

 

http://en.wikipedia....ft_Studios#2013 - łap tu masz listę dewów od potencjalnych dewów first party

Edytowane przez typfon

Opublikowano

Insomniac nie jest Sony, a teraz nawet robi Fuse - tytuł multiplatformowy

Opublikowano

Messer: Lionhead robi AAA RPG na NextBoxa, wywalili nieroba Piotrka i dlatego jest szansa, że wyjdą na ludzi. Zresztą co tu dużo gadać, ani nie zostali z zdegradowani ani nie upadli. Zrobili dwie gry AAA Fable 2 i 3, a grę na XBLA i Journey robiły zespoły na ok. 10-20% całego teamu. Zupełnie co innego niż Mendrosław pisze.

 

MS zamknął tylko Ensemble i do Kinecta poszło Rare. Takie są fakty.

 

Microsoft stracił bungie twórców halo największego exa na x360. Drugi najwięszkszy ex czyli gears of war robiło studio third party. Microsoftowi z liczących się developerów mogących wyprodukować system sellera zostało tylko turn 10, 343 i remedy. Sony ma naughty gods, sony santa monica, polyphony, guerilla games, media molecue, studio japan i insomniac. Dodatkowo sony znacząco rozbudowało naughty dog i sony santa monica dzięki czemu są wstanie tworzyć po 2 projekty naraz.

 

Tyle failu w jednym poście. Remedy to third party, tak jak Insomaniac, heh.

 

I system sellera są w stanie wyprodukować tylko 2 z tych studiów - 343 i Polyphony. Zadne Turn 10, Naughty Dog czy Santa Monica nie wyprodukowały nigdy system sellera. Jedynie Halo i Gran Turismo mogą aspirować do tego miana.

 

Fajnie się z Mendrkiem prześcigacie na ilość bzdur w jednym poście.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Niech ktos walnie rozpiske jakie gry jakie studia robiły i czy są własnością Sony i MS, bo już się pogubiłem. Dam plusa jak mi limit zejdzie. Bo juz się pogubiłem. Jakby jeszcze np. oceny gry, sprzedaż to by już była poezja <leń>.

Słyszałem, że np. dużo Gearsów czy Unchartedów schodzi w zestawach z konsolą, także nie byłbym pewny czy tylko Halo i Gran Tourismo to s-s.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Microsoft stracił bungie twórców halo największego exa na x360. Drugi najwięszkszy ex czyli gears of war robiło studio third party. Microsoftowi z liczących się developerów mogących wyprodukować system sellera zostało tylko turn 10, 343 i remedy. Sony ma naughty gods, sony santa monica, polyphony, guerilla games, media molecue, studio japan i insomniac. Dodatkowo sony znacząco rozbudowało naughty dog i sony santa monica dzięki czemu są wstanie tworzyć po 2 projekty naraz. Takie są fakty.

 

trzeba dodać, że na szczęście bungie odeszło, szkoda że dopiero po zrobieniu najgorszej części serii :D

 

Mendrek daje rade, jak się tak poczyta co ten kolo wypisuje to niezła beczka jest, ciekawe czy codziennie głaska swoje ps3, przeciera szmatką z kurzu i daje buzi na dobranoc. Najlepsze było jak pisał o świetnych studiach, które upadły przez M$, a które jeszcze parę dni temu wg niego były słabe, bo przecież robiły słabe gry na xa.

Opublikowano

Niech ktos walnie rozpiske jakie gry jakie studia robiły i czy są własnością Sony i MS, bo już się pogubiłem. Dam plusa jak mi limit zejdzie. Bo juz się pogubiłem. Jakby jeszcze np. oceny gry, sprzedaż to by już była poezja <leń>

 

www.google.pl

 

Microsoft stracił bungie twórców halo największego exa na x360. Drugi najwięszkszy ex czyli gears of war robiło studio third party. Microsoftowi z liczących się developerów mogących wyprodukować system sellera zostało tylko turn 10, 343 i remedy. Sony ma naughty gods, sony santa monica, polyphony, guerilla games, media molecue, studio japan i insomniac. Dodatkowo sony znacząco rozbudowało naughty dog i sony santa monica dzięki czemu są wstanie tworzyć po 2 projekty naraz. Takie są fakty.

 

trzeba dodać, że na szczęście bungie odeszło, szkoda że dopiero po zrobieniu najgorszej części serii :D

 

Mendrek daje rade, jak się tak poczyta co ten kolo wypisuje to niezła beczka jest, ciekawe czy codziennie głaska swoje ps3, przeciera szmatką z kurzu i daje buzi na dobranoc. Najlepsze było jak pisał o świetnych studiach, które upadły przez M$, a które jeszcze parę dni temu wg niego były słabe, bo przecież robiły słabe gry na xa.

 

ja mam ściereczkę z mikrofibry do mojego x0 :(

Edytowane przez typfon

Opublikowano

Teams that have not made a game in a while

- Naughty Dog - Uncharted 3 Team

- Guerilla Games - Killzone 3 Team

- Guerilla Games - New Studio rumoured to be making Fantasy IP

- Polyphony Digital

- Sucker Punch (has expanded maybe 2 teams) - made inFamous games

- Media Molecule - Team 2

- Evolution Studios (has expanded maybe 2 teams) - made MotorStorm

- Ready at Dawn - made GoW PSP games, rumoured to be making next gen game

- Quantic Dreams - Team 2

- Santa Monica Team 2, making new IP with Stig as director (GoW3)

- Superbot - made PSABR, making sequel

- Bend- made Uncharted GA, making another Vita game

- SOE - made Planetside 2

- Project Siren - making Gravity Rush 2

- London - rumoured to be making camera based game for PS3/Vita

- Novarama - made Reality Fighters, rumoured to be making InVizimals Vita

- Zindagi - made Sports Champions 2

- Double Eleven - co developed LBP Vita

- Tarsier Studios - co developed LBP Vita

- Giant Sparrow - made Unfinished Swan

- Clap Hanz - usually makes Hotshots games

 

Teams that are busy

- Naughty Dog - Last of Us Team

- Guerilla Cambridge - making Killzone Mercenery

- Media Molecule - Tearaway Team

- Team Ico - making Last Guardian

- San Diego - making Warrior's Lair, MLB

- Quantic Dreams - making Beyond

- SOE Team 2 - Everquest Next

- Sanzaru - making Sly

- Santa Monica - making GoW Ascension

- Team Rain - making Rain

- Sony Japan - Puppeteer, Soul Sacrifice

Opublikowano

Miało być sucker punch. Oczywiście nie potraficie odnieść się do całości postu. Czyli z liczących się studiów mamy 2 studia vs 6 studiów.

Edytowane przez Andrew21

Opublikowano

Słyszałem, że np. dużo Gearsów czy Unchartedów schodzi w zestawach z konsolą, także nie byłbym pewny czy tylko Halo i Gran Tourismo to s-s.

 

System seller to gra, która sprzedaje konsole, a nie gra, która jest dodawana za darmo do zestawu z konsolą. Sony i MS mają tylko po jednej marce, która sprawia, że gra idzie w grube miliony od dnia premiery, a za tym idzie sprzedaż konsol i to są właśnie Halo i Gran Turismo.

 

Podciąganie pod to Turn 10, Naughty Dog czy o zgrozo Remedy czy Insomaniac i ich gier to jakiś nieśmieszny dow(pipi).

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

buzi też dajesz ?

 

nie ale czasem jak się pocieram to mam bonera ;)

Opublikowano

to żeby twój xo nie dostał 3 rings of death od tego pocierania, bo mendrek kolejnego zepsutego xa wpisze to swojego notesiku

Opublikowano

ja mam ściereczkę z mikrofibry do mojego x0 :(

 

Żółta z Jana Niezbędnego? Jak tak to mamy taką samą xD

Opublikowano

- Naughty Dog - Uncharted 3 Team

 

- Naughty Dog - Last of Us Team

 

Wiem że niektórzy w ten sposób próbują usprawiedliwiać że Uc3 był gorszy od poprzednika, ale całkiem niedawno na twitterze ktoś z Naughty Dog zanegował, jakby kiedykolwiek istniało coś takiego jak "Uncharted 3 team" oraz "Uncharted 2/The Last of Us Team".

Opublikowano

Xboty umieją tylko obrażać, ale nie potrafią dyskutować z faktami, że pod skrzydłem MS-u upadło tyle mocnych studiów. Tak, one MIAŁY potencjał, ale przez politykę MS skończyły tak jak skończyły. Wielkie Rare oddelegowane do popie.rdółek na Kinecta. To chyba gorsze niż śmierć studia. To niczym wręczenie chcącemu popełnić honorowe seppuku samurajowi drewnianego tanto/wakazishi przez jego daimyo (co było największym możliwym upokorzeniem - samuraj musiał żyć ze swoim splamionym honorem).

Opublikowano

Xboty umieją tylko obrażać, ale nie potrafią dyskutować z faktami, że pod skrzydłem MS-u upadło tyle mocnych studiów. Tak, one MIAŁY potencjał, ale przez politykę MS skończyły tak jak skończyły. Wielkie Rare oddelegowane do popie.rdółek na Kinecta. To chyba gorsze niż śmierć studia. To niczym wręczenie chcącemu popełnić honorowe seppuku samurajowi drewnianego tanto/wakazishi przez jego daimyo (co było największym możliwym upokorzeniem - samuraj musiał żyć ze swoim splamionym honorem).

 

No, pracownicy Rare na pewno płaczą z tego powodu, że MS ich na bruk nie wywalił :P

 

Co post to rodzyn :D

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Ficu dostaniesz plusa o północy, połowy z tych teamów nawet nie znałem.

DonSterydo, ok, tak to działa.

Mazzeo, Naughty Dog się podzielili na 2 teamy raczej na 100 %, bo TLoU było w produkcji chyba jak U3 wychodził, podobno 2,5 roku przed pokazem już dłubali.Oczywiście powie że nie, żeby ludzie nie dzielili ND na ,, kozaków od U2 i TLoU i ciot od U3 "

Opublikowano

- Naughty Dog - Uncharted 3 Team

 

- Naughty Dog - Last of Us Team

 

Wiem że niektórzy w ten sposób próbują usprawiedliwiać że Uc3 był gorszy od poprzednika, ale całkiem niedawno na twitterze ktoś z Naughty Dog zanegował, jakby kiedykolwiek istniało coś takiego jak "Uncharted 3 team" oraz "Uncharted 2/The Last of Us Team".

 

Chodziło o to, że The Last of Us nie robi "U2 team", bo coś takiego już nie istnieje (podzielili się po równo po zakończeniu prac nad U2). W Naughty Dog są dwie niezależne ekipy, które tworzą gry.

 

Tak samo w Santa Monica Studio: część robi GoW:A, a część nowe IP.

 

@Ficuś - no właśnie formalnie jest team 1 i team 2.

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

formalnie w ND nie ma teamu 1 i teamu2 ale tak jak Uncharted2 robiło 100% pracowników studia tak przy Uncharted3 był już podział....jakiś procent dłubał przy Oszustwie Drake'a, a inny procent pracowników już dłubał przy tLoU. Reżyser też się zmienił - U3 miał innego, tLoU ma tego co stał na sterami U2. Poza tym po U2 do ND przyszło wielu nowych. Teraz ponownie się spekuluje, że część ekipy już nie pracuje przy tLoU tylko bawi się devkitami ps4 i obmyśla nowy tytuł na nową konsolę

 

A mój post z devami Sony to kopia posta z neogaf więc nie ręczę ile w nim prawdy a ile ściemy

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano

Podsumowując, Mendrolinie jest bardzo żal studia, które przez 5 lat do 2010 zrobiło 5 normalnych gier, na które praktycznie wszyscy mieli wywalone, nie wspominano o nich często w zestawieniach exów, a z niektórych sonoklapy nawet robiły bekę (Viva Pinata), Rare zyskało w jego oczach paradoksalnie dopiero jak zaczęli robić gry na Kinecta.

 

Czyli standardowo jakieś studio MS jest chuyowe do czasu aż nie upadnie albo nie zaczną być z nim problemy, wtedy automatycznie awansuje na szanowaną firmę pełną sukcesów a ich pracownicy to męczennicy biurokratów Microsoftu.

 

Jakby 343 Industries rozwiązali to również z randomów awansowaliby na ogrom utalentowanych ludzi z wieloletnim doświadczeniem i megahitami w portfolio.

 

Jest zabawnie :)

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Słyszałem, że np. dużo Gearsów czy Unchartedów schodzi w zestawach z konsolą, także nie byłbym pewny czy tylko Halo i Gran Tourismo to s-s.

 

System seller to gra, która sprzedaje konsole, a nie gra, która jest dodawana za darmo do zestawu z konsolą. Sony i MS mają tylko po jednej marce, która sprawia, że gra idzie w grube miliony od dnia premiery, a za tym idzie sprzedaż konsol i to są właśnie Halo i Gran Turismo.

 

Podciąganie pod to Turn 10, Naughty Dog czy o zgrozo Remedy czy Insomaniac i ich gier to jakiś nieśmieszny dow(pipi).

Najwyżej oceniany ex na ps3 czyli Uncharted 2 lub ex z najlepszą grafiką - Uncharted3 według Ciebie nie jest system sellerem. I ty chcesz rozmawic o faktach?? Beka z xbota :rofl2:

Edytowane przez Andrew21

Opublikowano

zalezy jaką sprzedaż weźmiemy jako granice bycia/nie bycia system sellerem.

 

Seria Uncharted pomimo wielu nagród, cudownej średniej i genialnej grafiki nie sprzedaje się wg mnie wcale jakoś mega wybitnie. Taki MGS4 nie licząc GT5 dalej jest niepobity(baa nwet nikt się do niego nie zbliżył) jeśli chodzi o sprzedaż eksluzywów na ps3 a przypominam o ile było wtedy mniej czarnulek na rynku w porównaniu do ich liczby przy premierze U3.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.